Şimdi Ara

Xperia Z Su Geçirmesi ve Tüketici Hakem Heyeti Ücret İadesi Süreci (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
326
Cevap
17
Favori
25.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mido_46

    merhaba arkadaşlar benim xperia z1 de su aldı ekranın içinde nem var sorun yokmuş gibi çalışıyor fakat bir haftadır ekran kurumadı vodafonedan hat üzerine 2400 e aldım aldıktan 3 ay sonra ekran kendiliğinden çatladı 400 tl para verdim teleservice yaptı yaklaşık 6 - 7 ay geçti su almıyordu servisten gelir gelmez denedim o zaman sıkıntı olmadı ama şimdi nedense su aldı. bir gün öncesinde arabada yere düştü diye titizim biraz eve gidince sabunla yıkadım sıkıntı yok ertesi gün açtım konuştum hiçbir sıkıntı yok bir kaç saat sonra bizim peder tlf odada çalıyor diye almış ayakkabılığa koymuş tabi titiz ve telefonun su almayışına güvendiğim için yine yıkadım ve dik bir şekilde telefonu bıraktım. yarım saat sonra elime aldığımda ekran içinde su olduğunu gördüm vodafone bayisinden aldığım telefonumu tüketici hakem heyetine vereceğim ücret iadesi isteyeceğim çünkü daha öncede ekran kendiliğinden çatladı telefonun üzerinde en ufak çizik darbe olmadığı halde kullanıcı hatası dediler ve 400 tl ye yaptırdım sizce tamir ücretinin iadesini isteyebilir miyim bunu hakem heyetine belirtmelimiyim yapılan işlemin dekontu ve raporu mevcut ama ekran değiştiği için su alır veya almaz diye herhangi bir ibare yok servis raporunda tavsiyeniz nedir ne yapmalıyım şimdiden teşekkürler. ayrıca şikayet edilecek firmaya sadece vodafone mu yazmalıyım yoksa aldığım bayiyi de yazmalımıyım. tekrar teşekkürler.

    faturada satin aldiğin firma kimse onu yaz. sakın servise filan açma dava red olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuCh

    İyi günler arkadaşlar. Bu yazı xperia Z veya Z1 sahibi olupta sıvı geçiren ve ne yapacağını düşünen arkadaşlara bilgilendirme amaçlı yazıyorum. Tüm detayları yazacağım için yazım biraz uzun olabilir. Yanlış yazımlar için şimdiden özür dilerim.

    Kullandığım kısaltmalar:
    MH: Müşteri Hizmetleri
    THH: Tüketici Hakem Heyeti

    23 Nisan 2013 tarihinde hepsiburada.com üzerinden dist. garantili 1848,99TL ücretle siyah xperia z satın aldım. yaklaşık bir ay kullandım ve bu sürede bol bol suya soktum. 1 ay sonra kamerada siyah leke oluştu ve hoparlör sesi sürekli kısık kaldı (sürekliden kastım suya soktuktan sonra sesin kısık kalıp 2-3 saat içinde açılması ve sürekli kısık kalması ). Haziran ayında teleserviceye gönderdim. 20 iş gününü geçtikten sonra ürünün yenisi ile değiştirilmesi için teleservice ve sony mobile mh ile görüştüm ve kaydın alındığını en kısa sürede sonucun bildirileceği belirtildi. 4 gün sonra tekrar aradım ve hala talebim sonuçlandırılmamıştı. 2 gün daha bekledim ve aradığımda teleservice değişim talebimin reddedildiğini söyledi. Sony ise yalan söyleyerek hala daha işlem sürecinde dedi. yaklaşık 30-35 iş günü geçtikten sonra telefon elime ulaştı ve artık uğraşmak istemediğim için aldım kullandım telefonu.

    Temmuz ayının sonuna doğru telefonu musluk suyuna tuttum ve kullanmaya devam ettim. 10dk sonra telefon sapıtmaya başladı. ne oldu diye bakarken kapakçıkları açtım ve telefonun içerisinden bir miktar su çıktı. hemen telefonu güneşe tuttum ve fazla ısınmayacak şekilde saç kurutma makinesi tuttum ve pirince koydum. Yaklaşık 1 gün pirinçte durdu.( Bu sırada tatilde olduğum için telefonu servise gönderemedim.) Bu sürede telefonu kapalı tutamadım sürekli açıktı çünkü açma kapama tuşu çalışmıyordu. 1 gün geçtikten sonra telefonu elime aldım ve açma kapama düğmesi dışında başka bir sorun olmadığının farkına vardım. Sensör yardımıyla ekranı açıp kapatan program yükledim ve 3 gün bu şekilde kullandım. 4. gün telefonun açma kapama düğmesi de sağlıklı çalışmaya başladı.

