Şimdi Ara

YENİ AVEO 1,3 DİZEL LT. ALDIM. (30. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
633
Cevap
6
Favori
55.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    Beyler bir öneri rica edecektim. Gerçi bu konuda ayrı başlıkta açmayı düşünüyorum. Sizce fiat linea 1.6 dizel mi aveo 1.3 dizel mi alınır? Her ikisi de ikinci el olacak tabii. 32-33 k maksimum gibi vermeyi düşünüyorum.

    daha ayrıntı vermelisin.

    1.3 LTZ 95 lik aveonun 1. ve 2. vitesi biraz ağır kalıyor. Araba 1200 - 1250 kg ilk 2 vites ondan dolayı ağır. yoksa donanım olarak güvenlik olarak Aveo çakar. ama ikinci eli linea kadar iyi değildir. tabiii dizel temiz linea bulmak ne kadar kolay olur onada bakmak lazım.

    Aveonun önceliği donanımı + güvenliği + vergi avantajıdır. 1300 motora yıllık 517 TL vergi ödersin 1600 motora 1457 TL vergi verirsin.

    Lineanın önceliği............... belki daha geniştir bide Fiatın Türkiyede Chevroletten daha iyi 2. ele sahip olması + bide buna servisinin daha ucuz ve yaygın olması eklenebilir. Bunların dışında aracın artısını ben çok göremiyorum işin açıkçası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    Beyler bir öneri rica edecektim. Gerçi bu konuda ayrı başlıkta açmayı düşünüyorum. Sizce fiat linea 1.6 dizel mi aveo 1.3 dizel mi alınır? Her ikisi de ikinci el olacak tabii. 32-33 k maksimum gibi vermeyi düşünüyorum.

    bence aveo derim, era forumunda bir arkadaş linea dizel sıfır aldı ve 7-8 aylık aracını çok yakıyor diye sattı, bence aveo donanım açısından olsun diğer yönlerden olsun aveo derim ben de linea kapısından döndüm neredeyse
  • tamam linea'yı eledim ve büyük ihtimal aveo düşünüyorum fakat herhangi bir kronik arıza var mı, yada dikkat etmem gereken bir durum. sanırım ltz alıcam, bir tane uygun fiyata lt vardı ama satılmış. bugün bir tane ltz sordum ve fiyatı 34 k, makul gibi geldi bana. bundan önce yeni kia ceed ve ondan önce de peugeot 3008 ve octavia dizel kullandım. bu arabaları çok ararmıyım? ayrıca yine alabileceklerim arasında daha uygun fiyatlı olmasından dolayı hyundai accent era var ve kalitesiyle honda jazz da düşünüyorum. bu üçü arasında gidip geliyorum ve sanırım yarın kararımı verip bunlardan birinin ikinci elde bir aracını alıcam. artık araba işini halletmem lazım.
  • silinebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi norton772 -- 21 Ağustos 2013; 23:44:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    tamam linea'yı eledim ve büyük ihtimal aveo düşünüyorum fakat herhangi bir kronik arıza var mı, yada dikkat etmem gereken bir durum. sanırım ltz alıcam, bir tane uygun fiyata lt vardı ama satılmış. bugün bir tane ltz sordum ve fiyatı 34 k, makul gibi geldi bana. bundan önce yeni kia ceed ve ondan önce de peugeot 3008 ve octavia dizel kullandım. bu arabaları çok ararmıyım? ayrıca yine alabileceklerim arasında daha uygun fiyatlı olmasından dolayı hyundai accent era var ve kalitesiyle honda jazz da düşünüyorum. bu üçü arasında gidip geliyorum ve sanırım yarın kararımı verip bunlardan birinin ikinci elde bir aracını alıcam. artık araba işini halletmem lazım.

    işin açıkçası 3008 ve octavia dizel zorlayıcı arabalar, yani linea - E'lysee - 301- Symbol neyse ama bu dediğin arabalarla kıyas istiyorsan ben üşenme, Aveoyu almadan önce bir deneme sürüşü yap derim. Ama Aveodan, bu bahsettiğin araçların motor performansını beklemek ne kadar adildir onu düşünmek lazım? Honda jazz ın son kasasının az yaktığını duymuştum ahhh honda ahhh makul araçlara makul dizel getirmediler piyasalarını kaybettiler Türkiyede.

