Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
961
Cevap
44
Favori
78.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oradaki tarih dolunca ne oluyor peki hocam? Yani garanti süresi dolduktan sonra ürün bozuldu diyelim. Yetkili servis ücret karşılığında ilgilenir mi ki? Yoksa konsol tamiri yapan dükkanlara mı kalıyor işimiz...

    Ekleme: Evet ilgileniyorlarmış arkadaşlar. Müşteri hizmetlerinden bilgi aldım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kenjimikee -- 31 Ağustos 2015; 18:05:22 >
  • arkadaşlar bende seri nosunu sisteme girdiğimde üç aylık garantisi kalmış göründü.hemen ilk mesajdaki müşteri hattını aradım.dosya açtılar ve fatura fotolarını istediler sonra düzelteceklermiş.bunu yapmayan arkadaş varsa sistemdeki süre bitmeden halletleri gerekiyormuş yoksa arıza durumunda garantisiz olarak işlem olur dediler.düzeltmelerde uzun sürüyormuş bilginize
  • Merhabalar.

    Bu gün önce arızalı joystick için kayıt açtım hem de desteği arayarak garanti süresi ile ilgili sıkıntıyı dile getirdim. Üretim tarihinden itibaren 12 ay yazıyor galiba bunlar aldığımda 6 ayı kalmıştı. Destek çok iyi ilgileniyor. Hemen mail attılar tarattığım faturayı gönderdim. Süreç uzayabilir, bazen Amerika onayı istiyor ancak garanti süresi bitsede biz size buradan yardımcı oluruz dediler. Joystick'i de bu gün gönderdim bakalım ne zaman geri ulaşır.

    Bu arada garantisi bitmiş joystick'iniz biterse 140 TL'ye eskisini göndermek şartıyla yeniliyorlar. Bu da avantaj çöpe atıp 200'e alacağına.

    Aral ile anlaşmamız bitti, artık direk başka tedarikçiler kullanarak biz hizmet veriyoruz dediler. Aral'a gönderecektim iyi ki google'a "xbox one garanti" diye arattım bu sayfaya geldim. Onlar ürünü değiştirmez tamir ederse bizim garanti devre dışı kalabilir dediler. E tüm garanti belgelerinde bu firma yazıyor dedim, doğrudur ancak artık garanti işi bizde dendi.

    Konuyu başlatan @MISHIMA arkadaşa teşekkürler.




  • 29 Ağustosta 2 adet gamepadi garantiye gönderdim. Servis taleplerini internet sitesi üzerinden açmıştım. Şu an itibariyle halen yenileri gönderilmedi. Müşteri hizmetleri ile görüştüm 3 defa, sanırım serviste gamepad yokmuş Amerikadan bekleniyor dedi, garantiye göndermeyi düşünen varsa haberi olsun.

    Bunun dışında, garantiye ürün göndermek için servis talebini internetten degilde, ilk mesajda bahsedilen 0212 375 52 32 numarasını arayarak müşteri hizmetlerinden açtırmanızı tavsiye ederim. Aksi halde takibini burdan yapamıyorlarmış, sadece myservice.xbox.com sitesinde yazdıgı kadar bilgi sahibi oluyorsunuz.
  • metuemre kullanıcısına yanıt
    Sizin ürünler ne oldu hocam?
  • Ben de gamepad'i yolladım 2 günde yenisi geldi, servis çok iyi çalışıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tam 1 ay sonra geldiler hocam, benimki biraz şansızlıktı sanırım, gamepad yoktu ellerinde. Ama sorgusuz sualsiz değiştirmeleri türkiyede hiç alışık olduğumuz şeyler değil
  • Bu başlığı açan ve yorum ve bilgilendirmeleri ile katkıda bulunan herkese teşekkür ediyorum. İnternetteki en iyi, anlaşılır ve işe yarayan bilgileri burada buldum. Benim konsolda da arıza çıktı. Aynı şekilde müşteri temsilcisi ile konuştum. Ancak benim konsol Amerika'da geldiğinden (üretim yeri Avrupa bölgesi içinde olmadığından) benden 280 TL ücret talep edildi. Kabul ettim mecburen. Kargo kuryesini bekliyorum şu anda.