    Sıvı teması üzerinden 20-25 gün geçtikten sonra yaşadığım şehre döndüm ve ilk işim telefonu servise gönderdim. 10 gün sonra teleservice web sitesinden durumunu kotrol ettim ve sıvı teması yazıp 657TL ücret talep ettiler ve aynı gün içerisinde kargoya bile verdiler. Yani bana hiç sormadılar şu kadar tamir edelim mi diye. Sony MH ile görüştüğümde servisin verdiği karar nihai karardır değiştirilemez lafından başka bir şey duymadım. Bu arada şu bilgilendirmeyi yapayım kesinlikle değişim kararlarını teleservice değil Sony Mobile vermektedir. Bunu kendileri de kabul etmiştir. Aynı zamanda araştırmalar yaptım. Xperia Care support formuna (Sony mobile resmi forumu) denk geldim. Araştırma yaptım ve oradaki yetkili moderatörler "servislerde vakum-basınç testinin yapılması gerektiği ve bu testin sonucunda kullanıcı hatası olup olmadığının anlaşılabileceği" şeklinde yazı okudum. Bunun üzerine teleservice mh ile görüştüm ve bu durumu sordum, konu hakkında bilgisi olmadığını ve hatta bekleterek yetkiliye soracağını belirtti. Bir süre hatta bekledikten sonra "böyle bir testin yapılmadığını ve servise giden telefonların direk içinin açıldığı" yönünde bilgi aldım ve bu konuşmanın tarihini ve görüştüğüm kişiyi kaydettim. Sonrasında bu bilgiyi sony mobile ile paylaştım ve bana o yazıların olduğu forum linklerini göndermemi talep ettiler. Ben de mail gönderdim fakat nafile hiç umursamadılar. Adamlar cevap bile yazmaya tenezzül etmediler. yaklaşık 20 gün sonra gizli numaradan arandım ve bu testin yapıldığını falan bildirildi. Ben de kanıt istedim ve kanıtı teleserviceden alabileceğimi belirtti. Tekrar Teleservice ile görüştüm ve böyle bir şey yapılmadığı için bir şey gönderemeyeceklerini belirtti. Kasım ayına kadar uğraşlarımın hiç biri sonuç vermedi. bu süreçte 30a yakın mail attım sony mobile'a ancak 4-5 tanesine cevap alabildim. Artık usandım ve vazgeçtim. Telefonun kullanımında sıkıntı olmadığı için kullanmaya devam ettim içime sinmeyerek.

    Aralık ayında telefonu kullanırken kendiliğinden çatladı. (kılcal bir çatlak oluştu) kendiliğinden çatlayabileceğine inanmayan arkadaşlar ingilizce olarak google de arama yaparak bu konu hakkında bilgi bulabilirler. Ben araştırdım ve böyle bir şeyin olabileceği ve bazı telefonlar böyle sorunlar olabildiği yazılmıştı ve bu telefonlar servis tarafından otomatik değiştirildiği yazılmıştı. Hiç umudum olmadığı halde tekrar teleserviceye gönderdim ve telefonumun tamamen garanti dışı bırakıldığı bilgisini gördüm ve çok sinir oldum. telefonum için 1748TL ücret talep ettiler yenisi ile değişimi için. Tabi bu arada Sony ye mesaj attım garanti durumu ile ilgili ama klasik cevap verilmedi. Mh ile görüştüm ve sıvı temasının 2 yıllık garantiyi yok ettiğini söyledi ve her konuşmadan sonraki klasik cümleyi söyledi. "Yasal yollara başvurabilirsiniz." Final dönemi falan derken bir müddet uğraşamadım ve başka bir telefon kullandım.

    Tüketici Hakem Heyeti kısmına geldik.

