Şimdi Ara

Yağışlı havada karşılaştığım ilginç olay. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
2.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 110a yüksek demişsinizde, şimdi araba var, araba var. Yüksek değil hız bence
  • 2. Videoda kazalar kotu olmus .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yüzden yağışlı havalarda hız sabitleyici kullanılmaması öneriliyor uzmanlar tarafından arkadaşlar bu havalarda cc kullanmayalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tourneo

    Bu yüzden yağışlı havalarda hız sabitleyici kullanılmaması öneriliyor uzmanlar tarafından arkadaşlar bu havalarda cc kullanmayalım

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67


    quote:

    Orijinalden alıntı: taylor1956


    quote:

    Orijinalden alıntı: Call Me Maybe

    Iste VW Alsaydin boyle olmazdi



    Astra hb ozellikle astra h sinifinin en iyi yol tutan en iyi direksiyon hakimiyeti olan aracidir....160bin km kullandim astra h gibi arac cok nadir..tek eksisi 1.3 diesel motoru....
    Ayni olayi 2004 vw jetta yada golfle yasasaydi arkadas yumusak suspansiyon ve daha az hisli yumusak direksiyon nedeni ile muhtemelen spin atip belkide takla atacakti....
    Gecmis olsun arkadasim....

    Araç temas etmedikten sonra dediklerinizin hepsi boş. Ne spor araçlar var aquaplanning yaşayan. Böyle bir durumda en çok işe yarayan 4 çeker sistemidir.

    Dogru diyorsunuzda trafikteki araclarin yuzde biri bile dort ceker degil....
    Zaten arkadasta kaza yapmamis cok sukur....arac bu tur durumlarda cok onemli lastlk de onemli....ama hicbir arac yada guvenlik sistemi kazalari yuzxe yuz engelleyemz buda bir gercek.....
    Sedan araclar hb lere gore biraz daha riskli ...bu da arka lastiklerden sonraki mesafenin sedanlarda daha fazla olmasi....
    Ama ne yapsak da hizli olmamiz durumunda telafisi olmayan sinuclar olabiliyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Saganak yağışta madem suratiniz 80 olmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67


    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    Aracınız açık difransiyel diye tabir edilen aktarma organına sahip.Açık difransiyelinde anlamı eğer nerede direnç daha az ise güç o tekere gider yani.Boşta kalan tekere daha çok güç gider.Arazi için hiç uygun değildir ama günlük kullanım bu difransiyeli gerektirir.Sorunun cevabına gelirsek tek tekerin yer ile teması en az noktaya gelince o yüzen tekere motor gücü gidiyor ve araç havadaymışcasına boşa dönüyor.

    Böyle olmadıysa bile aquaplaning olayını yaşamışsınızdır.

    Astra'da diferansiyel mi var hocam?

    Distan gozukmesede sistem olarak sanzumandan cikan gucu 2 tekere degisken ileten sisteme sahip.

    O zaman yukarıdaki arkadaşın aksine Jetta'da bulunan EDL'nin Jetta'yı bu durumdan daha rahat çıkartabileceğini söyleyebiliriz çünkü EDL patinaja düşen tekerdeki gücü kesecektir.

    Evet EDL bu sistemin dezavantinı örtbas etmek için yapılmış zaten.

    Bir örnek vermek istiyorum. Açık difransiyelli araçlarda bi çukurda kalınca frene azcık basınca boşa dönen tekere bir engel geleceğinden güç saplanan tekere gidecektir ve kalınan yerden rahatça çıkacaktır.Özellikle şahinlerde-kartallarda çok yapılır bu. Baktın çıkmıyor efrenini çekip asılırsın gaza kilitli difransiyelmiş gibi davranır.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.