Şimdi Ara

yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar - internetten sipariş rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
536
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar

    tam olarak nereye açacağımı bilmiyorum konuyu o yüzden buraya yazıyorum

    ben n11.com üzerinden 10.08.2015 de 8tb seagate marka harddisk siparişi verdim . o kadar da bekledim bu ürünü alabilmek için para biriktirdim kenara attım sipariş verdim bir şekilde. 923 tl karşıllığında siparişi verdim
    ürün 12.08.2015 tarihinde saat 11.30-12.00 civarında elime ulaştı. cihazı paketten çıkardım ( sadece baloncuklu poşet içerisinde gönderdilmiş)
    aldım taktım bilgisayara çalışmadı denedim çalışan harddiskin kablolarını çıkardım oraya taktım falan . yok çalışşmadı yine. aradım ürünü sağlayan firmayı çalışmadığını söyledim. ürünü size geri gönderiyorum ya yenisini gönderin yada iade olsun dedim. saat 15-40 gibi kargoya verdim tekrar. bu arada ürünü sağlayan satıcı firma Gürsoy Bilişim - TEKNAVİ mağazası . garanti sağlayıcısı da arena firması. teknavi garantiye göndermiş arenaya. arenanın aldığı tutanakta " üründe bad sector ,ön yüzey sol üst köşede darbe izi mevcut kontrol amaçlı alındı garanti kapsam dışı " diye rapor almışlar.
    bide satıcı firma diyorki " arena bilgisayardan alınan ürün arıza takip e verildi ve garanti kapsam dışı raporu çıkmıştır. Gerekli evraklar ve nedenleri ürün ile birlikte gönderilmiştir. Değişim için indirimli bedel karşılığında arena bilgisayar tarafından evrakta belirtilen fiyat üzerinden yeni ürün gönderilebilecektir. Bilginize " bu adamlar şakamı. cihazı perte çıkarmışlar ürün bana patladı. burda sizden desteğinizi bekliyorum arkadaşlar tam olarak ne yapmalıyım .

    ayrıca n11.com u da aradım. onlar da bişey yapamıyor teknik servis distiributor raporunda açıkladığı için bişey yapamıyolarmış. yanı bu iddayı mağaza soyleseymişş bi yaptırım yapabilirlermiş ama distirubutor garantisi bu tutanağı tutunca onlar haklıymış mağazanın iade ret hakkı varmış. böyle rezillik olmaz. gözlerini kapatıp konuşuyolar nameden herkes işine geldiği gibi . ben mağazaya ihtarname de çektim. paramla rezil oldum yemin ediyom 2 hafta oldu nerdeyse . şimdi harddiski bana göndereceklermiş bozuk harddiski. al ne yaparsan yap hesabı . yada ver aynı parayı yenisini gönderelim diyolar kısaca.

    siz olsanız en kestirme yol hangisi olur yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar. eksik bişey yazdıysam sorabilirsiniz valla yazarkende sinirlerim bozuk yazıyorum şu anda. resmen gasp ettiler paramı







  • Bu konuyu görmem tesadüf oldu galiba, az önce n11 üzerinden deltacomputer adlı mağazadan siparişini verdiğim asus z550jk-xo12d adlı ürünü teslim aldım. Kutuyu açtım ki cihaz kullanılmış kasada çizikler power tuşu basmıyor vs. Mağaza ürün sıfır diyor ama harddisk öyle söylemiyor onlarca kez açılıp kapanmış. N11 üzerinden 20tl üzeri birşey almayın kesinlikle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici hakem heyeti