    10 Şubat 2014te Ümraniye/İstanbul Tüketici Hakem Heyetine gittim. Telefonun değerini sorduklarında 1848,99TL dedim ve bunun için tüketici mahkemesine gitmem gerektiğini belirtti. Ben de tüketici mahkemesine gidip dosya masrafı ve avukat masrafları ile uğraşmak istemediğimi belirttim. Rica ettim. Yetkili ise kabul edebileceğini fakat kararın yasal bir geçerliliğinin olmayacağını belirtti. Ben de kabul ettim ve oradan bana verdikleri dilekçeyi doldurdum. (Dava edilen kısmına telefonu satın aldığımız yeri yazmamız gerekiyormuş.) Dilekçede bizim şikayetin özeti kısmını doldurabileceğimiz yer yaklaşık yarım sayfa. Bu yüzden özet geçerek yazdım ve en sona ücret iadesi istediğimi belirttim. Sonrasında garanti belgesi, fatura, servis irsaliyeleri ve şikayet dilekçesinin 5er adet fotokopisini çektirip yetkiliye verdim. Yetkili bir dosya numarası vererek işlemimi başlattı ve 1-3 ay içerisinde sonuçlanacağını belirtti. 7 Mayısta telefon açtım THH'ye ve durumunu sordum ve bilirkişi incelemesi yapılmadığını söyledim. Bunun üzerine telefonunuzu getirin bilirkişi incelesin denildi. 7 Mayısta gittim bilirkişi ile görüştüm. Bilirkişi telefonumun incelenmesine gerek olmadığını, su geçirmez bir telefonun su geçirmesinin zaten başlı başına saçma olduğunu, reklamlarda milleti kandırdıklarını belirtti. Kararın ise 13 Mayısta imzalanacağını belirtti. 13 Mayısta gittim ve kararımı aldım. Bana ayıplı mal satıldığından dolayı ücret iadesine karar verilmiş ve karar dilekçemde davalı kısmına hepsiburadanın yanına bir de sonyyi eklemişler.

    Kararı alır almaz hepsiburadayı aradım ve mh ile görüşmem sonucu tkk kararını taraflarına mail atmamı istedi. Maili 13 mayısta gönderdim. 15 mayısta telefonla aradılar ve telefonun tüm aksesuarlarını ve faturasını hepsiburadaya ulaştırmamı belirttiler ve kargo numarası verdiler. Yurtiçi kargo ile 15 Mayısta gönderdim ve 16 Mayısta hepsiburadaya ulaştı ve 15.30ta kargoyu teslim adıklarına dair mail attılar. araya hafta sonu ve 19 mayıs tatili girdiği için işlem yapılamadı. 20 Mayısta ise iade kararı çıktı ve tarafıma mail atıldı. 21 Mayısta hesabıma ödeme kuponunu yüklediler ve mesaj ve mail ile bilgilendirdiler. siteye girdiğimde ödeme kuponunun altında iban bilgilerimi girmem gerektiği yazılıydı ve iban bilgilerimi girdim ve bir kaç gün içerisinde bankaya iadesinin yapılacağını yazdı. Böylelikle sony ve teleservice ile olan sıkıntılı sürecimin sonuna gelmiş oldum. Bu arada iade ile ilgili kararı aldıktan 3 gün sonra Sony yi aradığımda telefonu hepsiburadaya gönderdiğimi belirttim. Onlara göndermemem gerektiğini işleme konulmayacağını hepsiburadanın bana geri göndereceğini söylediler. Bir de mail atmamı ve mailde hepsiburadaya gönderdiğimi belirtmemi söylediler. 17 Mayısta attım maili ve 21 Mayısta cevap verdiler. ben mailde telefonu hepsiburadaya gönderdiğimi belirttiğim halde gelen mailde "telefonunuzu, aksesuralarını, orjinal kararı, orjinal faturayı vs şeyleri teleserviceye göndermem gerektiğini yazmışlar. Gönderdiğim maili doğru düzgün okumadan cevap yazıyorlar.

    Sizinde telefonunuzda sıvı teması olduysa hiç beklemeden ve uğraşmadan THH'ye gidin ve bir dilekçe doldurun. hiç bir zorluğu yok. Bu süreçte telefon sizde kalıyor. Hiç uğraşmadan 3 ay sonra kararı alıp işleme koyduruyorsunuz. Gerçekten hakkını arayacak arkadaşlara elimden geldiğince yardımcı olurum. Yeterki bu saçma servislerin ve Sony mobile TR nin haksız uygulamalarına göz yummayın. Hakkınızı sonuna kadar arayın.

