Şimdi Ara

Yamaha YBR 125 mi Zealsun 200 GY-A mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Slm arkadaşlar.

    Zealsun 200 GY-A
    Yamaha YBR 125

    Bu iki motorun + ve - leri neler? Sürüşü en rahat olan hangisi? Hangisi daha kaliteli?
    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
    Selamlar.



  • Biri cross diğeri commuter, çok farklı amaçlara hizmet edebilen iki motor. Cross'un avantajı arazide de gidebilmesi, gerçi YBR de gider ama o iş için yapılmamış, ha dersen sanki çinliler ne farkediyor orası da yalan değil bazen cross'lar da cross yapayım dersen dökülüyor.. Ama Ramzey GY200 iyi alet, Skyteam'le de Hezarfen'de cross yapan vardı mesela yarışlarda. Yani biraz el atınca oluyor bu iş.

    Sürüş olarak YBR daha kolay, daha ince, daha hafif hissettiriyor çünkü ağırlık merkezi yere daha yakın, sele yüksekliği düşük, yani bildiğin şehir içi motoru. Cross'lar daha yüksek, süspansiyonlar daha uzun, daha ağır hissettirir, daha geniş, sürüşü de biraz daha zor.

    Beklentine göre karar vereceksin artık...
  • Sahinoz31 cevaplandırdığın için teşekkür ederim.
    Selamlar.
  • '



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arnold_35 -- 27 Kasım 2007; 14:29:10 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sahinoz31

    Biri cross diğeri commuter, çok farklı amaçlara hizmet edebilen iki motor. Cross'un avantajı arazide de gidebilmesi, gerçi YBR de gider ama o iş için yapılmamış, ha dersen sanki çinliler ne farkediyor orası da yalan değil bazen cross'lar da cross yapayım dersen dökülüyor.. Ama Ramzey GY200 iyi alet, Skyteam'le de Hezarfen'de cross yapan vardı mesela yarışlarda. Yani biraz el atınca oluyor bu iş.

    Sürüş olarak YBR daha kolay, daha ince, daha hafif hissettiriyor çünkü ağırlık merkezi yere daha yakın, sele yüksekliği düşük, yani bildiğin şehir içi motoru. Cross'lar daha yüksek, süspansiyonlar daha uzun, daha ağır hissettirir, daha geniş, sürüşü de biraz daha zor.

    Beklentine göre karar vereceksin artık...

    aynen doqru




  • Bence ybr.Öncelikle yamaha,sürüşü daha kolay,parça konusunda zealsunu bilmiyorum ama ybr gayet hesaplıdır.
  • Sürekli asfaltta gideceksen ybr ama ben araziyede girerim,toprak yoldan giderim dersen zealsundan daha iyi olan ramzey 200 ü öneririm sana.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sahinoz31

    Biri cross diğeri commuter, çok farklı amaçlara hizmet edebilen iki motor. Cross'un avantajı arazide de gidebilmesi, gerçi YBR de gider ama o iş için yapılmamış, ha dersen sanki çinliler ne farkediyor orası da yalan değil bazen cross'lar da cross yapayım dersen dökülüyor.. Ama Ramzey GY200 iyi alet, Skyteam'le de Hezarfen'de cross yapan vardı mesela yarışlarda. Yani biraz el atınca oluyor bu iş.

    Sürüş olarak YBR daha kolay, daha ince, daha hafif hissettiriyor çünkü ağırlık merkezi yere daha yakın, sele yüksekliği düşük, yani bildiğin şehir içi motoru. Cross'lar daha yüksek, süspansiyonlar daha uzun, daha ağır hissettirir, daha geniş, sürüşü de biraz daha zor.

    Beklentine göre karar vereceksin artık...


    +1
    cross için ramzey yada zonghsen balansörlü sistemli olanları
    asfalt için ybr125 yada cbf 150 dir.




  • +1
    cross için ramzey yada zonghsen balansörlü sistemli olanları
    asfalt için ybr125 yada cbf 150 dir.



    bencede her zamn ya YBR125 yada CBF150
  • Ybr'yi Tek Geçerim Parça Konusunda Ve Saglamlık Konusunda Yıllarca Arkana Bakmazsın
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.