İyi günler. Yaklaşık 1,5 sene önce aldığım xiaomi mi band 6 bilekliğimi geçtiğimiz eylül ayına kadar normal bir şekilde kullandım. Ekim başına doğru saatim durduk yere kapandı. Herhangi bir yere vurmadım, çarpmadım. Bunun üzerine cihazı 1 ay sonra garantiye vermek için hepsiburada ile iletişime geçtim. Bilekliği alıp servise ilettiler. Teslim ettikten 2 hafta sonra servis beni arayıp bilekliğin bataryasının bittiğini, 250₺ değişim ücreti olduğunu söyledi. Bunu duyunca şok oldum. 1,5 yıllık bir aksesuarın daha garanti süresi bitmeden pilinin ölmüş olması anormal geldi. Dahası servisin benden garantisi bitmemiş üründen para istemesi daha saçma geldi. Garanti süresi bitmeden bir ürünün pili ölmüşse o pilde üretimden kaynaklı sıkıntı olabileceğini düşünüyorum. Servise değişim istemediğimi, servis raporunu ve bilekliği göndermelerini istedim. Bu konuda ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Nereye başvurmam gerekiyor, yardım ederseniz sevinirim |
Bildirim