Şimdi Ara

Ya Şanssızım Ya Samsung Kötü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam,
    Samsung'dan aldığım 4 telefonun hepsi de hatalıydı.
    İlk aldığım samsung "j700" Bodrum daki Metro marketten 4 sene önce almıştım 1 hafta içinde ekranı bembeyaz oldu ve titremeye başladı öylede kaldı.
    Metro iade almadı. Çekmecede bekler hala.

    Dedim nemden oldu herhalde gittim vodafon bayisinden "b2100 xplorer" su geçirmez darbe dayanıklı olanı aldım bunla da konuşurken duyamıyordum tamam su geçirmesi diye iyi izole etmişler ama sesi de izole ettiklerinin farkında değillermiş herhalde.
    Netten sattım zararla.

    Çift hatlı bir telefon gerekiyordu en ucuzu samsung e2152 yada çin malları vardı hb.com dan samsung u aldım. biri arayınca yes e basıyorsunuz ve 3-4 saniye sonra ses geliyor siz yese basıp kulağınıza götürüyorsunuz efendim alo felan diyorsunuz karşı taraf duymuyor, siz susuyorsunuz o alo alo alo diyor, felan senkron bozuluyor her tel çaldığında bir anlaşmazlık.
    HB iade almadı netten sattım yarı fiyata.

    Ve en son viber uygulamasını kullanmak için uygun fiyatlı bir android arıyordum onun için Turkcell bayisinden Galaxy Pro B7510 aldım, 2-3 uygulama yüklediğinizde kasıyor ses karşıya bozuk gidiyor,kitleniyor bazen gps açmıyor bazen telefon kapanmıyor.... 2 günde bir format atılmazsa konuşamıyorsunuz format atınca da bastan üye ol, tanımla ,ses melodi ayar felan günümün 1 saati onunla ugraşmakla geçiyordu en kötüsü de dediğim gibi ses bozuk gidiyordu. Herkes artık kullanma şunu dedi 2 hafta dayandı.Turkcell iade almadı sesin kötü olduğunu kabul edip mikrofonu değiştirip geri göndermişler. Yine konuşulmuyordu.
    Netten sattım onuda yarı fiyata.

    Telefonsuz kaldığım sürelerde de hep sony ericson w200 ü kullandım kaç sene oldu hatırlamıyorum taş gibi, şimdide onu kullanıyorum. Bunlar yüzünden 4 senedir hep telefon taksiti ödüyorum ama aldığım hiç bir telefonu da kullanamadım.

    Şimdide mailleri kontrol edebileceğim gps li bir telefon arıyorum en özellikli ve uygun fiyatlılar samsung ama hayatta almam artık, gidip sonynin androidli bir telefonunu alacağım, belkide nokia alırım. almaktan gına geldi.




     Ya Şanssızım Ya Samsung Kötü


     Ya Şanssızım Ya Samsung Kötü


     Ya Şanssızım Ya Samsung Kötü


     Ya Şanssızım Ya Samsung Kötü


     Ya Şanssızım Ya Samsung Kötü


     Ya Şanssızım Ya Samsung Kötü


     Ya Şanssızım Ya Samsung Kötü


     Ya Şanssızım Ya Samsung Kötü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi borntobedeep -- 22 Nisan 2012; 22:48:47 >







  • Sorun sende değil söylediklerin hep donanımsal arızalar. Ama senin yaptığın bir yanlış var. Gidip metro ya hb ye iade teklif etmişsin. Satılan mal hiçbir zaman iade alınmaz. Bu tüketici yasalarında yoktur. Yapman gereken iş ilk olarak samsung yetkili servisine kendin gitmendir. Elden telefonu vermen ve geri gidip alman. Adamların gözü önünde test etmen. Sonrasında şöyle bir kural var aynı arıza 2 kere den fazla tekrar ederse yenisi ile değiştirmeleri gerekir. Bu kuraldır. Ayrıca telefonunun serviste kaldığı süre 30 iş gününü geçerse buraya dikkat 30 iş günü cmt pazar dahil değil, sana kullanmalık bir cihaz vermeliler. Tüm bunları yaptın olmadı önce yapacağın iş şu serviste olay çıkaracaksın, bağırıp çağırcan sonra da elindeki servis formlarıyla TÜKODER'e gideceksin onlar sendeki belgelerle bayıla bayıla dava ederler.