    Bu kadar sıkıntılı süreçte Sony Mobile TR nin ve teleservicenin hiç bir tülü yardım etmediğini hatta aksine beni sinirlendirmek dışında başka bir şey yapmadıklarını belirtmek isterim. Bundan sonra alacağım telefon bi ihtimal Sony olacak fakat kesinlikle Sony Mobile TR garantili olmayacak. Gereksiz yere 400-500TL fazla para vermeyeceğim. gerekirse o da bozulur fakat bunlara artık para kazandırmam.
    Ekte THH kararı mevcuttur.


     Xperia Z Su Geçirmesi ve Tüketici Hakem Heyeti Ücret İadesi Süreci


    HB Ödeme Kuponu:http://i.hizliresim.com/1PpDWB.jpg

    Xperia Care support formuna (Sony mobile resmi forumu) denk geldim. Araştırma yaptım ve oradaki yetkili moderatörler "servislerde vakum-basınç testinin yapılması gerektiği ve bu testin sonucunda kullanıcı hatası olup olmadığının anlaşılabileceği" şeklinde yazı okudum

    buranın linkini atabilir misiniz?




  • Allah sony trnin belasını versin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Helal olsun ben bu kadar uğraşmaya üşenirdim hakkını aramışsın
  • lütfen bu yorumumu gören ve sonyden hakkıyla parasını alabilen bi arkadaşım bana ulaşabilir mi aynı sorunu sony z3de yaşıyorum ve çok kötü durumdayım 3milyara yakın param gitti bu paramı geri almak istiyorum bilir kişi olan biri bana ulaşsın lütfen
  • Arkadaşlaaynı benimde telefon su almış garantiye verdik yapmadılar Thh ye gönderdik thh bize olumsuz sonuç verdi ama itiraz edebiliyormuşuz sizce etsem dava bana döner mi?
  • 03.08.2015 tarihinde teknosadan z3 aldım . dün (05.08.2015) biraz dikkatli bakınca cihazın sol taraf yan alt ile sol alt köşedeki menteşelerde açıklık olduğunu farkettim .bugün teknosaya gidip ürün değişimi istedim , servisin değişim için onayı gerekli dediler ve kvk ya gönderdik gönderirken , çok ama çok zorluk çıkarttılar klasik sizinde karşılaştıgınız gibi yıldırma çabaları vs . şikayet raporu yazarkende ben kesinlike tamir , onarım istemediğimi telefonun değişimi istediğimi yazmalarını istedım yaklaşık yarım saatlik dil dökmeyle yazdılar sonra değiştirebilirllermi bilmiyorum orasını ama bugün gitti telefon ve dediklerine göre benzer bi olay yaşanmış daha önce o kişiyede normal ölçülerinde diye rapor gelmiş ama tabi inanmadım çünkü cidden yıldırmak için herseyi yapıyorlar ( ayrica forumada buraya durumumu yazabilmek için yeni kaydoldum ) . sizce bu süreç nasıl gelişir tahmınım normal ölçüler diye geri gönderirler ama belli de olmaz tabi. telefon geri geldikten sonra thh başvurmalımıyım sonuç alabilirmiyim sizce ? teşekkürler şimdididen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cengizua1 -- 6 Ağustos 2015; 22:42:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevengeR

    arkadaşlar geçenlerde öylesine ne olur ne olmaz diye belki değişim olur diye telefonumu elden servise verdim.
    bikaç günlük bekleme sonucunda bugün mesaj geldi. telefon değişim için yeni cihaz beklemektedir diyordu.
    bu hafta içinde haber gelip de eğer yeni telefon alırsam servisten haliyle hakem heyetinden şikayetimi geri alacağım.

    tabi yaşamış olduğum bu durum da gerçekten ilginç değil mi? :)

    Hocam sonucu yazmamışsın? Gelişmeleri bekliyoruz
  • ALBAY kullanıcısına yanıt
    hocam sonuç olarak çağırdılar gittim ve yepyeni swap cihaz verdiler bana.
    kötü olan önceki gün telefonu ya düşürdüm ya çaldırdım bu telefon bana yar olamadı gitti bi türlü yaa :D
    hakem heyetinden de netice gelmedi çünkü benim fatura tutarım il hakem heyeti dahiline giriyomuş o yüzden gelin yeni başvuru durumlarını ayarlayalım burda dediler. e ben de telefonu aldığım için gitmeyeyim bari dedim.
    sonra da onlar bununla ilgili resmi yazı yollamışlar postayla o kadar yani.
  • Merhabalar, iyi günler. 2013 yılında almış olduğum Sony Xperia z1 model telefonum su geçirdi ve ocak ayında Tüketici Hakem Heyetine başvurumu yaptım. Bugün itibariyle sonuçlandı.

