Şimdi Ara

Yağ değişiminden sonra motordan gelen ses (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
165
Cevap
4
Favori
35.215
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bobin de olabilir. tsi lerde görülebilen bir hata. tam bakıma denk gelmişde olabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yatak sarmış diycemde arabanın çekişi falan nasıl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Staker

    Yatak sarmış diycemde arabanın çekişi falan nasıl?

    Çekiş düşüklüğü var 4500 devirde anca topluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ateşleme sırası karışmış gibi sanki ?
  • Buji degismis, bobin ile buji uyumsuz gibi geldi ust devirlerde atesleme yetersizligi yapiyor olabilir.



    Ust devirlerde benzer kesilme seklinde sarsinti yapiyor mu ?



    Cekiciye gerek yok ama uzun yolda sorun var.



    Bobin Buji sorunu orjinal Bobin kullanin ya da NGK iridium icin araciniza uygun buji kullanin.



    Bosch Katalog sitesinde araciniza uygun boach iridium buji de bulabilirsiniz.



    Bobin ya da buji sorunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustaya götürdüm motor iç temizleyicisi koyup yağ boşaltılıp yeni yağ koydular ardından yağ katkısıda koydular ama bu sefer ses dahada arttı gibi video linkini atıyorum




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Auqmen

    Ustaya götürdüm motor iç temizleyicisi koyup yağ boşaltılıp yeni yağ koydular ardından yağ katkısıda koydular ama bu sefer ses dahada arttı gibi video linkini atıyorum



    https://youtu.be/wOtCOG5Ytag

    Subaplar dağılmış gibi bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Auqmen kullanıcısına yanıt
    Ben arada bir tekleme yapiyor gibi gordum.

    Yalniz ustanin yaptigi iyiye isaret degil. Adam kullandigin yagin sahte oldugunu dusunmus olmali . Yetkili servis mi ?



    Bir yetkili servise gidip checkup yaptirin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NextMove

    Ben arada bir tekleme yapiyor gibi gordum.

    Yalniz ustanin yaptigi iyiye isaret degil. Adam kullandigin yagin sahte oldugunu dusunmus olmali . Yetkili servis mi ?



    Bir yetkili servise gidip checkup yaptirin.

    Aynı yere götürdüm zaten yağ motül markaydı onu boşaltıp castrol koydular

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sırayla silindirlerin ateşlemesini kesip kontrol etmek gerekir diye düşünüyorum. Misfire var çok bariz.
  • Hocam siz bu bakımı nereye yaptırıyorsunuz? Belli ki kötü iş yapan bir yer. Ben olsam çok sinirlenir dağıtırdım orayı, onları suçlardım. Bir daha da gitmez, hatta dava ederdim. Usta dediğiniz insanlar arabanızı bozuyor. Siz onları suçlamak yerine dh'ye konu açıyorsunuz. Ya doğru dürüst bir usta bulun yada servise götürün adam gibi.
  • Bu araba kaç binde kullanılan yağ neydi daha önce? bujilerden olacağını sanmıyorum bu sesin yağ pompası düzgün çalışmıyor olabilir pistonlara yeterince yağ gitmiyor bence ama ses hayra alamet değil piston sürtme sesi geliyor yağ filtresi yağ pompası komple değişsin düzelirse düzelir düzelmezse rektefiye gözüküyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motor beni bırak artık diye ses çıkarıyor umarım çözülür.
  • Onurusl kullanıcısına yanıt
    yağ lambası yakmadan piston sürter mi
  • Auqmen kullanıcısına yanıt
    Yetkili servis mi ? Yetkili Servise bir goturun. Yag pompasi gibi gorunuyor. Ilk basta buji sandim ama sesler pek hayra alamet degil. Yag pompasi hatasi olsa basinc dusuk uyariai vermesi de lazim. Isterseniz cektirin.


    Arabaniz kac model marka ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 21 Aralık 2017; 14:57:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NextMove

    Yetkili servis mi ? Yetkili Servise bir goturun. Yag pompasi gibi gorunuyor. Ilk basta buji sandim ama sesler pek hayra alamet degil. Yag pompasi hatasi olsa basinc dusuk uyariai vermesi de lazim. Isterseniz cektirin.

