Şimdi Ara

Xperia Z Su Geçirmesi ve Tüketici Hakem Heyeti Ücret İadesi Süreci (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
326
Cevap
18
Favori
25.542
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quemmaa Q kullanıcısına yanıt
    direk tüketici haklarına gidersen derlerki hanı neye göre bize getirdin servise gönder derler bu cihaz garantili derler.ama sen göndermiş olsan servise onlar garanti dısıbırakacak buna dair sana belge verecek muhtemelen.sende bunun üzerine gideceksin ki tüketici haklarına diceksin benım cıhazım su gecirmez ama geçirdi serviste garanti dısı bıraktı işte bu bahanen oluyor.bahanesiz gidemezsin tüketici haklarına.bu normal şartlarda yollamıs olsan gecerliydi

    ama sen telefonu baska bir tamirciye vermişsin.telefonu niye veriyorsun ki baska bir telefoncuya ,servise göndereceksin bukez adamlara gün doğmus olacak diceklerki telefonun içi acılmıs,zaten bu da garanti dısı kalması için yeterliydi.işte bu senin hatan oldu bence.bu kez hak iddia edemezsin.
  • Hocam sizin adınıza çok sevindim fakat benim durumum biraz farklı.. Benim telefonda aynı şekilde şu geçirdi servis ücret istedi. Olay Xperia Z ilk çıktığı zamanlar oldu. O zamanlar bu şekilde sonuçlanmış bir olayda yoktu. Sony Mobile ve Teleservice ile yapmış olduğum telefon görüşmeleri sonucu sinir hastası olma aşamasına geldim. Tüketici Haklarına başvurdum o zaman mecburdu yasa limiti arttırmamıştı. Ordan da pek bir sonuç çıkmayacağını söylemişlerdi. Ve bi akşam durum son noktaya geldiğinde telefonu duvara vurmamla ekran ve arka kapağı komple kırdım. Şimdi bu şartlar altında bir kaç sorum olacak;

    Öncelikle teleservice benim telefonuma sıvı teması deyip anakart değişimi için para istemiş hatta cıvıtarak 1450 tl civarında bir ücretle yenisiyle değiştireceğini bildirmişti.
    1- Teleservice'nin o raporunu bulabilir miyim. (internetteki cihaz takibinde yazıyordu çünkü)
    2- Telefona hasar verdiğim için haklarımdan mahrum mu kalıyorum

    Yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden teşekkürler




  • O raporu müşteri hizmetlerimi arayarak e-mailinize gönderilmesini talep edebilirsiniz bildiğim kadarıyla. Cihaz takipte görünmez fakat teleserviceye verilince kayıtlı cep telefonuna kullanıcı adı ve parola geliyor farklı bir adresten girip daha detaylı bakılabiliyordu. Eğer o kullanıcı adı ve şifre duruyosa bakabilirsiniz.

    https://b2b.teleservice.com/ts2000/#!Login

    Yanlış hatırlamıyorsam bu siteydi. Ya da buna benzer bir siteydi.
    2. sorunuza ise bir cevap veremeyeceğim. Ama tahminen kabul edileceğini zannetmem. Çünkü bilirkişi incelemesinde telefonu o halde görünce kabul etmeme ihtimali var. Ama bu durum tamamen bilirkişiye bağlı.




  • SuCh S kullanıcısına yanıt
    Sanırım kullanıcı adı ve şifrede yok. Bende o konudan muzdaribim zaten. Hem oldu da haklı çıktım telefonu iade edeceğim kutusuyla birlikte ama nasıl :) ilginiz için teşekkürler
  • Selamun aleyküm arkadaslar bugün garantiye verdiğim cihaz geri gelmiş bulunuyor ve şuan elimde.1 Eylülde vermiştim garantiye bugün 10 eylül toplamda
    10 günde gitti ve tamir oldu geri geldi cihaz.Tabi bunda teleservise attıgım mailde etkili oldu sanırım :) kendileri nasıl olduysa tümkötü yorumlara rağmen bana aynı gün içinde mailden dönüş yaptılar.cihazımı biliyorsunuz su geçirdği için yollamıstım daha dogrusu su gerçime değil tam olarak,şarj girişinde ki beyaz şeridin kırmızı olması sebebi ile yolladım ancak telefonda herhangibir sıkıntı yoktu calısır vaziyetteydi,benıım tek istediğim kırmızı şeridin beyazıyla değişmesi bir de gevşeyen kapakcıkların değiştirilmesiydi.ancak ne şerit değişmiş ne de kapakcık.bir simkart giriişindeki kapakcıgınn acılması için kullandıgımız tırnakcık kırıktı onu değişmişler bide yazılım güncelleme bilmem ne ayarlama vs vs yazmıslar.bu kadar
    telefon calısıyor gittiği gibi gelmiş .sorusu olan varsa cevaplayabilirim




