Merhaba arkadaşlar xperia z yi garantiye göndermek istiyorum. Nasıl yol izlemeliyim tecrübeli arkadaşlar var mı ?
Arızalı ve bozuk ürünlerde sorumlu birinci derecede satıcıdır. Eğer siz direk servisle iletişime geçerseniz ve kullanıcı hatası vb. şekilde yanıt alırsanız (ki çoğu servis çoğu durumda bunu yapıyor), yasal süre geçmesine ragmen ürünü ger alamazsanız kendi başınıza kalırsınız. Ancak satıcı firma kanalı ile ürünü garantiye gönderirseniz bu durumda takipcisi satıcı firma olacaktır ve yasal süre aşılması, haksız garanti dışı bırakılması durumlarından kurtulacaksınızdır. Hatta birçok satıcı frma (hepsiburada, kliksa, hızlıal, vatancomp. vs. gibi büyük firmalar) Ürün tamir süresinin yasal süreyi aşması gibi durumlarda direk kendileri ürünün yenisini gönderme veya ücret iadesi yoluna gidebiliyor. Satıcı firmayı sorumluluktan kurtarmayın, ürünü garanti veren firmaya değil satıcı firmaya gönderin.
Telofonu Van da bir telefoncudan almıştım. O yüzden öyle bir şansım yok. kendim göndermeliyim