10 sene tepee, 1,5 sene 508, 2 yıldır da halen rifter kullanıyorum. bu zamana kadar her üç araç bakımlar haricinde servis yüzü görmedi... < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
YENİ 308 TANITILDI !!! (9. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: Jeremy Klaksongülünecek bir şey yok 307 denen araba dört sene başıma bela oldu sen alabilirsin ama ben bir daha asla peugeot'ya para vermem.
Alıntıları Göster307 mi kaldı artık, 20 senelik model.
Bu arada bende de var bir tane 307, 2006 model makyajlı kasa, sıfır almıştık şimdi 350.000km’de, eşek niyetine biniliyor hala Yeni nesil Peugeot’lar 307 ile kıyas götürmez.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 19 Mart 2021; 11:43:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Arka süspansiyon ne alemde, torsiyon mu yoksa?
-
Üretim aşaması.
-
quote:
Orijinalden alıntı: acquiles1.6 dizel hibrid olarak bir motor yok ondan :)
1.5 dizel var tek başına.
Hibrid araçlar benzinli motorlar ile kombine ediliyor.. Dizel ile değil
225hp lik araçta 1.6 benzinli motor mevcut. Onlarda foyat nedeniyle tr ye gelmiyor zira örneğin 3008 için fiyatı 600 bin TL civarında oluyor.
48v olanlar mild diye geçiyor sanırım bundan bahsedilmiş. Kona'daki gibi mesela.
-
quote:
Orijinalden alıntı: john mclane10 sene tepee, 1,5 sene 508, 2 yıldır da halen rifter kullanıyorum.
bu zamana kadar her üç araç bakımlar haricinde servis yüzü görmedi...
Alıntıları Göstervalla ben bir daha peugeot almam alana da mani olmam 2004'te 307'yi sıfır aldık başımıza gelmeyen kalmadı satıldığı gün (2008 senesi) bir daha peugeot almamaya yemin ettim ediş o ediş...
-
quote:
Orijinalden alıntı: Jeremy Klaksonvalla ben bir daha peugeot almam alana da mani olmam 2004'te 307'yi sıfır aldık başımıza gelmeyen kalmadı satıldığı gün (2008 senesi) bir daha peugeot almamaya yemin ettim ediş o ediş...
Alıntıları GösterO zaman dan bu zamana seneler gecti :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: rst78307 mi kaldı artık, 20 senelik model.
Bu arada bende de var bir tane 307, 2006 model makyajlı kasa, sıfır almıştık şimdi 350.000km’de, eşek niyetine biniliyor hala Yeni nesil Peugeot’lar 307 ile kıyas götürmez.
Alıntıları Göstero zaman da (2004 senesi) 307 için 306 gibi değil efsane bir araba oldu diyorlardı yaşadıklarımız ortada... yok antipollution fault, yok bilmem ne fault. 307 ilk ve tek yolda kaldığım arabadır. hala duruyor mu bilmiyorum aktif iriyıl otomotiv bıkmıştı bizim arabadan şimdi peugeot almaya gitsem sen gelme derler kesin
-
quote:
Orijinalden alıntı: BackstreetO zaman dan bu zamana seneler gecti :)
Alıntıları Göstervalla volkswagen severler de 2015'ten sonraki dsg'lerde sorun yok derler ama bilemedim
-
quote:
Orijinalden alıntı: Jeremy Klaksonvalla volkswagen severler de 2015'ten sonraki dsg'lerde sorun yok derler ama bilemedim
Alıntıları GösterTeknoloji hergun yenileniyor, 307 cidden sorunlu arabaydi her haliyle, ama simdi yine sorunsuz araba diye bir sey yok diyemem, genel de Uzakdogu araclari cidden sorunsuz batiya nazaran..
Yeni nesil araclar daha iyi tabi, ornek olarak sahsi dusuncem, Peugeot Renault'u gecti kalite,motor,sanziman olarak daha iyi,tasarim olarak da..
