Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (47. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
961
Cevap
44
Favori
78.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herhangi bir beyanım olmamıştı. Mağazadan almadığını, kapalı ve açılmamış olarak teslim ettiğimi sonrasında oluşabilecek durumların sorumluluğumda olmadığını dile getirdim ve cihazı almayacağımı belirttim. Şu an için konu karşılıklı olarak kapanmış gibi duruyor. Teşekkür ederim.

  • 4 kere değişim sağlamışsın zaten tekrar uzatmanın bir yolu yok. Microsoft bu ürünleri neden kronik sorunlu üretiyor bunu anlamak gerekli.

  • Bugün değişimden geldi kontrolcü.

    Gelen yeni kontrolcünün seri numarası gönderdiğim bozuk cihaz ile aynı. Ancak kapalı kutu olarak geldi. Bu nasıl olabiliyor aynı seri numarasını yeni kola basıp o şekilde mi göderiyorlar? Bileniniz var mı?

  • arkadaşlar yardımcı olan ve cevap verecek olanlara şimdiden teşekkür ediyorum ve sorunuma geçiyorum.


    vatan bilgisayardan alınma series s cihaz sahibiyim. fatura tarihim 21.09.2021

    yaklaşık bir hafta önce cihazla birlikte gelen kontrolcünün RB tuşunda bir sıkıntı başladı. eskisi gibi tek seferde normal basınca tuşu algılamıyor. biraz sert basmam gerekiyor. bu durum oyunlarda felan pek sağlıklı durmuyor. benimde aklıma cihazın garantisi geldi. çünkü daha 2 sene olmadı. microsoft hesabımda cihazlar kısmında konsolun garanti süresi olarak beliriyordu. sonra netten yaptığım araştırmaya göre kontrolcünün seri numarasını girerek onuda hesabıma kaydettirdim ama konsolun garantisi devam ederken kontrolcünün garantisi bitmiş olarak gördüm. resimleri ekliyorum.


    size danışmak istedim. bu durumda benim kontrolcü için herhangi bir garanti hizmeti alabilmem söz konusu olabilirmi?

    neden konsolun 2 sene garantisi varda kontrolcünün o kadar yok?


    XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)




  • udenizli kullanıcısına yanıt

    aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum garanti süreleri sistemde doğru değil konsol 1.5 sene kol 1 sene garantili görünüyor müşteri hizmetlerine ulaşıp düzelttirmek istedim ancak iletişim kuramadım şikayetvarda konuyla ilgili bir çok başvuru var ancak cevap bile yok xbox hizmetlerinin böyle olduğunu bilseydim almazdım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba, daha önce belki sorulmuştur ancak yardımlarınıza ihtiyacım var. gürcistanda fiyat olarak daha uygun ve lokasyon da yakın olduğundan xbox series x cihazından almaya karar verdim ancak garanti konusunda bilgim yok. türkiye'de geçerli bir garantisi olacak mı? teşekkürler







  • Arkadaşlar merhaba, elimde Fransa'dan alınma Xbox Series S konsol var. Seri numarasını kaydettim ve 2 yıl garantili olduğu yazıyor. Kontrolcü için bir kayıt yapmadım. Kontrolcünün kaç yıl garantisi olduğunu bilen var mı ? 1 sene garantili ise fatura göstererek iki yıl yapılabildiği yazılmış fakat bende fatura yok. Faturasız bu işlem gerçekleşiyor mu ? Birde garanti bir sene ise kontrolcü için kayıt yapmasam ve bir sene sonra cihaz üzerinden kayıt oluşturup garantiye gönderirsem ne olur ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Microsoft garantisi bitmiş Xbox one X'i ücret karşılığında tamir eder mi ? Haftasonu olduğu için müşteri hizmetleri kapalı, soramadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Funder -- 11 Şubat 2023; 17:59:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Microsoft Xbox Controller ürünümü garantiye yollamak istemekteyim. Servis kaydı oluşturduğumda X0438X nolu referans kodu veriyor ama ups bu kodu kabul etmiyor. Nasıl ilerlememi isterrsiniz ?

  • Arkadaşlar selam. Bu gün oyun oynarken normalde çok çok sessiz çalışan konsolumdan fan bölgesinden tıkırtı sesleri gelmeye başladı.

