< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (48. sayfa)
-
-
Benim pembe kontrolcü de geldi. Aynı şekilde seri numarasını kaydetmiyor. Microsoft Türkiye üzerinden destek isteyeceğim olmazsa.
Siz çözebildiniz mi sorunu?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mytra -- 9 Ekim 2023; 12:41:52 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
microsoft destek çözdü benimkini hocam
-
Teşekkürler hocam. Orayı arayacağım demek ben de. Telefon üzerinden mi yoksa WhatsApp üzerinden mi halllettiniz?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şu numarayı aradım 08503902777
-
Arkadaşlar wireless controller i tamire göndereceğim fakat şöyle. bir sıkıntı var. Cihazın garantisinin bitmesine 1 ay süre kalmış. Tamir prosedürünü olulştırdum, daha sonradan kolu da ekleyin dedim kolun garanti süresinin bittiği yazıyordu. Şimdi benim kol tamirden değişim olur mu olmaz mı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ctrlshft -- 10 Ekim 2023; 11:3:24 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Amazon Almanya’dan alınan ürünlerin garantisi Türkiye’de kaç yıl?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2 yıl
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu numarayı şimdi aradım, ingilizce konuşan bir temsilci çıktı. Adam ısrarla controller ların garantisi dünyanın her yerinde 1 yıldır, yapabileceğimiz bir şey yok dedi. İyi dedim kapattım en sonunda.. Adama bizim kanunlarımıza göre Türkiye de satılan her malın garantisi 2 yıldır, bunun aksi konulamaz dediysem de adamın bilgisi yok muhtemelen bu konuda. Bu imkansız, sizin ülkenizde de 1 yıldır dedi. Bir Türk ile görüşmek istiyorum dedim, ellerinde Türkçe bilen biri de yokmuş. Ne yapsam bilemedim.. Saçmalardan seçmeler.. Var mı tavsiye?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Kıymetli dost,
Sorun şu ki benim kumanda garantisi 1 yıl gözüküyor.. Üstelik hepsiburada'dan resmi satıcıdan alınma.. Bende önceden Xbox one s vardı.. O vakitlerde telefonu çevirdiğimizde Türk müşteri temsilcisi çıkıyordu telefona ve kendisi bize özel bir link gönderiyordu. Oraya faturamızı gönderiyorduk ve garantimiz bir kaç dakika içerisinde 2 yıl olarak tanımlanıyordu.
Şimdi karşımızda muhatap yok. Var olan da yabancı ve eleman ingilizce "hayır, kumandalarımızda garanti süremiz 1 yıl" diyor başka bir şey demiyor.. Ben ise 2. yıl içerisindeyim.. Aşamadım bir türlü meseleyi..
Cihazın kendisi bu arada 2 yıl garantili olarak sistemde gözüküyor, onda bir sıkıntı yok .. Sıkıntı kumandanın 1 yıl olarak gözüküyor olması..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dostum, hepsiburada resmi satıcısıyla iletişime geçtiniz mi? Yukarıdaki fotoğrafta da gördüğünüz gibi amazon germany satıcısından aldığım kontrolcüyü kaydettiğimde 2025 yılı sonuna dek, yani 2 yıllık bir garanti verdi. Siz kontrolcüyü kaydettiğinizde sadece 1 yıl mı süre tanıdı? Saçma bir durum olmuş öyleyse. Cihaz ayrıntılarında ne yazıyor sizde?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Cevabın üzerine alım tarihindeki faturama ulaştım; Nethouse isimli resmi Türkiye Distribütöründen almışım hepsiburada aracılığıyla.. Müşteri hizmetlerini aradım söz konusu firmanın; UPS kargoya giderek X0438X gönderi kodunu verin, onlar gönderirler, bir sorun olmadan cihazınıza da bakılır, garanti süresi güncellenir ve gerekli onarım/değişim sağlanır merak etmeyin; kendinizi Microsoft un web ten kayıt ve garanti servis başvurusu sistemine mecbur hissetmeyin dedi..
Gönderirken kutu içeirğine hem fatura örneğinizden bir adet koyun, hem sorununuzu yazın hem de iletişim ve kargo adresi bilgilerinizi de yazın dedi..
Tüm aksesuarlarıyla beraber satılan her bir ürün 24 ay garantili, bundan yana da endişe duymayın diye de ekledi..
