Şimdi Ara

Yeni Auris'in Detaylı Testi ve İncelemesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
2.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gmrkmustafa

    on konsol cok yukarida geldi bana, koltugu yukselttigimde basim yan direge carpiyordu(boyum 1.80 lerde) kisacasi onumu rahatca gorebilecek bir surus pozisyonu bulamadim ?

    Ne yazıkki o kadar uzun değilim :) o yüzden size net bir yorum yapamayacağım o konuda ancak bana baş mesafesi yeterli gibi geldi. Şahsen sürüş pozisyonunuda beğendim çünkü genelde aşağıda konumlandırılan sürüş pozisyonlarını severim. Ayrıca ön konsol baya bir yukarıya kdaar çıkıyor. Ayrıca dik olması da yüksek olduğu imajını arttırıyor. Ancak buda GT-86 dan alınan bir tasarım dili olduğu için hoşuma gitti benim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanno

    quote:

    Orijinalden alıntı: prong

    Öncelikle incelemeniz için tebriklyer. Güzel ve objektif bir inceleme olmuş. Ancak arkadaşların belirttiği noktalar gibi bazı ufak tefek hatalar var ki gayet doğal olabilir.

    Ben yeni auris advance skypack 1.6 multidrive s sahibiyim. Araçtan çok memnunum şu ana kadar her açıdan. Sadece tek bir konuda biraz üzdü o da skyview tavandan gelen tıkırtılar özellikle bozuk yolda. 1000 km kontrolüne az kaldı. Onu da serviste halledeceklerini umuyorum. Genel anlamda çok başarılı ve özellikle sürüş konforu olarak çok keyifli bir araç bence.

    Öncelikle beğenmenize sevindim. :) Hatalar içinde sizlerden tekrar özür diliyorum.

    Aracınız hayırlı olsun, kazasız belasız günlerde kullanırsınız inşallah. Tıkırtılar konusu Toyota'nın son zamanlarındaki genel işçilik problemlerinden ne yazık ki. Bende ilk nesil Auris kullanıcısıyım ve daha 2.000 kilometreye geldiğimde kabin tıkırtıları başlamıştı. Umarım bu nesilde onu düzeltmişlerdir.

    Ancak belirttiğiniz detay için çok teşekkür ederim. İnşallah düzelir sorununuz. Sizden ricam 1.000 km bakımı sonrası bana bilgi verebilir misiniz. Bende araştırma yapacağım ve eğer çok fazla duyduysam kronik sorun bölümüne ekleyeceğim ki ilerde okuyacak arkadaşlara daha fazla bilgi aktarabilmiş olabilelim :)

    Tekrar iyi günlerde kullanmanızı dilerim

    Merhaba

    Oncelikle iyi dilekleriniz icin tesekkurler.

    1000km. kontrolu sonrasinda tekrar bilgi verecegim ancak sunu soylemeliyim bu hafif bir ses ve tikirtidan cok aslinda cam bir yuzeyin titrediginde cikardigi zangirti gibi. Bozuk yolda fark ediliyor ozellikle. Bu arada on konsol ve kabin bu sefer cok sessiz en ufak bir tikirti vs. yok su ana kadar.

    Biraz arastirdim ve pek cok farkli marka ve model aracin cam tavanli versiyonlarinda ayni ya da benzer problemlerin oldugunu ve genelde bir problemden cok cam tavanin dogasindan kaynaklanan bir durum oldugunu gordum

    Bir arkadasim cam tavan Nissan Quasqai aracinda da ayni sekilde tavanda hafif titremeye benzer sesler zaman zaman geldigini belirtti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prong -- 1 Nisan 2013; 21:19:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hasan 06

    Elinize sağlık tşk ederiz. Gayet detaylı ve güzel bir inceleme olmuş.

    Çok teşekkürler beğenmenize sevindim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prong


    quote:

    Orijinalden alıntı: okanno

    quote:

    Orijinalden alıntı: prong

    Öncelikle incelemeniz için tebrikler. Güzel ve objektif bir inceleme olmuş. Ancak arkadaşların belirttiği noktalar gibi bazı ufak tefek hatalar var ki gayet doğal olabilir.