    1 yıllık uluslararası garantim devam etmekte. Microsoft üzerinden yardım talebi oluşturdum ancak henüz bir mail gelmedi.

    Daha önce Microsofta ürün gönderen arkadaşlar var ise bir kaç sorum olacak:

    1-Paketlemeyi nasıl yapıyoruz ?

    2-Değişim kararı verilirse, bizlere sıfır cihaz mı yollayacaklar, yoksa "refurbished" dediğimiz daha önceden tamir görüp yenilenmiş bir cihazmı ?

    Yardımcı olursanız minnettar olurum.
    Gerçekten inanılmaz moralim bozuk. Çok çok memnundum konsolumdan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TGrdL kullanıcısına yanıt

    Merhaba üzerinden baya bir geçmiş ama bende gamepad imi ups ile garantiye yolladım.teslim olundu gözüküyor ancak microsoft hesabımda cihazlarımda görünmüyor ve mail gelmiş sipariş iptal edilip yeniden oluşturulmuş.bir tuhaflık mı var yoksa böyle mi işliyor garanti


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrcnn1987 kullanıcısına yanıt
    Merhaba süreci çok hatırlamamakla beraber onlara teslim olduysa bir sorun yok diye düşünebilirsin. Bende iptal olup yeniden sipariş oluşturuldu diye bir şey olmamıştı, tarafıma kargo yapılana kadar hiç bir şekilde bildirim olmamıştı bende.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • TGrdL kullanıcısına yanıt
    Bugün mail geldi servis teslim almıştır ve yakında işlenmeye başlanacak diyor. Bir kullanıcı hatası yoksa yenisini mi gönderiyor servis yoksa tamir edip mi yolluyor yada elinde tamir edilmiş bir cihazımı acaba.
    Gamepad sol analog takılı kalıyor bir yıpranma kırıklık falan yok.
    Bilginiz var mı acaba ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mrcnn1987 kullanıcısına yanıt
    Aynı sorun bende de vardı, yeni cihaz gelecek. Hayırlı olsun :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • TGrdL kullanıcısına yanıt
    Cevaplrınız için teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar, xbox oyun kolunu microsoft sitesindeki cihazlara kaydettirdiğimde 1 yıl standart garanti diye çıkıyor, daha önce aldığım kollarda 2 yıl diye çıkıyordu diye hatırlıyorum. Bu duruma şahit olan var mı aramızda? Bunu dikkate almamalı mıyım?

  • Arkadaşlar,en son garantiye ürün yollayalı baya oldu. Ups kod maili de 10 saat vs oldu gelmedi. Yakın vakitte servise ürün veren oldu mu?
    Ups kargo kodu hala X0438X mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrcnn1987 kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba
    Benim kolda da sol analog takılı kalıyor. Cihazı trendyoldan almıştım. Siz garantiye nasıl gönderdiniz? İşlem nasıl oluyor anlatabilir misiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • baldoz kullanıcısına yanıt

    Kendi cevabımı kendim vereyim. Evet Ups kargo kodu hala aynı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ctrlshft kullanıcısına yanıt
    XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)account.microsoft.com
    Sign in to your Microsoft account
    https://account.microsoft.com/devices

    Bu adrese girip pil kısmında yazan seri numarsı ile kolu kaydedin. Daha sonra Cihazlar,bilgi ve destek,siparişi başlatın,"bu doğru seri numarasıdır" işaretle,ileri,kategori (device),sorun türü seç,sorunu yaz,adres gir,ileri,ileri,ileri,sipariş ver.


    Adres mailinin gelmesini beklemeyin. Kutulayın kolu bu adresten

    XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)go.ups.com.tr
    UPS Kurye Çağır
    https://go.ups.com.tr/kuryecagir

    Kapıya kurye çağırın. Formda isim soyad bilgisi girin,karşı ödemeli seçin. Bilgi bölümüne “ X0438X kodlu adrese Microsoft servisine gönderi” yazın.


    Kutunun bir içine bir kağıda,bir de üstüne İsim,Soyad,adres,tel ve servis numarası yazın. Gideceği adrese X0438X yazın.


    Ben salı günü yolladım. Perşembe sıfır kol elimdeydi. Ama sistemde garantinin devam etmesi lazım bunlar için. Kayıt edince garanti süresine bakın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.