Şimdi Ara

'YARDIM'PASSAT TSI-YENİ C5-LAGUNA III (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
0
Favori
31.565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sana güvenlik için sunu diebilirim eger lagunaIII ün yandan çarpışma testinde arka kapısı açılmasa 10 yıllık süre içindeki en güvenli en yüksek puanı alan araç olcaktı bilmiorum biliomusun
    quote:

    Orjinalden alıntı: bravoecho

    Bugün itibariyle Euroncap sitesindeki sonuçlar bunlar. Donanım ve güvenlikte iyi olmadığı da açık isterseniz üretici sitesinden AYNI YADA YAKLAŞIK FİYATA denk gelen iki modelin kılavuzunu indirip tek tek bakabilirsiniz. Böyle bir tabloyu üretip buraya koymayı isterdim lakin uzun zaman alır. Tasarımın göreceli olduğu konumunda hemfikirim. Ancak Laguna'nın karşısında referans bir model olduğu ve satış rakamının büyüklüğü söz konusu iken bence kısıtlı test sürüşü deneyimi ile Laguna Passat'tan iyidir demek son derece havada kalan bir iddia. Umarım güvenilir platformlarda her iki aracın karşılaştırmalı testleri olur bizlerde bilgileniriz.

    İzlenimlerimde bir problem yok ama sizin sürekli kendinizi Renault yada Laguna'nın hamisi olarak görüp OLMADIĞI HALDE başka araçlardan üstün göstermeye çalışmanız problemin nerde olduğunu zaten açıklıyor. Clio yada megane, lagunanın eskisi yada yenisi hiç fark etmez, Renault'larda iç mekan kalitesiz....

    PASSAT

     'YARDIM'PASSAT TSI-YENİ C5-LAGUNA III


    LAGUNA

     'YARDIM'PASSAT TSI-YENİ C5-LAGUNA III







    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: bravoecho

    Bu 3 araç arasından Passat ve yeni C5 öne çıkıyor, şahsi kanaatime göre tüm araç sınıflarında Renault diğer rakiplerine göre bir kademe altta. Artık donanım mı dersiniz güvenlik mi yoksa tasarım mı bilmiyorum ama bugüne kadar kullandığım hiçbir Renault'dan kalite izlenimi almadım. Ucuz plastik iç aksam + garip bir tasarım var iç mekanda.

    C5 için distribütörü ne kadar başarılı bir strateji izlerse başarı şansı ancak o kadar olacaktır yoksa Citroen ülkemizde pek tutulan bir marka değil. İç ve dış tasarımı oldukça şık, umarım pazarını arttırmada yardımcı bir model olur.

    Donanımda Passattan çok daha iyi
    Güvenlikte Passattan Laguna 2 bile iyi.. Laguna III zaten sınıfının en iyisi güvenlikte. referans NCAP,
    Tasarım göreceli..


    Sizin izlenimlerde problem olmalı






  • Puanlarda ve mankenlere verilen zararda Laguna III açık ara önde.. Laguna 3 ün mankenleri yemyeşil Passatınkiler nasıl? Ben hiç bir şeyi göstermeye çalışmyorum. Sen ilgili arabaların testlerinin linklerini göstericeğine bu testlerin sayfasını koysaydın buraya millet neyin ne olduğunu anlardı. Bence problem gene sende..


    İç mekan kalitesinde Laguna nın soft touch malzemeleride Passattan çok daha iyidir merak etöe
    quote:

    Orjinalden alıntı: bravoecho

    Bugün itibariyle Euroncap sitesindeki sonuçlar bunlar. Donanım ve güvenlikte iyi olmadığı da açık isterseniz üretici sitesinden AYNI YADA YAKLAŞIK FİYATA denk gelen iki modelin kılavuzunu indirip tek tek bakabilirsiniz. Böyle bir tabloyu üretip buraya koymayı isterdim lakin uzun zaman alır. Tasarımın göreceli olduğu konumunda hemfikirim. Ancak Laguna'nın karşısında referans bir model olduğu ve satış rakamının büyüklüğü söz konusu iken bence kısıtlı test sürüşü deneyimi ile Laguna Passat'tan iyidir demek son derece havada kalan bir iddia. Umarım güvenilir platformlarda her iki aracın karşılaştırmalı testleri olur bizlerde bilgileniriz.

    İzlenimlerimde bir problem yok ama sizin sürekli kendinizi Renault yada Laguna'nın hamisi olarak görüp OLMADIĞI HALDE başka araçlardan üstün göstermeye çalışmanız problemin nerde olduğunu zaten açıklıyor. Clio yada megane, lagunanın eskisi yada yenisi hiç fark etmez, Renault'larda iç mekan kalitesiz....

