Şimdi Ara

Yeni Aveo Sedan 1,2 LS (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
526
Cevap
4
Favori
86.595
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şehirdışı testini bekliyorum o zaman dört gözle. Gerçi şu an için biraz yüksek değerler çıkabilir daha çok yeni olduğu için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Ben de bazen deniyorum ama sanırım belli bir eğim gerekiyor. Üstteki ingilizce vidyoda %5 eğim diyordu sanırım. Bir de 3 saniye debriyaj ve frene basılı beklmeek gerekiyor. Geçen hafif yokuş biyere park ettim. Arkama araba durmuş. Eskisi gibi kalkayım dedim ama freni bırakınca geri gitmedi. Ama trafikte hafif eğimli yerlerde olmuyor. Benim tecrübelerim böyle. Otomatikte nasıl oluyor bilmiyorum. Bir de ESP kapalı olunca da çalışmıyor olabilir. Bir kontrol edin.

    iyi günler , büyük ihtimal dediğiniz gibi ASR düğmesi off taymış ,Arkadaşla test ettik Hill holder gayet güzel çalışıyor. bu arada uzun yol yakıt tüketimi yeni olmasına ragmen beni şaşırttı ankara- eskişehir ortalama 110 la.. tüketim 60 lira civarı ydı.. şehir içi ekonomi için zamana ihitiyacı var....




  • 26 kuruş yakmışsınız sanırım. Fena değil. Ben de %80 şehir dışı 30 kuruş yaktırmıştım ilk depoda. Giderek daha da düşecektir. Bu gidişle LPG taktırmaktan vazgeçeceğim gibi. Bayramdan sonra tekrar bir uzun yol tüketimi ölçerim inşallah. Hill holder ESP ile tümleşik sanırım. Sorununuz çözülmesine sevindim.

    Ben de FM transmitterı bozdum. Akımmı yüksek geliyor anlamadım. Eskisini de bozmuştu. Sanırım güçlü geliyor elektrik.
  • Arabam.com'da arabanızın 1.4 LTZ donanımı test edilmiş:

    http://www.arabam.com/Test/Chevrolet-Aveo-LTZ-14-MT/Detay-293867/?vzn=11

    Testte 1.3 litrelik dizel motorun Tr.ye geleceğinden bahsediliyor.
    Eğer bu Opel & Fiat'ın ortak geliştirdiği 1.3 CDTI ise (%99 öyle olacak, Chevrolet ve Opel ortak üretim old.için) tadından yenmez.
  • Evet o motor gelecek. Şavrolenin fransa sitesinde var mesela. Aynı motor. Corsadaki gibi yani. Teste sonra bakacağım. Şuan gurbetteyim. İşten 21:30 gibi gelebildim. Mesai ücreti de yok. Epey benzin yakıyorum. Garibime giden burda bir petrol sahibi arabasına LPG taktırmış. Benzinli arabamız hiç yok. Bi bu vardı bunada tüp taktırdık dedi. Ben de yakında taktırayım bari. Benim petrolüm yok.
  • Chevrolet nedense turbo benzin ve turbo dizel motorları Spark, Aveo, Cruze için getirmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Chevrolet nedense turbo benzin ve turbo dizel motorları Spark, Aveo, Cruze için getirmiyor.

    Yeni aveo'da dizel motor yakında geliyor. Cruze için ise 2.0 dizel düşünüyorlar ama o da vergi kurbanı olacak. A sınıfında ise genelde dizel pet tercih edilmiyor. Ben sorunsuzluk, kullanım rahatlığı (turbo araç kullanmak çok dizkkat ve özen ister) ve uzun ömürlülük anlamında özellikle turbosuz yani atmosferik motor tercih ettim. Çnkü en az 8 yıl kullancağım ve 100 bini geçerim en kötü ihtimalle. O yüzden turbo benden uzak, Allah'a yakın olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Chevrolet nedense turbo benzin ve turbo dizel motorları Spark, Aveo, Cruze için getirmiyor.

    Yeni aveo'da dizel motor yakında geliyor. Cruze için ise 2.0 dizel düşünüyorlar ama o da vergi kurbanı olacak. A sınıfında ise genelde dizel pet tercih edilmiyor. Ben sorunsuzluk, kullanım rahatlığı (turbo araç kullanmak çok dizkkat ve özen ister) ve uzun ömürlülük anlamında özellikle turbosuz yani atmosferik motor tercih ettim. Çnkü en az 8 yıl kullancağım ve 100 bini geçerim en kötü ihtimalle. O yüzden turbo benden uzak, Allah'a yakın olsun.