    Yeni Aveoda kronik arıza yoktur. yaşayabileceğin arıza z rotu olabilir ama sadece 2011 sonu 2012 başında satılanların bir kısmında yaşandı onuda serviste hallettiler yani 2. el alıyorsan şimdiye kadar bu sorun hallolmuştur. ama 34k LTZ için biraz düşük geldi bana, aracı iyi incelemek lazım.

    Hakkında en hayırlısı neyse o olsun

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MCRB

    quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    tamam linea'yı eledim ve büyük ihtimal aveo düşünüyorum fakat herhangi bir kronik arıza var mı, yada dikkat etmem gereken bir durum. sanırım ltz alıcam, bir tane uygun fiyata lt vardı ama satılmış. bugün bir tane ltz sordum ve fiyatı 34 k, makul gibi geldi bana. bundan önce yeni kia ceed ve ondan önce de peugeot 3008 ve octavia dizel kullandım. bu arabaları çok ararmıyım? ayrıca yine alabileceklerim arasında daha uygun fiyatlı olmasından dolayı hyundai accent era var ve kalitesiyle honda jazz da düşünüyorum. bu üçü arasında gidip geliyorum ve sanırım yarın kararımı verip bunlardan birinin ikinci elde bir aracını alıcam. artık araba işini halletmem lazım.

    işin açıkçası 3008 ve octavia dizel zorlayıcı arabalar, yani linea - E'lysee - 301- Symbol neyse ama bu dediğin arabalarla kıyas istiyorsan ben üşenme, Aveoyu almadan önce bir deneme sürüşü yap derim. Ama Aveodan, bu bahsettiğin araçların motor performansını beklemek ne kadar adildir onu düşünmek lazım? Honda jazz ın son kasasının az yaktığını duymuştum ahhh honda ahhh makul araçlara makul dizel getirmediler piyasalarını kaybettiler Türkiyede.

    Yeni Aveoda kronik arıza yoktur. yaşayabileceğin arıza z rotu olabilir ama sadece 2011 sonu 2012 başında satılanların bir kısmında yaşandı onuda serviste hallettiler yani 2. el alıyorsan şimdiye kadar bu sorun hallolmuştur. ama 34k LTZ için biraz düşük geldi bana, aracı iyi incelemek lazım.

    Hakkında en hayırlısı neyse o olsun

    Saygılar

    Cevap için teşekkürler. Yok zaten önceki araçlarımla performans anlamında kıyaslamıyorum da ne bileyim işte çok mu fark olur gibisinden merak ediyorum. Benim baktığım araç 2011 yani z rotu sorunu olabilir tabii . Nasıl anlarız ve maaliyetli birşeymidir? Zaten arabanın fiyatı makul olduğu için bakmaya gidiyorum yoksa alamam. 35 k üst sınırım. Aslında 28 k olan era da makul gibi ama chevy'ye ısındım biraz ki ikinci eli de nispeten zayıf anladığım kadarıyla.
    Peki süspansiyonu fazla sert değildir umarım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772


    quote:

    Orijinalden alıntı: MCRB

    quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    tamam linea'yı eledim ve büyük ihtimal aveo düşünüyorum fakat herhangi bir kronik arıza var mı, yada dikkat etmem gereken bir durum. sanırım ltz alıcam, bir tane uygun fiyata lt vardı ama satılmış. bugün bir tane ltz sordum ve fiyatı 34 k, makul gibi geldi bana. bundan önce yeni kia ceed ve ondan önce de peugeot 3008 ve octavia dizel kullandım. bu arabaları çok ararmıyım? ayrıca yine alabileceklerim arasında daha uygun fiyatlı olmasından dolayı hyundai accent era var ve kalitesiyle honda jazz da düşünüyorum. bu üçü arasında gidip geliyorum ve sanırım yarın kararımı verip bunlardan birinin ikinci elde bir aracını alıcam. artık araba işini halletmem lazım.

    işin açıkçası 3008 ve octavia dizel zorlayıcı arabalar, yani linea - E'lysee - 301- Symbol neyse ama bu dediğin arabalarla kıyas istiyorsan ben üşenme, Aveoyu almadan önce bir deneme sürüşü yap derim. Ama Aveodan, bu bahsettiğin araçların motor performansını beklemek ne kadar adildir onu düşünmek lazım? Honda jazz ın son kasasının az yaktığını duymuştum ahhh honda ahhh makul araçlara makul dizel getirmediler piyasalarını kaybettiler Türkiyede.