    Ben yeni auris advance skypack 1.6 multidrive s sahibiyim. Araçtan çok memnunum şu ana kadar her açıdan. Sadece tek bir konuda biraz üzdü o da skyview tavandan gelen tıkırtılar özellikle bozuk yolda. 1000 km kontrolüne az kaldı. Onu da serviste halledeceklerini umuyorum. Genel anlamda çok başarılı ve özellikle sürüş konforu olarak çok keyifli bir araç bence.

    Öncelikle beğenmenize sevindim. :) Hatalar içinde sizlerden tekrar özür diliyorum.

    Aracınız hayırlı olsun, kazasız belasız günlerde kullanırsınız inşallah. Tıkırtılar konusu Toyota'nın son zamanlarındaki genel işçilik problemlerinden ne yazık ki. Bende ilk nesil Auris kullanıcısıyım ve daha 2.000 kilometreye geldiğimde kabin tıkırtıları başlamıştı. Umarım bu nesilde onu düzeltmişlerdir.

    Ancak belirttiğiniz detay için çok teşekkür ederim. İnşallah düzelir sorununuz. Sizden ricam 1.000 km bakımı sonrası bana bilgi verebilir misiniz. Bende araştırma yapacağım ve eğer çok fazla duyduysam kronik sorun bölümüne ekleyeceğim ki ilerde okuyacak arkadaşlara daha fazla bilgi aktarabilmiş olabilelim :)

    Tekrar iyi günlerde kullanmanızı dilerim

    Merhaba

    1000km. kontrolu sonrasinda tekrar bilgi verecegim ancak sunu soylemeliyim bu hafif bir ses ve tikirtidan cok aslinda cam bir yuzeyin titrediginde cikardigi zangirti gibi. Bozuk yolda fark ediliyor ozellikle.

    Biraz arastirdim ve pek cok farkli marka ve model aracin cam tavanli versiyonlarinda ayni ya da benzer problemlerin oldugunu ve genelde bir problemden cok cam tavanin dogasindan kaynaklanan bir durum oldugunu gordum

    Bir arkadasim cam tavan Nissan Quasqai aracinda da ayni sekilde tavanda hafif titremeye benzer sesler zaman zaman geldigini belirtti.

    Çok teşekkür ederim bu bilgi için :) 1.000 bakımınızdan sonra sizden gelecek iyi haberler olmasını diliyorum :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prong

    Öncelikle incelemeniz için tebrikler. Güzel ve objektif bir inceleme olmuş. Ancak arkadaşların belirttiği noktalar gibi bazı ufak tefek hatalar var ki gayet doğal olabilir.

    Ben yeni auris advance skypack 1.6 multidrive s sahibiyim. Araçtan çok memnunum şu ana kadar her açıdan. Sadece tek bir konuda biraz üzdü o da skyview tavandan gelen tıkırtılar özellikle bozuk yolda. 1000 km kontrolüne az kaldı. Onu da serviste halledeceklerini umuyorum. Genel anlamda çok başarılı ve özellikle sürüş konforu olarak çok keyifli bir araç bence.

    O ses skypack ön sağ köşesindeki metalden geliyor. Aynısı benim aracımdada var. 3 km lik bir arnavutkaldırımı yolda sesin geldiği yeri buldum. 1000 bakımında bende servise göstereceğim. Ufak bir müdahale ile engellenebilir sanırım. Ben şimdilik oraya ruhsatı sıkıştırdım,ses kesildi. Yolcu kısmında otururken cam tavanın sağ ön köşe kısmına işaret parmağınızı sokun. Orda hafif aşağı gelecek şekilde parmakla metali bulun, bastırın hafif. Ses kesilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prong

    quote:

    Orijinalden alıntı: gmrkmustafa

    on konsol cok yukarida geldi bana, koltugu yukselttigimde basim yan direge carpiyordu(boyum 1.80 lerde) kisacasi onumu rahatca gorebilecek bir surus pozisyonu bulamadim ?

    ben 1.93'üm ve oturuş pozisyonu çok rahat ve görüş iyi. Tabii ben koltuğu en düşük seviyeye indiriyorum. Ayar meselesi. İdeal noktayı bulana kadar koltuk ayarı ile oynamak lazım ancak dik konsol ve derin oturma pozisyonu açıkçası çok hoş. Bence tabii. Araç özellikle bundan dolayı sportif bir his de veriyor kullanımda. Ayrıca çok seri ve yol tutuşu mükemmel. Ford focus'a çok çok yakın belki de aynı seviyede bir yol tutuşa sahip diyebilirim. Şazıman çok sarsıntısız ve başarılı. Var mı yok mu belli değil. Hissetmiyorsunuz bile vites geçişlerini. Tabii önceden hiç kullanmadıysanız cvt ye biraz alışmanız gerekecektir önce. 1.6 multidrive s için konuşuyorum tabii.