Alman araclari da saglamdir altyapi olarak..
Ama 307 demeyin,kronik belali bir aracti , o konuda Haklisiniz :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
2.bir araba lazım oldu...eşim için...clio baktık olmadı..toyotadan ümitliydim ama..onuda beğenmedi..fiyatlar uygundu..herhalde fransız oturma dizynına vs alıştı..citroen C3 shine veya 308 allure sport arasında kaldık..ben c3 e ikna ederim derken bu çıktı..inşallah görmez diyeceğim ama..1 haftaya youtube bunun videoları ile dolar..yandık..=((((
-
quote:
Orijinalden alıntı: Jeremy Klaksono zaman da (2004 senesi) 307 için 306 gibi değil efsane bir araba oldu diyorlardı yaşadıklarımız ortada... yok antipollution fault, yok bilmem ne fault. 307 ilk ve tek yolda kaldığım arabadır. hala duruyor mu bilmiyorum aktif iriyıl otomotiv bıkmıştı bizim arabadan şimdi peugeot almaya gitsem sen gelme derler kesin
Alıntıları GösterGeçmiş olsun 😬 Makyajsız kasalarda milletin canı çok sıkıldı doğrudur. Bizdeki mekanik olarak maaşallah üzmedi bu güne kadar, 350bin km’yi geçtik ne yolda bıraktı, ne motor açtırdı. Ama Ivır zıvır illa ki eksik olmuyor, cam açma tuşu bozulur vs basit şeyler genelde, onları da artık yaşından ötürü dert etmiyoruz. Sizdeki kadar başımıza bela olsaydı biz de yol verirdik çoktan :)
T9 (mevcut kasa) 308 sahibi de oldum, 1.6 ehdi manuel 101bin km’de sattım. Oradaki tecrübeme göre yeni neslin eskisi ile alakası yok diyebiliyorum. Dönüm noktası da zaten bu araç oldu PSA için, yeni platform, sil baştan bir çok konuya el attılar sonunda. Gidişat da bence şimdilik doğru yönde, bakalım gelecek ne gösterecek.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 19 Mart 2021; 12:55:10 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Peugeot' nun şu direksiyondan kurtulması lazım. Onun dışında çok beğendim.
-
Boyutu nedeniyle mi beğenmiyorsunuz direksiyonu? Ben iki yıldır kullanıyorum çok rahat geliyor küçük olması diğer araçlara binince onlarınki büyük geliyor bu sefer. -
quote:
Orijinalden alıntı: acquilesAracı henüz test etmiş olmanız pek mümkün değil :)
Direksiyon yeni nesil PSA araçlarında ortak (Citroën, Peugeot, DS) oldukça keyifli ve sportif bir yapısı var. Büyük direksiyonlara alışmış sürücüler olarak bir kaç gün garip hissettiriyor sonrasında sıkıntı olmuyor.
Gösterge yi direksiyonun üst kısmından rahatça görüyorsunuz, boyunuz 1.50 değilse
Direksiyonun boyutu ile ilgili bir sıkıntı yaşamadım sorun sürüş esnasında ekranın tamamını görememek.
Aynı ekran ve aynı direksiyon ile nasıl farklı bir sonuç bekliyorsunuz bilmiyorum ama fotoğraflardan bile ekranın tamamını görülemeyeceği belli oluyor.
Boyum 1.72 ve farklı araçlarda bu güne kadar ekranın tamamını görememek diye bir sorun yaşamadım. Direksiyonun üstünden ekrana bakmak için insanın boyunun ya 2.10 filan olması lazım ya da direksiyonu göbeğe dayayıp yanlış poziyonda araba kullanmak lazım.
