Şimdi Ara

Xbox / PC Oyunları - [ANA KONU] (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
6
Favori
1.525
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Silkolet kullanıcısına yanıt

    Zaten Bethesda'nın Fallout 4 tanıtımı gibi duyuracaksın ve 6 ay sonra çıkartacaksın ama olmuyor tabi bir çok sebepten dolayı.

  • aschil kullanıcısına yanıt

    Trailer'ı , gameplay'i geçtim artık , oyunun ne olduğunu anlat bir paragraf yazıyla en azından.Contraband mesela , sadece araç aksiyonu olacağını biliyorum , başka öğrenebildiğim hiç bir şey yok.Nasıl heyecanlanmamı bekliyorlar acaba bu durumda.

  • Witcher'a bende geri başladım. Sıkılana kadar görev yapıp çıkıyorum. Daha önce ki oynayisimda ana görevlere çok odaklanmistim. Şimdi tüm görevleri temizleyerek relaks, sindire sindire oynuyorum.

    Böylede olması lazım, çünkü bu şekilde çok zevkli ya. Oyunu tamamen unutmuşum, yapmadığım bir sürü görev var. Hafiften hype yaptım yine.

    Ah CDRED.

    Daha cyberbug var oynayacak. Neyse ikisinide beraber aynı kafayla oynarım.

    Not: Performans modunda oynuyorum. Kalite modu iyi değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aschil -- 19 Aralık 2022; 2:31:8 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


  • Bu video yüzünden cyberbug a başlayamıyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • aschil kullanıcısına yanıt

    İlk çıktığında ön sipariş ile sıkıntısız PC de bitirdim. Hikaye olarak the Witcher 3 ün ana hikayesinden bile çok sardı beni. Şehir atmosferi ve gene iyi kurgulanmış yan görevler derken çok tatmin olarak ayrıldım. Loot ve RPG tarafları eksik kalıyordu fakat bu oyunu oynamamak için sebep değil bence.

    Sonrasında tekrar konsolda bitirdim ve 60fps de yağ gibi akıyor bence ortamına görevlerine bir kaptırarak şans vermeniz lazım.

  • Disco elysium Steam'den almıştım. Şimdide Xbox dan da aldım. Oyunun Türkçe çevirisi var. Ağır RPG oyunu kendisi. Alternatifi yok denecek kadar az.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • The Witcher 3'ün yeni nesil yükseltmesi çok keyifli oldu... oyun çalıştığında. Xbox Series X/S ve PS5'te büyük bir sorun yaşanmazken, PC'de durum farklı. CD Projekt Red, Pazartesi günü yayınlanan yeni bir düzeltmenin, oyuncuların kare hızında takılma ve çökmelerle karşılaştığı sorunların en azından bir kısmını azaltmaya yardımcı olacağını söylüyor.
    Xbox / PC Oyunları  -  [ANA KONU]

    Stüdyo bu sabah bir tweet atarak "PC'de The Witcher 3 için genel kararlılığı ve performansı artıracak ve GOG & Steam kaplamalarını düzeltecek bir düzeltme yayınladık" dedi. "Oyun sürümü değişmeyecek. Ekiplerimiz tüm platformlardaki deneyimi daha da iyileştirmek için çalışıyor."

    The Witcher 3 için 14 Aralık'ta ücretsiz 4.0 güncellemesi yayınlandığında, PC oyuncuları hemen performans sorunları bildirmeye başladı. Bazıları, oyunu daha önce yüksek ayarlarda 60 fps'de çalıştıran donanımların artık düşük ayarlarda 30 fps'de çalıştırmakta zorlandığını iddia etti. Özellikle yeni ışın izleme özelliği, yeni nesil Nvidia RTX 4080 ekran kartlarında bile kare hızında düşüşlere ve takılmalara neden oldu.

    Oyuncular ayrıca Steam Deck uyumluluğu ile ilgili sorunlar ve masaüstünde daha sık çökme ve donma bildirdiler. Sonuç olarak, bazıları güncellemeyi tamamen devre dışı bırakmanın ve oyunun önceki bir sürümüne geri dönmenin bir yolunu bulmaya çalıştı. Işın izleme özelliği PS5 ve Xbox Series X/S'de de bozulmuş olsa da, oyun buralarda çoğunlukla sorunsuz çalışıyor.

    kotaku
    Witcher 3 Hotfix Should Help Stop It From Crashing So Much On PC
    https://kotaku.com/witcher-3-pc-next-gen-upgrade-crash-framerate-ray-trace-1849910781



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aschil -- 19 Aralık 2022; 23:53:54 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Fable 4: Bildiğimiz Her Şey

    Fable serisi, Fable'ı saymazsanız, 2010 yılından beri uykuda: The Journey'i saymazsak, çünkü kimse saymıyor. Ancak seri, popüler Forza Horizon serisinin arkasındaki stüdyo olan Playground Games'ten gelecek yeni bir Fable ile geri dönüyor. Fable çok farklı bir oyun türü, ancak Playground seriye yeni bir şeyler katabilecek yetenekli bir stüdyo.

