< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yaninet (Eski Adı Pelicell) Ana Konu (15. sayfa)



-
-
Degerli Musterimiz, 4345083913 numarali evde/iste internet sikayetiniz ile ilgili inceleme ve calismalarimiz devam etmektedir. B001 turktelekomdan bugün gelen mesaj zaten yapıldı emmi sağol yapmadıklarını yap
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Nereye şikayette bulunmuştunuz hocam? Türktelekom desteğe mi yazdınız, ne dediniz acaba rica etsem açıklar mısınız?
Cevaplarsanız ben de kayıt açayım da bir an önce halletsinler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Whatsapptan sürekli yazdım ondan oldu inan bilmiyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yıl 2023, 24 olacak Çinliler dünyanın en hızlı interneti duyuruyor, bunlar milleti 5 gündür internetsizlikle terbiye ediyor. Böyle firmanın ta ben...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bu konuyu gördüğüm iyi oldu. Fatura 1 gün geçti diye interneti kesmişlerdi. Ödeyince açıldı ve ertesi gün yine gitti. 4-5 gündür hiç internet yok.
Dün ont cihazı ve routera baktım WAN ışığı yok. İkisinede reset attım. Ont cihazında PON ışığı yeşil yanana kadar WAN ışığı her ikisinde yanıyor. PON ışığı yanınca WAN ışığı kesiliyor.ONT cihazının tanımı sistemden kaldırılmış olmalı
Turknete geçeyim dedim xdsl numarası sordu. Bu şahsiyetler bana hiç fatura göndermedi. Online işlemlerde yok.
Konuyu biraz okudum, sistemde mail adresi tanımlı olan şanslı arkadaşlara fatura gelmiş. Bir de xdsl numarası geçersiz hatası alan arkadaşlar olmuş. Btk / Maliye falan uğraşıp faturadan xdsl no öğrensem bile muhtemelen geçersiz diyecek.
Sizce nasıl bir yol izlemek gerek. Ben bu firmaya hiç bir imzalı evrak vermedim. Evrakları kurulum sırasında TTNet ekiplerine verirsiniz demişlerdi ama istemediler
Yeni kurulum yaptıracağım mecburen. Modemi kime teslim edeceğiz yeni kurulum yaptıran arkadaşlar modemleri ne yaptınız?
@furminnn siz yaninetten geçiş mi yaptınız yoksa yeni kurulum mu? Şu an hangi firmadasınız?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Aynı yaninet devam ama taşıyacağım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dediğin gibi xdsl numaranı bulsan bile işe yaramaz.. xdsl no'lar geçersiz görünüyor şu an. yeni kurulumdan başka çare yok ya da bekleyeceksin sen de bir ümit düzelmesini... Ben ve birkaç kişi bekleme aşamasında şimdilik.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şimdi bunlar bu sorunu fatura kesimine kadar düzeltemez ise utanmadan birde fatura keserler mi acaba bir ara Kasım ayında faturayı önden ödeyin diye mesaj atmışlardı zaten kullanmadığımız ayın ön ödemesini yapıyoruz birde o zaman 2 hafta önceden istemişler idi o yüzden bunlardan her şey beklenir gibi görünüyor bu durumda sorun devam ettiği halde fatura keserler ise ne yapabiliriz ? Faturayı ödemediğimiz takdirde bir yaptırıma maruz kalır mıyız ? Şahsen var olmayan hizmetin parasını vermem kimsede vermez zaten
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 12 Aralık 2023; 20:30:22 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Eğer çakallık peşindeyseler keserler, hatta olmayan internete niye zamanında faturayı ödemedin diye 150 TL hat açma/kapama parası isterler. Tüm sorunlar düzeltildikten sonra da 150 lirayı da vermeden başka iss'ye geçişi onaylamazlar. Çakallık peşindeyseler bunların hepsini yapacaklardır.
tuketiciy hakem heyetinden medet ummaktan baska çare de yok bu cakallıkları yaparlarsa eğer..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kafayareset.exe -- 12 Aralık 2023; 20:27:19 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Böyle durum yaşanır ise bir çözümü varmıdır hocam şikayet edebileceğimiz bir yer şimdiden önlem almak adına erkenden bilgimiz olsun
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Legal olarak THH den başka bir çözüm yok ne yazık ki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İstanbul - Avrupa Yakasındayım, Fiber Bağlantı var, teknik servis gelmedi ama şimdi farkettim hat bağlanmış sanırım kırmızı yanıp sönmeye başladı modem, halen internet yok ama.
Bu firmanın en büyük problemi iletişimsizlik, bu yüzden de belki tüm portföyünü kaybedecek.
-
xdsl numaranı biliyorsan şimdi baska bir iss'ye geciş yapmayı dener misin? Bakalım geçersiz xdsl no hatası verecek mi...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Malesef bilmiyorum, banada şimdiye kadar fatura gelmedi. Firmadan istedim bakalım gönderecekler mi, eski bir XDSL numaram var o geçerlimi deneyebilirim. Nasıl deniyorsunuz hocam.
-
fixnet com tr sitesinde tarifeler var. tarifelerin altında "e-devlet ile transfer" başvurusuna basınca form çıkıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
https://www.fixnet.com.tr/internetbasvurutransfer/3520/84258-84238/12-9/0
Hizmet no yazan yere yazıp deneyin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
XDSL No çevrilemedi şeklinde hata veriyor. Ya hat aktif olmadığı için gelmiyor, yada hizmet kapanıp açıldığı için numara değişti.
-
Ben girdiğimde hata veriyor,bulunamadı yazıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X