    Edit : ordan bişey çıkmazsa tüketici mahkemesine başvur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lepistes92 -- 22 Ağustos 2015; 12:14:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzuldum ya , gitme Şansın varsa kendin gitsene mağazaya bu yüz yüze konus. Takip bide bakalım ne sonuç cikacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun

    buradan arkadaşlara söylüyorum, eğer bir mal alırsanız ve geri yollayacaksınız MUTLAKA RESİMLERİNİ ÇEKİN.
  • O tip yerlerden alışveriş yapan keriz varmıymış 😂😂😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mağazası varmı yokmu bilmiyorum da ofisleri varmış. gidip yüzyüze konuşsam ne olcak ki adamın dicekleri belli. biz aracı firmayız ürünü distirubutor garantisine gonderdik . verdiği rapor böyle bböyle dicekler. bunlarla konuşmayla biyere varılmıyor malesef . hakkımızı artık tüketici hakem heyetinde yasal yollarla arayacaz . çok can sıkıcı bir durum bu. parayı veriyosun ve haftalarca aylarca böyle uğraşıyosun tam bi rezillik yemin ediyorum.
  • Afedersiniz de keriz misiniz arkadaşlar?Adı sanı bilinmedik yerlerden 923 tl lik teknolojik ürün alınır mı?Bu tarz yerlerden 30 40 tl nin üzerinde hiçbirşey almadım bugune kadar.Telefonu bile gittim 300 tl fazla verip mağazasından distribütör garantili aldım.İyi bir ders olmuştur.3 kuruş kar etmek için saçma sapan yerlerden alışveriş yapmazsın artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkolog

    Bu konuyu görmem tesadüf oldu galiba, az önce n11 üzerinden deltacomputer adlı mağazadan siparişini verdiğim asus z550jk-xo12d adlı ürünü teslim aldım. Kutuyu açtım ki cihaz kullanılmış kasada çizikler power tuşu basmıyor vs. Mağaza ürün sıfır diyor ama harddisk öyle söylemiyor onlarca kez açılıp kapanmış. N11 üzerinden 20tl üzeri birşey almayın kesinlikle

    http://www.n11.com/magaza/deltacomputer/magaza-yorumlari

    alışverişten önce mutlaka yorumlara bakmalı

    geçmiş olsun n11 kadar rezil bir firma yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E84249922 -- 22 Ağustos 2015; 12:33:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Revv.0

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alkolog

    Bu konuyu görmem tesadüf oldu galiba, az önce n11 üzerinden deltacomputer adlı mağazadan siparişini verdiğim asus z550jk-xo12d adlı ürünü teslim aldım. Kutuyu açtım ki cihaz kullanılmış kasada çizikler power tuşu basmıyor vs. Mağaza ürün sıfır diyor ama harddisk öyle söylemiyor onlarca kez açılıp kapanmış. N11 üzerinden 20tl üzeri birşey almayın kesinlikle

    http://www.n11.com/magaza/deltacomputer/magaza-yorumlari

    alışverişten önce mutlaka yorumlara bakmalı

    geçmiş olsun n11 kadar rezil bir firma yok

    Olumsuz yorum olduğu kadar olumlu da var iş ondan karışıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ulan adam sizden yardım istiyor, buradaki 2-3 tane "keriz" adama hakaret ediyor. Konu sahibi de hatalı gerçi, 2000+ lı çocuklardan ne bekliyorsa...
  • daha önce de alışveriiş yapmıştım n11.com dan ama cihazlar sağlam geldiği için sorun çıkmadı doğal olarak.
    sorun çıkınca demekki böyle oluyormuş. tabiki hakkımı arayacam yinede ama sizede ibret olsun işte yaşadığım olayı anlatıyorum ki sizde aynı duruma düşmeyin diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bboy_murat

    daha önce de alışveriiş yapmıştım n11.com dan ama cihazlar sağlam geldiği için sorun çıkmadı doğal olarak.
    sorun çıkınca demekki böyle oluyormuş. tabiki hakkımı arayacam yinede ama sizede ibret olsun işte yaşadığım olayı anlatıyorum ki sizde aynı duruma düşmeyin diye

    N11 le konuştum kargocuyu 3dk kapıda tutmadığımız için işe karışmıyormuş agalar. Firmayı arayıp bir güzel saydım sövdüm şimdi kargoya gidiyorum iade etmeye. Siz de önce iade edin sonra servisin belgesiyle tüm hakkınızı arayın, gerekirse gidip mekanında olay çıkarın milletin parasıma konmak kolay mı böyle kafasına göre çakal bunlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.