    Yeni Aveoda kronik arıza yoktur. yaşayabileceğin arıza z rotu olabilir ama sadece 2011 sonu 2012 başında satılanların bir kısmında yaşandı onuda serviste hallettiler yani 2. el alıyorsan şimdiye kadar bu sorun hallolmuştur. ama 34k LTZ için biraz düşük geldi bana, aracı iyi incelemek lazım.

    Hakkında en hayırlısı neyse o olsun

    Saygılar

    Cevap için teşekkürler. Yok zaten önceki araçlarımla performans anlamında kıyaslamıyorum da ne bileyim işte çok mu fark olur gibisinden merak ediyorum. Benim baktığım araç 2011 yani z rotu sorunu olabilir tabii . Nasıl anlarız ve maaliyetli birşeymidir? Zaten arabanın fiyatı makul olduğu için bakmaya gidiyorum yoksa alamam. 35 k üst sınırım. Aslında 28 k olan era da makul gibi ama chevy'ye ısındım biraz ki ikinci eli de nispeten zayıf anladığım kadarıyla.
    Peki süspansiyonu fazla sert değildir umarım.

    aslında süspansiyonu serttir. Ben dahil bu araçta "çok" ta haz almadığımız şeylerden bir tanesidir süspansiyon sertliği. ama teknik bilgisi daha derin olan arkadaşlar açıklamışlardı bunu yol tutuşunu arttırmak için süspansiyonların sert olması gerekirmiş. Zaten yine eğer adil yorum yapacaksak ben dahil bu araçta herkesin övündüğü şeylerden ilki yakıtsa ikincisi de yol tutuşudur. Çok başarılıdır. Zaten rahatsız edecek kadar da sert değil süspansiyonlar, ama yinede yumuşak sınıfına sokamayız.

    Ben bundan önce 1.2 benzinli corsa sahibiydim. O araçtan buna geçince yarış arabasına bindim dedim ama popo konfora çabuk alışıyor şimdi keşke biraz daha atak olsa diyorum, eski unutuldu bile...... eğer önceliğin sağlam - az yakan - masrafı az olan araçsa performanstan biraz kısılabilir.

    düşündüğün aracın bakımı yetkili serviste yapılmışsa, korkma z rotu kesin değişmiştir. Eğer yetkili serviste yapılmamışsa, yolda giderken tık tık diye birşeyin vurma/çarpma sesi geliyorsa z rotu sıkıntısı olabilir. benim z rotunu 10 dakikada değiştirmişlerdi geçen sene bu zamanlar. Ama aynı zaman dilimi içinde z rotu için servisten 20 gün parça haberi bekleyenlerde olmuştu. Bu da bence servislerin büyüklüğü ile alakalıydı. Ama dediğim gibi sonradan ne duydum ne yaşadım.

    2. eli nispeten zayıf yorumuna katılmamak elde değil. Ama birçoğumuz 2. eli için almadık araçlarımızı. çokça söyledim yine söyleyeyim, aracımı alırken 5 sene veya 100 000 km kullanırım diye aldım muhtemelen 5 seneden de fazla kullanacağım, hergün en az 50 km yol yaptığım 19 ayda toplam 37000 km yol yaptığım tepesinden inmediğim bir aleti sırf 5 - 6 - 7 sene sonra satarken 1 ayda değilde 1 haftada satayım diyerek tipini beğenmediğim - koruyuculuğuna güvenmediğim - yakıtı canımı yakan bir aracı kullanamam.

    Temiz güvenilir bir araç bulursan memnun kalırsın gibime geliyor. z rotu dert edilecek birşey değil, bide yüksek hızda araç çok ses alıyor diyorlar ama çok ekstrem olmadığı takdirde 110 nun üstüne çıkmayan birisi olarak ben çok tecrübe etmedim bu konuyu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MCRB

    quote:

    Orijinalden alıntı: norton772


    quote:

