Şimdi Ara

YENİ ASTRA '1.6 Turbo 180 HP'TEST VE SÜRÜŞ İZLENİMLERİ... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
31.832
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • aracı bu hafta sonu bende inceledim.
    ve sürekli söylenen iç kısmın darlığına hiç ama hiç katılmıyorum.
    bence eski astraya nazaran daha geniş bir iç hacim sunuyor gerek diz gerekse baş mesafesinde sorun yok.
    burada öyle yorumlar okumuştum ki neredeyse arabada hiç iç hacim kalmamış gibi düşünmüştüm ama öyle değil.
    arabanın iç hacminin sanırım küçük görünmesine yol açan şey arabanın içerisin tamamen etli ve dolgun olmasından kaynaklanıyor yani sürücü koltuğuna oturduğunuzda sizi saran bir yapı mevcut, bu yapıyı boğucu buluyorsanız araç dar gelebilir ama öyle değil.

    sonuç olarak araç bence gerçketen çok güzel olmuş ama fiyatlar gerçekten çok yüksek.
    1,6 benzinliye bayi 44.000 lira etiket koymuştu
    eski kasaya göre 10.000 liraya yakın bir fiyat artışı demek.
  • bakalım 1.3 dizeli gelirse 1.5 tonluk aracı nasıl yürütecek birde araç full yüklü olup yokuşta nasıl kaldıracaksın bu aracı gerçekten düşündürücü keşke bravodaki 1.6 multi-jet 120 bglik motoru koysalar ama şahsi fikrim bu araca bu kadar parayı bağlayana kadar bravo alıp keyfime bakarım ne olursa olsun fiyatları çok yüksek astraların
  • eşimde dizel opel astra 1,3 var bende 1,6 turbo insignia var.kısaca opel konusunda tecrübeliyim.işin özeti opel yeni astra dizel için 1,3 cdti gelmeyecek derim.yoksa büyük hayalkırıklığı olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Benim Bravo dizel olmasına rağmen ve Astra ile aynı boyutlara sahip olmasına rağmen 1320 kg. Benzinli Astranın 1500 kg olması mümkün değil. En fazla 1350-1400 kg olabilir.

    Katalogtan baktım şimdi,düz vitesi 1415kg,otomatiği 1428kg. olarak gözüküyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atiyba

    1500 kg, 1.6 Turbo beslemeli, 180 beygir, 17 inç jant ve lastikli bir araç. Ve (ş.içi / ş.dışı / ort.): 9.9 / 5.6 / 7.2 lt/100 km. tüketim? Bana pek samimi gelmedi açıkçası:)

    Test yapan kişi tüketim hakkında bilgi vermemiş, fabrika tüketim verisinden bahsetmiş. Düzgün bir test olsaydı görürdük doğru mu yanlış mı bu veriler.


    Çiçeeem her tarafta yeni Astra arıyorum gelsin herşeyini test ederik.
  • herşeyi iyi güzel ama aracın hiçbir ekonomik yanı kalmamış. Fiyatlar uçmuş, bu ağırlıklarla bu motorlarla yakıtı da artar.
  • -Torkunu ve beygir gücünü yüksek devirde veriyor, yakıt tüketimi düşük olmaz..
    -İç mekan dar ve rahatsız
    -Fiyatlar aşırı yüksek
    -Düzgün bir otomatik vites seçeneği yok, (çift kavrama gibi)
    -Aynı fiyatlara diğer markaların birçok alternatifi var
    -Dizel seçeneğinde performans Şahin - Doğan ayarında

    Tasarım çok güzel ama Bu aracın tutması için hiçbir sebep yok, zaten daha bir tane bile canlısını görmedim...
  • Araçlar bu gün yurt dışından gelmiş izmir limamanında bayagı vardı ,sokaklarda görmemeniz normal daha siparişler yeni geliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    -Torkunu ve beygir gücünü yüksek devirde veriyor, yakıt tüketimi düşük olmaz..
    -İç mekan dar ve rahatsız
    -Fiyatlar aşırı yüksek
    -Düzgün bir otomatik vites seçeneği yok, (çift kavrama gibi)
    -Aynı fiyatlara diğer markaların birçok alternatifi var
    -Dizel seçeneğinde performans Şahin - Doğan ayarında

    Tasarım çok güzel ama Bu aracın tutması için hiçbir sebep yok, zaten daha bir tane bile canlısını görmedim...



    hocam bütün bu dediklerin çift kavrama geçen yıl makyajla birlikte gelene kadar a3 te de vardı...o araç o 1.6lt 102 hp lik motorla çatır çatır satmadı mı yıllarca?sattı.
  • bu araba satmayacak bence.
  • Şu ana kadarki tüm testlerde golf e boyun eğmiş durumda.Turbolu motorlarda Otomobilin ağırlığı yüksek olması nedeniyle tüketim,motor sesi yüksek performansı düşük.Hele 122 golfle 140 bglik astra karşılaştırıldığında golfun 122 bglik turbo motoru son viteste tam 80-120 esnekliğinde astraya10 sn ye fark atıyor.(Astra 140 28 sn.golf 18.1 sn)

