Şimdi Ara

Yazılım için Tavsiye verebilicek var mı ?? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 2008 TDI poloma (0 olarak alınmıştı) garanti bittiğinde (2012 yılı 80.000 km galiba) yazılım artırmıştım. Yaptırdığım yer Maslak BTC idi galiba veya öyle bi ismi vardı. O zaman bile günümüzde yüksek denecek (1500-2000 gibi) bir fiyata yapıyorlardı.

    Var olan yazılımı İngiltere'ye gönderdiklerini oradan araca uygun yeni yazılım yapılıp o yazılımın yüklendiğini veya ona benzer bişey yaptıklarını iddia etmişlerdi.

    SONUÇ yazılımdan sonra 2018 ve 210.000 km ye kadar aracı sorunsuz kullandım. Daha da kullanırdım ama düz araba İstanbul'da işkence olmaya başladı. Yazılımı merdiven altı yerlere yaptırmayın başınız ağrır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pasaoglunda 1.6 bluehdi ye yaptirdim ana merkeze aracin km marka model hp bilgilerini gonderip ona gore dosya yazip 45 dk sonra gonderdiler araca yuklendi deneme surusu yaptik memnunum 2 hafta olmak uzere yaptirali ister istemez insanin basası geliyor kampanya doneminde 500 e yaptirdim normalde 750 civari elazığ bayisinde yaptirdim ben

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • açıkcası güvenmeyenlerınde haklı sebebi var ama bile nbiri varsa yazabilir mi şöyle bir rivayet var


    tdi motorun normalde daha güçlü olduğu hatta blok olarak 2.0 tdi ile aynı oldugu ancak emisyon vb olaylardan dolayı yalnızca yazılımsal olarak kısıtlandı diyor bazı golf vb kullananlar bende bundan etkılendım acıkcası eger yazılımsalsa onu cozup esas gucunde kullanayım dıye ? bu yazılımsal kısıtlama olayı dogrumu



    cunku 115 hp 0 yeni nesil bi araca göre yavaş kalıyor gerçekten yoksa satıp en mantıklısı daha guclu bırsey almak mı

  • çağlar2323 kullanıcısına yanıt

    nasıl bi fark hissettın ustat peki araca bındıkten sonra ? gerçekten araçta bir güç varmı yoksa aracı sport moda almaktan hallice bir olay mı ?

  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt
    belli bi guc var gercekten 1 2 3. vitesteki tepkimeler cok artti turbonun basincindan kaynakli galiba lastikler sariyor yere tutunmuyor devir dusukken toparlama tepkileri artti vites kucultulen yerdeki hantallik kalkti simdilik bunlari algiladim bi arada 50 150 sure alacam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • VAG ve BMW araçlar için RSA Motorsports, diğer markalar için 2CR. 1.6 TDi yazılıma ve daha ötesine çok açık bir motor. 2.0 TDi ın GTD 1449 turbosunu takınca 200hp ler görülüyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=Vrq-eub5F0c&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz298

    "bu işin bir laptopluk iş olması da tuhafıma gitti."


    Başka nasıl olcaktı hocam :D



    Alıntıları Göster

    Aracı alırsın, önce bir adamakıllı FİZİKSEL teste sokarsın.


    turbosu kaçırıyor mu? basıncı artırınca gümler mi?


    enjektörlerde işeme var mı?


    pistonlar düzgün basıyor mu..vs..vs


    sonra yaparsın yazılımı



    ama direksiyona geç, odb den bağla, yazılımı at.

    bu kadar basit olmamalı bu iş, emek vermeli yapan kişi





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABCdiküçgeni

    Aracı alırsın, önce bir adamakıllı FİZİKSEL teste sokarsın.


    turbosu kaçırıyor mu? basıncı artırınca gümler mi?


    enjektörlerde işeme var mı?


    pistonlar düzgün basıyor mu..vs..vs


    sonra yaparsın yazılımı



    ama direksiyona geç, odb den bağla, yazılımı at.

    bu kadar basit olmamalı bu iş, emek vermeli yapan kişi



    Alıntıları Göster

    Öyle iş yapan insanlar da var ama çok para istiyorlar. Olması gereken dediğiniz gibi.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABCdiküçgeni

    Aracı alırsın, önce bir adamakıllı FİZİKSEL teste sokarsın.


    turbosu kaçırıyor mu? basıncı artırınca gümler mi?


    enjektörlerde işeme var mı?


    pistonlar düzgün basıyor mu..vs..vs


    sonra yaparsın yazılımı



    ama direksiyona geç, odb den bağla, yazılımı at.

    bu kadar basit olmamalı bu iş, emek vermeli yapan kişi



    Alıntıları Göster

    olayı güzel özetlemişsin bizdeki olay bir koy beş al..)


    görüyoruz işte piyasadaki örneklerini..


    jet fadıl..


    çiftlikbank..


    vb..





  • idemo kullanıcısına yanıt
    Dsg nin limitte olması gibi birşey. Bizim çevirmenlerin yaptığı 250 nm kadar dayanıklı diye yaptılar çevirmeyi. 250 nm motorlar için dq200 kullanılır. Dsg’nin kavraması uzun dönem 350 nm a kadar sorunsuz kullanılmaktadır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Log almadan bilgisayardan yazılım yükleyenler gelip ağlıyor burada ona yanıyorum.

    1- stock halde süre alınacak. Timing var mı vuruntu var mı, benzin kaliteniz nasıl hepsi önemli.

    2- her yazılım basınç açmakla yapılmıyor.
    Örneğin 1.4 tsi act turboyu devirlere yayarak (basıncı bile düşürüyor ) gerekli gücü sağlamış oluyorlar.
    3- bakım aralığını 2-3 bin km öne çekerek sağlığı arttırma
    4- safe değerlerdeki yazılım yapılarak sıkıntılardan uzaklaşma.


    Bunları yapmayan bir yere gittiyseniz sonuçlarına da katlanmak zorundasınız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt

    Tez falan değil, bir yola girdiysen o işi ehline yaptırmalı. Ben dükkan sahibi falan değilim, astra k aracıma yazılım yaptırdım 80.000 km oldu şimdilik bir sorunu yok, siyah dumanı yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2jz1993

    Dsg nin limitte olması gibi birşey. Bizim çevirmenlerin yaptığı 250 nm kadar dayanıklı diye yaptılar çevirmeyi. 250 nm motorlar için dq200 kullanılır. Dsg’nin kavraması uzun dönem 350 nm a kadar sorunsuz kullanılmaktadır.
  • idemo kullanıcısına yanıt
    250 nm oranı olanlarda dq200 kullanılıyor. Sitesinden bakabilirsiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2jz1993

    250 nm oranı olanlarda dq200 kullanılıyor. Sitesinden bakabilirsiniz.

    Yani bu araç dsg ise zaten motor 250 Nm tork üretiyor ve de şanzımanın maksimum dayanımı bu. Eğer yazılım ile tork yükselirse şanzıman için riskli olur.

  • idemo kullanıcısına yanıt
    Hala yanlış söylüyorsunuz sitesine bakabilirsiniz. Güncelde 300 üstü problem olmadan kullanılıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Uzatmayacağım. Her yerde up to 250 Nm yazıyor. Bu haliyle bile sorunlu bir sürü araç varken 300 Nm üstü sorunsuz kullanan varsa da olabilir ama azdır. Ben olsam yaptırmam, riski boş yere artırmam.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.