  • SuCh S kullanıcısına yanıt
    Merhaba bende aynı sorunu yaşıyorum. Telefonu suya soktum su geçirdi şarj yerindeki yer kırmızı ama kapakları kapalıydı çünkü ilk suya sokup 5 saniye sonra çıkardım ekran vardı tekrar suya soktum ve çıkardım telefon kapandı. Garantisi olan yere yolladım fazla su teması onarım performans dışı dediler ve telefonun şuan sadece ekranı çalışmıyor diğer her şeyi iyi. Sizce tüketici haklarına versem kazanır mıyım ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mükemmel paylasım olmuş elinize sağlık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rrrnnn

    Merhaba bende aynı sorunu yaşıyorum. Telefonu suya soktum su geçirdi şarj yerindeki yer kırmızı ama kapakları kapalıydı çünkü ilk suya sokup 5 saniye sonra çıkardım ekran vardı tekrar suya soktum ve çıkardım telefon kapandı. Garantisi olan yere yolladım fazla su teması onarım performans dışı dediler ve telefonun şuan sadece ekranı çalışmıyor diğer her şeyi iyi. Sizce tüketici haklarına versem kazanır mıyım ?

    Hocam bence kazanma ihtimaliniz yüksek. Bence şansınızı deneyün en azından. Siz bir şey kaybetmezsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Helal olsun kardeşim. Bende 2.199 tl ye Z2 aldım, korkuyorum suya sokmaya garanti dışı kalacak diye, halbuki saçmalık. Bu telefonu almamın nedenlerinden biriyken,bunu yapamıyorum yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu dışı olabilir ama kusura bakmayın. Bi konuda yardımınızı isticem. Teknosa'dan Z1 aldım nazar değdi sanırım ön camı dokunmatik dahil kırıldı. Götürdüm Teknosa'ya Teleservice'e yolladılar bana onlar seni fiyat için arar dediler. Teknosa'dan aldığım servis kağıdında telefonun teslim edilme tarihi olarak 19.08.2014 diyor. Cumartesi Pazarları saymasam bile bu önümüzdeki Salı 20 iş günü doluyor. Yeni yasaya göre 20 iş günü içinde gelmeyen telefonlar için bir yaptırım var mı biliyor musunuz? Birde ekran değiştikten sonra ben bunlardan hala suya dayanıklı olup olmadığını kanıtlayan belge istesem verirler mi? Nasıl bir yol izlemeliyim şimdiden teşekkürler
  • esoozdemir kullanıcısına yanıt
    eğer 20 iş gününde cihazı sana iade etmezlerse ki cumartesi de iş günü sayılıyor artık bunu da hesaba kat vermezler bu sürede paranı iade için tüketici haklarına başvur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Siyah Kan -- 13 Eylül 2014; 18:00:49 >
  • SuCh S kullanıcısına yanıt
    Kardeşim bende de aynı sorun var bana yardımcı olurmusun şu anda cihazım hala tele serviste cihazımın garantisi olduğu halde sıvı tesbiti yapılmış ve yapılan testten sonra sıvı teması tesbit edilmiş,hiçbirşey söylemeden cihazı aldığım yere göndermişler mağazadan beni aradılar 'abi telefonunu gel al 'dediler,sevinerek koşa koşa gittim birde baktımki cihaza dokunulmadan aynen öğlece yapılmadan göndermişler..Kardeşim dedim bu cihaz olmadımı? kimsenin haberi yok ilgilenmiyorlar,abi seni aramadılarmı dediler hayır dedim..çok sinirlenmiştim teleservisin sevk irsaliyesine baktım aynen şunlar yazılıydı:CİHAZINIZ SERVİS MERKEZİMİZDE ONARIM ÖNCESİNDE TEKNİK EKİPMANLAR İLE SUYA DAYANIKLILIK TESTİNE (WRT) TABİ TUTULMUŞTUR VE BU TESTTEN BAŞARI İLE GEÇMİŞTİR.BU TEST SONUCUNA GÖRE,CİHAZINIZIN SUYA DAYANIKLILIĞI TEYİT EDİLMİŞTİR.ANCAK,
    DAHA SONRA ONARIM ESNASINDA YAPILAN KONTÖLLERDE CIHAZINIZDA SIVI TEMASI TESBİT EDİLMİŞTİR.CİHAZINIZIN TESTEN GEÇMESİ NEDENİ İLE BU DURUMUN CİHAZIN KULLANIM KLAVUZUNDA AÇIKLANAN KULLANIM KOŞULLARI DIŞINDA KULLANILMASI SONUCU ORTAYA ÇIKTIĞI.... Aynen bunlar yazılı idi..Sonra ben mağazanın satış müdürü olan arkadaşa bu cihazı tekrar servise göndermesini istedim aynı arıza formu ile birlikte tekrar teleservise gitti şu anda haber bekliyorum.Bu arada teleservis tarafından gönderilen sevk irsaliyesinde ne mağazanın telefonu teslim aldığına dair bir imza, ne de benim cihazı teslim aldığıma dair imza yerleri boş bir vaziyette duruyor..Yani telefonu ben ilk mağazaya teslim ettiğim tarih (arıza formundaki tarih) 14,08,2014 aradan geçen zaman 14,09,2014 tam bir ay oldu buda bana yasal hakları tanımazmı?Bir aydan beri telefonsuz ve madurum:((