    Yeni Fable ilk olarak Mayıs 2020'de bir ruh hali teaser'ı ile duyuruldu. Ne yazık ki, henüz hakkında çok fazla şey bilmiyoruz. Aşağıda, genellikle Fable 4 olarak anılan Fable hakkında şu anda var olan tüm ayrıntıları inceledik, ancak bu sayının oyunun serideki yerini yansıtıp yansıtmadığını bilmiyoruz.

    Tanıtım fragmanı

    Fable'a ilk bakışımız herhangi bir hikaye veya oynanış detayı vermedi, ancak kesinlikle bir ruh hali oluşturdu. Fragmanda bir perinin pastoral bir fantezi ormanında gezinirken aniden devasa bir kurbağa tarafından yenmesi gösteriliyordu. Bu kesinlikle Fable serisinin bilinen saygısız tonuna uygun bir hava yaratıyor. Ve özellikle fragmanda sadece "Fable" olarak bahsedilmesi bunun bir yeniden başlatma olabileceğine işaret ediyor.



    Fable çıkış tarihi ve platformlar

    Fable'ın gerçekte ne zaman oynanabilir olacağı (ya da bu konuda başka herhangi bir şey) hakkında hemen hemen hiçbir şey bilmiyoruz. Microsoft'un oyun için hazırladığı web sitesinde herhangi bir tarih yer almıyor ancak Fable'ı hangi makinelerde oynayabileceğinizi belirtiyor: Fable, Xbox Series X ve Series S'in yanı sıra PC'de de mevcut olacak. Tüm birinci parti Microsoft oyunlarının lansman sırasında Game Pass'te de yer aldığı göz önüne alındığında, Fable'ın da bu abonelik hizmetinin bir parçası olmasını bekleyebiliriz.

    Xbox One'da bir Fable sürümünden bahsedilmemesi dikkat çekicidir. Xbox Games Marketing genel müdürü Aaron Greenberg'e göre bu durum oyunun Xbox One sürümünün çıkma ihtimalini azaltmıyor ancak Fable'ı yerel olarak oynamak istiyorsanız Xbox Series X|S satın almanız ya da PC'de oynamanız gerekecek gibi görünüyor. Microsoft Xbox One için bulut desteğini kullanıma sundu, bu nedenle oyunun son nesil donanımlarda da oynanabilmesi mümkün.

    Bunu kim yapıyor?

    Fable serisinin yaratıcısı Peter Molyneux'un Lionhead Studios'u 2016 yılında, seriye bir co-op aksiyon-RPG girişi olan Fable Legends'ın iptal edilmesiyle birlikte kapatıldı. 2010'daki Fable III'ten bu yana Fable serisine ana hattan bir giriş yapılmadı.

    Yeni Fable oyunu Playground Games tarafından yönetiliyor. Stüdyo Forza Horizon oyunlarıyla tanınıyor ve bunlar yarış oyunları olsa da, geniş açık dünyalarıyla biliniyorlar - ki bu da yeni bir Fable oyunu için profesyonel sütunda bir onay. Playground 2017'de Horizon ekibinden ayrı ikinci bir stüdyo kurarak o zamanlar adı belli olmayan bir oyunla ilgilenmeye başlamıştı. Artık bu oyunun Fable olduğunu biliyoruz.

    Remedy Entertainment'ın Control oyununun baş yazarı ve Arkane Studios'un Dishonored oyununun anlatı yönetmeni Anna Megill: Death of the Outsider'ın anlatı yönetmeni olan Anna Megill, Fable yazar ekibinin başında olduğunu açıkladı. Bu ekip hakkında da bazı bilgilere sahibiz ve ekipte Batman: Arkham serisinin geliştiricisi Rocksteady'den bazı önemli isimler yer alıyor. Batman: Arkham Knight'ın baş senaristi Martin Lancaster, oyunun anlatı yönetmeni olarak görev yapacak ve Rocksteady'nin emektarlarından Craig Owens, bir başka eski Batman senaryo yazarı ve sinematik yönetmen Martin Tan da ona katılacak.