    Elime ulaşan hükmü aynen yazıyorum;


    Hüküm: Dosyadaki belge ve bilgiler incelendi;

    1- Şikayet konusu olan ürün Hakem Heyeti Üyeleri tarafından incelenmiş olup, 6502 Sayılı Kanunun 8.ve 11.maddeleri kapsamında tüketici talebinin KABULÜNE

    2- Tüketicinin almış olduğu ürünün (IMEI NO: ) ilgili firmaya iadesine;

    3- Tüketicinin ödemiş olduğu 1934 TL'nin ilgili firma tarafından tüketiciye ödenmesi gerektiğine;
    Şikayet edilen FİRMANIN 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunun 70. Maddesinin 7.fıkrası uyarınca 15.75 TL tebligat ücretinin bütçeye gelir kaydedilmek üzere İlde kayıtlı olduğu Defterdarlık Muhasebe müdürlüğü veya İlgili Vergi Dairesine, İlçede ise Mal müdürlüğüne ödenmesine. Ayrıca iş bu kararın 6502 sayıl Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunun 68'inci maddesinin 1'inci ve 2'inci fıkrası ile 70'inci maddesinin 1'inci ve 2'inci fıkraları gereği 01.01.2015 yılı için değeri 2200TL (İkibinikiyüz) nin altında bulunan uyuşmazlıklarda Hakem Heyetinin vereceği kararlar tarafları bağlar. Bu kadar İcra İflas Kanununun ilamları yerine getirilmesi hakkındaki hükümlerine göre yerine getirilir.



    Evet hüküm bu şekilde. Şimdi sizce ne yapayım? Firmayla mı görüşeyim yoksa direk hükmü icraya mı vereyim? Özellikle son cümleden pek bir şey anlamadım, yani "Hakem heyetinin vereceği kararlar tarafları bağlar." ve sonrası. Bu firma karara itiraz ederse ne olur?




  • arkadaşlar birşey sormak istiyorum.
    Sony xperia z2 kullanıcısıyım.telefonu 1 senedir kullanıyorum ekranda sarı leke oluştu garantiye verdim kasa ve ekran değişti iki günde.telefon geldiğinde kasada açıklık vardı tekrar gönderdim sıfırını gönderdiler bu arada kemara buhar yapıyor demiştim.telefon geldi musluk suyuna tuttum hiçbirşey olmadı.5 dakika sonra sim kart hatası verdi ve yuvayı açtığımda su doluydu.neyseki telefon çalışıyor.kasada açıklık olduğunu farkettim hemde bayağı.tekrar garantiye verdim ve güzel bir dilekçe yazdım.telefon su almasına rağmen tekrar garantiye girdi ve sıfırını bekliyorum 3. telefonm olacak.
    aslında sormak istediğim şey şu.hakem heyetine başvursam para iadesi alma şansım varmı?yani telefon şuan iyi başvuramazsın deme şansları varmı?
    ilgilenirseniz çok sevinirim iyi akşamlar
  • Öncelikle hepinize iyi günler dilerim;

    Konuyu yeniden gündeme getirme sebebim hakkınızı her daim aramanız dır.

    10 ay önce Sony xperia z2 telefon almıştım. Telefonu Ankara Necatibey den 2. el olarak jelatini üzerinde 1 haftalık 2. el olarak aldım. Telefonu o zamanın piyasasına göre baya uygun almıştım ve çok temiz bir telefondu. O anki heyecanla fatura felan aklıma gelmedi sadece garanti belgesi vardı. Telefonu 2 hafta sonra 10 cm den masaya düşürdüm ve arka camı çatladı. Forumları araştırdığımda zaten arka camı sıkıntılı olduğunu ve kendiliğinden çatladığını söyleyen insanlarla doluydu. Bende muhtemelen kullanıcı hatası diyip ücret talep edeceklerini bile bile dünyanın en lanet firması ve servisi olan teleservice ye götürdüm ve kendiliğinden çatladığını söyleyerek cihazımı teslim ettim. Cihazım 3-5 gün sonra tamiri yapılarak geri geldi ve ücret talep etmediler, garanti karşıladı. Bir hayli şaşırmıştım. Daha önce forumlarda okuduğum kadarıyla cam değişimi veya har hangi bir sebep den dolayı tamir görmüş xperia telefonların su geçirmezlik özelliği kayboluyormuş. Cihazımı teslim alırken orada defalarca sormama rağmen telefonunuz su testinden geçmiştir denilip telefon iade edildi. Telefonu aldıktan 2-3 hafta sonra telefonu bir su testine sokmak istedim. Su dolu bir kovanın içine telefonun yarısının girmesi şartıyla suya soktum ve 3-5 saniye sonra telefonun ekranı gidip gelmeye başladı ve yaklaşık 30 saniye sonra telefon tamamen gitti.