    Orijinalden alıntı: MCRB

    quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    tamam linea'yı eledim ve büyük ihtimal aveo düşünüyorum fakat herhangi bir kronik arıza var mı, yada dikkat etmem gereken bir durum. sanırım ltz alıcam, bir tane uygun fiyata lt vardı ama satılmış. bugün bir tane ltz sordum ve fiyatı 34 k, makul gibi geldi bana. bundan önce yeni kia ceed ve ondan önce de peugeot 3008 ve octavia dizel kullandım. bu arabaları çok ararmıyım? ayrıca yine alabileceklerim arasında daha uygun fiyatlı olmasından dolayı hyundai accent era var ve kalitesiyle honda jazz da düşünüyorum. bu üçü arasında gidip geliyorum ve sanırım yarın kararımı verip bunlardan birinin ikinci elde bir aracını alıcam. artık araba işini halletmem lazım.

    işin açıkçası 3008 ve octavia dizel zorlayıcı arabalar, yani linea - E'lysee - 301- Symbol neyse ama bu dediğin arabalarla kıyas istiyorsan ben üşenme, Aveoyu almadan önce bir deneme sürüşü yap derim. Ama Aveodan, bu bahsettiğin araçların motor performansını beklemek ne kadar adildir onu düşünmek lazım? Honda jazz ın son kasasının az yaktığını duymuştum ahhh honda ahhh makul araçlara makul dizel getirmediler piyasalarını kaybettiler Türkiyede.

    Yeni Aveoda kronik arıza yoktur. yaşayabileceğin arıza z rotu olabilir ama sadece 2011 sonu 2012 başında satılanların bir kısmında yaşandı onuda serviste hallettiler yani 2. el alıyorsan şimdiye kadar bu sorun hallolmuştur. ama 34k LTZ için biraz düşük geldi bana, aracı iyi incelemek lazım.

    Hakkında en hayırlısı neyse o olsun

    Saygılar

    Cevap için teşekkürler. Yok zaten önceki araçlarımla performans anlamında kıyaslamıyorum da ne bileyim işte çok mu fark olur gibisinden merak ediyorum. Benim baktığım araç 2011 yani z rotu sorunu olabilir tabii . Nasıl anlarız ve maaliyetli birşeymidir? Zaten arabanın fiyatı makul olduğu için bakmaya gidiyorum yoksa alamam. 35 k üst sınırım. Aslında 28 k olan era da makul gibi ama chevy'ye ısındım biraz ki ikinci eli de nispeten zayıf anladığım kadarıyla.
    Peki süspansiyonu fazla sert değildir umarım.

    aslında süspansiyonu serttir. Ben dahil bu araçta "çok" ta haz almadığımız şeylerden bir tanesidir süspansiyon sertliği. ama teknik bilgisi daha derin olan arkadaşlar açıklamışlardı bunu yol tutuşunu arttırmak için süspansiyonların sert olması gerekirmiş. Zaten yine eğer adil yorum yapacaksak ben dahil bu araçta herkesin övündüğü şeylerden ilki yakıtsa ikincisi de yol tutuşudur. Çok başarılıdır. Zaten rahatsız edecek kadar da sert değil süspansiyonlar, ama yinede yumuşak sınıfına sokamayız.

    Ben bundan önce 1.2 benzinli corsa sahibiydim. O araçtan buna geçince yarış arabasına bindim dedim ama popo konfora çabuk alışıyor şimdi keşke biraz daha atak olsa diyorum, eski unutuldu bile...... eğer önceliğin sağlam - az yakan - masrafı az olan araçsa performanstan biraz kısılabilir.

    düşündüğün aracın bakımı yetkili serviste yapılmışsa, korkma z rotu kesin değişmiştir. Eğer yetkili serviste yapılmamışsa, yolda giderken tık tık diye birşeyin vurma/çarpma sesi geliyorsa z rotu sıkıntısı olabilir. benim z rotunu 10 dakikada değiştirmişlerdi geçen sene bu zamanlar. Ama aynı zaman dilimi içinde z rotu için servisten 20 gün parça haberi bekleyenlerde olmuştu. Bu da bence servislerin büyüklüğü ile alakalıydı. Ama dediğim gibi sonradan ne duydum ne yaşadım.

    2. eli nispeten zayıf yorumuna katılmamak elde değil. Ama birçoğumuz 2. eli için almadık araçlarımızı. çokça söyledim yine söyleyeyim, aracımı alırken 5 sene veya 100 000 km kullanırım diye aldım muhtemelen 5 seneden de fazla kullanacağım, hergün en az 50 km yol yaptığım 19 ayda toplam 37000 km yol yaptığım tepesinden inmediğim bir aleti sırf 5 - 6 - 7 sene sonra satarken 1 ayda değilde 1 haftada satayım diyerek tipini beğenmediğim - koruyuculuğuna güvenmediğim - yakıtı canımı yakan bir aracı kullanamam.

