< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Yemeksepeti uygulamasındaki ilginç eksiklik sosyal medyada viral oldu (2. sayfa)
-
-
kendilerine toz kondurmamak için restoranın ismini bu kadar hızlı karalamazsın yani
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Buna eksiklik denmiyor normalde, başka birşey deniliyor ama şimdi gereksiz yere ban yemek istemiyorum dolandırıcı bir şirket yüzünden
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
yemeksepeti son güncellemeden sonra bıraktım ben. o kadar kullanması zor ki, yemek söylemek işkence haline geliyo resmen. eskiden daha basitti.
-
yeni tasarımı hiç olmamış maalesef. sırf bu yüzden alternatif uygulamalardan sipariş vermek zorunda kalıyorum. güzelim uygulama ne hale gelmiş :(
-
Herkes ergonomik tasarım sürecine girer, bunlar bildiğin en kullanışsız tasarıma geçmişler. Getir ve Trendyol rakip oldu en azından, yoksa adamlar bildiğin tekel olmuştu. Hele pandemi sürecinde işletmelerin canını okudu bu yemek sepeti. 1 yıldır kullanmıyorum bu firmayı, getir ve trendyol iş görüyor çok lazım olursa.
-
Sanirim Yemeksepeti Delivery Hero Almanya tarafindan yok edilmek isteniyor:)
-
İyice rezalet olmuş zaten.Kuryeciler adresi bulamıyor.Adresi manuel olarak kendim girmeme müsade etmiyor illa haritadan seçtiriyor falan .Allta adres tarifi falan bölmelerini dikkate almıyorlar komple adresi kendim yazmak istiyorum parantez falan koyup buna müsade etmiyor.Kuryecilere açıklama yapıyorum bide Yemeksepetinin rezilliği benim suçum değil diyorum. Daha rezil bir Uygulama olamaz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykut291 -- 6 Temmuz 2022; 8:41:10 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
şu tefeci uygulamasından hala yemek söyleyen var mı ya?
-
Restoranların çoğu da garip. Sipariş vereceğim zaman ürüne ve restorana karar verdikten sonra Google'dan restoranın telefonunu bulup sipariş veriyorum, yemek sepetinden verin diyorlar. Siz oraya komisyon ödemeyin diye telefondan veriyorum diyorum, bir süre sessizlik oluyor ve ne demek istediğimi anlamaya çalışıyorlar. İnsanlar karşı tarafı düşünen insanlara alışık değiller artık.
-
yemeksepeti önce kupon kullanıldığında siparişi KASITLI olarak iptal eden restoranları denetlesin.
-
Ben de en son bilindik zincir restorandan hamburger siparişi verdim, gelmedi. Aradım, berede dedim, yolda dedi müşteri hizmetleri., adamlar hamburgeri 2 saatte zor getirdiler. Siparişi iptal de edemedim. Site Güvenliğe not bıraktım, gelen kuryeyi geri çevirin istemiyorum dedim. Kurye geri gitti ama yemek ücreti iade edilmedi bana. Neyse, sonra yine aradım, söyledim de ücreti kartıma iade ettikler. Durduk yere thh ile uğraştıracaklardı beni.
O da son oldu zaten. Yaklaşık 3 aydır getiri kullanıyorum, adamlar max. 15 dk kapıda oluyorlar.
Yemek sepeti tüketiciler gözünde bitmiştir. Sonu GittiGidiyor gibi olacak bence de .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yemeksepeti Olumsuz Yorumlarımı bile Listelemiyor.
75dk dan önce Siparişi teslim alabildigim olmuyor. Artık Acıkınca değil Acıkmadan önce sipariş veriyorum nasıl olsa 2 saat sonra gelicek diyip.
2 saat sonra acıkınca siparişim kapımda oluyor.
Eleştirel olumsuz yorum yapıncada kabul edilmiyor. Tez zamanda Batmalarını diliyorum. Biri Taksiciler biride bu yemeksepeti. 2 sindende nefret ediyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GenqhisKhaan89 -- 6 Temmuz 2022; 11:51:2 > -
Ys sen iflah olmazsın hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam diğerleri de farksız, genel olarak partnerlerinin olumsuz yorumlanmasını istemiyorlar, nispeten ufak olumsuz yorumları yayınlarlar ama kötü bir deneyimi tek tek açıklayan yayınlanmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
YS'nin bu son düştüğü durum artık komik olmaya başladı ve herkes aynı şeyi söylüyor, bu kadar düzgün işleyen sistemi nasıl batırmayı başardınız?
Başta uygulama sıçtı, tasarımı, kullanımı tam bir felakete dönüştü, sonra baktık ki hizmet kalitesi de saçmalamaya başladı. Ve tam gaz devam ediyorlar.
Müşteri hizmetlerine bir şey söylüyorum, tamamdır talebiniz alınmıştır diyor okumadan. Ulan mal, sizin hatanız yüzünden restoran ödemeyi alamadı diyorum, özür dileriz diyor O kadar saçmalar hale gelmişler ya, çok komik.
Hep el alışkanlığı, bunlardan sipariş veriyordum, vazgeçtim, geçende hanım Trendyol Yemek'ten söyledi, ben de dün Getiryemek'ten...
Yalnız bu oluşumlarda da YS gibi bir cezalandırma-yaptırım sistemi yok anlaşılan.
Örneğin sipariş verdiğim Burger King'ten 2'li Whooper menü istedik, beyinsizler bir tane göndermişler. Yahu işinizi düzgün yapamayacaksanız bırakın kardeşim, bi tane hamburger koyacaksın ya?
Neyse geldi, torbayı açtık, eksik. Tabi kurye gitti çoktan, yakalayamadık. Eşim Trendyol'la temasa geçti, hemen whooper'ın birini iptal ediyoruz, iade edeceğiz dediler, daha konuşma bitmeden iade geldi.
Yahu iyi hoş güzel de, ben hamburgeri istiyordum, iadeyi değil ki Hadiii ondan sonra bir sipariş daha ver de onu bekle de bilmemne... Bu tip salaklıklara da bir çözüm bulunması lazım bence.
-
Bir atasözü: "Eşek isen, semer vuranın çok olur" Biri çıkmış; üretici ve tüketiciyi sömüren bir düzen kurmuş, herkes mağdur. Bu kan emicilere para kaptırılmaz. Çevrenizde beğendiğiniz yerlerden alış veriş yaparken daha sonra sipariş vermek için telefon numaralarını da alın ki, kazanç emekçi üreten esnafın cebinde kalırken, tüketici de az ödemiş olur.
-
yemek sepetine girip fiyat bakmaktan başka bişey yapmıyorum zaten %10 komisyon alıyor farkı düşünce fiyatını buluyorum, ya da beğendiğim ürünü google layıp hemen tel bulup arayıp sipariş veriyorum ya da kendim gidip alıyorum neyine para kazandırayım, milletin elinde kalmışına kampanya yapan site, en iyi reklam tecrübe yoluyla yapılandır
-
son arayüzle kullanılamaz hale geldi zaten
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X