Şimdi Ara

Yeni 13m mercedes travego (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
297
Cevap
1
Favori
14.771
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şıh Hazretleri

    O karışık biraz hocam. Travego ile Tourismo arasında O403'ten beri çok bir fark yok. O403'lerin yurtdışına ithal edilen alçak şasili modelleri O350 adıya üretiliyordu. Bir de Avrupa kasa Travegolar var onlar bambaşka. Yani Travego'ya Golf dersek Tourismo Leon oluyor.

    Fakar Safir ile Marathon arasında ise çok ciddi bir fark var. Safir'e Polo dersek Marathon Golf olur.

    Hiçbiri Varan'ın Setraları kadar rahat değil, bir de Ulusoy'un bir dönem ithal edip çürüttüğü İrizarlar vardı onlar da güzeldi.

    Alıntıları Göster
    Bence bayağı fark var travego ile tourisma arasında.Oldukça dar ve konforsuz geldi tourisma bana.Safiri daha önde görüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yolcu konforunda
    1 Temsa Maraton
    2 Temsa Safir 2+1
    3 Neoplan modelleri
    4 Man Fortuna
    5 Travego 2+1
    6 Temsa Safir 2+2
    7 Tourismo

    Alçak Setra ile bir kere seyahat ettim. Motor gürültüsü vardı. Otobüs yıpranmış olabileceği için adaletli yorum yapamam. Safir 2+1 ile 2+2 koltuk yerleşimi çok farklı ama 2+1.

    İyi Mercedes 302, 302S, 303 ve 304 zamanıydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de 1:43 koleksiyonumdan birkaç kare paylaşayım. Hazır konusu açılmışken, çocukluğumdan beri bayıldığım bu yürüyen devleri saygıyla analım. :)

    Mercedes-Benz O 404 SHD

    Yeni 13m mercedes travego

    Yeni 13m mercedes travego

    Yeni 13m mercedes travego


    Mercedes-Benz Citaro

    Yeni 13m mercedes travego

    Yeni 13m mercedes travego


    Iveco-Irisbus Domino

    Yeni 13m mercedes travego

    Yeni 13m mercedes travego


    Mercedes-Benz O 403 SHD

    Yeni 13m mercedes travego

    Yeni 13m mercedes travego




  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    Güzel modeller

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1:87 koleksiyonun da ufak bir kısmını atayım, hepsini atarsam konu katlolabilir. :p

    Mercedes-Benz O 404 RHD

    Yeni 13m mercedes travego

    Yeni 13m mercedes travego


    Setra TopClass S 531 DT

    Yeni 13m mercedes travego

    Yeni 13m mercedes travego


    MAN Lion's City

    Yeni 13m mercedes travego

    Yeni 13m mercedes travego


    Temsa Maraton

    Yeni 13m mercedes travego

    Yeni 13m mercedes travego


    Neoplan Tourliner

    Yeni 13m mercedes travego

    Yeni 13m mercedes travego


    Mercedes-Benz Tourismo 17 RHD

    Yeni 13m mercedes travego

    Yeni 13m mercedes travego


    Setra TopClass S 516 HDH

    Yeni 13m mercedes travego

    Yeni 13m mercedes travego


    MAN Lion's Star

    Yeni 13m mercedes travego

    Yeni 13m mercedes travego



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jay jay justified -- 25 Nisan 2020; 4:3:0 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Piyasada starliner kalmadı gibi bisey, kalanların çoğu da dökülüyor

    Ama seç turizm nasıl yapıyor bilmiyorum 2010 model starliner araçları hala sıfır gibi, adanaya giderken binmiştim bi kere en rahat ve sessiz yolculuğumdu.
    Yenileniyor dostum

    Bursa bu işin merkezi

    Sıfırdan otobüs yapıyorlar burada karosörculer :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    Çok güzeller... 403 ün heybeti, diğerlerinden farklı duruşu oyuncak halindeyken bile kendini belli ediyor. Ciddi derecede yüksek bir otobüs idi. Çift katlilar ile arasında sadece 25cm gibi ufak bı fark vardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de hatırlayanlar var mı bilmiyorum ama o dönem Ulusoy da kırkayak neoplan MEGALINER lar vardı. Önde de iki tekeri olan yürüyen apartman gibi devasa bir otobüstu.

    Yeni 13m mercedes travego


    Yeni 13m mercedes travego



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 25 Nisan 2020; 9:19:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Bir de hatırlayanlar var mı bilmiyorum ama o dönem Ulusoy da kırkayak neoplan MEGALINER lar vardı. Önde de iki tekeri olan yürüyen apartman gibi devasa bir otobüstu.



    bunların izmir bornova ulusoy garajından çıkışlarını izlemiştim o boylarına rağmen harika manevraları vardı. 403 dediğin gibi heybetliydi ama gereksiz bir heybet dışarıdan yüksek içerisi basık. oturduğum koltuktan kalktığımda kaç defa kafamı vurduğumu hatırlamam bile ki boyum 1.78. eski ulusoy neoplanları ve 417 setraların üzerine konforlu otobüs tanımadım.