    Fable ekibinin diğer üyeleri arasında baş tasarımcı olarak Will Kennedy (GTA V), baş oyun tasarımcısı olarak Juan Fernández de Simón (Hellblade) ve baş çevre sanatçısı olarak Adam Olsson (The Division 2) yer alıyor. Doğal olarak, ekibin pek çok üyesi daha önce Forza Horizon serisinde de çalışmıştı.

    Playground yeni bir Fable yapmak için en doğal ya da en bariz seçenek gibi görünmese de, Xbox patronu Matt Booty Playground'un çeşitli nedenlerle proje için doğru ekip olduğunu söyledi.

    Booty, "IP için özel bir tutkuları vardı ve aynı zamanda Fable'ın kalbinin ve ruhunun ne olduğunu ve bunu bugünün hassasiyetleri için nasıl ileriye taşıyabileceklerini anladıklarını gösterdiler" dedi. "Gördüğüm bazı şeyler çok cesaret verici. Harika bir teknoloji tabanları var ve kaliteyi yaratma konusunda çok kararlı olduklarını gösterdiler. İlk incelemeler sırasında biraz şüpheci yaklaşmıştım ama o zamandan beri bu şüpheyi ortadan kaldırdılar ve bir şeyler göstermeye hazır olduğumuzda herkesin bunu görmesi için heyecanlıyım."

    Fable 4'teki yenilikler

    Yeni Fable ile ilgili bir diğer önemli gelişme de Forza oyun motorunu kullanacağını öğrenmiş olmamız. Forza serisinin yaratıcıları ve geliştiricileri Turn 10 Studios, ForzaTech motoruyla çalışacak yeni bir yazılım mühendisi aradıklarına dair bir ilan yayınladı ve başarılı olan aday bu yazılımı "bir açık dünya aksiyon RPG'sini -Fable'ı- desteklemek" için kullanmakla görevlendirildi.

    Yeni çalışan ayrıca daha fazla görsel güç için oyuna "ışın izleme gibi yeni özellikler" eklemekten sorumlu olacak ve bu da diğer iki Xbox serisinde "geliştirilmekte olan üç AAA oyun üzerinde büyük bir etkiye sahip olacak".

    ForzaTech motoru geçmişte Xbox için en iyi görünen oyunlardan bazılarını yaratmak için kullanıldı ve hem gerçekçi hem de canlı görünen dünyalar ve araçlar yaratmaya yardımcı oldu. Microsoft'un en iyi teknolojilerinden bazılarını Fable serisini canlandırmak için kullanmak istemesi, bu proje üzerindeki geliştirme devam ederken mantıklı.

    Playground Games'in baş mühendislerinden Tom Gaulton, Kasım 2021'de Twitter'da stüdyodaki dördüncü yılını kutladı ve bu süre boyunca Fable üzerinde çalışmaktan duyduğu mutluluğu dile getirdi. Yani evet, yeni Fable en az dört yıldır bir şekilde geliştiriliyor gibi görünüyor. Gaulton'un tweet'i, oyunun Microsoft'un sahip olduğu stüdyoda ne kadar süredir çalışıldığına dair ilk gerçek göstergeyi sağladı.

    Playground Games, Forza Horizon 5'i 2021'de büyük bir başarıyla piyasaya sürdü ve Xbox için oyuncu rekorları kırdı. Belirtildiği gibi, stüdyonun en az iki dahili geliştirme ekibi var, bu nedenle yeni Fable'ın potansiyel bir Forza Horizon 6 ile birlikte geliştirilmesi mümkün.


    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Redfall

    Arkane Austin'in kurgusal ada kasabası Redfall, Massachusetts'te geçen yeni oyunu, kendinizi vampirler ve onlara tapan bir tarikat tarafından istila edilmiş bir toplulukta kapana kısılmış bulduğunuz birinci şahıs nişancı oyunudur. Dış dünyayla kolayca iletişim kurmanın hiçbir yolu olmadığından, çeşitli mutant yetenekleri, ateşli silahlar ve yüksek teknoloji ürünü aletler kullanarak Redfall'dan çıkmanın bir yolunu aramanız gerekiyor.