    LÜTFEN BUNDAN SONRAKİ YAZACAKLARIMI DİKKATLİ OKUYUN.

    Telefonumu bir sonra ki günün sabahı direk servide götürdüm. Servide götürmeden önce kendim a4 bir kağıda bilgisayar çıktısı olarak telefonun durumunu anlatan bir yazı yazdım. Örnek aşşağıdadır.

    • 14.**.2015 günü ********-******* IMEI Numaralı Sony xperia Z2 telefonum su temasından 10 saniye sonra kapanmıştır.
    • Telefonumun IP58 sertifikası olmasına rağmen küçük bir su temasında su geçirerek bozulmuştur.
    • Su temasından önce teleservice yetkili kişileriyle konuştuğum da kendilerinden su geçirmediğine yönelik ısrarla bir belge istememe rağmen su teması olduğu taktirde bir sıkıntının olmayacağını bunun hakkında belli bir belge vermeyecekleri ve su teması olduğu taktirde kendilerince telefon incelendikten sonra kabul edileceği daha önceki telefon konuşmalarımızda kayıtlıdır.
    • Telefonum hiçbir şekilde kullanıcı hatasından oluşan nedenlerden dolayı su teması geçirmemiştir.
    • Telefonumun IP58 Sertifikasına göre;
    • *(5.) Toza Dayanıklı Toz zerreleri, cihazın normal işleyişini engelleyecek, güvenliğini bozacak şekilde cihazın içine giremez
    • *(8.) Sürekli olarak suya batırılmanın etkilerine karşı koruma Cihaz, üreticinin belirttiği koşullar içerisinde suya sürekli daldırmaya karşı dayanıklıdır. Test Süresi: Devamlı suyun içinde 30 dakikadır.
    Üretici tarafından belirlenen derinlik, genellikle 3 metre.
    • Ve bu koşular altında su geçiren telefon GARANTİ DIŞI DEĞİLDİR.
    • Olayın aleyhime sonuçlanması durumunda (www.sikayetvar.com ,www.sikayetim.com vb. sitelere ) ayrıca Tüketici Hakları Mahkemesine Konuyla ilgili şikayette bulunacağımı gerektiği taktirde dava açacağımı bildirmek isterim.

    • Telefonumun sorunlu olduğu bir daha böyle bir sorunla karşılaşmamak için telefonumun değişimini talep ediyorum.
    • Telefonumu Maltepe Mah. Necatibey Cad. No:82/B Ankara adresinde bulunan teleservice servis yetkililerine teslim ederken daha sonradan servis tarafından oluşacak hataları göz önünde bulundurarak ve mal sahibinin mağduriyeti göz önünde bulundurularak cihazı teslim alan kişi tarafından cihazım da herhangi kırık,çatlak, ezik, vb. bir durum olmadığına dair onay vermesini talep ediyorum.
    • Ürünü teslim alan servis yetkilisi ürünün Kırık,Çatlak, Ezik olmadığına dair onay vermiş olur..!

    Ürünü teslim alan; Ürünü teslim eden;
    ALİCAN KARAKULAK


    Aynen bu şekilde bir dilekçe yazdım ve kendimi garantiye aldım.
    Çünkü birçok defa karşılaşıyoruz bu durumlarla. Telefonu sağlam verip kırık alan birçok arkadaşımız var.

    Teslim alan servis yetkilisi kağıdı imzaladı ve bir kopyası onda bir kopyası bende kaldı.