    En azında her 3 araç için de 1.3 CDTI motoru getirebilir. Cruze için 2.0 motor zaten saçma olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Chevrolet nedense turbo benzin ve turbo dizel motorları Spark, Aveo, Cruze için getirmiyor.

    Yeni aveo'da dizel motor yakında geliyor. Cruze için ise 2.0 dizel düşünüyorlar ama o da vergi kurbanı olacak. A sınıfında ise genelde dizel pet tercih edilmiyor. Ben sorunsuzluk, kullanım rahatlığı (turbo araç kullanmak çok dizkkat ve özen ister) ve uzun ömürlülük anlamında özellikle turbosuz yani atmosferik motor tercih ettim. Çnkü en az 8 yıl kullancağım ve 100 bini geçerim en kötü ihtimalle. O yüzden turbo benden uzak, Allah'a yakın olsun.

    En azında her 3 araç için de 1.3 CDTI motoru getirebilir. Cruze için 2.0 motor zaten saçma olur.





  • 1.3 CDTI motor Yeni Aveo'da gelmiş zaten. Hadi hayırlı olsun.

    YENİ AVEO HATCHBACK Kampanya Dahil Anahtar Teslim Fiyatı
    HB 1.2 16V LS 28,780 TL
    HB 1.4 16V LT 32,819 TL
    HB 1.4 16V LT AT 36,019 TL
    HB 1.4 16V LTZ 34,419 TL
    HB 1.4 16V LTZ AT 37,619 TL
    HB 1.3 75HP Dizel LS 35,632 TL
    HB 1.3 75HP Dizel LT 38,267 TL
    HB 1.3 95HP Dizel LTZ 41,719 TL

    YENİ AVEO SEDAN Kampanya Dahil Anahtar Teslim Fiyatı
    Sedan 1.2 16V LS 29,080 TL
    Sedan 1.4 16V LT 33,119 TL
    Sedan 1.4 16V LT AT 36,319 TL
    Sedan 1.4 16V LTZ 34,719 TL
    Sedan 1.4 16V LTZ AT 37,919 TL
    Sedan 1.3 75HP Dizel LS 35,932 TL
    Sedan 1.3 75HP Dizel LT 38,567 TL
    Sedan 1.3 95HP Dizel LTZ 42,019 TL
  • 1.2 motor ile 1.3 CDTI motor aynı donanımda yaklaşık 7.000 TL fark ediyor. Muadili B segment araçlarda benzinli & dizel fiyat farkı genelde 4.000 civarı oluyor. Sanki biraz fazla olmuş gibi... @kesbi şu anda satın alsan yine benzinli mi alırdın yoksa dizel mi?

    Aynı temelde üretilen, aynı motora sahip Fiat Punto Evo & Grande Punto ve Opel Corsa ile fiyat ve donanım karşılaştırması yapmak farz oldu.
  • Ben şuanki fiyatlarla ya zorlar LTZ dizel alırdım, ya da yine bunu alırdım. 1.4 benzinli motorda hem vergi hem yakıt fazla. 75 BG dizelle 86 BG benzinli çok tork filan zorlayacağını sanmıyorum. İhtiyaç halinde yüksek devir çevirerek gerekli gücü ve çekişi alırım. Onun dışında zaten sakin bir kullanıcıyım. Bazen trafikte sinirlenip ani kalkışlar yapıyorum. Patianaja düştüğüm de oluyor ama bunlar kısa sürüyor. Ben şuan özellikle çok km yapmıyorum. Alalı 2,5 ay oldu daha 2400 km yaptım. Bayram filan geçti. Yıl sonu en fazla 8-10bin yapmış olurum. O yüzden bu donanım farkına rağmen yine 1.2 alırdım. Yılda ödeyeceğim vergi farkı bakımını karşılar. Hem de daha az yakarım. Arka camları oturan açmak isterseki klima varken neden açsın, elle açacak ne yapalım.

    Bir de uzun vadede dizel ve turbo korkutuyor beni. 100bini geçerim değiştirecek parayı bulana kadar. Daha borcu bitecek, evleneceğim, rotasyonla taşıancağım, sonra ev almaya çalışacağım filan. Yani belki 12 yılı bulur. 100 bini geçince öcü olarak görülen dizel motoru kendim de kullanmak istemem. Şahsen çok yaksın ama sorunsuz olsun isterim. O yüzden atmosferik benzinli seçtim. Bir de mazotun aşırı soğukta donma olayı var ve bi kere başıma geldi. Öğleye kadar yola devam edememiştik. Benzinli uzun vadede, ağır iklim şartlarında ve bakımda bence hala çok iyi.