    Redfall, Arkane Austin'in dört benzersiz oynanabilir karakter ve tek başına veya dört oyunculu co-op oynama seçeneği içeren Borderlands benzeri bir oyun gibi görünüyor. Bu, daha önce tamamen tek oyunculu bir oyun olan 2017'nin olağanüstü Prey'ini yapan Arkane Austin için oldukça büyük bir ayrılık. Aşağıda, ne zaman ve hangi platformlar için çıkacağı da dahil olmak üzere Redfall hakkında bildiğimiz her şeyi gözden geçiriyoruz.

    Çıkış tarihi
    Başlangıçta 2022 Yazında piyasaya sürülmesi planlanan Redfall ertelendi. Oyunun şimdi 2023'ün ilk yarısında piyasaya sürülmesi planlanıyor. Arkane Austin henüz kesin bir çıkış tarihi açıklamadı.

    Bildiklerimiz
    Redfall'da hayatta kalan dört kişiden biri olarak oynuyorsunuz. Kriptozoolog ve mucit Devinder Crousley, savaş mühendisi Remi De La Rosa, eski askeri keskin nişancı Jacob Boyer ve biyomedikal mühendisliği öğrencisi Layla Ellison.

    Her karakter savaşa kendi özel yeteneklerini getiriyor. Devinder çeşitli aletleriyle düşmanları tuzağa düşürebilir ve şaşırtabilir, Remi drone arkadaşını yanında savaşa götürür, Jacob savaş alanında hayaletimsi bir varlık veren hayalet benzeri yeteneklerle lanetlenmiştir ve Layla telekinetik süper güçlere sahiptir.

    Uzmanlık alanlarına bakılmaksızın, dördü de Redfall'da ortaya çıkaracağınız tüm ganimetleri kullanabilir, bu nedenle karakterinizi kilitledikten sonra belirli bir oyun tarzıyla sınırlı kalmazsınız. Ganimet, Borderlands veya Destiny'ye benzer şekilde renk kodlu nadirlik ve güç katmanlarına ayrılmıştır.

    Dishonored ve Prey gibi önceki Arkane oyunlarından öğeler ödünç alan Redfall, gizlilik ve sürükleyici simülasyon öğeleri içerecek. Ancak, çevreyi avantajınıza kullanmanın ve gizlilik mekaniklerinin teşvik edildiği bu oyunların aksine, Redfall - eğer fragmanlar herhangi bir gösterge ise - biraz daha aksiyon odaklı savaşa yönelecek gibi görünüyor.

    Redfall, isteğe bağlı yan görevler ve çevresel hikaye anlatımıyla dolu açık bir dünya içinde geçen doğrusal bir senaryoya sahip olacak. Arkane Austin stüdyo direktörü Harvey Smith GameSpot'a verdiği demeçte, "Bence Dishonored ve Prey gibi tek oyunculu oyunların avantajları var," dedi. "Ancak açık bir dünya ile her yere gidebilirsiniz. Buraya gitmek isteyebilirsiniz ama bir beyzbol sahasına, bir mezarlığa ve bir karavan parkına bakıp orada yapmak istediğiniz bir şey görebilirsiniz ve sonra yapay zeka sizi duyup takip ettiği ve sizi başka bir şeye yönlendirdiği için tüm bu şeyin içine girebilirsiniz. Sonra taşlaşmış vampirlerin ve tripod üzerinde bir UV ışığının olduğu bir vinyete rastlıyorsunuz çünkü Bellwether'dan bir kadın keskin nişancı oraya UV ışıklarıyla bir tripod kurmuş ve onları kapatmış, böylece vampirler çözülmeye başlıyor ve kadın hayatı için savaşıyor ve siz de yürüyüp gidebiliyorsunuz ya da ona yardım edebiliyorsunuz ya da [vampirlere] yardım ediyorsunuz. Birden bire bir saat geçmiş oluyor ve "Aman Tanrım, daha göreve bile gelmedim" diyorsunuz. Açık dünya oyunlarında sevdiğimiz şey gerçekten de bu."

    Platformlar
    Redfall Xbox Series X|S ve PC için piyasaya sürülecek. Xbox'ın birinci parti oyunu olarak, lansman sonrasında PlayStation veya Switch platformlarına taşınması pek olası değil.

    PC sistem özellikleri
    Arkane Austin, Redfall için PC özelliklerini henüz yayınlamadı.

    Fragmanlar
    Redfall'un hem sinematik hem de oynanış fragmanları bulunuyor. Daha dikkat çekici olanları aşağıya yerleştirdik.

    2021'de Xbox + Bethesda Showcase, Redfall'u bize dört oynanabilir karakterin kişiliklerini tanıtan ve karşılaştıkları vampir tehdidine bir bakış sağlayan sinematik bir fragmanla dünyaya tanıttı.



