Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
961
Cevap
44
Favori
78.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SmithAhmet

    Ben de ayni sekilde konusup, sizde olan ayni versiyondan gonderebiliriz dediler. Benim suan da sorunum yok kumandayla ilgili yanliz, tampon ve 3,5mm jack olmamasi gibi sorunlar var. acaba degistirme taleb etsem , yeni versiyon kumandalar dan birtane gonderirler mi.

    Bumper butonuna sert basıldığını söylemiştim bir önceki talebi yaparken online chat'te. Yenisinden göndereceğiz bumper butonunda problem olmayacağına emin olabilirsiniz demişlerdi. Bu arada yeni kolun bumper tuşları gerçekten çok güzel olmuş. Böyle bir hakkınız varken kullanın derim. Söylediklerine göre zaten eski tip kolların stokları artık eridiği için yenilerinden gönderiyorlar.
  • Scotland S kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler iskocya ben de sansimi deniyeyim o halde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaş lar benim 9 aylık xbox one geçen kol sorunu çıktı yolladım yenisi geldi ama benim konsoldan fan sesi gece kullanımında sinir bozucu hafif sürtüyor sanırım rüzgar sesinden çok fan tıkırtısı var ürünün seri no 04 ile başlıyor acaba o sorunlu seriden mi denk geldi bana ses zamanla gider belki dedim ama gece sessiz ortam da duyuluyor ve sinir ediyor sizce yollamalımıyım degişse daha kötüsü gelme ihtimali varmı acaba

    konsolu yolladık onuncu el geldi direndim sonunda sıfır konsol geldi süreci aşagıda paylaştım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deilmycry_84 -- 18 Mart 2016; 23:22:19 >
  • evet deneyin sorun var diyin kolda degişim talep edin 3.5 mm li kol yolluyolar ;) denemeden yenisi kargolanıyor üst tuşlar eskisinden çok iyi gerçekten
  • deilmycry_84 kullanıcısına yanıt
    Bakalim. Kargo gelince buradan bilgi veririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende yeni 3.5 mm olmayan kol için kayıt açtım ve gönderim yapacağım yeni 3.5 mm kolla değişimi için. şimdi hangi adrese göndereceğiz ? istanbul da oturuyorum ben ?
  • clabnick kullanıcısına yanıt
    IQOR DEPO - IQOR Elektrik Elektronik Tic.Ltd.Sti. Serifali Mah. Turgut Özal Bulvari. Burhan Sok. No : 5. 34768 Yukaridudullu - Ümraniye - Istanbul.

    1 hafta önce aldıgım adres güncel

    yinede microsoft u arayıp bilgi alın isterseniz
  • Scotland S kullanıcısına yanıt
    karşı ödemeli mi gönderiyoruz yoksa bize mi ait ücret?
  • what_tha kullanıcısına yanıt
    Ups ile karşı ödemeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MISHIMA

    Ups ile karşı ödemeli

    teşekkürler hocam.

    yabancı temsilciyle konuştum sizde olanın aynısı gonderilir dedi, tuş sertliği şikayetlerini belirtmiştim. bakalım yeni mi yollayacaklar eskiden mi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: what_tha

    quote:

    Orijinalden alıntı: MISHIMA

    Ups ile karşı ödemeli

    teşekkürler hocam.

    yabancı temsilciyle konuştum sizde olanın aynısı gonderilir dedi, tuş sertliği şikayetlerini belirtmiştim. bakalım yeni mi yollayacaklar eskiden mi :)