    Evet arkadaşlar BURAYA DİKKAT;

    Telefonu servise verdikten 1 gün sonra mail adresime telefonumun ( HALBUKİ BENİM OLDUĞUNA DAİR HİÇBİR BELGE YOK ) içinin fotoğraflarını çekip bana yolladılar ve telefonun heryeri oksitlenmiş durumdaydı. Ve bana 1200 lira civari masraf çıkardılar. Telefonum su testine girmiş güya ve su geçirmiyormuş. Bende aradım ve gönderdikleri fotoğrafların bana ait olmadığını söyledim. Suyun nereden girdiğini öğrenmek istediğimde sinirli bir şekilde konuşup telefonları suratıma bile kapattılar.

    Bende mahkemeye gittim Çok güzel bir yazı yazdım. Serviste imzaladıkları kağıdı. Dilekçemi, taleplerimi, su geçirmediğine dair bilgileri vede garanti fotokopisiyle birlikte tüketici hakem heyetine başvurdum. Aradan 5 ay geçtikten sonra THH kararı kabul ama evrak eksikliğinden dolayı reddedildi. Faturam yoktu ve Ankara/ Polatlıda ikamet ettiğim için çok lanet biryer adamlar verdiğim kağıtları okumamış bile. Bende gittim bağırdım çarğırdım faturanın artık bir işe yaramadığını telefonumun sony mobilede adıma kayıtlı olduğunu söyledim ve ikna ettim. Bir daha dilekçe yazıp yolladım yaklaşım 2 ay sonra THH den telefonun değişimi onaylandı. Onay kağıdıyla birlikte Lanet firma teleserviceye gittim ve teslim ettim. Beni 2 hafta oyaladılar sonyden onay bekliyoruz diye. Ve bugün itibariyle sony telefon değişimini onayladı. Yurtdışından geliyormuş telefon artık kaç gün sürer bilmiyorum. Faturam yoktu faturasız yaptım herşeyi. Yani size fatura yok kabul etmiyoruz diye söylerlerse sakın üzülmeyin. Bir kağıt parçası sonuçta. İnsan çocuklarını bile kaybediyor bu hayatta. Hakkınızı arayın.

    NOT: Telefonumu servisten asla almadım. Birgün teslim almaya gittim telefonum cizik ve arka camı resmen çıkık bir şekilde teslim ettiler bende size imzalattığım kağıdı görebilirmiyim dediğimde bana imzasız bir kağıt getirdiler. Adamlar resmen imzalı yere boş bir kağıt koyup imzanın kaybolması için üşenmemiş fotokopi çekmiş. Böyle şerefsiz bir firma. Bende bu telefonu bu şekilde teslim etmediğimi vede almayacağımı belirtmiştim. Aylarca serviste yattı telefon. Umrumda değildi. Ben çok uğraştım çok sitrese girdim 5 yılda sürse inadına uğraşacaktım ve kazandım. Arkadaşlar faturasız bir şekilde yaptım bunların hepsini. Lütfen sizde böyle firmalara inanıp aldanmayın hakkınızı arayın.

    Sorularınız için Facebook tan Alican Karakulak olarak bana ulaşabilirsiniz. Veya 05318512144 nolu telefondan. Elimden geldikçe yardımcı olmaya çalışacağım.
    iyi günler hepinize. Bir nebzede olsa yardımcı olduysam ne mutlu bana.




  • özel Mesaj Olarak da yazmıştım. Buraya da yazayım dedim.

    1,5 ay önce Mediamarkt'tan Xperia Z3 aldım. Bütün kapaklarını kapattığımı yaklaşık 5 defa kontrol ettikten sonra Telefonu muslukta 10 saniye kadar suyla yıkadım ve kuruladım. Öyle tazyikli şekilde de akmıyordu. Biraz sonra Ekran çalışmamaya başladı.Telefon hala çalışıyor, hatta watsapptan mesaj geliyor ve ekran dokunmatiği de çalışıyor, ama ekran karanlık, görüntü yok.

    sony Tr desteğe mesaj bıraktım. Yarın sabah da MEdiamarkt'ı arayıp bilgi aldıktan sonra kargoyla yollayacağım.

    Şimdi gelecek cevabı hepimiz biliyoruz. O yüzden;

    1)Pazartesi günü hemen Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunmalı mıyım? Yoksa sonuç kesinleşsin diye 1 ay bekleyip krize girdikten sonra gelen sonuçla mı başvurayım?

    2) Diğer konu ise telefonu 1.5 ay önce almıştım. Bildiğim kadarıyla Ürün değişimi veya ücret iadesini 30 gün içindeki sorunlarda yapılabiliyor diye biliyorum. Hala ücret iadesi veya değişim alma şansım var mı bilmek istiyorum.

