Şimdi Ara

YENİ BAŞLAYANLAR BURAYA BAKSIN!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
535
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Belki Verilmistir Ama Yinede Verim dedim;

    ALINTIDIR



    1. Karakter

    A. Statlar:
    • Strength(Str): Physical damage’i & HP (Health Point’i) arttirir.
    • Intelligence(Int): Magical damage’i & MP (Mana Point’i) arttirir.

    • Her levelde 5 stat point aliniyor.Bunlardan 2’si otomatik olarak veriliyo; 1 str & 1 int seklinde.Öteki 3 stat point oyuncu tarafindan verilir.

    B. 5 cesit silah class’i vardir:
    • Swords: Shield kullanilabilir, magical damage’i yüksek, double attack
    • Blades: Shield kullanilabilir, physical damage’i yüksek, double attack, düsük critical
    • Spears: two-handed, en yüksek magical damage veren silah, yüksek critical
    • Glavie: two-handed, en yüksek physical damage veren silah, yasas kullanilir
    • Bows: two-handed, uzun mesafe, hizli saldiri , ötekinlere oran’a göre düsük physical & magical damage

    C.3 cesit Elbise bulunmaktadir:
    • Armor: yüksek physical defense, düüsk magic defense.
    • Garment: yüksek magic defense, düsük physical defense.
    • protector: % 50 magical & %50 physical defence
    Elbiselerin bonuslari:
    • Full armor set: Bonus yok.
    • Full protector set: -10% mp daha az mana kullanimi, +10% moving speed.
    • Full garment set: -20% mp daha az mana kullanimi, +20% moving speed.

    D.Modlar:
    • Degree: Alchemy’de herhangi bir item’i Lucky Powder ile kullanabilmek icin degreelerin uymasi lazimdir.(Örnek: Degree 3 Weapon sadece Degree 3 Lucky Powder ile kullanilabilir.)
    • Phy. Damage: Silahin physical damage’i.
    • Mag. Damage: Silahin magical damage’i.
    • Parry: Karsidaki oyuncunun yada yaratigin yaptigi hasari minimuma indirir. Örnek: Karsidaki oyuncunun silahi 100-150 arasi damage yapiyor.Parry ratio ne kadar yüksek olursa alacagin hasar 100’e yakinlasir.
    • Attack Rating: Ne kadar yüksek olursa maximum damage’e yakin bir hasar verilir.Örnek: Elindeki silah 70-90 damage veriyo.Attack Rating yükseldikce verdigin damage 90’a yakinlasir.Ilerde LvL 44 den itibarben(tahminen) bu Attack rating cok önem kazanacak.
    LvL’i yüksek silahlarin arasindaki damage farki cok 1000-1500 gibi.Attack Ratinginizi yüksek tutun.
    • Block: Ne kadar yüksek olursa o kadar cok bir saldiriyi bloke etme sansin var.
    • Durability: Durability silahlarin ve armorlarin ne kadar dayanacagini gösterir.Her sehire gittinizde mutlaka Blacksmith’te tamir ettirin.
    • Critical: Silahin ne kadar siklikta critical damage verecegini aciklar.Bu deger % ile hesaplanir belli degildir.
    • Attack Distance: Düsman’a ne kadar uzakliktan vuracagini belirtir.
    • Phy. Absorb: Ne kadar physical damage’i önleyecegini gösterir.
    • Mag. Absorb: Ne kadar magical damage’i önleyecegini gösterir.
    • Phy. Reinforce: Physical reinforce ne kadar yüksek olursa, enchant’tan sonra physical damage’in o kadar yüksek positif tutma sansi vardir.
    • Mag. Reinforce: Magical reinforce ne kadar yüksek olursa, enchant’tan sonra magical damage’in o kadar yüksek positif tutma sansi vardir.
    Mavi Item modlari:
    • Str x Increase: Silah’a +x Strength ekler .
    • Int x Increase: Silah’a +x Intelligence ekler.
    • Reduce status: Status durum’unu % olarak indirir..
    • Immortal: Silahi ugrade yaparken fail olursa kirilmaktan önler.
    • Steady: Silahi ugrade yaparken fail olursa durability kaybetmekten önler.
    • Lucky: Upgrade sansini arttirir.
    • Repair Invalid: Cannot be repaired, durability is much higher than normal.
    Immortal, steady & lucky sinirli bir sayisi vardir, & eger bu sayi “0” olursa özellik gider.Örnek: Steady(2Time/Times)Fail olursa 2 alchemy’den sonra yok olur.
    E.Status Effectler:
    • Burn: Karsidakini yakiyorsunuz ve her 2 saniyde degisik oranlarda HP kabediyo.
    • Electric shock: Parry rate’i düsürür, Böylece electrical shock altinda daha cok hasar aliyorsunuz.
    • Freezing: Dondurur & hareketsiz kalinir.Stun ile ayni degildir.
    • Frostbite: Attack speed’ini azaltır, hareket hizini düşürür.
    & yavas harek ettirir.
    • Poison: Etkisi ates gibi fakat alinan hasar hep ayni.
    • Stun: Seni hareketsiz birakir ve item kullanmani önler. Level 14 glaive skill’inde bulunur.
    • Zombie: Bu etkinin altindayken eger HP yada MP pot kullanilirsa artacagina daha da azalir.