    Birazda kişinin oturma pozisyonunu nasıl sevdiği ile alakalı yani en azından söylediklerinizden onu çıkartıyorum. Konsolun verdiği his konusunda size katılıyorum bence de çok hoş. Yol tutuşta çok ileri seviyelerde ancak Focus kullanamadığım için henüz kıyaslayamayacağım :). Multidrive hakkında sizin gibi birçok iyi yorum duydum. Ama yinede CVT yerine 2013 yılına geldik artık Toyota ya çift kavramalı bir otomatik şanzıman ( DSG gibi) yakışırdı bence. Özellikle GT 86 gibi yüksek performans araçları da üretmeye başlayan bir marka biran önce çift kavramaya geçmeli hem verim hemde performans açısından




  • Araç ile ilgili bir ufak detayda farlarda gizli. Bi-xenon farlardaki uzun far sistemine sahip araç. Selektör yaptığınızda perde kalkıyor ve uzunlara geçiliyor. Işık rengide xenon a yakın. Aydınlatma çok başarılı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eline sağlık.

    Bence çirkin kral tanımlaması kel alaka olmuş.Aracın tasarımı oldukça başarılı ve çevremdekilerin tepkilerinden hareketle beğenilen bir model olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.

    Toyota fanı ibaresi de olmamış.Toyota sorunsuz imajından dolayı sadece Türkiye'de değil dünyada en çok tercih edilen bir marka.Yeni nesil aurisle ilgili TAM OLMUŞ diyebilirim.

    Mevcut araç parkında C sınıfı hatcback araçlarda ilk 3'üm kesinlikle;golf7,auris ve yeni leon'dur.

    Zamanla eksik gördüğümüz anlatımların,bilgilerin tecrübelerin pekiştikçe giderilir.

    Cesaretin için tebrikler,başarılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    Eline sağlık.

    Bence çirkin kral tanımlaması kel alaka olmuş.Aracın tasarımı oldukça başarılı ve çevremdekilerin tepkilerinden hareketle beğenilen bir model olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.

    Toyota fanı ibaresi de olmamış.Toyota sorunsuz imajından dolayı sadece Türkiye'de değil dünyada en çok tercih edilen bir marka.Yeni nesil aurisle ilgili TAM OLMUŞ diyebilirim.

    Mevcut araç parkında C sınıfı hatcback araçlarda ilk 3'üm kesinlikle;golf7,auris ve yeni leon'dur.

    Zamanla eksik gördüğümüz anlatımların,bilgilerin tecrübelerin pekiştikçe giderilir.

    Cesaretin için tebrikler,başarılar.


    Teşekkür ederim

    Bende aslında kendi çevrem ve genel görüş açısından bunu söylemeyi uygun gördüm aslında..

    Toyota fanı kısmını yanlış anlamış olabilirsiniz bence çünkü orada sadece Toyota sevenler alır demedim geniş bir kitleden de bahsettim bir yanlışlık olmasın. Ancak Toyota sevenler (özellikle satış sonrası hizmetleri sebebiyle) bu arabada da mutlu olabilirler anlamında demek istedim. Dünyada en çok tercih edilen bir marka olduğunu biliyorum . Şahsen kendi tercihimde bir Toyota mesela :D. Ayrıca Türkiye'de de müşteri memnuniyeti en fazla markadır Toyota ( 5 yıl üst üste) Aynı şekilde müşterileri tarafından en fazla tavsiye edilen markadır ( bağımsız araştırma kuruluşları verisidir bunlar) Testlerimde bu gibi bilgileri veremiyorum özellike Toyota da kullandığım için subjektif olduğumun düşünülmesini istemediğimden. Auris'in de iyi olduğuna katılıyorum özellikle sonuç kısmında berlittim.

