Şimdi Ara

Xiaomi 10000 Mah Powerbank Şarj Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
14.072
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Cuma günü hepsiburada'dan satın aldığım ve bugün elime ulaşan Xiaomi 10000 mah version 2 powerbank cihazım sanırım şarj olmuyor. Aslında şarj olup olmadığını da anlayamıyorum bu cihazı kullanmakta olan arkadaşlar şarj olup olmadığını nereden anlayacağım konusunda bilgilendirirse sevinirim.

    Kutu içerisinden 30cm'lik bir beyaz şarj kablosu çıkıyor biliyorsunuz ki. GM 5 Plus telefonuma ait şarj adaptörünü kullanıyorum, prize bağlıyorum fakat powerbank üzerinde bulunan 4 adet led hepsi birden selektör yapar gibi yanıp sönüyor. Bilgisayarıma bağlayarak şarj etmeyi denediğimde yine aynı şekilde selektör yapıyor.

    Doluluk oranını kontrol etmek için cihazı prizden çıkartıp gösterge düğmesine bastığımda hiç bir led ışığı yanmıyor yani dolmamış gösteriyor.

    Ben bu cihazın şarj olup olmadığını nasıl anlarım arkadaşlar bilenler lütfen yardımcı olurlarsa sevinirim.

    İyi forumlar.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Xiaomi 10000 Mah Powerbank Şarj Sorunu Giderme

    Xiaomi 10000 Mah powerbank'inizin şarj olmaması durumunda deneyebileceğiniz birkaç sorun giderme adımı bulunmaktadır:

    • Powerbank'i sıfırlamayı deneyin: Xiaomi powerbank'ler bir sıfırlama düğmesine sahiptir. Bu düğmeyi yaklaşık 10 saniye basılı tutmak powerbank'i sıfırlayacaktır.
    • Farklı bir kablo ve şarj cihazı kullanın: Hatalı bir kablo veya şarj cihazı, powerbank'inizin şarj olmasını engelleyebilir. Farklı bir kablo ve şarj cihazı kullanarak sorunun kaynağını belirlemeye çalışın.
    • Powerbank'in ışığını kontrol edin: Powerbank'in üzerindeki ışık yanıp sönüyor veya hiç yanmıyorsa, bu bir sorun olduğunu gösterebilir. Kullanım kılavuzunu kontrol ederek yanıp sönme modellerinin ne anlama geldiğini belirleyin.
    • Powerbank'i temizleyin: Toz veya kir, powerbank'in şarj portunu tıkayabilir ve şarj olmasını engelleyebilir. Powerbank'in şarj portunu temizlemeye çalışın.
    • Powerbank'i profesyonelce kontrol ettirin: Yukarıdaki adımlar sorunu çözmezse, powerbank'inizi profesyonel bir tamirciye kontrol ettirmeniz gerekebilir.

    Not: Xiaomi powerbank'inizin şarj sorunları devam ediyorsa, garanti kapsamında olup olmadığını kontrol edin. Garanti kapsamındaysa, üreticiyle iletişime geçerek onarım veya değiştirme hakkında bilgi alın.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • bütün ışıkların yanıp söndüğü mod galiba akıllı saatleri,bileklikleri şarj etmek için kullanılan düşük akım veren mod diye biliyorum. tuşa ya uzun basılı tutunca yada çift basınca o moddan çıkıyordu bi deneyin isterseniz.
  • keopsdd kullanıcısına yanıt
    Dün gece samsung normal şarj adaptörüne (hızlı şarj olmayan) bağladım cihazı. Tüm ışıklar yanım sönerek selektör yapıyordu. Sabah çıkardım düğmesine basıyorum ne kadar dolduğunu gösteren hiç bir ışık yanmadı. Dolmamış yani.

    O tuşa ne kadar ne şekilde bastıysam hiç bir değişiklik olmadı fakat şuanda GM turbo şarj adaptörüne bağladım cihazı. Tüm ışıklar bir kere selektör yapıp ardından sırasıyla dört ışıktan tek ışığa düşerek yanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bboyerman

    Dün gece samsung normal şarj adaptörüne (hızlı şarj olmayan) bağladım cihazı. Tüm ışıklar yanım sönerek selektör yapıyordu. Sabah çıkardım düğmesine basıyorum ne kadar dolduğunu gösteren hiç bir ışık yanmadı. Dolmamış yani.

    O tuşa ne kadar ne şekilde bastıysam hiç bir değişiklik olmadı fakat şuanda GM turbo şarj adaptörüne bağladım cihazı. Tüm ışıklar bir kere selektör yapıp ardından sırasıyla dört ışıktan tek ışığa düşerek yanıyor.



    duserek yanma olayi belki xiaominin powerbanklerinde kullandigi yeni bir gosterim bicimidir. bende kalin 10.000 ve slim 5.000 var kademe kademe doldukca yaniyor. biraz bekleyin bakalim hala dolum olmuyorsa iade edin. urun arizali cikmistir belki

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 20000 mah versiyon 2 satın aldım.Urun hepsiburadanin kendi ürünü taktım ilk sefer 4 saat gibi bir sürede şarj oldu .Telefonda 2 kez kullandım garip bir şekilde note 8 telefonumu 2 kez doldura bildi.Neyse dedim ilk şarj zayıf tuttu demek ki yeniden şarja taktım ve sizde ki sorunu yaşıyorum.



    Internette araştırdığım kadarı ile çok yaygın bir hata geri iade edip değişim istemekten başka çare kalmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alkımm kullanıcısına yanıt
    Sanırım bu kronik bir sorun ben ürünü kullanamadan geri iade ettim. Değişim istemedim.
  • bboyerman kullanıcısına yanıt
    Ben hala gönderemedim yolculuk için almıştım arkadaşımda unutmusum geri gelene gidene kadar çok vakit geçti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Aliexpress Li-ion pil sorunu
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 3.Nesil olanını az önce sipariş ettim amazon tr üzerinden 84₺’e. Yorumlarda çoğunlukla ürününün bozuk olduğunu yazmışlar. Az önce elime geldi cihaz ve hiçbir ışığı yanmıyor. Neyse şarja taktım 1.ışık yanıp sönüyor şimdilik bakalım arızalı çıkacak mı bu da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AirSupport kullanıcısına yanıt

    4 yıl önce yazmışım bana da bozuk geldi bu arada şarjı çok çabuk bitiyor. Eğer bir gün benim gibi tekrar bu konuya denk gelirseniz almayın bu firmadan bir şey


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.