Şimdi Ara

Xıı FINAL FANTASY XIII & XIII VERSUS PS3 ANA KONUSU ııX (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.402
Cevap
1
Favori
91.710
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AC: complete cikti mi?
  • Nisanda çıkıyor.Demonun çıkmasına 1 ay kaldı diyebiliriz.Belkide daha yakın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoldPunch -- 30 Mart 2009; 4:07:17 >
  • FFXIII kesin birşey varmı 720p mi 1080p mi çıkacağı.
  • FFXIII, PS3'ün gücünden %100 yararlanıyor



    Final Fantasy XIII'ün yapımcısı Yoshinori Kitase, Dengeki'ye verdiği röportajda; FFXIII'ün, PS3'ün gücünden sonuna kadar yararlandığını söyledi. Önümüzdeki günlerde Japonya'da piyasaya çıkacak olan "Final Fantasy VII: Advent Children Complete" filminin Bluray versiyonu içinde yer alacak olan "Final Fantasy XIII'ün" demosunun, PS3'ün ancak %50'lilik bir gücünü yansıttığını; ama tam sürümünde ise güç kullanımının %100 olduğunu belirten yapımcı, kendilerinin "FFVII'yi" PS1'e ve FFX'u" da PS2'ye yaparken o makinelerin gücünden nasıl yararlandılarsa, FFXIII'ü de aynı düşünceyle PS3 için yaptıklarını açıkladı.



    kaynak:www.merlininkazani.com




  • quote:

    Orjinalden alıntı: _2FAST4U_

    FFXIII, PS3'ün gücünden %100 yararlanıyor



    Final Fantasy XIII'ün yapımcısı Yoshinori Kitase, Dengeki'ye verdiği röportajda; FFXIII'ün, PS3'ün gücünden sonuna kadar yararlandığını söyledi. Önümüzdeki günlerde Japonya'da piyasaya çıkacak olan "Final Fantasy VII: Advent Children Complete" filminin Bluray versiyonu içinde yer alacak olan "Final Fantasy XIII'ün" demosunun, PS3'ün ancak %50'lilik bir gücünü yansıttığını; ama tam sürümünde ise güç kullanımının %100 olduğunu belirten yapımcı, kendilerinin "FFVII'yi" PS1'e ve FFX'u" da PS2'ye yaparken o makinelerin gücünden nasıl yararlandılarsa, FFXIII'ü de aynı düşünceyle PS3 için yaptıklarını açıkladı.



    kaynak:www.merlininkazani.com


    xbox 360 versiyonu ile o zaman dağlar kadar fark olur .




  • O zaman 360 da 720p ps3 de 1080p olur eğer öyle ise %100 kullanıcaklarsa. Ama farkındaysanız 13 deki videonun savaş sahnesinde kasıldığını farkettim. sizde birdaha izleyin göreceksiniz. İnşallah böyle birşey orjinal oyunda olmaz.

    Videonun 01:30 -01:40 arasındaki sahnede kasıyor. Dikkat edin göreceksiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1ses1 -- 31 Mart 2009; 17:38:46 >
  • Bende fark ettim ama sorun büyük ihtimal yapımı ile alakalıdır yoksa orada ps3 ün kasılacağını sanmıyom
  • İşte Demo'nun Ayrıntıları !

    Demo ile ilgili yeni detaylar:

    * Demo versiyonu PS3'ün gücünün %50'sini kullanacak fakat ful versiyonu PS3'ün gücünü %100 kullanacak.
    * Savaş sistemi demoda %50 tamamlanmış durumda.
    * Savaş müziği tamamlanmış durumda.
    * Savaş zafer müziği gözden geçirilecek, savaş kazanma pozları henüz tamamlandı.
    * Zorluk derecesi esas oyundan daha düşük olacak.
    * Demo, oyunun çok ufak bir bölümünü içerecek.
    * Demo, oyunun "The Purge" denen, hikayenin başlangıcındaki bir bölüm üzerine olacak.

    Teknolojik detaylar:

    * Oyunun tek katmanlı ve ya çift katmanlı (dual layer) BluRay'de geleceğine dair tartışmalar var.
    * Önceki oyuna kıyasla en büyük fark, grafikler olacak.
    * Yoshinori Kitase, oyunda yüksek kaliteli kaplamaların kullanılmasına şaşırmış.
    * Oyunda kullanılan büyülerin savaş alanında kalıntıları olacak.Mesela Blizzard büyüsü kullanıldığında etrafta buz parçaları kalacak.
    * Diğer oyunlarda çoğu yerlerde kullanılan CG sahneler, yerini PS3'te gerçek zamanlı sahnelere bırakacak fakat yine de oyunda bir çok CG video bulunacak. Fakat bunları gerçek zamanlı veya önceden render edilmiş olarak ayırmak güç olacak.
    * PS3'te ufak miktarda RAM ile çalışmak zorluk çıkarmış.
    * Çok miktarda, yüksek kaliteli ışıklandırma efekti var ve üzerinde çok sıkı çalışılmış.