  • Siyah Kan S kullanıcısına yanıt
    o zaman yarın sabah ilk iş tüketici haklarına mı gitmek yoksa Teknosa'yı arayıp bi durumu sormak mı doğru sizce?
  • esoozdemir kullanıcısına yanıt
    dostum yani teknosayı arayıp durumunu sorabilirsin bu sana kalmıs ama dediğim gibi eğer cihazı gönderdikten sonra cumartesilerde dahil 20 gün geçtiyse direk elindeki belgeyle beraber,yani teknosaya verdiğin tarihli belgeyle beraber kaymakamlıga git tüketici hakem heyetine basvur bu kadar zaman geçti telefonum hala gelmedi de.evet böyle bir hakkın var.
  • Siyah Kan S kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. 175'i aradım sağolsunlar onlarda çok yardımcı oldu. Burdan temiz bir bilgi olsun bu gibi durumlarda 175'i arayıp her konuda yardım alabilirsiniz. Bana dedikleri öncelikle PTT'ye gidip iadeli taahhütlü dilekçe göndermem. 10 gün içerisinde geri dönmeleri gerekiyormuş olumlu ya da olumsuz. Olumsuz olursa da Tüketici Hakem Heyetine cihazı servise verdiğiniz servis kağıdı, gönderdiğiniz dilekçenin bir nüshası ve fatura ile başvurmanız gerekiyormuş. Yalnız kafamda yine bir kaç soru var :) malum yanlış dilekçe gönderip boş yere 10 gün beklemek istemiyorum. Telefonu Teknosa Bursa Kent Meydanı AVM den aldım. Fatura'da Teknosa İstanbul Merkez adresi var. Dilekçeyi hangisine yazıcam aceba
  • Benim tahminim teleservise yazmalısın ama sen masraflı olmıcaksa ikisinedeyolla derim ben,keşke bugün aradığında 175 e sorsaydın,ama dediğim gibi büyük ihtimal teleservise yollamak lazım, garanti olsun ikisinede yolla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siyah Kan S kullanıcısına yanıt
    175'e ilk sorduğum sorulardan biriside oydu. Bu durumlarda faturada neresi yazıyorsa orasıymış muhatap. Teknosa olduğu için Teknosa'ya yolladım.
  • Bu arada Change'ye takılan ve kampanyalara imza atan varsa. Başlatmış olduğum kampanyahttps://www.change.org/p/sony-mobile-t%C3%BCrkiye-m%C3%BC%C5%9Fteri-memnuniyetini-%C3%B6nemseyin
  • esoozdemir kullanıcısına yanıt
    Ben imzaladım hocam fakat zannetmiyorum bi faydası olsun.. Adamlar yüzsüzlüğün kitabını yazmış 1 ayı dolmayan telefonumu gönderdim teleservise 500 TL masraf çıkarmış garanti dışı bırakmış telefonu.. Bugün aradım kabul etmedim verdikleri fiyatı daha dedim 1 ayı dolmayan telefonu garantiden çıkarıyor para istiyorsunuz dedim.. Normalde geri göndereceklerdi telefonu ama bugün akşam üstü tekrar tamire almışlar anlamadım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • owermars kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Kimden ne kopartırsak gibi bi halleri var zaten bende anlamadım. Telefonu servisten alma 175'i ara durumu anlat onlar sana izlemen gereken yolu söylerler zaten.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.