Şimdi Ara

Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
9
Favori
5.448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
52 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yarı Bilim Kurgusal - Yarı Modern görünümlü silah tasarımım, konsept çizimi ile beraber paylaşıyorum. Çok yakın gelecekte geçen CRYSIS gibi oyunlarda benzer silahlar görmüşsünüzdür. Normal bildiğimiz ateşli silahlar olmalarının yanı sıra daha yıkıcı ek özelliklere sahip oluyorlar. Çok aşırı uzaylı teknolojisi tasarımlarını pek sevmem ama Gears of War gibi ya da Crysis gibi oyunlardaki yarı uzaylı - yarı günümüz niteliklerini taşıyan kurgusal silahları seviyorum. Bu da o türe yönelik bir tasarım. Hiçbir render CGI değil, hepsi gerçek zamanlı oyun iç olarak kullanılmaya yönelik fiziksel shader programlamaya dayanıyor. Yani her yeni nesil oyun motorunda grafikleri aynı gözükür. Değişen tek şey motorda kurulan ışık şartları olur.

    Artstation profilim:

    Ben 2 ana ateşleme modu kurguladım, bu modların nasıl ateş ettiğini 10 - 11 ve 12. resimlerde görebilirsiniz, bunları ateşleme moduna uygun görsel efektler hazırlayarak gösterdim. Biri normal bildiğimiz barutlu mermi, .308 kalibre yarı otomatik veya tam otomatik normal bir saldırı tüfeği yani. İkincisi bilim kurgusal kısmı, Electric Pulse diye adlandırdım. Yani mantıken batarya bitene kadar kesintisiz şimşek gibi karşıya doğru dağılan elektrik yüklü parçacıklar atıyor. Silahın ana gövdesi boyunca temas edilen yerleri plastik yaptım kullanan asker çarpılmasın diye. Gerçekte böyle bir şey olsa bu kadar fazla yüklü elektrik enerjisine karşılık gelmezdi belki ama orasını da mühendisler düşünsün bana ne.
    --- [12. resimdeki hatayı fark edenler? ]

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li


    KONSEPTLER HAKKINDA BİLGİ (AMACI): Aşağıdaki resim silah için çizdiğim 2D Konsept, ilk önce bunu çizdim Photoshop ile. Çünkü var olmayan bir şey yapacağım için öncesinde 2D üzerinden bir şekil şemal belirlemem lazımdı. Konsept tasarımların amacı zaten budur, 3D'ye geçmeden önce hayal edilen şeyi 2D'de bir canlandırma yöntemi. Direkman hayal edilen şeyi 3D ortamda tasarlamak aşırı vakit kaybına veya sıkıntıdan projeyi sonlandırmaya sebep olabilir. Çünkü 2D çizim yapmak, 3D modelleme yapmaktan çok daha kısa sürüyor, full konsept çizimi 3-4 saatte tamamladım örneğin, ama sıra 3D'ye geldiğinde elimde çizdiğim konsept hazır olmasına rağmen 10 saatin üzerinde modellemesi sürdü. 2D halini çizerken, beğenmediğin bir şeyi silip yeniden çizmek çok kolaydır, Photoshop'un çizim araçlarını pek çok kişi bilir, silgi aracını al sil, sonra fırça aracını al yeni katmanlar oluşturup tekrar çiz, temelde bu kadar basit. Ama 3D ortamda böyle olmuyor, segmentler, vertexler, poligonlar, simetriler, normaller, alt objeler, modifierler gibi daha bir dünya şey ile uğraşıyorsun, örneğin bir şarjör modelleyim beğenmezsem silip başka bir şarjör daha modellerim dersen ömrün biter. Ama 2D'de bir şarjör çizeyim beğenmezsem silip bir daha çizerim diyebilirsin rahatlıkla. O yüzden konsept tasarımlar, hayal ürünü tasarımlarda karar kılmak, çizimdeki vakit kaybını önlemek ve bu yolla iş motivasyonunu artırmak için 3A oyun şirketleri ya da yüksek bütçeli film şirketleri için elzem konulardan biri.

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li


    =================================================================
    =================================================================

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 7 Şubat 2019; 19:54:52 >







  • Hocam, bakın olmuyor böyle ama!

    Biz forumca sizden 3D kız modeli istemedik mi? İstedik.
    Ee niye yapmıyorsunuz?