    Eleştirileriniz için çok teşekkür ederim. Bu yapıcı eleştiriler sayesinde daha da iyi yazılar olacak inşallah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okanno -- 1 Nisan 2013; 22:16:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanno

    quote:

    Orijinalden alıntı: zaferaltug


    quote:

    Orijinalden alıntı: okanno

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    2013 benzinli Auris kullanıcısı olarak Emeğini takdir ettim

    Teşekkürler :)

    Hocam yazını okudum. Genel olarak güzel bir inceleme olmuş eline sağlık.
    Yanlız tork konusunda yeni kasa dizelde 190'dan 205 oldu yazmışsın ki bu olay 2010'da olmuştu. Yani bir önceki kasada da 205 torklu modeller mevcuttu ve bu motor bence rakiplerine nazaran zayıf bir dizel motor(astra hariç). Bence 1.6 dizelin son çeyrekte gelme ihtimalinden bahsetmen de iyi olabilirdi.

    Çok mahçup oldum size gerçekten özür dilerim. Evet haklısınız. Satış temsilcisi yüzünden olmuş bu hatalar genelde daha çok dikkat ederim ancak bu sefer satış temsilcisinden duyduklarımı direkt yazmıştım hatalıyım, çok özür dilerim tekrardan.

    1.6 dizelin gelme ihtimalinden emin olmadığım için bahsedemedim çünkü her ne kadar satış temsilcileri gelecek demiş olsalar da genel kulis duyumlarımdan bu seneye yetişmesinin (Avrupa taleplerinin fazla olması dolayısı ile) zor olacağını duymuş olmam. Yani 2014'e de kayabilir. Ancak gerekli araştırmalara devam ediyorum kesinleşince söyleyeceğim :)

    Motorun zayıf olduğu konusuna katılıyorum ne yazıkki dizelin en zayıf halkası zayıf performans değerleri.

    Yok yaw mahçup olacak bir durum, arabayı ben üretmedim ya amacım uyarmaktı sadece..

    1.6 dizel 2014'e kalmış ha.. İçten patlamalı motor devri bitecek bunlar hele daha uzatıyorlar..
    Gerçi adamlar bu motorlarla da iyi satıyorlar neden acele etsinler..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • emeğinize sağlık forumda ön konsolun tasarımını yerden yere vurdular ama siz çok şık demişsiniz bundanda tasarımın ne kadar zevk işi olduğu anlaşılıyor. Farklı yorum için teşekkürler zira aynı şeyleri okumaktan sıkılmıştık....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaferaltug


    quote:

    Orijinalden alıntı: okanno

    quote:

    Orijinalden alıntı: zaferaltug


    quote:

    Orijinalden alıntı: okanno

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    2013 benzinli Auris kullanıcısı olarak Emeğini takdir ettim

    Teşekkürler :)

    Hocam yazını okudum. Genel olarak güzel bir inceleme olmuş eline sağlık.
    Yanlız tork konusunda yeni kasa dizelde 190'dan 205 oldu yazmışsın ki bu olay 2010'da olmuştu. Yani bir önceki kasada da 205 torklu modeller mevcuttu ve bu motor bence rakiplerine nazaran zayıf bir dizel motor(astra hariç). Bence 1.6 dizelin son çeyrekte gelme ihtimalinden bahsetmen de iyi olabilirdi.

    Çok mahçup oldum size gerçekten özür dilerim. Evet haklısınız. Satış temsilcisi yüzünden olmuş bu hatalar genelde daha çok dikkat ederim ancak bu sefer satış temsilcisinden duyduklarımı direkt yazmıştım hatalıyım, çok özür dilerim tekrardan.

    1.6 dizelin gelme ihtimalinden emin olmadığım için bahsedemedim çünkü her ne kadar satış temsilcileri gelecek demiş olsalar da genel kulis duyumlarımdan bu seneye yetişmesinin (Avrupa taleplerinin fazla olması dolayısı ile) zor olacağını duymuş olmam. Yani 2014'e de kayabilir. Ancak gerekli araştırmalara devam ediyorum kesinleşince söyleyeceğim :)

    Motorun zayıf olduğu konusuna katılıyorum ne yazıkki dizelin en zayıf halkası zayıf performans değerleri.

    Yok yaw mahçup olacak bir durum, arabayı ben üretmedim ya amacım uyarmaktı sadece..

    1.6 dizel 2014'e kalmış ha.. İçten patlamalı motor devri bitecek bunlar hele daha uzatıyorlar..
    Gerçi adamlar bu motorlarla da iyi satıyorlar neden acele etsinler..