    F. Elementler:
    • Cold: En düsük damage veren element ama cold adamlari dondurmaya yarar.Frostbite & freezing.
    • Lightning: Orta damage verir.Karakteri yada Attack Speedi hizlandirir.
    • Fire: En yüksek damage veren element.Ates kullanildiginda karsidaki bir süre sonra yanmaya baslar.
    •Force: Force sadece heal ve kendi/öteki oyunculara yardim etmek icindir.

    G. Skill Pointleri and Experience:
    •Skill Point Experience: Exp barinin üstündeki sari bar doldugu zaman 1 SP(skill point) gelir.
    • Experience: Yesil bar %100 oldugunda lvl atlanir.

    H. Damage:
    • White Numbers: Beyaz sayilar düsmana verdigin damage sayisi.
    • Red Numbers: Kirmizi sayilar sana yapilan damage.
    • Orange Number: Turuncu sayilar yanarken alinan damage.
    • Greenish Yellow Numbers: Zehirlendigin zaman Yeslimsi sari sayilar cikar.
    • Block: Bu yazi sadece Shield kullananlarda cikar.Saldiriyi tamamen bloke etmis demektir.

    2. Alchemy

    Alchemy nedir?
    Alchemy weapon,armor & accessoryleri upgrade yapmak icin bir teknik.

    Alchemy ne ise yarar ?
    Alchemy weapon,armor & accessorylere (+1),(+2),(+3)… verir.

    Itemimi kac kere upgrade yapabilirim?
    Bildigim kadariyle +9 a kadar upgrade yapiliyor.

    Item upgrade oldugunda ne oluyor?
    Item +1 +2 yada +3 kazaniyor ama aldigi deger normal itemden düsük.Örnek: LvL 18+3 Shield LvL 21 Shield kadar degerli degil.

    Alchemy’de neler gerekli?
    Bir item,bitane elixir ve Lucky Powder(Her upgrade’de tavisye edilir).Lucky Powdersiz de
    Upgrade yapilabilir fakat fail sansi oldukca yüksektir.


    walla bu yazı silkroadturkey in bizden çaldıklarının yanında iyi gider
    Ayrıca musakka biliyorum bu konuda topic var ama bunu üst konu yaparsan forum daki katkısı baya bi artacak kanımca



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SSlyvanaSS -- 17 Temmuz 2006; 15:03:54 >







  • Paylaşım için sağol hacım yeni başlayan arkadaşların işine yarar diye düşünüyor ve üst onu olmalı bence diyorum
  • saol hacım eywallah zaten adamların hakkından geldk en sona yazdığımı görmüşsündür heralde
    ordan alıntı yaptım
    ama şey farkettm hiç bi önemli yazıya dikkat etmiyolar
    senin murder story i ye 3,4 yorum yaptılar burda se 200
    ayrıca orda bu tür yazılara maxmum 3,4 cevap yazılıyo
    had onları geçtim de murder story 3,4 cevaplık şey m bee
    aptallara bak şimdi yine sinirm bozuldu küfür edecem aman etmym bar burda banlanmıyalım
    neyse sanattan anlamıyolar işte




  • hacım ben senin ne yazdığını görmedim walla cruelhackerteam de takılıdum sen ban bi Pm e kopyala yapıştr onu merak ettim
  • neyi hacım şu alıntı yapan herifin bize dediğin mi??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SSlyvanaSS -- 17 Temmuz 2006; 3:10:48 >
  • Yok la tamam ben silkroad turkey den herşei çözdüm hacım halletmişler herşeyi sroturkey e yazdığını kopyala diyecektim buldum onuda
  • hee tamam hacım walla istesende yapamam sitede küfür ettim banladılar ama heralde sadece ben küfür ettiğimden sadece beni banladılar
    neyse sen zaten bulmuşsun
  • YENİ BAŞLAYANLAR lütfen burayı okuyun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SSlyvanaSS

    YENİ BAŞLAYANLAR lütfen burayı okuyun


  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.