    Savaş sistemi ile ilgili yeni detaylar:

    * Savaş sistemine geçiş FF XII'deki kadar muntazam değil. Yine de savaşa geçişler oldukça hızlı olacak.
    * Canavarlar farklı büyüklüklerde olacak. Büyük canavarları yenmek, ufak canavarları yenmekten daha zor olacak.
    * Savaş sırasında kamera özgürce hareket ettirilebilecek. Belirli komutlarda kamera otomatik hareket edecek (yakından zoom gibi bir şey olsa gerek)
    * Zincirleme (combo) saldırılar yapılabilecek. Daha fazla combo daha fazla hasar vermek anlamına geliyor.
    * Farklı atakları birlikte kullandıkça "Chain Break" olayı ortaya çıkacak. Bu gerçekleştiğinde de düşmanlar saldırılardan daha çok zarar görecek.
    * Havaya kaldırma ve kırma gibi saldırıları kombine etmek, boss savaşlarında önemli bir strateji olacak.
    * Savaşın sonunda oyuncuların performansı yıldız benzeri simgelerle gösterilecek.

    Karakter detayları:

    * Lightning, kılıcıyla savaşarak çevresine tehdit saçan birisi gibi gözüküyor fakat aynı zamanda kadınsı olacak ve çok fazla kaslı değil.
    * Snow aslında çocuksu bir doğaya sahip gibiydi fakat o düşünce değişti.Şimdi o ağır abi gibi bir kişilik sergiliyor.
    * Vanilla hayat dolu, neşeli ve pozitif bir tavra sahip.
    * Sazh da pozitif tavırları olan birisi fakat oyunun ilerleyen bölümlerinde yüzleşmek zorunda olacağı şeytani bir yanı da var.

    Famitsu'nun verdiği bilgiye göre önümüzdeki hafta, Famitsu'da yeni FFXIII resimleri yayımlanacak.


    www.finalfantasytr.com




  • Bilgi için sağol GoldPunch
  • İçinde ff13 demosununda yer alacağı Final Fantasy VII: Advent Children ın Japonyadaki reklamı;



    burada ff13 ün demosundanda geleceği söz ediliyor.Aynı zamanda ps3 bundle geliyormuş

    http://www.youtube.com/watch?v=APJ9u6xevvY



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoldPunch -- 4 Nisan 2009; 2:44:21 >




  • @Oyunda kullanılan büyülerin savaş alanında kalıntıları olacak.Mesela Blizzard büyüsü kullanıldığında etrafta buz parçaları kalacak.

    Bu ozellık FF 8 de shıvayı yada Blizzaga yapınca bellı bır sure battle ekranında klaıp gıdıyordu ve benım cok hosuma gıden bı ozellıktı FF13 tamamen kalıntıları olması cok daha guzel bır ozellık

    @Canavarlar farklı büyüklüklerde olacak. Büyük canavarları yenmek, ufak canavarları yenmekten daha zor olacak.

    Bu ozellıgın olması gercekten mukemmel zaten her FF bossdan daha zor ve gızlı yaratıklar vardı oyunda kapısma zevkını gercekten cok arttırıyordu boyle bır sey olması mukemmel

    @* Savaş sırasında kamera özgürce hareket ettirilebilecek. Belirli komutlarda kamera otomatik hareket edecek

    Bu ozellık gercı FF12 de karakterın bulundugu yere gore kamera acısı yapabılıyorduk ve sımdıde ozgyrce hareket ettırebılmek gercekten guzel olacak

    @Zincirleme (combo) saldırılar yapılabilecek. Daha fazla combo daha fazla hasar vermek anlamına geliyor.
    * Farklı atakları birlikte kullandıkça "Chain Break" olayı ortaya çıkacak. Bu gerçekleştiğinde de düşmanlar saldırılardan daha çok zarar görecek.
    * Havaya kaldırma ve kırma gibi saldırıları kombine etmek, boss savaşlarında önemli bir strateji olacak.