    Dizel (hepsi turbolu zaten) kullanmak biraz özen istiyor. Aracı ısıtmak, turboya göre kullanmak, durunca hemen stop etmemek vs. Atmosferik benzilide böyle bişey yok gibi bişey. Bas marşa zorlamadan yürü git. Pratik ve uzun ömürlü bir araca sahibim. Vergileri de bütçemi üzmeyecek. 27 gün sonra 6 aylık vergi geliyor ve zamla 220-230 civarı ödeyeceğim inşallah.

    Araç hakkında ise düşüncelerim hala değişmedi. Kullandıkça ne kadar doğru bir seçim yaptığımı tekrar görüyorum. İç hacmi, bagaj büyüklüğü, yol tutuşu, kokpit tasarımı, ön tasarımı, aracın tokluğu vs. çok çok memnunum. Binen herkes dıştan bu kadar büyük durmuyor veya araba baya genişmiş diyor. Şahsi fikrim ise içi BMW 1.16i'den ferah. Plastik olayına gelirsek hepsi plastik zaten, fokustan BMW 1.16i'ye kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 3 Aralık 2011; 22:36:32 >




  • Gene kaşla göz arası başlığı yukarı aldın ha kesbi
  • Ben bişey yapmadım yahu sadece cevap veriyorum

    NOT: Bu arada Kesbî olacak ama öyle yazamıyorum. Bunu yaklaşık 13 yıldır nick değil mahlas olarak kullanıyorum. Kelimenin kökü eski dilde kesb kökünden geliyor. Helal yoldan çalışıp kazanan, yaptıkları sonucu Allah katında sorumlu olan gibi anlamları var. Nabî, fuzulî gibi bişey yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 3 Aralık 2011; 22:42:58 >
  • Anlıyorum.

    Aralık ayında askere gidecek olmamdan dolayı eşim ile farklı bir telaşa girdik. Araba işi Allah nasip ederse dönüşe kaldı. Fakat yine de incelemede yer alan detaylı bilgiler için teşekkürler, çok faydalı oldu.
  • merhabalar

    aveo özellikleriyle dikkatimi çekti. Merak ettiğim bir konu yardımcı olursanız sevinirim. periyodik servis bakımları ve alım sonrası servis desteği diğer markalara göre nasıldır? Birde direksiyon hidrolik sanırım, elektrikli direksiyonlara göre sürüş keyfini farkettirir m?
  • güzel inceleme, hayırlı olsun
  • Teşekkürler. Allah sizlere kat kat iyisini nasip etsin.

    Ben kendiminkini sordum servis olarak. 15 binde bir ve şuan olsa yaklaşık ilk bakımı 280 filan anca tutar demişlerdi. Servisler ise opelle aynı. Nerde opel var chevroeltte var. Motor da corsa ile aynı motor. O açıdan bir sıkıntınız olmasın. Ben tepkilerini beğeniyorum. Bana biraz sert bile geliyor. Bazısı da biraz yumuşak diyor. Kullanmanız lazım. Mobility channelda incelemede ben tepkilerini beğendim demişti test eden kişi. Biçok testte de yol tutuş ve direksiyon tepkilerine hiç eleştiri olmadı. Genelde beğeniliyor.

    Chevrolet marka olarak kesinlikle güçlü bir marka. Biçok kişi opelin alt markası sanıyor. Halbuki GM sitesine girip markalara bakarsanız 4 ana markanın başında gelir. Opeli ise 1943te sonradan almışlardır. Kriz zamanı hisselerin birazını sattılar. Yine bi sıkıntı olsa opelde veya chevrolette chevroletten önce opel satılır emin olun. GM batmadan chevrolete bişey olmaz.

    Burdan company, ordan altta select brand'a tıklarsanız Chevrolet başta olmak üzere buick, GMC, cadillac ile 4 ana marka, ve başta opel olmak üzere 10 alt markadan oluştuğunu görebilirsiniz.
    http://www.gm.com/

    Servis biraz da o ildeki bayiyle ilgili. Bazı servislerdeki ustalar yeni veya ehil olmayan kişiler olabiliyor. Ama bu her markada var. Yani opel neyse bu da o diyebiliriz şuanki durumda.

    Motor 1.2 L (DLC) diye geçiyor sanırım. Corsada da kullanılan motor. Şurdan bakabilirsiniz.
    http://www.gmpowertrain.com/EuropeVehicleEngines/PowertrainProductsEuropeTest.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 15 Aralık 2011; 5:58:38 >




  • oh my god bi sürü donanım var ama yan aynalar hala elektirkli değil
  • Hatchback i çok şık ama sedanı çok tipsiz buluyorum,onun haricinde çok güzel bir araba.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.