    2022'deki Xbox + Bethesda Showcase, Redfall'un oynanışına ilk bakışımızla başladı ve dört oynanabilir karakteri ve benzersiz yeteneklerini sergiledi.

    Çok oyunculu detaylar
    Redfall tek başına ya da dört oyuncuya kadar bir grup içinde oynanabilir. Left 4 Dead veya Back 4 Blood gibi oyunların aksine Redfall, siz ve bir arkadaşınız aynı karaktere sahip olduğunuzda kim olarak oynayabileceğinizi sınırlamaz. Laylas'tan oluşan tam bir parti istiyorsanız, bunu yapabilirsiniz - Redfall'un Borderlands'e çok benzediği bir başka yol.

    DLC/Mictransactions ayrıntıları
    Arkane Austin, Redfall'un lansman sonrası DLC genişlemelerine sahip olup olmayacağını veya mikro dönüşümler içerip içermeyeceğini henüz açıklamadı. Prey'in muhteşem Mooncrash genişleme paketi ile aynı seviyede bir DLC kesinlikle hoş karşılanacaktır.

    Ön sipariş detayları
    Redfall henüz ön sipariş için mevcut değil. Ancak birinci parti bir oyun olarak ilk günden itibaren Xbox Game Pass'te mevcut olacak. Yani eğer Game Pass abonesiyseniz, Redfall'u çoktan ön sipariş etmiş sayılırsınız.

    Xbox'ın 2023 yılından itibaren birinci parti oyunlarını 60 dolar yerine 70 dolar fiyatla satmaya başlayacağı bildiriliyor. Yani Game Pass'iniz yoksa, Redfall ön siparişe açıldığında elinizde fazladan 10 dolarınız olduğundan emin olun.


    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • aschil kullanıcısına yanıt

    Kurulan ekip baya sağlam gibi duruyor.Microsoft maddi gücüyle sektörden önemli isimleri toplamış.Naughty Dog da platform oyunuyla oyuncuların hayatına girmişti , geldiği nokta ortada.Playground'dan da böyle bir dönüşüm neden olmasın.

  • wither kullanıcısına yanıt
    Bana da öyle geliyor. Elde pek bir bilgi olmadığı için soylecegimiz hersey de havada kalıyor. 2023 de daha çok şey öğreneceğiz kesinlikle.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

  • < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sizi bilmiyoruz ama biz Need for Speed Unbound ile Kasım ayının sonlarında piyasaya sürüldüğünden beri harika vakit geçiriyoruz, ancak belki de şu ana kadar hak ettiği kadar satmadığını hissediyoruz.

    Oyun, Xbox Countdown Sale 2022'nin bir parçası olarak zaten %40 indirimli (aynı zamanda "en iyi fırsatlar" toparlamamıza da girdi!) ve oyun piyasaya sürülmeden önce beklendiği kadar heyecanlanmamış gibi hissettiriyor.

    GamesIndustry.biz'in haberine göre, geliştirici Criterion Games'in beş emektarı, oyunun piyasaya sürülmesinin ardından "EA dışında yeni fırsatlar keşfetmek" için ayrılmaya karar verdi ve başka bir açıklama yapılmadı. Hepsi de en az 10 yıldır Criterion ve/veya EA için çalışıyordu - bazı durumlarda 20-25 yılı aşkın süredir.

    Xbox / PC Oyunları  -  [ANA KONU]

    Bunlar aşağıdaki gibidir:

    Matt Webster, Criterion Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü
    Pete Lake, Yürütücü Yapımcı
    Andrei Shires, Kıdemli Teknik Direktör
    Alan McDairmant, Stüdyo Geliştirme Müdürü
    Steve Uphill, İçerik Müdürü
    Tahmin edebileceğiniz gibi, bu Criterion'da bir sarsıntı olduğu anlamına geliyor. Charity Joy, EA Sports UFC serisinden Need for Speed'in Baş Yapımcılığına geçerken, Geoff Smith de (kademeli olarak) Codemasters'taki Başkan Yardımcısı, Geliştirme Direktörü görevinden ayrılarak Need for Speed Ürün Geliştirme Kıdemli Direktörü olacak.

    EA'nın yarış grubunun genel müdürü David Rutter'ın bu değişikliğin ardından söylediklerinin bir kısmını burada bulabilirsiniz:

    "Bu yıl şimdiye kadar kaydedilen ilerlemenin üzerine iki lansman ve gelecek yıl için daha da fazla plan ekleyerek, en iyi insanlara sahip olduğumuzdan, en iyi oyunlar üzerinde çalıştığımızdan ve 2023'te harika işler başaracağımızdan eminiz."

