Şimdi Ara

Yapay zekâ destekli müşteri hizmetleri çözümleri, müşteri memnuniyetini yüzde 25 arttırıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  Yapay zekâ hayatın her alanında olduğu gibi müşteri deneyimi yönetimi alanında da etkisini arttırıyor. Tempo BPO’nun Büyümeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hüseyin Özkale, “Araştırmalara göre, yapay zekâ destekli müşteri hizmetleri çözümleri, müşteri memnuniyetini yüzde 25 arttırıyor” dedi. Özkale, 2025 yılına kadar müşteri hizmetleri rollerinin yüzde 40'ında yapay zekâ destekli çözümlerin kullanılacağının öngörüldüğünü ifade etti.


    Yapay zekâ hayatın her alanında karşımıza çıkıyor. Yeni gelişmelerle birlikte her sektörde yer ediniyor. Yapay zekâ insanların işlerini ellerinden alır mı kaygısı da bu gelişmelerle birlikte gündem olmaya devam ediyor. Müşteri deneyimi yönetimi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren iş süreçleri dış kaynak firması Tempo BPO’nun Büyümeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hüseyin Özkale, konuya dair yaptığı açıklamada müşteri deneyimi yönetimi alanına yapay zekanın katkısından söz ederken bu alanda yapay zekanın insanların yaptıkları işi ellerinden alamayacağından bahsetti. Müşteri deneyimi yönetimi alanında yeni teknolojilerin ve yapay zekânın rolünü anlatan Özkale, yapay zekânın sektöre sağladığı katkıları ve yenilikçi yaklaşımlarla ilgili de bilgiler verdi.

     


    7-24 basın
    7-24 BASIN-Marka Haberleri-Yapay zekâ destekli müşteri hizmetleri çözümleri, müşteri memnuniyetini yüzde 25 arttırıyor
    https://724basin.com/yapay-zeka-destekli-musteri-hizmetleri-cozumleri-musteri-memnuniyetini-yuzde-25-arttiriyor/










  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.