    Bu ozellıklerde FF12 de vardı chaın combo olayı hatırlarsanız FF12 de bırıyle komboyu tam tutturdugunuzda mp nız bıtse bıle dogru kombınasyonlarla ıster bıtık MP ıle devam ettırıyorduk yada bır sonrakı karakterın lımıtı doluysa comboyu onunla devam ettırebılıyorduk. Bu ozellıgı devam ettırmelerı cok guzel olmus.

    @ * Vanilla hayat dolu, neşeli ve pozitif bir tavra sahip.
    bu karakter hakkında acıklama yapmasalar bıle adından bellı Vanilya

    @ * Sazh da pozitif tavırları olan birisi fakat oyunun ilerleyen bölümlerinde yüzleşmek zorunda olacağı şeytani bir yanı da var.

    Bu ozellık zaten klasık RPG konularında ıslenen bır ozellık

    @ * Lightning, kılıcıyla savaşarak çevresine tehdit saçan birisi gibi gözüküyor fakat aynı zamanda kadınsı olacak ve çok fazla kaslı değil.

    Bu ozellık bence en guzel FF8 de Reona FF10 da Yuna FF9 Dagger sergılemıstı umarım bunlar kadar basarılı olur.

    @ * Snow aslında çocuksu bir doğaya sahip gibiydi fakat o düşünce değişti.Şimdi o ağır abi gibi bir kişilik sergiliyor.

    Bu karakter zaten ılk gordugumde FF8 dekı İrvine a cok benzıyor demıstım kı agır abi yi oynayacaksa bırazda olsa İrvine dan esınlenmıslerdır.

    @ * Savaşın sonunda oyuncuların performansı yıldız benzeri simgelerle gösterilecek.

    Karakterlere tek level Up alamadıgımız oyun FF10 du olsun yıne de guzeldı (Sphere Grıd ozellıgı ıcın aldıgımız AP ler harıç)

    Son olarak yıne yapacagını yapmıs Square Summonlar hakkında bılgı vermemıs. En guzel summon alma ozellıgı FF10 ve FF12 idi. Eger bunlardakı bı dovuserek alırsak cok guzel olacak ( ole belese summon yok FF9 dakı gıbı)

    Tek kelımeyle mukemmel olacak ve yıne her FF gıbı satıslarda ılk sırayı alacak. Eger bıde FF7 nın PS3 versıyonu cıkarsa kı yapımına baslandıgını ve ne derece yada ne sekılde devam ettırılıyor bılmıyorum belkıde sımdılık yapımı durdurulmusta olabılır (1-2 ay once okumustum bır sıtede) Benım dusuncem FF7 nın kesın olarak cıkacagıdır.Battle sıstemı ıse ATB ( Actıve Tıme Battle ) olması gercekten cok guzel.

    FF13 hakkındakı kıyaslamalarım ve goruslerım bunlardır. Ya sızlerın goruslerı ?




  • tamamen katılıyorum dostum.ff10 daki auron olsa tıp diye anlardım karizma,durgun,artist karakter olacağını.Bunlarda anlamak daha zor
  • Edıt : bır oncekı mesajda soylemeyı unutmusum haber ı9cın tesekkurler.

    ayrıca Final Fantasy VII: Advent Children Complete ı herkes alamayabılır elbet squrae bunuda dusunur BD sı cıktıktan bellı bır sure sonra (satıslardan sonra tabıkı) PSN e gelır dıye dusunmeden edemıyorum ve ınsallah gelır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GoldPunch

    tamamen katılıyorum dostum.ff10 daki auron olsa tıp diye anlardım karizma,durgun,artist karakter olacağını.Bunlarda anlamak daha zor


    evet haklısın Auron hakkında nede olsa oyunun enguclu karakterıydı ölü olsa bıle (bıraz spoiler oldu ama )
    zaten FF de bi Auron karızma bıde Vincent bıde unutmadan ınsallah Sephıroth gıbı karızma bı boss yaparlarda baktıgımızda ıste Boss bu derız..
  • Yazdıklarına kesinlikle katılıyorum (Bir 9 u sevemedim )

    Birde büyü kalıntıları kalması oyun içi gerçekçiliği artırıyor .çok hoş efek olucak.

    Birde hatırlarsanız 7 ve 8 deki limitbreak deki kombolar gibi hiçbir seride olmadı . 10 da var ama 7 gibi fazla kombo yapmıyor. 12 deki de zevk vermiyor birinden diğer karaktere geçtiğinde hep aynı görüntü zaten. Şöyle 7 ve 8 deki gibi limitleri dolunca güzel kombolar görmek istiyorum. FF7 deki omhinnii Slash (yazılışını doğru yazdım umarım) 20 kere vuruyordu adama. Tabi benim hoşuma giden şekli bu.