    Denildiği gibi kargo ücretini MS karşılıyor. Benden ücret aldılar ancak ürün garantisi de 90 gün uzatıldı.

    Ürün ile gelen orjinal güç kaynağı 110 voltt'tu, ben de bir elektrikçiye giderek bunu 220 yapabileceğimi düşündüm ki, olmadı. Sonra da attım. Meğer 90TL civarında bir ücret verilerek 220V lik olanı ile değişim yapılıyormuş. Cehalet işte. Şimdi yeni güç kaynağı için eskisini kargo yapmamızı istiyor MS. Onu da müşteri temsilcisini ikna edersem bir şekilde halledeceğim.




  • Merhabalar.

    X1 konsolumu spotçudan almıştım. 1 senesini doldurmadan Left Stick tuşu ileriye doğru çekmeye başlamıştı. FPS oyunlarını oynayamaz olmuştum. Konsolu aldığım spotçuyu aradım. Ücret karşılığı tamirat veya sıfırını yollayabiliriz dediler. Sizinle mi uğraşacağım dedim ve başladım MS müşteri temsilcileriyle görüşmeye.

    İlk yaptığım servis talebi onaylanmadı. Gamepad değişimi sayfasında herhangi bir ücret gözükmüyordu zaten. Uluslararası garantinin Ağustos ayında bittiği yazıyordu ayrıca. Diğer müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşme sonrasında talebimi onaylattım. Yurtiçi Kargo ile gönderici ödemeli olarak gamepad'i yolladım. Onlar da gamepad'in sıfırını UPS kargo ile gönderici ödemeli olarak yolladılar. IQOR firmasının İstanbul'daki yerine kargolamıştım. Aynı yerden de kargoladılar.

    1-2 haftadır yeni kolla oynuyorum. Herhangi bir sıkıntı yok. Spotçulara para kaptırmamı engellediği için helal olsun MS diyorum. O kadar...




  • Beyler kolun sağ analoğu yukarı çekmeye başladı fps'lerde hedef sürekli hafiften yukarı kalkıyor.Fps'de oyun esnasında etkilemiyor ama Fifa falan oynanmıyor. Ms'yi aradım garantim bittiği için 140 Tl fiyat çektiler.Şimdi başka bir yere yaptırsam acaba tekrar olur mu sorun? Ne önerirsiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: profxxx

    Beyler kolun sağ analoğu yukarı çekmeye başladı fps'lerde hedef sürekli hafiften yukarı kalkıyor.Fps'de oyun esnasında etkilemiyor ama Fifa falan oynanmıyor. Ms'yi aradım garantim bittiği için 140 Tl fiyat çektiler.Şimdi başka bir yere yaptırsam acaba tekrar olur mu sorun? Ne önerirsiniz?

    Sizden bir önceki mesaj bana ait. İsterseniz bir okuyup, şansınızı telefonla aramak yerine resmi sitedeki müşteri temsilcisiyle chat yoluyla halledin. Ben de sizinle aynı durumdaydım.
  • Eric Cartman. kullanıcısına yanıt
    İngilizce chati mi diyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi profxxx -- 30 Kasım 2015; 15:17:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: profxxx

    İngilizce chati mi diyorsunuz?

    Evet. Benim cihazın da garantisi bitmişti. Şu yöntemi kullandım :



    Üstteki adrese girip XBOX cihazınızı, kullanıcı girişi yaptıktan sonra kaydedin. Daha sonra "Bir aksesuarı değiştirin" bölümünü kullanıp, aksesuar değişimi için sipariş verin. Sipariş esnasında ücreti 0.00 TRY şeklinde görmeniz lazım. Kayıt için konsolun ID'sine ve kolun ID'sine ihtiyacınız var.(Konsolun seri numarasını sistemdeki ayarlar bölümünden veya faturadan, kolun seri numarasını arka pil kapağını çıkarınca görebilirsiniz.)

