Şimdi Ara

Xperia Z3 Ekranında Çıkan Garip Leke

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
2.345
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar telefonu alalı sadece 8 ay oldu ancak aşağıda fotoğraflarda belirttiğim şekilde ekranda bir leke mevcut 3 gün önce ortaya çıktı bu konuda bana bilgi verebilecek var mı ?

    Servise mi göndermeliyim ne yapmalıyım ?

    Ekran görüntüsü aldığımda bilgisayara attım ancak leke ortaya çıkmadı burdan anladığım telefonun ekranında sıkıntının kesin olduğu.


    https://store.donanimhaber.com/b6/e3/8f/b6e38f68af5137cc7961e7d92ace2b6e.jpg


    https://store.donanimhaber.com/29/45/19/294519d4a6c93ea6564631eed82624d0.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EgeBeyiniz -- 7 Ekim 2015; 0:30:47 >







  • Telefonu suya soktunuz mu hiç ?
  • Yok hayır kesinlikle 1 kez bile suya sokmadım herhangi bir suyla temas kesinlikle olmadı ne su dökülmesi ne yağmur ne başka bir şey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kopil59

    Yok hayır kesinlikle 1 kez bile suya sokmadım herhangi bir suyla temas kesinlikle olmadı ne su dökülmesi ne yağmur ne başka bir şey

    Forumda birkaç üye daha yaşamış aynı sorunu hocam, kronik olabilir. Suya sokma durumu falan olmadıysa birebir değişim yapması lazım servisin.
  • Dediğim gibi suya kesinlikle sokmadım ne olacak bilmiyorum hangi servise göndermeliyim sizce birde garantisi SONY TÜRKİYE garantili distirbütör garantili değil ondan daha iyi olduğunu düşünmekteyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kopil59

    Dediğim gibi suya kesinlikle sokmadım ne olacak bilmiyorum hangi servise göndermeliyim sizce birde garantisi SONY TÜRKİYE garantili distirbütör garantili değil ondan daha iyi olduğunu düşünmekteyim

    Teleservice servislerine gönderebilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce servis ile görüştüm diagnostic ayarını daha sonra fabrika ayalarlarına geri dönmem olmaz ise pc compania üzerinden onar yaparak çözmemi istedi bu söylenenler ile olmuyorsa ürünün servise gitmesi gerektiğini yazılım ile ilgili sıkıntının olmadığını söyledi.



    Sizce ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kopil59

    Az önce servis ile görüştüm diagnostic ayarını daha sonra fabrika ayalarlarına geri dönmem olmaz ise pc compania üzerinden onar yaparak çözmemi istedi bu söylenenler ile olmuyorsa ürünün servise gitmesi gerektiğini yazılım ile ilgili sıkıntının olmadığını söyledi.



    Sizce ?

    Dediklerini yapın ancak bana yazılım gibi gelmedi sorun. Ekranda problem var gibi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kopil59

    Dediğim gibi suya kesinlikle sokmadım ne olacak bilmiyorum hangi servise göndermeliyim sizce birde garantisi SONY TÜRKİYE garantili distirbütör garantili değil ondan daha iyi olduğunu düşünmekteyim

    Sony Türkiye, distribütör zaten. Ekranın değişmesi gerekiyor. Yüksek sıcaklığa bağlı oluşmuştur tahminimce. Servis hakkında bilgi almak için aşağıdaki numarayı arayabilirsin.

    +90 212 473 77 77

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu numarayı aradım o yukarı da dediğimi yapmamı söylediler ancak olmadı bişi yazılımsal değil ekran bence de gitmiş gibi sizce bana bir maliyet yansıtılır mı fikriniz nedir ?
  • Ekranın değişmesi lazım.. Servise gönderin ekran değişsin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kopil59

    Bu numarayı aradım o yukarı da dediğimi yapmamı söylediler ancak olmadı bişi yazılımsal değil ekran bence de gitmiş gibi sizce bana bir maliyet yansıtılır mı fikriniz nedir ?

    Normal şartlarda çeşme suyuna telefonu sokmuş olsan bile sana bir maliyet yansıtılmaması gerekir. Herhangi bir maliyet çıkarılması durumunda tüketici hakem heyetine başvurabilirsin. Normalde garanti kapsamında ekran değişimi olması gerekli, ücretsiz tamir ederler diye tahmin ediyorum.
  • Valla 8 aylık telefon saçma sapan bir şey cidden düşünmeden pazartesi yollayacağım da telefon bu ihtiyacımız oluyor 1 ay gözden çıkarmam gerek ne yapacağımı şaşırdım cidden
  • Arkadaşlar sony mobile ile görüştüm kvk göndermemi söylediler belli aralıklarla bu konu altında anlatacağım aşamaları neler yaptığımı belki başka arkadaşlar da faydalanır
  • 19.10.2015 tarihi itibariyle telefonumu kargo şirketine teslim etim İstanbul içi olduğu için yarın kvk ya teslim edilecek o aşamadan sonra tahminimce uzun bir süreç beni bekliyor ancak 15 iş günü gibi yasal bir hakkım var.


    İlgilisine.
  • Bı ısınmadan dolayı g2 iphone 4 ve 4s lerde de olan bir problem. Her z3 de yok bu sorun ama olabiliyor bazen. Değişim isteyin yazılımla alakalı birşey değil sorun donanımsal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servise vermek icin neden bekledin bu kadar ki hemen verseydin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fotoburak F kullanıcısına yanıt
    Yok çok beklemedim cuma yollayacaktım perşembe ortaya çıktı haftasonu araya girdiği için yollamadım biliyosunuz telefonsuz hayat zor :D ondan pazartesi yolladım bende.Yorum atacağım kvk nın bana dediğini söyleyeceğim.Sürcei anlatırken.
  • Arkadaşlar dün itibari ile 20 iş günlük sürem başladı.Haftasonlarıyla birlikte tam tamına 28 GÜN YAPIYOR LANET OLSUN Kİ.



    Ha kvk tarafından bana söylenen şu : Z3 lerde EKRANIN SOL ÜSTÜNDE Kİ SARARMA SORUNU KRONİKTİR.BİRSÜRÜ Z3 BU ŞEKİLDE BİZE GELDİ DEDİ.


    Ne kadar sürer dedim iş günü mevzusunu söyledi.Müşteriyi düşünmeyip yasal sürenin arkasına saklanıyorlar.

    Kronik bir sıkıntı var ise bence de değişim yapılmalı ancak bana muhtemelen ekranı yapıp göndereceklerini söylediler.


    Ama ne yalan söyleyeyim cihazdan soğudum.Bende bir önyargı vardır bir elektronik cihazın içi açıldı mı bir daha ondan cacık olmaz..

    Saygılar.
  • Bi benzeri arkadaşımın z2sinde vardı bilmiyorum ne yaptı gonderdi mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.