    Need for Speed için yeni başlangıçlar gibi görünüyor ve özellikle Unbound açısından, Criterion Ocak ayı sonlarında gelecek içerik hakkında daha fazla bilgi alacağımızı doğruladı. Seriyi ilginç bir gelecek bekliyor!

    pure xbox
    Criterion Loses Five Major Team Members Following Need For Speed Unbound Launch
    https://www.purexbox.com/news/2022/12/criterion-loses-five-major-team-members-following-need-for-speed-unbound-launch

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Mass Effect 5 - BioWare'in RPG'si Hakkında Bildiğimiz Her Şey

    Xbox / PC Oyunları  -  [ANA KONU]

    BioWare şu anda bir sonraki Mass Effect oyunu (beşinci ana hat oyunu olduğu için bundan böyle Mass Effect 5 olarak adlandıracağız) üzerinde çalıştığını duyurdu. Yaklaşan RPG, hem Mass Effect 3 hem de Mass Effect'teki olay örgüsünün doğrudan devamı niteliğinde bir hikayeye sahip olacak gibi görünüyor: Andromeda'nın devamı niteliğinde olacak.

    Mass Effect gibi: Legendary Edition piyasaya sürüleli çok oldu - Mass Effect incelememize göz atın: Legendary Edition incelememize göz atın-- ve Anthem 2.0'dan vazgeçildiği için BioWare tamamen Mass Effect 5 ve Dragon Age Dreadwolf'a odaklanmış görünüyor. Aşağıda, Mass Effect 5 hakkında şu anda bildiğimiz her şeyi gözden geçiriyoruz, ki kuşkusuz bu o kadar da fazla değil.

    Çıkış tarihi
    BioWare Mass Effect 5 için henüz bir çıkış tarihi açıklamadı. Yaklaşan Dragon Age hakkında biraz daha fazla şey bildiğimiz ve bu oyunun Mass Effect 5'in duyurulmasından iki yıl önce ilk kez tanıtıldığı göz önüne alındığında, BioWare'in Dreadwolf'u Mass Effect'ten önce yayınlayacağını varsayıyoruz - BioWare, Dreadwolf'un zaten baştan sona oynanabilir olduğunu söyledi - ama bekleyip görmemiz gerekecek.

    Şubat 2022'de BioWare Genel Müdürü Gary McKay, Mass Effect 5'in şu anda prototip aşamasında olduğunu, geliştiricilerin oyunun ne olacağına dair "fikirler ve deneyimler" üzerinde çalıştığını söyledi ve oyunun hala bir çıkış yolu olduğunu ima etti. Bu düşünce Nisan 2022'de BioWare'in Mass Effect 5'in hala "erken" geliştirme aşamasında olduğunu belirten bir blog yazısı yayınlamasıyla yankı buldu. Geçtiğimiz 7 Kasım N7 Günü'nde BioWare, Mass Effect 5 için yeni konsept çizimlerinin yanı sıra oyunun hâlâ ön üretim aşamasında olduğunu ve bu geliştirme aşamasının "çok iyi ilerlediğini" belirten bir mesaj yayınladı.

    Bildiklerimiz
    Mass Effect 5 hakkında çok az şey biliyoruz - bilgimizin çoğu oyunun duyuru fragmanından geliyor. Fragman iki farklı galaksiyi gösteriyor ve Mass Effect 5'in hem Mass Effect 3 hem de Mass Effect'in devamı olabileceği teorisini destekliyor: Andromeda'nın devamı olabileceği ve iki ayrı galaksiyi kapsayan bir hikaye anlatabileceği teorisini destekliyor.

    En azından, fragmanda ölü Reaper'ları ve daha yaşlı bir Liara T'Soni'yi görebildiğiniz için oyun Mass Effect 3'ün uygun bir devamı gibi görünüyor. Liara Mass Effect 3'te 109 yaşındaydı ve türü olan asari 1000 yıla yakın yaşayabiliyordu, bu nedenle Mass Effect 5 orijinal üçlemedeki olaylardan 900 yıl kadar sonra geçebilir.

    BioWare yapımcısı Brenon Holmes, Unreal Engine 4 ve Unreal Engine 5 deneyimi olan programcıların arandığı bir iş ilanıyla Mass Effect 5'in de Unreal Engine kullanacağını doğruladı. Programcılar yeni Mass Effect üzerinde çalışacak.