    Yanlış bilgi vermek açısından dedim :) . Teşekkür ederim tekrar doğru bilgiyi verdiğiniz için


    2014 gibi deniyor çünkü önce Avrupaya gidebilir diyorlar ama sanırsam Avrupa'daki Hibrid satışlarına da bağlı olabilir. Malum Avrupa ülkeleri Hibridi destekliyorlar ve hibrid iyi satarsa dizel için bizim gibi ülkelere öncelik verebilirler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: talkingbrother

    emeğinize sağlık forumda ön konsolun tasarımını yerden yere vurdular ama siz çok şık demişsiniz bundanda tasarımın ne kadar zevk işi olduğu anlaşılıyor. Farklı yorum için teşekkürler zira aynı şeyleri okumaktan sıkılmıştık....







    Kesinlikle katılıyorum. Tasarım yorumlarımı yazarken de hep belirtirim tasarım işi zevkler ve renklere göre değişiyor tam bir eleştiri ya da beğeni yapmak doğru olmuyor o yüzden tasarım subjektif bir konu hele ki Auris gibi tasarım konusunda alışılmışın dışına çıkan araçlarda. Beğenmenize sevindim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanno

    quote:

    Orijinalden alıntı: besyo_bora


    merhaba biz 1-2 hafta içinde yaklaşık 55 bin lira civarında sıfır araba alıcaz. 2-3 tane seçeneğimiz var siz olsanız hangisini alırsınız ?

    1) toyota yeni auris

    2) kia ceed

    3) hyundai i30

    bu 3 arabadan auris ön planda.cam tavanlı modeli hoşumuza gitti. kianın donanımı ve tasarımı hoşumuza gitti,hyundai de aynı şekilde tasarımı hoşumuza gitti. kafamız bir hayli karıştı.bu 3 seçenekten yada sizin önerebileceğiniz bir araç var mı?

    3 aracında birbirine göre farklı karakteristik özellikleri var. O yüzden öncelikle bir araçtan ne beklediğinizi sıralamanız lazım.

    Mesela ben örnek verecek olursam sıralamam:

    Performans
    Donanım
    Tasarım
    Konfor
    Tüketim
    Satış sonrası destek
    İç hacim

    şeklindedir. Bu 3 aracı da kullandığım için bu sıralama ile baktığımda Kia Cee'd öne çıkıyor. Tabi sizin sıralamanıza göre farklı olabilir. Ayrıca ben burada fiyat olarak da karşılaştırmadım. Bayilerden aldığınız fiyata göre de değişir. Bu bilgileri verirseniz daha iyi yardımcı olabilirim size :)


    arabayı babam kullanacak onlara alıcaz yani 60 yaş üstü biri kullanacak. bizim için en önemlisi yakıt sarfiyatı iyi olmalı, ikinciside çok fazla sorun çıkarmayan bir araç olmalı,ve bakımları fiyat açısından makul olmalı parçaları pahalı olmamalı..daha sonra konfor,performans geliyor.sonuçta bizimkiler 7 sene tipo kullanmış biri.sıfır arabaların hepsi artık çok güzel oluyor kötü araba neredeyse yok.ama önemli olan başta sölediğim bu 2 özellik bizim için tercih meselesi..kia mesela çok şahane görüntüsü ve özlelikleri olan bir araba ama nedense insanın aklında soru işareti oluyor marka olayı yani.bizde kararsız kaldık bakalım ne yapıcaz :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: besyo_bora

    quote:

    Orijinalden alıntı: okanno

    quote:

    Orijinalden alıntı: besyo_bora


    merhaba biz 1-2 hafta içinde yaklaşık 55 bin lira civarında sıfır araba alıcaz. 2-3 tane seçeneğimiz var siz olsanız hangisini alırsınız ?

    1) toyota yeni auris

    2) kia ceed

    3) hyundai i30

    bu 3 arabadan auris ön planda.cam tavanlı modeli hoşumuza gitti. kianın donanımı ve tasarımı hoşumuza gitti,hyundai de aynı şekilde tasarımı hoşumuza gitti. kafamız bir hayli karıştı.bu 3 seçenekten yada sizin önerebileceğiniz bir araç var mı?

    3 aracında birbirine göre farklı karakteristik özellikleri var. O yüzden öncelikle bir araçtan ne beklediğinizi sıralamanız lazım.