    Bu j kasada da opel beceremedi artık başka kasaya kısmetse demek lazım.
  • şehir içi hiç de ekonomik değil...10 litreyi geçer 100km de galiba..
    üstelik benzin fiyatları uçmuşken hemde..
  • 1.8 t veya 1.4 t bire bir kullanmadan dünya kadar yorum var.2 aylık araştırmalarım sonucunda tasarım-performans-tüketim üçleminden sonra 1.4 T astra da karar kıldık ve 1 haftadır kullanıyorum. İç hacim konusu bence eskiye nazaran daha ii. Herşey yerli yerinde eski tasarım kokpite göre 10 kat daha iyi. 250 km kullanımım sonucunda 100 km 6. viteste 4.8 l tüketim değerini yakaladım. Ancak araç sizi bas die tahrik ediyor. Vasat tasarımlı 0.1 sn daha ii verisi olan vw veya 5 yıllık çizgilere sahip Leon yerine bence hiç düşünmeden alınacak bir araç. Günlük kullanımda ort. 7 l yakıyor. Bence düşünenler gitsin test etsin.
  • 10lt tüketime herkes dünden razı dır.En az 15lt den aşagı yakmaz.
  • Bu aracı kullanıyormusunda bu yorumu yazıyorsun saçma sapan konusmak için yazmiş neymiş darmiş !!!! kardeşim sen heralde tır ile kıyaslıyorsun bnm kuzen düz 2 metre ve adam çok rahat bilmem anlatabiliyormusum bende uzunum koltuk çok rahat yukarı aşaği derinlik herşey ayarlanıyor ATIYORSAN DESTEKLİ AT

    kendi görüşüm sadece araba ağar o kadar 1.5 ton boş ağarlık harici mükemmel vw ile kıyaslayanlarıda anlayamıyorum bu araba çok daha iyi

    vwde bi teyp bi direksiyon o kadar konsol diye bir şey yok ortada bu araç öyle değil sürerken güven veren şık rahat kullanışlı bir kokpiti VAR !!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverDrıve

    Aracın dışı selefinden daha büyük olmasına rağmen iç mekan gerçekten çok ama çok dar.
    Eski Astradaki iç mekan ferahlığı kesinlikle yok.Oturuş pozisyonları kötü,kafam ön tarafta tavana değecek nerdeyse.Arka taraf ferah hakkını yememk lazım.

    Kalite olarak Astra sınıf atlamış gerçekten.Golfle her türlü yarışır,hatta Golf çok geride kalmış iç tasarım olarak.
    Dış zaten bilindiği gibi müthiş.Ağırlık çok yüksek.
    Benim koca Vectra 1284 kg

    Aracı henüz test etmedim ama detaylı olarak inceledim.
    Insignianın küçük kardeşi.Ama dış tasarım çok hoş.
    Golf/Megane/Focusçok gerisinde atsarımda.Kalite oalrak bariz artış var demiştim zaten.
    Ama Insigniaya göre kaliteli diyenler yanılıyor.Insignia bariz daha kaliteli bir araç.
    Insignianın sunduğu ağır havayı kesinlikle vermiyor.Ama ben Insignianın kardeşiyim diyor.

    1.4 Turbo 140 Hp Sport/Cosmo donanım gönül rahatlığıyla alınabilir.
    Bu fiyatlarlamı? Tabiki hayır..
    Cin olmadan şeytan çarpmaya kalkıyor Opel.Yanlış oynuyor.Satamazsınız bu arabayı...
    Fiyatların her donanımda en az 3-4.000 tl düşmesi lazım alınabilmesi için.Bu arada bagajı açamadım aracın aküsü bitmiş

    Neyse.
    Sonuç olarak Opel çok büyük değişim yaşıyor.
    Astra köküne kadar değişmiş.Çok çok kaliteli ve şık bir araç.Ama içi dar.
    Ağırlık fazla...



    Hort olsada dayanamadım yazicam Bu aracı kullanıyormusunda bu yorumu yazıyorsun saçma sapan konusmak için yazmiş neymiş darmiş !!!! kardeşim sen heralde tır ile kıyaslıyorsun bnm kuzen düz 2 metre ve adam çok rahat bilmem anlatabiliyormusum bende uzunum koltuk çok rahat yukarı aşaği derinlik herşey ayarlanıyor ATIYORSAN DESTEKLİ AT

    kendi görüşüm sadece araba ağar o kadar 1.5 ton boş ağarlık harici mükemmel vw ile kıyaslayanlarıda anlayamıyorum bu araba çok daha iyi

    vwde bi teyp bi direksiyon o kadar konsol diye bir şey yok ortada bu araç öyle değil sürerken güven veren şık rahat kullanışlı bir kokpiti VAR !!!


    Bir cahil değil bin alim getirin sabaha kadar tartışırım




  • Bu motor gücü bu kasaya ideal.
  • bilerek mi opel konularini hortlatiyosunuz anlamadim ki gina geldi opelden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.