    3) Nasıl bir yol izlemeliyim? Bu başlığı açana ve yardımcı olan herkese teşekkür ederim.




  • Sonuçla birlikte THH ye başvurmalısın. Servis sonucu gelmeden bir hakkınız olmaz. Öncelikle garanti dışı kaldığını yazmalılar ki siz de kendi hakkınızı arayabilesiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memesis

    özel Mesaj Olarak da yazmıştım. Buraya da yazayım dedim.

    1,5 ay önce Mediamarkt'tan Xperia Z3 aldım. Bütün kapaklarını kapattığımı yaklaşık 5 defa kontrol ettikten sonra Telefonu muslukta 10 saniye kadar suyla yıkadım ve kuruladım. Öyle tazyikli şekilde de akmıyordu. Biraz sonra Ekran çalışmamaya başladı.Telefon hala çalışıyor, hatta watsapptan mesaj geliyor ve ekran dokunmatiği de çalışıyor, ama ekran karanlık, görüntü yok.

    sony Tr desteğe mesaj bıraktım. Yarın sabah da MEdiamarkt'ı arayıp bilgi aldıktan sonra kargoyla yollayacağım.

    Şimdi gelecek cevabı hepimiz biliyoruz. O yüzden;

    1)Pazartesi günü hemen Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunmalı mıyım? Yoksa sonuç kesinleşsin diye 1 ay bekleyip krize girdikten sonra gelen sonuçla mı başvurayım?

    2) Diğer konu ise telefonu 1.5 ay önce almıştım. Bildiğim kadarıyla Ürün değişimi veya ücret iadesini 30 gün içindeki sorunlarda yapılabiliyor diye biliyorum. Hala ücret iadesi veya değişim alma şansım var mı bilmek istiyorum.

    3) Nasıl bir yol izlemeliyim? Bu başlığı açana ve yardımcı olan herkese teşekkür ederim.


    Telefonu Servise verirken benim yukarıda örnek olarak paylaştığım şekilde bir çıktı hazırlayıp servise verseydin keşke. Olumsuz bir cevap alırsan servisten eğer, sonuçla birlikte güzel bir sunum hazırlayarak tüketici hakem heyetine ver. Bazen saçmalıyor Tüketici hakem heyetide. Su geçirmemezlik raporu felan istiyorlar. Sen yinede fatura fotokopisi, Garanti belgesi fotokopisi, Güzel bir savunma vede lütfen sony nin orjinal sayfasından z3 telefonu bul açıklamada yazan su geçirmez olduğuna dair oradaki yazıyı resimli bir şekilde çıktısını al ve o şekilde thh ye başvur. Thh yoğunluğa göre sonuç yollar. Fazla yoğun değillerse 1 ay da bile geri cevap verebiliyorlar. Sakın korkma. Bende fatura bile yoktu yaklaşık 9 ay uğraştım ama sonunda kazandım. Gönül isterdi ki bunlara gerek kalmadan hallet fakat yıldıracaklar seni. Özellikle teleserviceye verdiysen telefonu çok küfür edeceksin kendi kendine. Teleserviceyi aradığında 15 dakkadan aşşağıya bağlanmayacak ben 48 dk bağlanmasını beklemiştim bikeresinde :) Birde sanki 2 kişi çalışıyor orada. Ceyda hanım var çok terbiyesiz ve atarlıdır. Dikkat et 1 saat bekledikten sonra telefonu suratına bile kapatabilir. Çok geçmiş olsun.




  • Hocam size özel mesaj gönderdim bakar mısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevapladım hocam
  • nemesis436 N kullanıcısına yanıt
    Hocam geçmiş olsun iyi sabır hakikaten ve süper başarı diyorum bu servisin mal olduğu tescillenmiş bu dalda kalite ödülü bile almış küfür hakareti basit kalır bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaşlar Sony xperia z telefonumu sıvı teması sonrasında THH'ne baş vurmam sonrası,adıma olumlu karar çıktı ve telefonu aldığım bayiden ücretini iade aldım,ilgilenenlere önemle duyrulur ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaşlar Sony xperia z telefonumu sıvı teması sonrasında THH'ne baş vurmam sonrası,adıma olumlu karar çıktı ve telefonu aldığım bayiden ücretini iade aldım,ilgilenenlere önemle duyrulur ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.