Şimdi Ara

Yan Sanayi Kalorifer Peteği (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bilgi için saol. Ben oem i orjinal sanıyodum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kalorifer peteği sızdırmaya başlarsa taban halısını ıslatır ve sac çürümeye başlar. Torpido işçiliğinin yanına uzun vadede kaporta masrafı eklenebilir. Orijinal veya oem parça tavsiye ederim.
    Yan sanayi parça için başarılı markalar varsa düşünülebilir. Onların çoğu da oem üretimden tecrübelidir zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SARIMSAKLI MAYONEZ

    Yan sanayi ürünler hiçbir zamab orijinalleri gibi argeye ve kalite kontrole maruz kalmazlar.

    Orijinali 20 yıl gittiyse yan sanayisi 6 7 yıl gider demek çok yanlış bir düşünce.

    Orijinal ürünlerde kalite kontrol daha ciddidir. Yan sanayilerde belki yoktur bile üretim sonrası kalite kontrol testleri.


    Üç beş lira için değmez. Orijinal alın

    1 yıldada bozulacak bişey değil yani zaten peteğin patlamasının en büyük sebebi çeşme suyu kullanmak benden önceki sahibi öyle kullanmış


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam benim swift için değiştirdim 6 ay önce orjinali Türkiye'de yok kale marka aldım işçilik dahil 700 TL verdim komple konsol sökülüyor sıkıntılı bir durum şuan memnunum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremceylan57

    Hocam benim swift için değiştirdim 6 ay önce orjinali Türkiye'de yok kale marka aldım işçilik dahil 700 TL verdim komple konsol sökülüyor sıkıntılı bir durum şuan memnunum

    O zaman benden istenen 500 lira işçilik normal demi kale marka petek nasıl iyi ısıtıyor mu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Literaryy L kullanıcısına yanıt
    Saf su + antifriz bu şekilde kullanın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Literaryy L kullanıcısına yanıt
    Hocam niye konu açtınız o zaman zaten bu kadar yan sanayi almada meraklısıysanız/kararlıysanız. Naçizane merakımı giderin lütfen.

    Yeri gelir yan sanayi orijinalinden daha uzun süre de gidebilir. Ama kalite kontrolü olmayan bir ürün diyorum. 1 yılı bırak 10 günde de sorun çıkarabilir. 20 yıl da dayanabilir. Kalitesi böyle kararsız bir ürün alıp lumar oynamakdansa, orijinal ya da oem alınsa daha iyi değil mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Literaryy L kullanıcısına yanıt
    Çok iyi ısıtıyor işçilik normal

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kale marka petek alın, çoğu firmanın orijinal peteklerini üretiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black_34

    Saf su + antifriz bu şekilde kullanın

    Antifiriz iyidir hem korozyonu önler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben olsam hiçbir parçada yan sanayi kullanmam.

  • O fiyat farkına Behr alın... düşünmeyin.


    Kale de kaliteli. 84 Chevrolet'de normal ön radyatörünü kullanıyorum on senden fazla olmuştur. Kendisini unutturdu, demek ki kaliteli. Fakat kalorifer zor bir montaj, kendim taktım oradan biliyorum. En başta kaloriferin kutusu bir güvenlik ekipmanı, kazada içerdekiler haşlanmasın diye izolasyonu, havuz boşluğu vs. var. Etrafında hareket ettirecek, çevirecek pek yer yok. Taktıktan sonra motor tarafından borulara tekrar geçmesi gerekiyor. Ufacık bir ölçü hatasında parçalar kasıyor, biraz itip kakınca otursa da yorulan yerlerinden ilerde kaçırıyor. Gerçi Alman'lar geometride daha dikkatlilerdir ama belli olmuyor bazen.


    Bu sebeplerle radyatörden memnun olsam da kaloriferi "orjinal" almıştım ama arada 25 sene fark var orjinal olmasına rağmen GM formu biraz değiştirmiş. Kale ise gözle görülür şekilde farklıydı. Yeni rad. daha verimli, ilk bakışta sorun yok gibi. Ama yokuşlarda daha çok ısıtıyor. İlk orjinal ise hiç böyle bir şey yapmazdı, motor ısındıktan sonra bir daha ayar istemez, otoyol, şehir içi, yokuş, iniş hep aynı ısıyı verirdi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karbon 12 -- 31 Ekim 2020; 3:28:44 >




  • Arkadaşın 2004 civic de kaçırıyor diye değişim yaptılar. Aracın direksiyonu dahil ön göğüs komple söküldü. Söküldükten sonra araç rezalet haldeydl, sonuç olarak yine kaçırıyor. O kadar emek boşa gitti.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    Arkadaşın 2004 civic de kaçırıyor diye değişim yaptılar. Aracın direksiyonu dahil ön göğüs komple söküldü. Söküldükten sonra araç rezalet haldeydl, sonuç olarak yine kaçırıyor. O kadar emek boşa gitti.

    İşçilik iyi olmamıştır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınızın torpidosu sökülmeden alttan vida yeri varsa daha ucuza yaptırabilirsiniz ama alttan yan taraf acılmıyorsa 350-400 ₺ vs alıyorlar genelde


    İşçiliği yüksek olduğu için yan sanayi almayın bir yedek parçaçıya gidin kendiniz alın aradaki fiyat farkını görüceksiniz


    3LT ANTİFRİZ , 2LT SAF SU , KALORİFER PETEGİ ALIP GİDİN VE MUTLAKA KALORİFER GİRİŞ ÇIKIŞ HORTUMLARINI YEDEK SU KABI ALT ÜST HORTUMLARINI VE KELEPÇELERİNİDE KONTROL ETTİRİN




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4153B7648 -- 31 Ekim 2020; 12:39:18 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.