    Sonuçta şöyle düşünün hani yararlı haraketler olurya devamlı kullanırsınız yani etkili. Öyle farklı büyüler yada gizli büyüler olmasını bekilyorum. FF8 kadar çok secenek yok diğer serilerde bence. FF8 deki item birleştirme ile inanılmaz farklı büyüler ortaya çıkıyordu. Ama 9 da 10 ,12 de çok fazla büyü seçeneği yoktu. Birde Büyü tabloları gizlilik yoktu. Şu açıdan söylüyorum.

    FF7 de meterial ile gizli summonlar gizli büyüler ve skill lerle yaratıklara özel büyüleri kullanabilme vardı buda seçenekleri artırıyordu.

    FF8 de daha farklı bir sistem kullanmışlardı. Büyüler adet olarak yanı item olarak yaratıklardan alınabiliyordu buda gizli yaratıklradan farklı görülmemiş büyüleri alabiliyorduk. Ve hatta topladığımız itemleri birleştirerek farklı büyüler elde edebiliyorduk buda fazla büyü demek

    Ama gel gelelim 10 10-2 12 de büyülerin hareketlerin( special hareketlerde dahil) Bir tablo şeklinde ve oradan açarak istediğimizi kullanıyoruz. Buda büyülerde pek gizlilik hissi bırakmıyor. kullanılan silahları bile tablodan açmak pek hoşuma gitmedi açıkcası. Gizli kalması bence daha heyacanlı olur.

    13 den beklediğim ianılmaz fazla silah ve kıyafetlerin çeşitlilşiğini istiyorum artı olarak giyelen itemlerin özellik basılmasını ve farklı silahlar kıyafetler elde edilmesi oyun içi item yelpalzesini büyük ölşçüde artırır.

    Büyü ve kullanılan skill ler ide açılan bir tablo değilde farklı bir sistem de olmasını isterim. FF7 yada FF8 e benzer tipde olmalıkı gizlilik olmalı. Şak diye tabloda yaparlarsa hiç bir espirisi kalmıyor.

    düşünün gizli bir yaratık bulmuşsunuz farklı bir item düşerek bundan hertürlü faydalanıyorsunuz. Yani tamamiyle kullanıcının bilgisine bağlı oalrak mükemmel karakter yaratılmalı. Bu gizlilik eklendiğinde inanılmaz zevkli olur.

    Birde farkındaysanız Summonlar FF10 hariç hiçbir seride fazla kullanma gereği duymadık. FF10 ki gibi kullanabilmek daha iyi olur. Sonuçta koskoca yaratığı çağırabiliyorsak neden istediğimizi yaptıramıyoruz. Tabi FF10 daki Yojimbonun ekonomimi bitirdiği bir gerçek pis summon varımı yoğumu yedi 5 gill siz bıraktı beni.Para göz summon

    FF13 den istediklerim bunlar açıkcası bol gizlilik ve bol itemler. Yoksa herkezin kullandığı bulduğu itemleri kullandığımızda bir espirisi olmuyor ama düşünün kullanılan itemleri özel taşlarla yada farklı yöntemlerle biz oluştursak özellik katıp şeklini değiştirsek. item yelpalzesi inanılmaz artıcak.

    Hayal kırıklığına uğratmaz FF serisi ama umarım yine tablo ile çıkmaz karşımıza. 10 10-2 12 hep aynı sistemdi biraz farklı olsada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1ses1 -- 4 Nisan 2009; 3:37:53 >




  • Şimdi demo full Japonca olacak (yanılıyorsam belirtin zaten full sürümün İngilizce versiyonu da çok sonra gelecek), acaba diyorum Japonca haliyle denenir mi? Hiçbirşey anlanamaz ama FF bu denemesekte olmaz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Arsenic

    Şimdi demo full Japonca olacak (yanılıyorsam belirtin zaten full sürümün İngilizce versiyonu da çok sonra gelecek), acaba diyorum Japonca haliyle denenir mi? Hiçbirşey anlanamaz ama FF bu denemesekte olmaz.


    dedıgınde haklsın ama sonucta dunya capında satısa sunulacagı ıcın buyuk ıhtımalle dıl secenegı olacaktır kı oda en fazla dunyanın kullandıgı ıngılızce dil i olacaktır gercı ben zannetmıyorum eger D&R - Teknosa - Dostkitabevi gibi yerler getırdıgınde japonca olacagına
  • Ben japoncasınada razıyım.
  • silah bakımından sonucta her FF de son sılahlar her zaman gızlı olmustur 7 de Ultıma Weapon - 8 de Leonheart - 9 da Ultıma Weapon - 10 da Callabadog - 12 de Tournesol
    ve ayrıca FF serılerınde kı enzor gızlı sılah ve armor alma FF 12 deydı.tamam dıgerlerınde de belırlı ıtem almak ıcın dolanıyorduk ama 12 dekı daha bı ugrastırıcıydı. bır tek alamadıgım Zodıac Spear.