    Öyle dediklerine bakmayın. Ben gönderirken kutunun üzerinde yeni nesil ile değiştirilmesini talep ediyorum diye belirtmiştim. Seçtiğim mavi renk kol olmasına rağmen siyah geldi ve yeni nesil geldi. Belirtmekte fayda var kutunun üzerinde...
  • arkadaşlar merhaba xbox one ısınma sebebi ile sistem kendini korumaya aldı sıcak yerde tutmayın vs gibi hata veriyor.makina 10 dk çalışıp kapanıyor açılışta bu hatayı veriyor cihazı dün kayıt ettirdim kasım 2015 de garanti bitmiş şimdi.ürünü 2 el almıştım aydından bursada oturuyorum cihazı aldığım arkadaş cihazın faturasının olmadığını söylemişti ancak cihazı media marketten aldığını söylemişti şimdi arkadaşlar.aldığım kişiye ulaşamıyorum cihaz için microsoft xbox müşteri temsilcisini aradım pınar hanım müşteri temsilcisi cihazın normal garantisi bittiğini ancak media market vb gibi mağzalardan alınan ürünlerin market garantisinin olabileceğini ancak onların sistemlerin de fatura bilgileri ile güncellenebileceğini söyledi şimdi bunun üzerine media mark aradım durumu izza ettim ancak bana seri nosundan cihazın onların bünyesinden garantisinin görünemeyeceğini söylediler şimdi ben ne yapmalıyım cihazın daha 1 yıl garantisi var belki ancak kullanamıyorum media markette çalışan arkadaşlar varmı bana yardım edicek lütfen çok mağdur kaldım....




  • mavili__ M kullanıcısına yanıt
    hocam fazladan garantisi olduğunu zannetmiyorum çünkü elektronik mağazalar kendi firma garantileri için uçuk paralar alıyorlar.fatura olmadan fazla bir şansınız yok gibi duruyor.keşke alırken faturaya dikkat etseydiniz.
    şöyle bir durumda olabilir;makina ilk alışta sistemde garanti süresinin güncellenmesi gerekiyor.benim makinanın sistemde 3 aylık garantisi kalmış görünüydu hemen faturayla güncellediler.ilk alan kişi eğer bunu yapmadıysa hala garanti kapsamında olabilir ama yine bunun için fatura olması gerek.
  • Almanyadan aldığım xbox one'ın kutu içinden çıkan controller'ının sol tuş dpadi çift basmaya başladı. 1 Yıllık garantisi 10 gün önce bitmiş. Fakat buna rağmen servis değişim kaydı oluştururken bir sorun çıkmadı ve 0 TRY lik bir fatura gönderdiler bana. Bu faturanın bir kopyası ile birlikte istanbula göndereceğim controller'ı muhtemelen sıkıntı çıkarmadan yenisini yollarlar bana. Sonuçta Microsoft'un bana çıkardığı resmi fatura 0 TRY bunun üzerine kimse birşey diyemez.
  • bugün mecburen konsolu malesef elektronikcilere emanet ettim akşam konsola üsten baktığımda içindeki fan dönmüyordu galiba bununla alakalı olarak makina ısınıyordu.bakalım ne fatura çıkacak bize :(((
  • Siteye kullanici adimi ve sifreyi girdim ama access denied dedi . Neden acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • garanti belgesinde 2 yıl yazıyor garanti süresi fakat az önce cihazı online seri no ile kayıt ettirdiğimde 1 sene olarak görünüyor garanti süresi. neden acaba?
  • karakoyunn kullanıcısına yanıt
    sistemde öyle kayıtlıymış
    mail atarak düzelttirebilirsiniz
    faturanın fotografını fişini atacaksınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • slm fatura bilgilerini hangi maile nasıl atıcaz acılarsanız sevinirim. cihazım gold garantili 1 senesi var ancak xbox sitesinde garanti bitik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alimmm78

    sistemde öyle kayıtlıymış
    mail atarak düzelttirebilirsiniz
    faturanın fotografını fişini atacaksınız

    aynen arkadaşın dediği gibi .. xbox telefon numarasını arayıp müşteri hizmetleri ile görüşüp bu işlemi yapabilirsiniz.
    Bu işlemin artısı şu arıza durumda aldığın yerle ile muhatap olacağınıza direk 2 yıl boyunca ms ile muhatap olup en iyi garantiden 2 yıl boyunca yararlanıyorsunuz.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.