    Normalde özel servise götürüyorum yarın yetkili servise götüreyim bakalım ne olacak yada istanbulda bildiğiniz çok sağlam bi usta varsa önerirmisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Auqmen kullanıcısına yanıt
    Marka model bilgisi olsa internette benzer durumlar var mi arastirilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yağ değişiminden önce motor sesi nasıldı inceden bir belirti vermiştir bence bu sesin bujilerden falan kaynaklandığını düşünmüyorum bariz motordan geldiği belli oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Auqmen kullanıcısına yanıt
    quote:

    Oil Pressure Engine Off ve Turbonun yağsız kalması

    Bu hafta sonu ufak kaçamak yapalım dedim. Gökçeadada arabayı selden kurtardım derken. İstanbula dönüş yolunda yağ pompamı kaybettim. Araba yağlama yapmadı. Kınalı gişelerden girdikten sonra oldu ve ailecek orada yapabilecek birşey olmadığı için akıllı arabamı dinlemedim ve en yakın benzinlikten yağ alıp aralıklar döke döke Büyükçekmece Atirus önüne kadar geldim ki akıllı araba yeter dedi ve motor arıza diyince arabayı sağa çekip motoru kapadım.



    Sonuç olarak yağ pompası ve turbo gitti.



    Ustanın dediğine göre aslında arabayı şyi dinlemek lazım dedi. Yağ pompasından gelen sesi anlaşılsa şdi kronik olarak değişecek ufak bir demir parça ile 3-4 cm uzunluğunda alyan altıgen bir demir ile boşluk yapmadan devir daim yapmadan önce değişip tüm bir pompayı kaybetmenin önüne geçilebileceğini dile getirdi. Bende sizde ne kulak varmış dedim.



    Aslında zati biraz turbodan gelen ses ve geçikme ise yağlanmadığı için turbonun ölümüne neden oldu diyebilirim. 80 binde olmasına rağmen 2009 mart çıkışlı 170lik için gayet iyi sanırsam.



    En son ise yağ pompası turbo 10bin bakım akü ile 3800tl lil bir masraf oldu.



    Resimler ise çıkan parçalar.



    Umarım sizlerde bu konuda dikkat edersiniz. Özellikle yağ pompası enjektör ve turbo passatlarımızın kronik karın ağrılarıymış.




    Arabayi kullanmayin, servise cektirin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NextMove

    quote:

    Oil Pressure Engine Off ve Turbonun yağsız kalması

    Bu hafta sonu ufak kaçamak yapalım dedim. Gökçeadada arabayı selden kurtardım derken. İstanbula dönüş yolunda yağ pompamı kaybettim. Araba yağlama yapmadı. Kınalı gişelerden girdikten sonra oldu ve ailecek orada yapabilecek birşey olmadığı için akıllı arabamı dinlemedim ve en yakın benzinlikten yağ alıp aralıklar döke döke Büyükçekmece Atirus önüne kadar geldim ki akıllı araba yeter dedi ve motor arıza diyince arabayı sağa çekip motoru kapadım.



    Sonuç olarak yağ pompası ve turbo gitti.



    Ustanın dediğine göre aslında arabayı şyi dinlemek lazım dedi. Yağ pompasından gelen sesi anlaşılsa şdi kronik olarak değişecek ufak bir demir parça ile 3-4 cm uzunluğunda alyan altıgen bir demir ile boşluk yapmadan devir daim yapmadan önce değişip tüm bir pompayı kaybetmenin önüne geçilebileceğini dile getirdi. Bende sizde ne kulak varmış dedim.



    Aslında zati biraz turbodan gelen ses ve geçikme ise yağlanmadığı için turbonun ölümüne neden oldu diyebilirim. 80 binde olmasına rağmen 2009 mart çıkışlı 170lik için gayet iyi sanırsam.



    En son ise yağ pompası turbo 10bin bakım akü ile 3800tl lil bir masraf oldu.



    Resimler ise çıkan parçalar.



    Umarım sizlerde bu konuda dikkat edersiniz. Özellikle yağ pompası enjektör ve turbo passatlarımızın kronik karın ağrılarıymış.




    Arabayi kullanmayin, servise cektirin.

    Çekici ile götüreyim en iyisi demi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.