Şimdi Ara

### Ybr 125 Hakkında ###

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
1
Favori
14.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir aksilik olmazsa kısa süre içerisinde motor alacağım. Ybr 125 ile başlamayı düşünüyorum. Motor hakkında birkaç sorum olacak. *Yakıt konusunda nasıldır? *Yol tutuşu, ara hızlanmaları ve fren performansı nasıldır? *Yedek parça, sağlamlık konusunda nasıldır? *Cbf 150'ye göre artıları eksileri nelerdir? *Son olarak 1 depo ile kaç km yol yapabilir? Ybr 125 kullananlar ve kullanmış olanlar motor hakkındaki görüşlerini yazarlarsa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arranger. -- 13 Ocak 2010; 19:06:07 >



  • bir depoyla 400 km falan gidersin.Sonuçta adamlar motorla dünya turu yapmış.Sağlamlık olarak cbf den iyidir ama performans olarak cbf 150 daha üstün.Fiyat olarakta cbf iraz daha ucuz ama çok fark ta yok hani.Ybr nin vites geçişleri daha yumuşak.En iyisi içine sineni al sen:) kaskını takmayı unutma.Zaten forumda başlığı var ybr125 in daha detaylı inceleyebilirsin
    .
    Kaza
    Anında
    Seni
    Korur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kısa_Ve_Öz -- 13 Ocak 2010; 21:30:01 >
  • Cevap için saol. Diger arkadaşlarda görüşlerini yazarlarsa memnun olurum.
  • Yamaha YBR 125 bence tam bir başlangıç motoru, artı olarak sadece başlangıç motoru değil, aşırıya kaçmayanlar için tam bir gezi motoru. Bunu haricinde tam bir kurye motoru.

    YBR 125 alırken en dikkat edilmesi gereken şeylerden biri (ikinci el ise) motorun kurye motoru olup olmadığının anlaşılmasıdır. Bildiğiniz üzere kurye arkadaşlar alınmasın ama motor sert kullanılmıştır, çok zorlanmıştır. İkince el kurye motoru YBR kesinlikle alınmaz.

    Bunun haricinde temizlerini çok uygun fiyata bulabilirsen hemen ilk bulduğunu almayı düşünme derim. Piyasada çok YBR var.

    Hani az yakar çok kaçar derler ya, işte YBR öyle bir motor. Uçar demiyorum ama şehir içi ve kısa mesafeli beklentileri gerçekten karşılayabilecek bir motosiklet.

    Bu arada yukarıda arkadaş demiş ki "CBF biraz daha ucuz" ben neden böyle birşey göremedim acaba. Bence sahibinden.com da biraz turlamadan bu yorumu yapmaması gerekirdi.

    Kısacası Yamaha Brillant Riding... Burada ne kadar anlatsak eksik kalır bence sen şu videoyu izle. Kafanda soru işaretleri kalırsa biz cevap verelim.
    Buyur link;http://www.metacafe.com/watch/2781073/yamaha_ybr_125_alt_n_elbiseli_adam/

    Not: YBR 125 sahibi değilim, kendi motoru diye gazlamış sanma. Hiç de sahip olmadım ama kısa zamanda Mondial'den kurtulup bir tane YBR 125 almayı düşünüyorum.

    Bence güzel bir karar vermişsin.




  • @Doobly, yardımcı olduğun için sağol.
  • Sıfır km almayı düşünüyorsan Yeni CBF 150 almış birisi olarak şu bilgiyi vereyim koskoca depo dolusu benzin ile (11 litre neredeyse) 240km gidiyor.Ve bunda bir problem yokmuş...4 kere servise bıraktım yakıt problemi var diye 4ündede hiçbişey yok normal diye geri verdiler.5 bin 10 bine kadar böyle yakarmış ondan sonra 350km falan gitmeye başlarmış...YBR öylemidir bilmiyorum artık.Ama benim bildiğimce cbf150 1 depo ile aşağı yukaru 350km giderdi(!) aldıktan sonra ne hikmetse kimi arasak sorsak 250 km diyor (2009 model henüz 5bin km yi geçmemiş motorlar).