    Sana kendimden örnek vereyim 4 ay önce vodafone dan modem aldım bozuldu vodafonu aradım sallamadılar. Bağırdım çağırdım müşteri hizmetlerine onlarca mail attım. Dava edicem sizi dedim köpek oldular. gerçi onlarla kapışma konum farklıydı :D ama hırsımı aldım biraz sonra teleservice teknik servisine modemi gönderdim, güya tamir etmişler arıza benim pc deymiş ben malım anlamıyoruz. Aynen geri gönderdiler. Şimdi ana avrat sövücem arayıp iyi bi haşlıcam olmadı üşenmicem ataşehire gidip serviste bağırcam rezil edicem. Yine köpek olacaklar. Kazanan hep müşteridir. Sadece dişini göster yeter. Para kolay kazanılmıyor dostum...

    Kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuzlali20

    Sorun sende değil söylediklerin hep donanımsal arızalar. Ama senin yaptığın bir yanlış var. Gidip metro ya hb ye iade teklif etmişsin. Satılan mal hiçbir zaman iade alınmaz. Bu tüketici yasalarında yoktur. Yapman gereken iş ilk olarak samsung yetkili servisine kendin gitmendir. Elden telefonu vermen ve geri gidip alman. Adamların gözü önünde test etmen. Sonrasında şöyle bir kural var aynı arıza 2 kere den fazla tekrar ederse yenisi ile değiştirmeleri gerekir. Bu kuraldır. Ayrıca telefonunun serviste kaldığı süre 30 iş gününü geçerse buraya dikkat 30 iş günü cmt pazar dahil değil, sana kullanmalık bir cihaz vermeliler. Tüm bunları yaptın olmadı önce yapacağın iş şu serviste olay çıkaracaksın, bağırıp çağırcan sonra da elindeki servis formlarıyla TÜKODER'e gideceksin onlar sendeki belgelerle bayıla bayıla dava ederler.

    Sana kendimden örnek vereyim 4 ay önce vodafone dan modem aldım bozuldu vodafonu aradım sallamadılar. Bağırdım çağırdım müşteri hizmetlerine onlarca mail attım. Dava edicem sizi dedim köpek oldular. gerçi onlarla kapışma konum farklıydı :D ama hırsımı aldım biraz sonra teleservice teknik servisine modemi gönderdim, güya tamir etmişler arıza benim pc deymiş ben malım anlamıyoruz. Aynen geri gönderdiler. Şimdi ana avrat sövücem arayıp iyi bi haşlıcam olmadı üşenmicem ataşehire gidip serviste bağırcam rezil edicem. Yine köpek olacaklar. Kazanan hep müşteridir. Sadece dişini göster yeter. Para kolay kazanılmıyor dostum...

    Kolay gelsin...

    30işgünü değil , 20iş günü ve buna cts günleri de dahildir

    hala öğrenemediniz şu yasal süreyi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuzlali20

    Sorun sende değil söylediklerin hep donanımsal arızalar. Ama senin yaptığın bir yanlış var. Gidip metro ya hb ye iade teklif etmişsin. Satılan mal hiçbir zaman iade alınmaz. Bu tüketici yasalarında yoktur. Yapman gereken iş ilk olarak samsung yetkili servisine kendin gitmendir. Elden telefonu vermen ve geri gidip alman. Adamların gözü önünde test etmen. Sonrasında şöyle bir kural var aynı arıza 2 kere den fazla tekrar ederse yenisi ile değiştirmeleri gerekir. Bu kuraldır. Ayrıca telefonunun serviste kaldığı süre 30 iş gününü geçerse buraya dikkat 30 iş günü cmt pazar dahil değil, sana kullanmalık bir cihaz vermeliler. Tüm bunları yaptın olmadı önce yapacağın iş şu serviste olay çıkaracaksın, bağırıp çağırcan sonra da elindeki servis formlarıyla TÜKODER'e gideceksin onlar sendeki belgelerle bayıla bayıla dava ederler.