    PASSAT

     'YARDIM'PASSAT TSI-YENİ C5-LAGUNA III


    LAGUNA

     'YARDIM'PASSAT TSI-YENİ C5-LAGUNA III







    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: bravoecho

    Bu 3 araç arasından Passat ve yeni C5 öne çıkıyor, şahsi kanaatime göre tüm araç sınıflarında Renault diğer rakiplerine göre bir kademe altta. Artık donanım mı dersiniz güvenlik mi yoksa tasarım mı bilmiyorum ama bugüne kadar kullandığım hiçbir Renault'dan kalite izlenimi almadım. Ucuz plastik iç aksam + garip bir tasarım var iç mekanda.

    C5 için distribütörü ne kadar başarılı bir strateji izlerse başarı şansı ancak o kadar olacaktır yoksa Citroen ülkemizde pek tutulan bir marka değil. İç ve dış tasarımı oldukça şık, umarım pazarını arttırmada yardımcı bir model olur.

    Donanımda Passattan çok daha iyi
    Güvenlikte Passattan Laguna 2 bile iyi.. Laguna III zaten sınıfının en iyisi güvenlikte. referans NCAP,
    Tasarım göreceli..


    Sizin izlenimlerde problem olmalı






  • quote:

    Orjinalden alıntı: shoferr

    arkadaşlar ben renault'a hiç bulaşmayın derim Megane II 2.0 16V Dynamique sahibiyim 46 milyara milyara 2004 te aldım 4 senede başıma açmadığı sorun kalmadı servisle akraba oldum şu an 4 senelik araba her yerinden ses geliyor. Ayrıca araba da yol tutuş diye bir olay da yok. Geçen de 1.4 motorluk TSi golfü test etme fırsatım oldu ne anladım biliyormusunuz meğer ben araba kullanmıyormuşum. o araba 1.4 motorla varya performans olarak benim 2.0 olcak bide ya dalga geçer benim arabayla yemin ediyorum öyle gidiyor yani. hemde 140 hp bir de 170 liği varmış. şimdi onu almaya karar verdim ama bizim meganı satıcam yarı fiyatı etmiyor 4 senede bir araba bu kadar değer kaybeder mi ? Onun için ben derim mi renault mu kaçın kardeşim boş lafa kulak asmayın.

    Ayrıca şu test sonuçlarını da bir inceleyin bakın bakalım 1 numara kim gelmiş ben ce VW ile renault kalite olarak kıyaslanamaz bile... Saygılar.

     'YARDIM'PASSAT TSI-YENİ C5-LAGUNA III


    Teste bak "zuladung" tan yani yükleme kapasitesinden Passat Lagunaya 13 puan fark atmış.. Ah Almanlar ahhhh... Ve testleri



    bende eve gidince autocar ın testini koyayım fake kardeş, scan edip. Geçen cümle şu "Laguna III, Passattan her açıdan çok daha iyi bir üretim"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 12 Temmuz 2008; 9:54:18 >




  • NCAP sonuçları için.. Görüldüğü gibi Laguna II makyajsız kasa bile yani 2001 den 2003 e kadar satan kasa Passatın güncel kasasından daha güvenli daha iyi Kimin neyi gösterdiği ortada olsun..


     'YARDIM'PASSAT TSI-YENİ C5-LAGUNA III
  • laguna açık ara önde olduğu için mi her ikisine de aynı yıldızı vermişler ayrıca benim koyduğum testte lagunanın ezikliği ortada ayrıca 12.05.2004 tarihli tescil birimi üsküdar SC956 plakası gri renkli 2.0 Megane II Dyn.
    Ya gençler bindiğiniz araç reno diye bu kadar ateşli olmayın zamanla siz de neyin ne olduğunun farkına varacaksınız 84 de torosla başladı bnm reno hayatım siz o zamanlar kaç yaşındaydınız kimbilir.. reno demek bela demek... neyse görülüoki bu böyle uzar gider son sözü aşağı daki test söyler kabullenin artık..


     'YARDIM'PASSAT TSI-YENİ C5-LAGUNA III
  • onu koyim bunu koyim yok farazi konuşmayın bak bana fake dedi çat diye verdim cevabını herkez gördü sen de koy test verilerini puanlamayı koy biz de görelim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shoferr

    onu koyim bunu koyim yok farazi konuşmayın bak bana fake dedi çat diye verdim cevabını herkez gördü sen de koy test verilerini puanlamayı koy biz de görelim

    yükleme kapasitesinden 13 puan fark atan çaktırman diğer alanlarda Passat'ı ne kadar kayırmıştır. Bir kere testi yapan Alman..