    Mesela ben örnek verecek olursam sıralamam:

    Performans
    Donanım
    Tasarım
    Konfor
    Tüketim
    Satış sonrası destek
    İç hacim

    şeklindedir. Bu 3 aracı da kullandığım için bu sıralama ile baktığımda Kia Cee'd öne çıkıyor. Tabi sizin sıralamanıza göre farklı olabilir. Ayrıca ben burada fiyat olarak da karşılaştırmadım. Bayilerden aldığınız fiyata göre de değişir. Bu bilgileri verirseniz daha iyi yardımcı olabilirim size :)


    arabayı babam kullanacak onlara alıcaz yani 60 yaş üstü biri kullanacak. bizim için en önemlisi yakıt sarfiyatı iyi olmalı, ikinciside çok fazla sorun çıkarmayan bir araç olmalı,ve bakımları fiyat açısından makul olmalı parçaları pahalı olmamalı..daha sonra konfor,performans geliyor.sonuçta bizimkiler 7 sene tipo kullanmış biri.sıfır arabaların hepsi artık çok güzel oluyor kötü araba neredeyse yok.ama önemli olan başta sölediğim bu 2 özellik bizim için tercih meselesi..kia mesela çok şahane görüntüsü ve özlelikleri olan bir araba ama nedense insanın aklında soru işareti oluyor marka olayı yani.bizde kararsız kaldık bakalım ne yapıcaz :)

    Araçların yakıt sarfiyatı birbirlerine çok yakın. Belki burun farklıyla da olsa Auris biraz daha iyi. Konfor konusunda Cee'd içlerinde en zayıf olanı daha çok performans odaklı bir yapıda. Parça ve servis fiyatları konusunda Toyota daha iyi bir durumda. Ayrıca Auris'in 2. el değeri diğer araçlara göre daha yüksek olacaktır ( ilk satışa çıktığı ay 1.000 adetin üzerinde saattı ve sınıf lideri oldu düşünün :) ) Yeni kısaca sizin genel beklenti sıranıza göre ben olsam Auris derdim. Ancak Kia'ya karşı bir güvensizlik duymanız yersiz çünkü Hyundai/Kia firması son zamanalarda (araçlardan da anlayacağınız üzere) kalite konusunda iyileştirmelere gitmiş durumda. 5 yıl 150.000 km garanti süresi de bunun bir göstergesi. Toyota kadar sorunsuzluğu ile isim yapmamış olsalarda diğer 2 araç da Satış Sonrası araçlarının arkalarında duruyorlar uzun süre. Sadece servis ücretleri Toyota'ya göre yüksek kalıyor. Ayrıca Toyota'nın az da olsa bir miktar daha ucuz olduğunuda söylemek gerek

    Tercihiniz ne olursa olsun hayırlı olsun diyeyim son olarak :)




  • çok teşekkürler.dün bir kez daha kia bayisine gittik.ellerinde kırımızı renk yokmuş olsaydı alacaktık.neyse sağlık olsun gelmesini beklicez artık.auriste hala aklımızda tabiki :) kırmızı bulamazsak aurise dönüş yapabiliriz.hayırlısı olsun bizim için
  • Okan abi inceleme için teşekkürler gayet güzel olmuş.Kısmetse bende bu sene sonu araba almayı düşünüyorum.Aslında kafamda bazı arabalar vardı ama nedense aurisi hiç düşünmemiştim (ailemde ve yakın çevremde kullanan olmadıgı için sanırım) fakat bu yazıdan sonra aurisi de düşünmeye basladım.En çok etkileyen kısmı sorunsuzluk oldu. Sorunsuzluk konusunu şöyle bi düşününce bmw olsun mercedes olsun audi olsun bi sürü marka varken toyotanın bu kadar iyi oldugunu gerçekten bilmiyodum ve dikkate alınması gerek bunun. Teşekkürler tekrardan
  • Gyan kullanıcısına yanıt
    Ben teşşekkür ederim ilgilendiğin ve yorumlarımı dikakte aldığın için :) Kararınız hangi araç olsusa olsun hayırlı olsun
  • Her konunuza yazıyorum ama cevap vermiyorsunuz, yine yazayım.

    İncelemelerinizin linkini verip insanları kendi bloğunuza yönlendirmek yerine, konularınızı direkt buraya açarsanız insanlara daha da fazla yardımcı olabilirsiniz.
  • Bende site açacağım DEDEM TEST ETTİ diye.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.