    Temiz güvenilir bir araç bulursan memnun kalırsın gibime geliyor. z rotu dert edilecek birşey değil, bide yüksek hızda araç çok ses alıyor diyorlar ama çok ekstrem olmadığı takdirde 110 nun üstüne çıkmayan birisi olarak ben çok tecrübe etmedim bu konuyu.

    Araca baktım ve beğenmedim. Temiz değildi ve vazgeçtim. Zaten fiyat olarak tek makul seçenek buydu o da olmadı. Şimdi birazdan bir linea bakıcam. Hayırlısı artık, takıntılı değilim marka konusunda ve hangisi içime sinerse onu alıcam. Cevaplar için teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • norton772 kullanıcısına yanıt
    diğer tarafta da yazdım size cevaben linea almakla hata edersiniz.
  • MCRB M kullanıcısına yanıt
    180 km hızda yaptım hiç ses falan aldığı yok, yeterki yol güzel olsun,
    z rot şikayetim olmadı,
    süspansiyonun sert olması iyidir yol tututşu bakımından, denildiği kadar da sert değil gayet memnunum bu araç sanırım 35. aracım anadoldan bu yana epeyce araca bindim bence gayet güzel ve konforlu ve insana yolda güven veren bir araç. bundan önce 2010 sıfır era team vardı onda bu yol tututşu yoktu sürate bindiği zaman sanki uçacakmış gibi geliyordu, fiestaya da bindim bursadan inegöle kadar geldim 140 km den sonra insan güvenini kaybediyor doğrusu, ama bizim araçlarda 140 km hız sanki araba gitmiyormuş hissi veriyor
  • Valla aldık artık bi kere. Şu anda Ümraniye tarafına geldim ve gayet iyi araba. Dur kalk trafiği de yormuyor. Sadece direksiyonu biraz sert ama focus da kullandığımdan alışkınım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracım şu anda 5600 km de ve şehir içi yakıt durumu 4,9-5,1 litre arasında agresif kullandığım zamanlarda yada klima açıkken 5,2 litreyi geçmiyor.
  • 75hplik araca chip tuning yaptıran var mı 94 hp oluyomuş ?
  • Uzun yolda en düşük bor power koyduktan sonra 2.3-2.5 gördüm.90-100km hızla tabi.120den sonra 3.3 ve üstü genelde.

    Şehiriçi çok çok basarsam 6-7 oluyor. Normal kullanımda 4.5-5 arası dolanıyor. Yakıtı az yakıyor yani.

    Borpowerdan sonra az biraz ses düştü. Biraz daha performanslı oldu araç biraz ama çok değil.
  • chip tuning gerek yok ki, yazılımı değiştir 95 olsun, LTZ ile LT ve LS aynı motor ama LTZ deki yazılımla 95 yapmışlar ama biraz fazla yakıyor tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    chip tuning gerek yok ki, yazılımı değiştir 95 olsun, LTZ ile LT ve LS aynı motor ama LTZ deki yazılımla 95 yapmışlar ama biraz fazla yakıyor tabi.


    Bende hep bunu merak ediyorum. Olay sadece yazılım ayarları ile güç arttırmak mı? Yoksa turbo vs içindeki bazı parçalar 95'liğe özel mi?
  • Ben servise sordum 95likte pistonlar ve turbo farklıymış sadce yazılım olayı değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XSoldier000

    Ben servise sordum 95likte pistonlar ve turbo farklıymış sadce yazılım olayı değil.

    yanlış,
    farklı değil, aynı motor var, sadece yazılım farkı var, enjektörler biraz daha fazla mazot gönderiyor.
  • Ben direk kendi teknik servislerinden aldım hocam bu bilgiyi turbo daha büyükmüş.Pistonlar falan da farklı dediler. O yüzden chip falan taktırma dediler bana.
  • 2 Farklı teknik servise sordum bu arada.Biri Eskişehir biri Sivas 2side farklı turbo kullandığını söyledi araçların.Turboyu değiştirsem falan dedim çok maliyet çıkar dediler.
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.