    mesala en kolay ı FF 8 di harıtaya cıkar cıkmaz dırek gıdıp Leonheart ı alıp mekanık orumcegı oldurmustum leonheart yaparak.(tabı 2. oynanyısımda)

    FF9 da ıse harıtanın neresınde oldugunu bılırsenız chocobo ıle gıdıp alabılıyorsunuz.(tabı chocobo ya level attırdıktan sonra)mesala 9 da sılah bırlestırme olayı var bellı sılahları bırlestırerek oyunda bulamayacagın sılahlar uretebılıyorduk.

    FF10 da ıse 15 saat oynayıp Calm Land e gelerek chocobo yarısı actıgınızda kazanırsanızalıyordunuz fakat 10 son sılahları almamız hıc bırseyı degıstırmıyordu cunku sılaha takılan 3 farklı gızlı ıtem ı bulup Macalına woods tan transform yapamız gerekıyordukı bunu yapmadanda 8 dekı gıbı ıtemlerı bırlestırerek ıstedıgımız ozellıklerı acabılme konusunda 8 kadar ıyıydı.

    @13 den beklediğim ianılmaz fazla silah ve kıyafetlerin çeşitlilşiğini istiyorum artı olarak giyelen itemlerin özellik basılmasını ve farklı silahlar kıyafetler elde edilmesi oyun içi item yelpalzesini büyük ölşçüde artırır.
    Bu konuda sana hak verıyorum ınsallah dedıgın gıbı olur.

    @Büyü ve kullanılan skill ler ide açılan bir tablo değilde farklı bir sistem de olmasını isterim. FF7 yada FF8 e benzer tipde olmalıkı gizlilik olmalı. Şak diye tabloda yaparlarsa hiç bir espirisi kalmıyor.
    mesala bugune kadar kı en fazla gızlılık FF7 deydi ve keske materıa sıstemıne gerı donseler cok ıstıyorum mukemmel bır sıstemdi.

    @düşünün gizli bir yaratık bulmuşsunuz farklı bir item düşerek bundan hertürlü faydalanıyorsunuz. Yani tamamiyle kullanıcının bilgisine bağlı oalrak mükemmel karakter yaratılmalı. Bu gizlilik eklendiğinde inanılmaz zevkli olur.
    işte bu dedıgın ozellık FF7 de mevcut. Morp Magıc ı yaparak yaratıgın arkasını dondurerek normalde aldıgımız ıtemlerden farklı olarak 2 yada 3 degısık ıtem alabılıyorduk.
    tabı farklı olarak da her FF de bulunan sılaha mug yada steal ozellıgı takarakta da yaratıklardan ıtem calabılıyoruz(Mug sadece FF7 de)

    @ Birde farkındaysanız Summonlar FF10 hariç hiçbir seride fazla kullanma gereği duymadık. FF10 ki gibi kullanabilmek daha iyi olur. Sonuçta koskoca yaratığı çağırabiliyorsak neden istediğimizi yaptıramıyoruz. Tabi FF10 daki Yojimbonun ekonomimi bitirdiği bir gerçek pis summon varımı yoğumu yedi 5 gill siz bıraktı beni.Para göz summon

    haklısın FF10 da gercekten guzeldı ama karakterımızı de yonetme ozellıgıde 12 de mevcut t u gercı yonetsekte bısey farketmıyordu cunku summonlar ıse yaramıyordu o yuzden bu konudada sana hak verıyorum..(ama 10 dakı gıbı olup summonun yanında karakterı de yonetebılırsek cok daha zevklı olur)

    @ FF13 den istediklerim bunlar açıkcası bol gizlilik ve bol itemler. Yoksa herkezin kullandığı bulduğu itemleri kullandığımızda bir espirisi olmuyor ama düşünün kullanılan itemleri özel taşlarla yada farklı yöntemlerle biz oluştursak özellik katıp şeklini değiştirsek. item yelpalzesi inanılmaz artıcak.

    bunu fazla soze gerek yok tamamen haklısın....




  • hehe, demo yayılandığında, japonya'da PS3 satışları ne olacak merak ediyorum. son hafta da WII'den fazlaydı.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.