    Deus Ex ve Marvel's Guardians of the Galaxy yazarı Mary DeMarle da Mass Effect 5'in kıdemli anlatı yönetmeni olarak BioWare'e katıldı.

    Platformlar
    Bu yeni Mass Effect'in çıkış platformları henüz açıklanmadı, ancak hala birkaç yıl uzakta göründüğü için mevcut nesil konsollar, Xbox Series X|S ve PlayStation 5'in yanı sıra PC için de yayınlanacağını varsayıyoruz. Switch veya Microsoft ve Sony'nin geçmiş nesil donanımları (Xbox One ve PS4) için yayınlanacağından şüpheliyiz, ancak hiçbir şey resmi olarak göz ardı edilmedi.

    PC sistem özellikleri
    Yine, bu oyun henüz herhangi bir donanım için onaylanmadı ve buna PC de dahil. Mass Effect'in minimum ve önerilen PC özelliklerinin ne olacağını ya da oyunun PC için çıkıp çıkmayacağını henüz bilmiyoruz. 99 ihtimalle öyle olacak, ancak BioWare veya EA onaylayana kadar kesin olarak bilmenin bir yolu yok.

    Fragmanlar
    Şimdiye kadar yeni Mass Effect için tek bir fragmanımız var - duyuru sinematik fragmanı.

    Mass Effect Tanıtım Fragmanı | Oyun Ödülleri 2020



    Çok oyunculu detaylar
    BioWare yeni Mass Effect'in çok oyunculu olup olmayacağını paylaşmadı. Umarım olur, çünkü hem Mass Effect 3 hem de Mass Effect: Andromeda, takım çalışması ve stratejiye önem veren çok eğlenceli bir çevrimiçi Horde modu çok oyunculu özelliğine sahipti.

    DLC/Microtransaction ayrıntıları
    BioWare veya yayıncı EA'den yeni Mass Effect'in DLC veya mikro ödemeleri destekleyip desteklemeyeceğine dair bir açıklama gelmedi. Hem Mass Effect 3 hem de Mass Effect: Andromeda kendi çok oyunculu modlarında mikro ödemeler içeriyordu ve orijinal üçleme ek takım arkadaşları, hikaye odaklı yan görevler ve ekstra silah ve zırhlar ekleyen ücretli DLC genişletmeleri içeriyordu. Bugüne kadar, hem Mass Effect 2 hem de Mass Effect 3, Lair of the Shadow Broker ve Citadel genişlemelerinde herhangi bir RPG'nin en iyi lansman sonrası DLC'lerinden bazılarına sahiptir, bu nedenle BioWare bu hikaye anlatımını tekrar başarırsa Mass Effect 5 için DLC için ödeme yapmaktan çekinmeyiz.

    Ön sipariş detayları
    Mass Effect 5 henüz ön sipariş için mevcut değildir.


    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Yaklaşan Dead Space yeniden yapımının en benzersiz ve umut verici yönlerinden biri, oyuncuları tetikte tutmak için 1200'den fazla dinamik olay sunma yeteneğine sahip yeni "Yoğunluk Direktörü" sistemidir. Şimdiye kadar Montreal merkezli geliştirici Motive Studio tarafından açıklanan potansiyel olayların çoğu oldukça basitti - titreyen ışıklar, ürpertici sesler, sürpriz nekromorf saldırıları - ancak görünüşe göre mağazada daha ayrıntılı korkular olabilir.

    Yeni bir IGN First videosunda Dead Space teknik direktörü David Robillard, Yoğunluk Yöneticisinin "psikoz olayları" da sunabileceğini iddia ediyor. Bunların ne olduğu hakkında ayrıntılı bilgi vermese de, Dead Space serisi boyunca karakterler "bunama" ve insanları nekromorflara dönüştüren uzaylı İşaretleyiciler tarafından getirilen rahatsız edici vizyonlardan muzdariptir, bu nedenle psikoz olayları muhtemelen bunun üzerine bir oyun olacaktır. Uzun süreli korku hayranları için, rastgele ayarlanmış ürpertici görüntüler muhtemelen Eternal Darkness ve doğru kullanıldığında oldukça etkili olabilen "akıl sağlığı efektleri" içeren diğer klasik oyunları akla getirecektir.

    "[The Intensity Director'da] ses kesitleri var, animasyonlar var, çevresel tetikleyiciler var. Yani bir vantilatör çalışacak, gemiden gıcırtılar gelecek, ışıklar titreyecek, ışıklar kapanacak, psikoz olayları yaşanacak. Yani her şey var. Hikayede] olan her şey Yoğunluk Yönetmeni ile de olabilir ve bu şekilde çizgilerin bulanık olmasını ve neyin senaryo olup neyin olmadığından asla emin olamamanızı sağlıyoruz."