    Sipariş oluşturabilirseniz, yine üstteki adreste bir müşteri temsilcisi bölümü olacak. Oraya tıkladıktan sonra İngilizce konuşmayı yapıp, ikna etmeye çalışın. Kollar pahalı falan diye yazın işte. Halledersiniz.

    Ekleme : Chat'e şuradan da girebilirsiniz :
    support.xbox.com
    Xbox Support
    http://support.xbox.com/en-US/contact-us



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eric Cartman. -- 30 Kasım 2015; 16:15:04 >




  • Hocam gamepad denetleyici olarak mı geçiyor?
  • Eric Cartman. kullanıcısına yanıt
    Hocam sizide rahatsız ediyorum ama şimdi konsolu kayıt ettirdim ürünü değiştir dedim bilgilerimi istedi yazdım tamam dedim karşıma aşağıdaki sayfa çıktı.
    Xbox one yi seçtim ve aşağıdn denetleyiciye bastığım zaman bir hata oluştu lütfen yenide deneyin diyor.Ürünün garantisi mart 2015 de bitmiş bu arada.



    XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musab63

    Hocam sizide rahatsız ediyorum ama şimdi konsolu kayıt ettirdim ürünü değiştir dedim bilgilerimi istedi yazdım tamam dedim karşıma aşağıdaki sayfa çıktı.
    Xbox one yi seçtim ve aşağıdn denetleyiciye bastığım zaman bir hata oluştu lütfen yenide deneyin diyor.Ürünün garantisi mart 2015 de bitmiş bu arada.



    XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)

    Rica ederim ne rahatsızlığı...

    Öyle zannediyorum ki anlık bir hata oluşmuş. Başka bir tarayıcıyla deneyin isterseniz. Çünkü ben bu tip bir hata ile hiç karşılaşmamıştım uğraşırken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vatandan Xbox almıştım joystick in y tuşu çalışmıyordu bende vatanla görüştüm kolla beraber xboxıda geri göndermemi istediler bende oha dedim yani, neyseki bu konuyu gördüm az önce işlemleri hallettim bendeki kol siyahtı mavi olanı seçtim onaylandı yarın kargoyu göndericem inş sorunsuz gelir :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • musab63 kullanıcısına yanıt
    Evt denetleyici olarak geçiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bugün yeni kolumu teslim aldım UPS'ten. Eski kolumu bumper tuşlarına çok sert basılıyor diye destek bölümünden talep açarak değiştirmek istediğimi belirtmiştim. Araya hafta sonu girdiği için 4 gün içerisinde ürünü elime ulaştırdılar. Az önce D&R dan aldığım ikinci kol içinde bir talep oluşturdum yukarıda bahsedilen yönergeleri takip edip. Merak ettiğim gönderilecek olan kolun yeni jenerasyon olup olmayacağı. Online chat'te ki adamın söylediği, gönderilecek olan ürün stok durumuna göre değişiyormuş. Eğer sizde eski nesil kol var ise öncelikle eski nesil gönderilir eğer kalmadıysa yeni nesil gönderilir dediler. Bende talep ettiğim kolun mavi renk olduğu ve eski nesil gönderilecekse boşuna servise göndermek istemediğimi belirttim. Zaten mavi kolların hepsinin şu an yeni nesil olduğunu söylediler. Bakalım elime geçince buradan bilgi veririm.




  • Scotland S kullanıcısına yanıt
    Ben de ayni sekilde konusup, sizde olan ayni versiyondan gonderebiliriz dediler. Benim suan da sorunum yok kumandayla ilgili yanliz, tampon ve 3,5mm jack olmamasi gibi sorunlar var. acaba degistirme taleb etsem , yeni versiyon kumandalar dan birtane gonderirler mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.