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Evet haklısın cunki seyahat firmalarının bagaj kaygıları yüzünden 403 te yuksekligin tümünü bagaj kismina verdiler. Koridoru olabildiğince alçak tutuldu. Tam tr pazarı için üretilmiş bir model di SHD si.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 29 Nisan 2020; 23:53:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendi favori otobüs listemi yazayım,
    1- 2009/2010 Travego SHD15
    2- Temsa Safir 2013/2014

    Diğer otobüsler bana rahat gelmiyor. Geçen yıl çok uzun süredir otobüse binmeyice otobüsle yola çıkalım dedik. Gidiş-Dönüş Man Lion's Coach diye gebze harem minibüslerinin büyük versiyonu geldi. Arkadaş bir otobüs bu kadar mı tasarım özürlü ve takoz olur. 13 saatlik yolculuktan sonra kendimize gelmemiz 1 gün daha sürdü.

    Bunca yıldır sadece otobüste en ön sırada giderim, arkaya 1-2 kere geçmişimdir ancak. VAG grubunun tasarım harikası otobüsünde ilk sırada yan cam yok. Yanınızda komple 1 sıra boyutunda direk var.

    Safirlerin ZF şanzımanlı modelleri çok iyi kaçıyordu. Uzun süredir bindiğim en agresif otobüstü. Işıklarda otomobillerin tozunu alan bir makineydi eski kasası. Ufak farlarıyla birlikte olan tasarımını da beğeniyordum ben.

    Travego'ya gelirsek bu otobüsten akrabamda 8-9 tane vardı. Kendi kullandığı efsane ventil sesli ful aksesuarlı yapılı bir otobüstü. Her konuda üstüne otobüs tanımam. Harbiden müthiş makineydi. Kokpitteki düğmelerin hissiyatı bile muazzamdı.

    Kanında Ghost Rider olan bir otobüs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu da 2007 yılında 33 kişinin vefat ettigi en büyük otobüs kazalarından diğeri.


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Bu da 2007 yılında 33 kişinin vefat ettigi en büyük otobüs kazalarından diğeri.

    Ufff görüntüler çok kötü, keşke bakmasaydım...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    Otobüsün şoförü sabaha karşı uyuyakalmis, karşı yönden gelen kum yüklü kamyona kafadan girmiş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz RHD diye bilinen, kısa versiyon idi. SHD olan, yukarıdaki modelin gerçeği diyebileceğimiz versiyon ise yaklaşık 3,97 metre olup, çift katlı otobüsler ile aynı yükseklikte idi. 4 metre üzerinde bir araç yoktu, çift katlılar dahil. Yollardaki kısıtlamalar, malum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Bahsettiğiniz RHD diye bilinen, kısa versiyon idi. SHD olan, yukarıdaki modelin gerçeği diyebileceğimiz versiyon ise yaklaşık 3,97 metre olup, çift katlı otobüsler ile aynı yükseklikte idi. 4 metre üzerinde bir araç yoktu, çift katlılar dahil. Yollardaki kısıtlamalar, malum.
    Yanlış hatırlıyorsunuz. Rhd ler 358cm idi. Shd ise bundan 20cm daha yüksek.

    Hiçbir tek katli otobüs çift katlilar gibi 4 metre olmadı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu da ülke tarihinin en büyük 3. Otobüs kazasi.

    Yine uyku, yine karşı şerit...

    Hassas olanlar izlemesin. Görüntüler çok ağır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    SHD modeli 3,9 metre idi, 20 değil 30 santim civarı fark var iki araç arasında. 3,97 olan ilk piyasaya sürülen Travego modellerine aitmiş, şimdi fark ettim.

    Güncel Travego bile 3,99 metre hocam, açıp teknik verileri okuyun. Aşağısında da S 531 DT var, tam 4 metre. SHD otobüsler 90'lardan beri tek katlı ve yaklaşık 4 metre yüksekliğinde.




    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    SHD modeli 3,9 metre idi, 20 değil 30 santim civarı fark var iki araç arasında. 3,97 olan ilk piyasaya sürülen Travego modellerine aitmiş, şimdi fark ettim.

    Güncel Travego bile 3,99 metre hocam, açıp teknik verileri okuyun. Aşağısında da S 531 DT var, tam 4 metre. SHD otobüsler 90'lardan beri tek katlı ve yaklaşık 4 metre yüksekliğinde.

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.tasimadunyasi.com/images/dosyalarim/Yeni_Mercedes_Benz_Travego_15_SHD_Teknik_ve_Donan_m_O_zellikleri.pdf&ved=2ahUKEwjU2szzmIbpAhVUDWMBHcA9Dp4QFjABegQIAhAB&usg=AOvVaw37uen_6U9twFHH0PKCZcrR

    https://www.setra.de/en/vehicles/topclass/dt-models/s-531-dt.html
    Müdür şimdi kacirdigin nokta şu. Tek katlilarda verilen azami yükseklik ölçülerinde, otobusun tavanindaki yaklaşık 20cm yüksekliğindeki klima bölümüde dahil olarak verilir. Yani 3.99luk travegonun tavan hizası aslında 3.79 lara denk gelir. Ciftkatlilarda ise verilen 4metre direkt tavanın yüksekliği. Onların tavanında klima olmuyor yasal yüksekliği geçmemek için.

    Yani iki otobüse önden baktığında travegonun tavanı 3.79 ken setrada tam net 4 metrelik bir tavan hizası görüyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.