    Tüm bunlar kulağa oldukça iddialı geliyor. Düşmanların ortaya çıkışını karıştırmak ve bir ya da iki ışığı titretmek bir şeydir, ancak senaryolardan ayırt edilemeyen anlar yaratmak? Eğer Intensity Director bu vaadini gerçekten yerine getirebilirse, o zaman oyuncuların gerçekten üzerinde ter dökecekleri bir şey olacak.

    https://wccftech.com/dead-space-remake-intensity-director-psychosis-events/

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >






  • Önümüzdeki yılın başlarında yeni Xbox sürümleri listesine eklenecek bir oyunumuz daha var; eski PlayStation 5 konsoluna özel Sifu'nun Mart 2023'te bir noktada Xbox platformuna geleceği duyuruldu.

    Eğer daha önce duymadıysanız, Sifu Kung Fu dövüşüne ve "sinematik dövüş sanatları aksiyonuna" odaklanan bir üçüncü şahıs dövüş oyunudur. Xbox sürümü ayrıca yukarıdaki fragmanda vurgulandığı gibi yepyeni bir Arenas modu ile aynı zamana denk gelecek.


    pure xbox
    Former PlayStation Exclusive 'Sifu' Finally Makes Its Xbox Debut In March 2023
    https://www.purexbox.com/news/2022/12/former-playstation-exclusive-sifu-finally-makes-its-xbox-debut-in-march-2023

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >








  • aschil kullanıcısına yanıt
    Buna çok heyecanlıyım umarım gene uçuk bir fiyatlandırma olmaz konsol tarafında.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


  • Atomic Heart'ın 3826 numaralı tesisi Kazakistan'ın sıradağları içinde yer almaktadır. İnşaatçı robotların yardımıyla bu geniş topraklar hızla gizli bilimsel komplekslerden oluşan bir yığın haline geldi. Bu binalar, tesisi çevreleyen küçük kırsal köylerle tam bir tezat oluşturuyor, ancak daha fazla kompleksin ortaya çıkması uzun sürmeyecek.

    Tesis 3826'nın arazisinde devasa heykellerden robotlar tarafından dikilen Stella anıtlarına kadar pek çok etkileyici anıt bulunmaktadır. Robot mühendisliğinin gerçek mucizesinin yerin derinliklerinde yattığını çok az kişi biliyor.

    Xbox / PC Oyunları  -  [ANA KONU]
    Tesis tek bir kuralı takip ediyor: "Gerçek ilerleme tam da temel bilimlerin kesiştiği noktada yatıyor, çünkü Doğa böyle işliyor - hepsi iç içe geçmiş durumda."

    Her kompleksin kendine özgü mimari tarzı ve araştırma ihtiyaçlarına göre şekillenen iç mekanları vardır, ancak personelin rahatlığı için standartlaştırılmış teknik düğümlere ve unsurlara da sahiptirler. VDNH ve Tiyatro komplekslerinin diğerlerinden çok farklı olduğunu belirtmek gerekir. Bu komplekslere erişim sadece bilim adamlarıyla sınırlı olmayıp, tesisi ziyaret etme iznine sahip olmaları koşuluyla sıradan vatandaşların da erişimine açıktır.
    Xbox / PC Oyunları  -  [ANA KONU] Xbox / PC Oyunları  -  [ANA KONU] Xbox / PC Oyunları  -  [ANA KONU]

    https://news.xbox.com/en-us/2022/12/09/get-to-know-the-world-of-atomic-heart/

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Blue Protocol 2023'te Xbox Series X|S'e Geliyor



    *Blue Protocol, 2023 yılında Xbox Series X|S'e gelecek olan ve kendi fantastik maceranızın kahramanı olacağınız, oynaması ücretsiz, çok oyunculu bir çevrimiçi aksiyon RPG oyunudur.

    *Regnas'ın güzel ve tehlikeli dünyasını, derin karakter özelleştirmesi ve aksiyon dolu savaşlarla sürükleyici bir deneyimle keşfedin.

    *Blue Protocol'ün lansmanına giden yolda Bandai Namco ve Amazon Games'teki ekiplerimizle güncel kalın.

    https://news.xbox.com/en-us/2022/12/08/blue-protocol-coming-to-xbox-series-xs-in-2023/

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.