    Teknik-mekanik çizimleriniz efsane oluyor da bir de insan anatomisi çizimlerinizi de görmek isteriz. (tek sebebi bu(!))

    Böyle turuncu saçlı bir hatun olabilir mesela. Yeşil gözlü Vampirimsi bir şey de olabilir. Hem belki DH'nin maskotu bile yaparız



    EDIT:
    Silah efsane olmuş hocam. Black ops 3-4 ve Titanfall serilerindeki gibi olmuş.
  • rez
  • Hocam, bakın olmuyor böyle ama!

    Biz forumca sizden 3D kız modeli istemedik mi? İstedik.
    Ee niye yapmıyorsunuz?

    Teknik-mekanik çizimleriniz efsane oluyor da bir de insan anatomisi çizimlerinizi de görmek isteriz. (tek sebebi bu(!))

    Böyle turuncu saçlı bir hatun olabilir mesela. Yeşil gözlü Vampirimsi bir şey de olabilir. Hem belki DH'nin maskotu bile yaparız



    EDIT:
    Silah efsane olmuş hocam. Black ops 3-4 ve Titanfall serilerindeki gibi olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MehmetNY -- 7 Şubat 2019; 20:24:17 >
  • Holonun yeri cok yanlis.silahi omza dayadiginda o kadar yukaridan bakamazsin. Silahin caprazina yerlestirebilirsin ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne kadar zamanını alıyor hocam bir modelleme ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elinize sağlık.

    Bu modellemeleri yapmak için kullandığınız PC özellikleri nedir?
    Bu modelleme ne kadar zamanınızı aldı?
  • seni niye hala AAA firmalar kesfedemedi yav sasiriyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • @MehmetNY, Sağolasın hocam, aynen Black Ops için özellikle çok ideal oldu. O diğer meselede ise beni anlayamıyorsunuz bakın ben sokakta bile elalemin karısına kızına bakmayan biriyim. İnsan modellerim o problem değil, zombiler - yaratıklar yapmıştım onlar insan yapmaktan daha zor çünkü. Şimdi sorun şu ki ben bir 3D karşı cins yapacaksam, kafadan karakter anatomisi uzmanlığım olmadığı için internetten çıplak kadın anatomilerine ilişkin bir sürü resim bulmam lazım. T - Pozu diye isimlendirilen çıplak figürler var karakter tasarımcıları için, çizim ya da gerçek olabilir bunlar ben gerçek olanlarına bakarım stüdyoda çekilmiş T-Pozlara falan. Giyimini kuşamını tasarlamak için de keza bir sürü manken resmi lazım. Referansları toplayıp onun her tarafını baştan sona tamamlanmış bir oyun karakteri modeline çevirirken mutlaka kalbim bozulacaktır anlıyor musun? Ama aklımda bir şeylerde var bayadır, profilimi güçlendirir böyle bir şey. Hem kılıçla dövüş yeteneği hem silah kullanma yeteneği olan 27 - 30 yaş aralığında bir kadın karakter düşünmüştüm. Üzerinde bir kaç teçhizat estetiğini bozmayacak sayıda, uzun saçlı 1.75 boylarında bir şey. Ayakkabı ile 1.78 Kill Bill'in başrolündeki dövüşçü kadın gibi. Belli olmaz belki bir daha ki sefere. Ama çok uzun sürer be.

    @Tobiobito, Hocam o Trijicon ACOG çok fonksiyonlu dürbün. Gerçekteki hali de böyle ama açılı olarak çekilmiş resimler var sadece, o yüzden eminim ki gerçek ölçülerinde modelleyememişimdir, gördüğüm açılardan çıkarım yaparak tahmini ölçüler ile modelledim.