    Konfor açısından denilecek laf yok çok rahat çok konforlu ve büyük bir motosiklet CBF150
  • @Venom, sıfır km alacağım. Bilgilendirdiğin için teşekkürler.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yamaha Ybr 125 ilk çalıştırma.
    10 yıl önce açıldı
    50cc motor hakkında tavsiye
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • ybr kullandım 1 yıldan fazla iyi motordur. sağlamdır. ama cbf 150yi gördükten sonra ybr aldığıma pişman olmuştum. sağlamlık konusunda cbf 150 ile ybr125 arasında fark olacağını sanmıyorum. yakın arkadaşımda var 55000 civarı ve motora supap ayarı dışında anahtar demedi. ben ybryi sattığımda 23000deydi. oda taş gibi motor ama cbf çok konforlu ve sürüşü güzel, keyifli motor. burda bir başlık var herkes cbf kalitesiz, ybr süper demiş. öyle olmasa kuryeler kullanmaz demiş. doğrudur çoğunluk ybr. kuryeler motosikleti çok kullanır, çok yıpratır ve bu yüzden parçaya çok ihtiyacı olur. o yüzden yan sanayisi bol olan ybr gibi mototrlara yönelirler. onlar nitelikten çok niceliğe önem verirler. ybr kullanmış biri olarak (ve cbf ile çok haşır neşir olmuş biri olarak) cbf 150 yi öneririm. ayrıca sağlam olduğunu dile getirdikleri tvs apache var. görüyorum hoş motor. apacheyi bilmesemde tvs scottypep çok sağlam motor. komşu kebapçı hala bitiremedi motoru

    ayrıca eklemek istiyorum, ybr ile dünya turu demişler ama modern (çin malı olmayan) bir 4 zamanlı motosikletle dünyayı gezebilirsin.




  • @Vanlystalker, görüşlerini paylaştığın için teşekkür ederim. Motorda aradıgım özellikler; #Benzin sarfiyatı az, yol tutuşu, fren performansı ve ara hızlanmaları iyi olmalı. Limit~3500tl. Bu kıstaslar doğrultusunda tavsiye edebileceğin 125cc nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmportant

    @Vanlystalker, görüşlerini paylaştığın için teşekkür ederim. Motorda aradıgım özellikler; #Benzin sarfiyatı az, yol tutuşu, fren performansı ve ara hızlanmaları iyi olmalı. Limit~3500tl. Bu kıstaslar doğrultusunda tavsiye edebileceğin 125cc nedir?


    3500 TL demişsiniz ama motosiklete yeni başlayacaksanız hiç sıfır almaya o kadar da para vermeye gerek yok bence. Bi süre ısındıktan sonra değiştirirken alacağınız motosiklete daha çok bütce ayırmanıza yardımcı olur. Çünkü ilk motor acemilikler ile dolu harap olur gider genelde. Tabi siz istisna da olabilirsiniz o ayrı konu ama ben fikrimi söylemek istedim.
    Ben yine noktamı koyarım, özellikle yakıt sarfiyatı deyince YBR 125 fikrimden caymam. Ayrıca yan sanayisi çok bol olduğundan uygun fiyata heryerde parça var.




  • 2. el temiz, çok km yapmamış bulabilirsem 2. el alabilirim. Belirttiğiniz siteye üye olunca size ulaşırım. Bilgilendirdiğiniz için tekrar teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmportant

    2. el temiz, çok km yapmamış bulabilirsem 2. el alabilirim. Belirttiğiniz siteye üye olunca size ulaşırım. Bilgilendirdiğiniz için tekrar teşekkürler.


    ilk olarak yakıt sarfiyatı ybrnin çok iyi. cbfde az yakıyor ama arada 25cc ark var ki normal.. cbf performanslı ve konforlu ama parçası biraz pahalı. bybrnin yan sanayisi bol ama pek yan sanayi parçayı önermem. o açıdan parça fiyatı olarak orijinalde eşitler. cbfnin grenajları daha fazla düşersen kırılır düyorlar ama o şekilde düşersen zaten sanada hasar gelir. cbf 150 daha uzun götürebilecek motor. ama ikisinide alırsan üzülmezsin. yalnız bana bu yeter deme. hiçbir zaman yetmez ilk başlarda uçuyor gibi gelecek sonraları gitmiyor mu diyeceksin

    ama dediğim gibi ikiside iyi makineler.

    yaknız 2. elde dikkat etmek gereken şey. iki makinede kuryelerin elinden geçiyor. ve onlar km tellerini söküyorlar. motoru satmadan toplayıp elden geçirip temiz gibi satabiliyorlar. dikkat et 50000lik motoru kazıklayabilirler. bir tanıdık motor ustası ayarlayabilirseniz çok yararınıza olur. tanıdık olur, dost olur yada motorcu (yani motora binen değil) bir tanıdığız varsa onun ustası, nazını geçeceği biri olursa çok iyi olur.

    arkadaşım rr600 sattı 2007 model. motor 8500 de idi. askerlik muhabbeti yüzünden ilgilenemedi binemedi, sonra baazı ufak kaza yaptı serviste orijinal parçalarıyla toplandı (7800tl ye) sattılar. sattıkları adama kazalı olduğuu sölemişlerdi. ustayla geldiler adam kaza tutanağına baakmadan hangi parçaların değiştiğini anlattı. motoru beğendiler 18000 e aldılar.

    adam kaşıdan bakınca anlıyor. usta bulabilirsen başın ağrımaz yoksa öperler




  • @vanlysalker, bilgiler için teşekkürler. 2. el alırsam eğer, işi bilen bir usta ile irtibata geçerim. Güncel fiyatları bilmiyorum ama 3000tl gibi bir fiyata bulabilirsem sıfır alabilirim. Birde rodaj süresi konusunda ne düşünüyorsunuz? İlk 1000km'ye kadar ve 1000km'den sonra kaç rpm'de kullanılmalı? Rodaj hakkında bilgi verirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmportant

    @vanlysalker, bilgiler için teşekkürler. 2. el alırsam eğer, işi bilen bir usta ile irtibata geçerim. Güncel fiyatları bilmiyorum ama 3000tl gibi bir fiyata bulabilirsem sıfır alabilirim. Birde rodaj süresi konusunda ne düşünüyorsunuz? İlk 1000km'ye kadar ve 1000km'den sonra kaç rpm'de kullanılmalı? Rodaj hakkında bilgi verirseniz sevinirim.


    rodaj çok ama çok önemli. o bassın gitsin ne olacak dersen 10000e gelmeden motorun yağ yakmaya başlar. ilk olarak kitapçığa bak ama genel olarak; mümkün olduğunca artçı alma. 5000 deviri geçmemeye çalış. en büyük devrin 6000 olsun küçük vites yüksek devirle gitme. 1000 km civarına gelince kademeli devrini yükselt. aa 1000 olmuş diye 10000e vurma bunu birkaç yüz kmye yay. ve ilk 300. kmde yağ ve yağ filtresini değiştir. en geç 1200 -1500 km arası rodajın tamamlanmış. oturan, aşınan olup bitmiştir. bir daha yağını ve filtreni değiştir keyfine bak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whiskeyinthejar -- 17 Ocak 2010; 16:33:24 >




  • @Vanlystalker, tekrar teşekkür ederim. Dediklerini uygulayacağım.
  • Yamaha Ybr 125 2010 türkiyeye gelmiş

    dikkat edilsin Ybr 125 factor değil

    Ybr 125 2010 ve enjeksiyonlu modeli bu

    http://www.sahibinden.com/nebiogullarindan_2010_model_ybr!!!-24WQQaXQQ20636522WQQpXQQdisplayitem

     ### Ybr 125 Hakkında ###


     ### Ybr 125 Hakkında ###




  • 4400tl, 125cc için fazla değilmi? Enjeksiyonlu olmasın ne gibi avantajları var?
  • Ybr 125 için yüzlerce konu var nerdeyse, sıfır Ybr city nin de fiyatı bu zaten


    quote:

    Motor enjeksiyon sistemi

    Enjeksiyon motorlu olmayan araçlarda, yakıt hava karışımı karbüratör ile ateşleme ise distribütör ile yapılmaktadır. Bu sistemde sürüş koşullarının değişikliğine uygun ayarlar sınırlı kalmaktadır.

    Enjeksiyon motorlu sistemler, özellikle günümüzde aracın sürüş koşuluna ve performansına göre dizayn edilmektedir. Bu sistemler kanunların belirlediği egzoz emisyon değerlerini de sağlamaktadır. Enjeksiyon sisteminin ana parçası olan beyin (E. C. U / Electric Control Unit ) dir. Beyin hava yakıt karışımını ayarlamakla beraber ateşleme zamanını da düzenlemektedir.

    Beyin, araçta bulunan birçok sensörden aldığı bilgiler ile aracın performansını en iyi duruma getirir. Bu sensörlerden bazıları;

    Motor devir sensörü,
    Manifold vakum sensörü,
    Motor soğutma suyu sıcaklığı sensörü,
    Gaz kelebeği pozisyon sensörü,

    Bu sensörlerin dışında da bazı sensörler bulunmaktadır. Bunlardan biri de lamba sensörü (oksijen sensörü)' dür. Bu sensör egzoz içindeki oksijen miktarını ölçerek beyine yakıt hava karışımının zengin veya fakir olduğunu bildirir. Bu egzoz emisyon kanununda belirtilen egzoz borusunda ve katalizörlerden öncedir.

    Beyin bu bilgilerle en iyi yakıt hava karışımını ve ateşleme zamanını sağlar. Yakıt motora enjektörler ile verilir. Bazı motorlarda bir tane enjektör bulunurken, bazı motorlarda her silindir için bir tane enjektör bulunmaktadır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi victorist -- 20 Ocak 2010; 22:24:16 >




  • Bilgiler için sağol. 2010 ybrlerde E.C.U olması çok iyi. E.C.U ayarlarını değiştirerek motorda performans artışı sağlanabilirmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmportant

    Bilgiler için sağol. 2010 ybrlerde E.C.U olması çok iyi. E.C.U ayarlarını değiştirerek motorda performans artışı sağlanabilirmi?

    0.6 hp mi? performans motoru değil ki. bu ekonomi için üretilmiş bir motor. enjeksiyon sistemi, karbüratöre kıyasla benzini daha verimli kullanıyor ama buna karşın karbüratör daha basit ve ucuz. ayrıca fiyat gerçekten fahiş.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.