Direksiyon ve ekran boyutu ile ilgili alenen tasarım uyumsuzluğu var. İlginç şekilde her araca da aynı tasarımı uyguladılar. Bir Allah'ın kulu ekranın tamamını göremiyorum diye şikayet mi etmiyor, Peugeot yöneticileri şikayetleri mi umursamıyor anlamadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: BackstreetTeknoloji hergun yenileniyor, 307 cidden sorunlu arabaydi her haliyle, ama simdi yine sorunsuz araba diye bir sey yok diyemem, genel de Uzakdogu araclari cidden sorunsuz batiya nazaran..
Yeni nesil araclar daha iyi tabi, ornek olarak sahsi dusuncem, Peugeot Renault'u gecti kalite,motor,sanziman olarak daha iyi,tasarim olarak da..
Alman araclari da saglamdir altyapi olarak..
Ama 307 demeyin,kronik belali bir aracti , o konuda Haklisiniz :)
Alıntıları GösterAlmanlar da abartıldığı kadar kurşun geçirmez değil, kimse yoğurdum ekşi diyemiyor aslında. Premiumlar için konuşursak evet malzeme kalitesi belli bir düzeyde, trimler, döşemeler vs. dayanıklı ve kolay kolay deforme olmuyor, konfor iyi, ama elektronik, mekanik hiç de masum değiller.
Servis bakımlı E serisine geçen ay 32.000 TL fatura ödedim. (Kapıyı 45’ten açtılar da, kavga dövüş buraya indi 😬) Daha 150bin km’de açtığı motor masrafı, tek kelimeyle rezalet. Benim şanssızlığım ya da münferit bir olay desek o da değil, çünkü triger zinciri kaynaklı aynı sorunu yaşayan ve astronomik faturalarla başbaşa kalan diğer kullanıcılar da mevcut.
Bunun dışında cam tavandan araba çapraz esnediğinde gelen korkunç sesler (duysanız tavan ortadan çatladı sanırsınız, o derece şiddetli bir ses, kronik problem) için 1.800 TL gitti mesela. Termostat da kronik problemli. Yedekleme aküsü de, bunları yaşamayan yok. Mercedes forumları böyle abuk subuk problemlerle yıkılıyor, standart araçlarda ne yaşanıyorsa her tür sorun fazlasıyla onlarda da mevcut.
Ama millete sorsan Mercedes bu, Alman, kaya gibi :) Sadece periyodik bakımla yüzbinlerce km tık demeden gidilen Mercedes’ler çok eskilerde, w124 zamanlarında kalmış durumda :)
Geçmişten kalan izlenim, aslında olayın bir nevi özeti bu. Bazıları hala geçmişten oluşturdukları imajın ekmeğini yiyor, kusurları göz ardı ediliyor, bazısı da geçmişteki kötü imajlarının ceremesini çekiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 19 Mart 2021; 16:8:30 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu ülkenin insanında bu kadar önyargı varken biz 30-40 yıl sonra da 307’yi konuşuruz. Şaşırmamak lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: civilengineer23
Boyutu nedeniyle mi beğenmiyorsunuz direksiyonu? Ben iki yıldır kullanıyorum çok rahat geliyor küçük olması diğer araçlara binince onlarınki büyük geliyor bu sefer.Aynen bende Peugeot'nun direksiyonuna çok alıştım, diğer arabalarda kamyon kullanıyormuşum gibi geliyor
-
quote:
Orijinalden alıntı: civilengineer23
Boyutu nedeniyle mi beğenmiyorsunuz direksiyonu? Ben iki yıldır kullanıyorum çok rahat geliyor küçük olması diğer araçlara binince onlarınki büyük geliyor bu sefer.Simidi küçük olunca göbek ve kolları büyük kaçıyor. Simit tam yuvarlak değil, köşeli gibi. Böyle olunca ortaya alışılmadık bir görüntü çıkıyor.
Kullanıcı zamanla alışır mutlaka da benim uzaktan gözüm bir türlü alışamadı.
-
3-5 yıla kalmaz Peugeot böyle devam ederse diğer markalara toz yutturacak. Mazda 3 var ama arada kafamı kurcalıyor satıp bunlara geçsem mi diye.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X