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    @MehmetNY, Sağolasın hocam, aynen Black Ops için özellikle çok ideal oldu. O diğer meselede ise beni anlayamıyorsunuz bakın ben sokakta bile elalemin karısına kızına bakmayan biriyim. İnsan modellerim o problem değil, zombiler - yaratıklar yapmıştım onlar insan yapmaktan daha zor çünkü. Şimdi sorun şu ki ben bir 3D karşı cins yapacaksam, kafadan karakter anatomisi uzmanlığım olmadığı için internetten çıplak kadın anatomilerine ilişkin bir sürü resim bulmam lazım. T - Pozu diye isimlendirilen çıplak figürler var karakter tasarımcıları için, çizim ya da gerçek olabilir bunlar ben gerçek olanlarına bakarım stüdyoda çekilmiş T-Pozlara falan. Giyimini kuşamını tasarlamak için de keza bir sürü manken resmi lazım. Referansları toplayıp onun her tarafını baştan sona tamamlanmış bir oyun karakteri modeline çevirirken mutlaka kalbim bozulacaktır anlıyor musun? Ama aklımda bir şeylerde var bayadır, profilimi güçlendirir böyle bir şey. Hem kılıçla dövüş yeteneği hem silah kullanma yeteneği olan 27 - 30 yaş aralığında bir kadın karakter düşünmüştüm. Üzerinde bir kaç teçhizat estetiğini bozmayacak sayıda, uzun saçlı 1.75 boylarında bir şey. Ayakkabı ile 1.78 Kill Bill'in başrolündeki dövüşçü kadın gibi. Belli olmaz belki bir daha ki sefere. Ama çok uzun sürer be.

    @Tobiobito, Hocam o Trijicon ACOG çok fonksiyonlu dürbün. Gerçekteki hali de böyle ama açılı olarak çekilmiş resimler var sadece, o yüzden eminim ki gerçek ölçülerinde modelleyememişimdir, gördüğüm açılardan çıkarım yaparak tahmini ölçüler ile modelledim.

    Anladım hocam. Ben de karakalem çizerdim zamanında. Ve o dediğiniz çıplak modellere zamanında bakmış ve çizmeyi denemiştim.
    Hatta hala tarayıcımın yer imlerinde birkaç sitesi bile vardır şimdi. Ücretli ve ücretsiz falan satılan 3d foto çekim modeller vardı bak.

    Neyse hocam Allah kolaylık versin, o dediğiniz modeli yaparken saçını turuncu veya kızıl yapın da gönlüm olsun.

    Takipteyim.




  • Beğendim.
  • Vay be.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • olum bunları nasıl yapıyonuz la bildiğin sanat eseri
  • Tasarıma bak be. Ağzımın suyu aktı resmen. Hele şu ateş efekti yok mu off

    Yarı SCI - FI Silah Tasarımım - SS'li
  • 1. Uzun mesafe dürbünü çok ileride, nişan alması zor olur.
    2. Dipçik kısmı omuz çukuruna oturacak şekilde değil, omuza değecek kısmı sivri kalmış kırpılması gerek. Düz olan kısım aşağı kısımda değil tam ortada olmalı.
    3. El kundağı hem aşağıda hem de geriye doğru yamuk durumda. Biri o silahı kundaktan tutup ateş etmeye çalıştığı anda silah ilk mermiden sonra kontrolden çıkacaktır.
    4. Kabza kısmının alt tarafındaki geriye doğru olan çıkıntı elin oraya oturmasını engelleyecektir haliyle kullanılışı zorlaşacaktır.

    Bunlar dışında tasarımın, renklerin, iki farklı atış olarak düşünce şeklin gayet hoş ve başarılı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iamburak -- 7 Şubat 2019; 22:10:44 >
  • Arkaplan yaptim.Hakkini helal et :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam her zamanki gibi çok güzel olmuş eline sağlık.
    Merak ettiğim mekanik çalışma yapıyor musun AutoCAD, SolidWorks gibi programlardan çıkan hareketli modeller gibi. Yapıyorsan hangisini yapmayı daha çok seviyorsun sabit modelleri mi yoksa mekanik modelleri mi?

    Edit: ] çekirdek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WaxKitten -- 8 Şubat 2019; 21:18:49 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • reis şimdi bu modeli sağlam bi oyun firması satın almak istese kaç dolardan verirsin
  • Bravo kardeşim. İşte konu dışına böyle yiğitler lazım tek gibi ezikler değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Holo ile silah sıfırlamasını nasıl düşündünüz acaba?
  • Başarılı, elinize sağlık hocam.

    Ayrıca bu modellemeyi 3D yazıcı da yazdırmayı düşündünüz mü? Ayrı ayrı yazdırıp birleştirerek normal silah boyutunda elinize alabilir, dekor olarakta kullanabilirsiniz bence.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.