Katkıların ve verdiğin fikirler için teşekkürler dostum.. Senin verdiğin fikir doğrultusunda dur bakalım bir arayayım bana satan distribütörü dedim. Eyvallah.
Yarın fırsat bulabilirsem bu şekilde gönderi sağayacağım. Bakalım umarım sorunsuz şekilde çözüm sağlarım..
Diğer arkadaşları da bu vesileyle bilgilendirmiş olayım diye detayları buraya yazayım dedim..
-
En azından çözüm için bir yol bulmanıza sevindim dostum. Microsoft bazı olumsuz yönlerine karşın müşteri memnuniyeti söz konusu olduğunda iyidir. Kolay kolay mahcup etmez. En azından ben hiç sorun yaşamadım kendileriyle.
Türkiye desteği de gerçekten çok iyiydi, ama ne yazık ki, son zamanlarda oluşan iklim nedeniyle bir çok firma ülkemizi terk ediyorlar. Amazon'u küstürmesek bari.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mytra -- 23 Ekim 2023; 17:13:23 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar xbox kumandasını analog arızası yüzünden garantiden değişim olması için microsoft servisine göndermiştim ancak kumandayı abim daha önce içini açtığı için microsoft garanti dışı bırakıp değişim yapmayacağını belirtti.Ben de bunun kronik arızalı ve içini açsak bile hiçbir müdahale etmediğimizi belirttim. Garantiden değişimini talep ettim tekrar. Bakalım ne olacak. Garanti dışı bıraktılarsa bunu dışarıda tamir edebilecek neresi vardır
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ctrlshft -- 19 Aralık 2023; 16:3:22 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar,
Garanti kapsamında Microsoft servisine yolladığım ürünle ilgili bir sorum olacaktı. X0438X kodlu UPS Kargo ile yapılan anlaşma ile cihazımın gönderimini yaptım. Ancak kargo firması kargomu önce 1 hafta kadar süre kaybetti ve hasarlı bir şekilde XBOX'a teslim etti. Burada hatalı olanın kendileri olduğunu en son UPS kabul etti. Ancak, tazmin bedeli olarak XBOX cihazın kilogram bedeli üzerinden bir hesaplama yaparak tarafıma 1900 TL ödeme yapmayı teklif ediyorlar. Kargoda bir sigortanın bulunmadığını belirtiyorlar.
Benzer sorunla karşılaşan oldu mu acaba? Tüketici mahkemesine gideceğim, çünkü XBOX'la UPS'in yapmış olduğu bu anlaşmada, kargolar için sigorta maddesinin eklenmediğini düşünmüyorum. Benzer şey yaşayan varsa ve iletişime geçebilirse çok sevinirim.
-
Öncelikle geçmiş olsun. Ups Türkiye bayağı kötü bir firma. Trendyol Express bile bunların 10 katı falan. İnanılmaz düzensizler. Umarım sorunun kısa zamanda çözülür. 1900 liraya ikinci el kol bile alınmaz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Görüşmelerim sonucunda farklı bir cevap alamıyorum arkadaşlar. Size tavsiyem böyle bir süreç yaşayacaksanız, ürününüzü kilogram ağır tutarak sigortaya almanız. Çünkü iki firma da size başka yol izleme şansı bırakmıyor.
Gerçekten dalga geçmiyorum ancak kargo kolisinin için XBOX'ımla birlikte 2 tane 20'şer kiloluk spor ağırlığı koymuş olsaydım, şu an tazmin sürecinde malımın ederini alıyor olacaktım. Ek olarak gönderimlerde de X0438X kodlu anlaşma gereğince sizden ücret alınmıyor. Gerçekten çok garip gelecek ama size tavsiyem, Microsoft Türkiye'ye garantiye gönderilecek ürünlerin kutusunu yapabileceğiniz kadar ağır yapmanızdır.
-
Aranızda garantisi dolmuş gamepad'i servise gönderen oldu mu ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar arkadaşlar , 2 gün önce aldığım xbox one x cihazım durduk yere boşta oyun indirirken kapandı ve açılmıyor. Açma düğmesine bastığımda açılış sesi verip kapanıyor tekrardan. Garantisi bittiği için Microsoft cihazı almıyor Series olmadığı için. Sorunun hakkında bilgisi olan var mı? Ya da Kocali/Gebze ve İstanbul Anadolu yakasında gösterebileceğim bir servis tavsiyeniz var mı ?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X