Şimdi Ara

Yeni 2022 Honda Civic Sedan tanıtıldı! İşte tasarımı ve özellikleri (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
212
Cevap
3
Favori
16.963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nstbdmn

    Şanzıman keşke ZF olsa 9 ileri falan,

    Bir arada dizel Civic’lerde getirmişlerdi ne güzel.

    Bir dsg kadar olmasa da zf9 da sorunlu bir sanziman. Crvde filan kavrama sorunlarini cok gordum. Kesinlikle bir zf8 degil, eger guncellemedilerse.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabaya eski ruhunu yeniden kazandırmışlar. Kesinlikle öncekinden daha başarılı duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Slim Charles kullanıcısına yanıt

    Anladım, ben zf8 gibi sorunu olmayan bir sanziman gibi dusundum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • her tarafı ışık saçan transformers gibi civicden daha iyi olmuş bence de bu, daha sade ama güzel.

  • Güncel kasadan çok çok güzel ama şu havalandırmalarda olan şeylere ne gerek varmış onu çözemedim

    Havalandırma menfezleri içerde diye bunu yapmışlar ama çok tuhaf olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mendieta58 -- 30 Nisan 2021; 10:38:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçekten çok beğendim. Hiç olmazsa artık daha premium duruyor.

  • Bir gerçek var ki bütün araç piyasası kendini yenilerken Honda geçmişe gitmiş güzel bir dede arabası olmuş bunu satacaklarini sanıyorlarsa Allah akıl fikir versin bu ne yaa böyle dandik bir araç olamaz bu araba tutmaz şimdiden bir çok bayii bunu nasıl satacaz derdine düşmüştür.

  • 1998 accord geri gelmiş resmen.

    Yeni 2022 Honda Civic Sedan tanıtıldı! İşte tasarımı ve özellikleri


    Yeni 2022 Honda Civic Sedan tanıtıldı! İşte tasarımı ve özellikleri
  • Techturkey deki apaçi ruhlu dayılar üzgün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.youtube.com/watch?v=ZFjlzKDElkI&feature=youtu.be

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • klasik civic 1 nesil genç işi, bir nesil oturaklı tasarım yapıyor ama far stop tasarımlarını beğenmedim şahsen

  • https://www.youtube.com/watch?v=egGhy3BOLHE&feature=youtu.be

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Çirkin tasarımlara devam anlaşılan.

  • Arka taraf az daha kibar olabilirmiş , ama yinede güzel

  • quote:

    Orijinalden alıntı: armyoflovers

    Cvt, tork üretemediğinden üretsede yüksek devirlerde ürettiğinden sevilmez, ama şu piyasadaki en seri ve verimli şanzımanıdır bana göre.



    Araç tasarımında, keşke audi gibi ön ızgarayı al ile birleştirselermiş. Mitsubishi Lancer gibi burnuda biraz dışarı çıkartıp, Peugeot un yeni nesil led gündüz farları gibi agresif bir yapı verselermiş O?

    Yanlış bilgi, Honda 1.5t turbo motorda 1.700devirden 5.500 devire kadar tam tork üretir, bunu yapan başka motor sanzuman kombinasyonu varsa yazsın biri. Civic bu konuda rakipsiz cvt ile.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Txrboz

    Ben tasarımını çok beğendim özellikle içi en iyi civic olmuş dış tasarımına gelecek olursak bir önceki kasa çıktığında da ilk başta tuhaf karşılamışlardı çok iyi hatırlıyorum şanzımanına gelecek olursak eğer ki Toyota yaristeki gibi eğlenceli olursa yani gerçek vitese en yakın olan cvt bence para da sıkıntı yoksa alınır otopark.comda Sinan inceledi yarisi açıp izleyin yeni nesil cvtler çok da tatsız değil artık

    Tüm cahil youtuberlar cvt gitmiyor, güç törpülüyor diye boş boş konuştular. Bi süre sonra sokakta tüm arabalari haşat edince geriye arabanin nasıl hızlandıgini bilmeyenler kaldı. Cvt muazzam bir sanzuman. 44bin kmdir kullanıyorum. Chip ile 0-200 25. Daha iyisi varsa bilelim bu kiloda güncel üretimde.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Slim Charles

    Bir dsg kadar olmasa da zf9 da sorunlu bir sanziman. Crvde filan kavrama sorunlarini cok gordum. Kesinlikle bir zf8 degil, eger guncellemedilerse.



    Alıntıları Göster

    Zf9 en az +50bin tl yazar cvt'ye göre.

    Cvt daha hızlı, daha ekonomik, daha konforlu, tek farki ani gazlamada kısa bir süre turbo ile gecikme var, sonrasında kopup gidiyor. Neden kafayı ileri geri yapmak hissi için 50bin-100bin tl fark versin insanlar?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dış tasarımı eskisinden çok daha iyi.

  • Yurtdışından gelecek artık araçlar. Bir 30 kağıt daha koyar üzerine hayırlı olsun

  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.