    Ben İngilizin testini koyayım bekle.. Sakın banlanma tamam mı
  • hayır 16 senedir renault kullanmasam bana da yedirceksiniz hani :)

    niye bu forumda renaulta kötüdür diyen banlanıo mu ki ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shoferr -- 12 Temmuz 2008; 10:18:33 >
  • Bu arada verdiğin testte bile o çakma dediğin dCi nin yanında yavaş kalmış TDi ne ayak malik
  • ben dCi a ne zaman çakma dedim ?
  • burada demiştin dCi HDi falan hepsi TDi nin çakması demiştin
  • karıştırdın beni galiba biriyle ama neyse... ama ilk bulunan TDI'di o doğru dizellerde devrim yaratan bir motordu.
  • ayrıca asilix performans stiyorsan da al sana bak bu aracın 0-100 ü 5.5. sn

     'YARDIM'PASSAT TSI-YENİ C5-LAGUNA III


    bu rakam üst sınıf seri üretim renault otomobiller için hayal gücünün sınırları...

    Performans olarak Golf 1.4 TSI bile Megane 2.0 ı 3 e katlıyor hepimiz biliyoruz yani...
  • Performans olarak R26 da Golf R32 yi katlıyor


    2.0 atmosferkik Clio 3 200hp, 200 TFSI Golf GTI 200hp aradaki farkı kısaca özetleyen durum bu bence.. Yada Twingo RS 1.6 132hp atmosferik.. Bunlar VW nin yapamayacağı şeyler.. Adamlar en son çok noktalı enjeksiyon bir 1.6 dan 105 hp çıkardı Laguna Coupe gelince onunda RS i çıkacak R36 ya o zaman geliriz.
  • işte bunu demicektin çünkü GOLF R32 o formula teknolojisiyle üretilidiği iddia edilen MEGANE RS 230 F1 TEAM R26 var ya bak şimdi değerlere bak kendi kazdığın kuyuya düştün

    GOLF
    250 hp (5600 d/d)
    320 Nm (1750 d/d)
    250 km/s (max)
    04.3 sn (0-80)
    06.4 sn (0-100)
    08.5 sn (0-120)
    6 ileri (Manuel)

    MEGANE

    230 hp (5500 d/d)
    310 Nm (3000 d/d)
    236 km/s (max)
    n/a (0-80)
    06.5 sn (0-100)
    09.8 sn (0120)
    6 ileri (Manuel)

    farkı kendi gözlerinle gör ayrıca bu meganın rakibi de çok daha iyi hızlanma değerlerine sahip olan Golf'ün MK serileridir. Kaldıki R32 bile megane a haddini bildiriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shoferr -- 12 Temmuz 2008; 10:54:07 >
  • Pist değerlerine bak kimi zaman GTI bile geçiyor R32 yi.. Tamamıyla rezil bir araba üstelik 4x4.. Kusura bakmada R26 ile de GTI kıyaslayamıyorum.. GTI, Clio RS in gücünde bir otomobil..
  • bence sen çok önyargılsın asilx kardeşim nasıl rezil bi araç dersin şaşıyorum

    değerleri veriyorum hala pist mist diosun :) Normal GTI ı yer R26 Megane ben gerçekçiyim ama GTI Edition 30 ve GTI MK-V Pirelli Edi. karşınsında şansı bile yok ayrıca Megane R26 düz yolda Golf R32 uzayıp gittiğini sadece seyreder özellkle 100 den sonra kopar gider R32, R32 nin pist değerlerinin kötü olması da 4x4 oluşu başka birşey değil... Başkada birşey demiyorum. Zaten Hayatım'da ilk defa kendimi vw ile fransız araçlarını kıyaslarken buldum bu da son olacak inş..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shoferr -- 12 Temmuz 2008; 11:31:43 >
  • nasıl öm yargılı olmayayım arada 20hp var ve araç 4x4 olmasına rağmen 0-100 de 0.1 sn fark var.. GTI Edition 30 dediğin araç sınırlı sayıda üretilmiş bir özel seri.. GTI MK V dediğin Golf ün 5. cenerasyonunun GTI yı demek oluyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mertturan273


    HE BU ARADA KUMANDAN CHE ARKADASIM SEN MONDEOYU FOWORİ OLARAK GÖSTERMİŞSİN AMA MONDEODA BU ARABALARA GÖRE BİRAZ DAHA AĞIR VE 10.6 GİBİ BİŞEY YAKIYODU ŞEHİTR İÇİNDE BUDA ÇOK YÜKSEK Bİ DEĞER


    FORD MONDEO 1.6 benzinli motorun şehir içi yakıt değeri 10,3 lt dir. 1.6 PASSAT'ın ise 10.5 lt dir. Bence biraz daha araştır bu araçlar yakıt olarak birbirinden pek ayrılamaz eğer biri ayrılacaksa Liftback karöserli Laguna bu sınıfın dışında kalır
  • asilx kardeşim reno kadar ilkel motor kullanan başka bir firma yok ki neyi savunuyosun? en basit örnek şudur 2008 model 2.0 Megane 136 beygir gücünde 1997 model Tempra 2.0 147 beygir gücünde. volkswagen'in bugün ki motorlarını senin renault'un rüyasında göremez
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.