    Sana kendimden örnek vereyim 4 ay önce vodafone dan modem aldım bozuldu vodafonu aradım sallamadılar. Bağırdım çağırdım müşteri hizmetlerine onlarca mail attım. Dava edicem sizi dedim köpek oldular. gerçi onlarla kapışma konum farklıydı :D ama hırsımı aldım biraz sonra teleservice teknik servisine modemi gönderdim, güya tamir etmişler arıza benim pc deymiş ben malım anlamıyoruz. Aynen geri gönderdiler. Şimdi ana avrat sövücem arayıp iyi bi haşlıcam olmadı üşenmicem ataşehire gidip serviste bağırcam rezil edicem. Yine köpek olacaklar. Kazanan hep müşteridir. Sadece dişini göster yeter. Para kolay kazanılmıyor dostum...

    Kolay gelsin...

    30işgünü değil , 20iş günü ve buna cts günleri de dahildir

    hala öğrenemediniz şu yasal süreyi

    Sende yanlış biliyomuşun dostum.

    ALINTIDIR!!!
    Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelikte değişiklik yaptı.

    ARIZA 10 GÜN İÇİNDE GİDERİLEMİYORSA BENZER BİR MAL TÜKetİCİYE TAHSİS EDİLECEK

    KAYNAK:

    http://forum.donanimhaber.com/m_48592385/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuzlali20

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuzlali20

    Sorun sende değil söylediklerin hep donanımsal arızalar. Ama senin yaptığın bir yanlış var. Gidip metro ya hb ye iade teklif etmişsin. Satılan mal hiçbir zaman iade alınmaz. Bu tüketici yasalarında yoktur. Yapman gereken iş ilk olarak samsung yetkili servisine kendin gitmendir. Elden telefonu vermen ve geri gidip alman. Adamların gözü önünde test etmen. Sonrasında şöyle bir kural var aynı arıza 2 kere den fazla tekrar ederse yenisi ile değiştirmeleri gerekir. Bu kuraldır. Ayrıca telefonunun serviste kaldığı süre 30 iş gününü geçerse buraya dikkat 30 iş günü cmt pazar dahil değil, sana kullanmalık bir cihaz vermeliler. Tüm bunları yaptın olmadı önce yapacağın iş şu serviste olay çıkaracaksın, bağırıp çağırcan sonra da elindeki servis formlarıyla TÜKODER'e gideceksin onlar sendeki belgelerle bayıla bayıla dava ederler.

    Sana kendimden örnek vereyim 4 ay önce vodafone dan modem aldım bozuldu vodafonu aradım sallamadılar. Bağırdım çağırdım müşteri hizmetlerine onlarca mail attım. Dava edicem sizi dedim köpek oldular. gerçi onlarla kapışma konum farklıydı :D ama hırsımı aldım biraz sonra teleservice teknik servisine modemi gönderdim, güya tamir etmişler arıza benim pc deymiş ben malım anlamıyoruz. Aynen geri gönderdiler. Şimdi ana avrat sövücem arayıp iyi bi haşlıcam olmadı üşenmicem ataşehire gidip serviste bağırcam rezil edicem. Yine köpek olacaklar. Kazanan hep müşteridir. Sadece dişini göster yeter. Para kolay kazanılmıyor dostum...

    Kolay gelsin...

    30işgünü değil , 20iş günü ve buna cts günleri de dahildir

    hala öğrenemediniz şu yasal süreyi

    Sende yanlış biliyomuşun dostum.

    ALINTIDIR!!!
    Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelikte değişiklik yaptı.

    ARIZA 10 GÜN İÇİNDE GİDERİLEMİYORSA BENZER BİR MAL TÜKetİCİYE TAHSİS EDİLECEK

    KAYNAK:

    http://forum.donanimhaber.com/m_48592385/tm.htm


    iyi de sen dikkatli okumamışsın o maddeleri ; 10 gün içerisinde arızayı gideremezse geçici süreli bir cihaz vermek zorunda yeni cihaz yada kendi cihazınız gelene kadar

    ahh ahh nasıl okudun anlamadım

    ek : ayrıca o cihaza da swap cihazı denir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hirotaro -- 23 Nisan 2012; 17:49:19 >




  • nokia al gitsin
    not:nokia fani değilim samsung galaxy mini kullanıyorum ama dayanıklı fln telefon istiyorsa nokia diyorum.
  • teşekkürler arkadaşlar haklısınız aslında ya merkeze götürmeliydim yada hakem heyetine şikayet etmeliydim , her neyse artık şimdi br telefon ihtiyacı daha oldu ne alsam bılemedım sanırım efsaneazim in dediği gidip nokıa alacağım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.