< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Merhabalar. Ben de bu cihazdan aldım fakat Amazon Prime Video'da, HDR bir dizi/film açtığımda cihaz takılıyor ve kendini baştan başlatıyor. Netflix ve Disney+'da bu sorun yok. Bu sorunun çözümünü bilen bir arkadaş var mıdır acaba ? |
İzlediğiniz dizinin ismini verirseniz bakayım, bende böyle bir problem yok belki diziye özel bir sıkıntı olabilir yada cihazı sıfırlayın. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Night Sky ve The Expanse dizileri mesela. İkisi de 4K HDR. Ama The House dizisinde böyle bir sorun yok mesela. Bütün güncellemeleri yaptım, fabrika ayarlarına geri döndüm, herşeyi baştan kurdum ama sonuç gene aynı. |