Şimdi Ara

Yeni bilgisayar alacaklara:Toshiba Teknik Servis Anıları...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
5.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • testlerini winbench 2000 ile yapan, insanlara hata bulamadiklarinda "biz makinanizi cok yorduk walla bir sey bulamadik kusura bakmayin sizden kaynaklaniyor" diyen, kullandiklari musteri takip programinda "sorunlu musteri" flag'i bulunan, anlata anlata biteremedikleri testlerinin altindan amatorce yapilan bench testler cikan, verdiginiz makinenin adaptorunun her amacla kullanilip baskalariyla karistirildigi geriye pis olarak verildigi, ciddi olmayan calisma mekani. soylenecekler bitmeyeceginden sadece toshiba almayin, alirsanizda turkiyede teknik servise goturmeyin dedirten sertifika adi altinda pipeline'dan opcode'dan habersiz teknik elemanlarin oldugu bu insanlarin test yapip makine tamir etmeye calistiklari profesyonellik adi altinda amator otesi is yeri.
    israrla uzak durulmasi gereken yer.
    (cyric, 07.05.2003 21:08)#2777283 !?

    klavye padi renk değiştirince "biz bunu amerika'ya göndeririz, üç hafta beklersiniz, aynen geri de gelebilir.." diyen garip servis.
    (expatriate clamouring vengeance, 07.05.2003 21:19)#2777338 !?

    toshiba bilgisayarinizi nereye verirseniz verin hangi yetkili servise.. elinde sonunda mecidiyekoydeki bahsi yukarida gecen yere gelen ve tamir edilen (!!!) teknik servis. temizleyip iade ederek musteri kazanmaya calisan, ancak bir makine birden fazla kez ayni hatadan oturu servisi ziyaret etti ise artik sıkıldıklarindan olacak bu temizlik isinden de vaz gecip yagli parmak izleriyle birlikte makinenizi geri aldiginiz ciddiyetsiz calisma mekani.. girilmesi yasak olan (gidenler bilir) odanin arkasinda insanlarin gayet ciddiyetsiz is yaptiklari yer.
    (cyric, 06.07.2003 22:44)#3067799 !?

    amerika'dan 800'lü hatla türkiye'ye bağlandıkları servis.
    (contravener, 27.06.2004 20:13)#4849906 !?

    dvd sürücümü 35 gün geçmesine rağmen hala değiştirmeyen art niyetli teknik servis
    (biteker, 24.09.2004 12:30)#5834311 !?

    donanım hatasını format atarak çözmeye çalışan zeki elemanlara sahip servistir. garanti kapsamındaki bilgisayarınıza attıkları format için altmış dolar artı kdv alıp, bilgisayarın hiçbir sorununu halletmeden aynen geri gönderiyorlar ayrıca. pek sevdim ben bu servisi.

    (bkz: tnb bilgisayar sistemleri)
    (selenge, 20.08.2005 16:28)#8050411 !?

    forum'lari hacklenen servis. soyle bir aciklama koymuslar websitelerine :

    üzgünüz,

    forumumuz, hacklendiği ve database'deki tüm bilgiler silindiği için şimdilik kapalıdır..

    siz değerli toshiba kullanıcıları ile bilgi paylaşabilmek amacıyla oluşturduğumuz bu platform bilgi paylaşım kültürüne haiz olmayan bir takım kötü niyetli insanların database'i silmeleri sonucu hacklenmiştir.

    kısa bir süre sonra yeni bir forum ile tekrar toshiba bilgi paylaşım ortamını sizlere sağlayacağız..



    toshiba teknik servis
    (replanigre, 11.10.2005 23:20)#8352840 !?

    simdi aldigim bir habere gore soyle bir olay yaratmis olan servis... iki ay once ariza bulamadik diye iade ettikleri laptop'i teslim etmek icin $40 tahsil etmislerdi (indi bindi ucreti), arkadasim odemeyi yaparken de yanindaydim. simdi telefon acip odeme yapmamissiniz acik cikti demisler, kredi karti ekstresinden tam tarih ve tutar verildigi halde "bu is bugun cozulmezse ileride basiniza cok is acilir" diye de tehdit etmisler. faturasi bile duruyor bu odemenin, bu nasil laf anlamamazlik ve saygisizlik. umarim bunu okuyup yuzunuz kizarmistir.
    (vinyl, 07.11.2005 15:14)#8492962 !?

    yetkisi elinden bir an önce alınması gereken teknik servis
    teknoloji şirketine de bu yakışır (?) zaten
    toshiba teknik servis deli dumrul'un hikayesini bile geride bırakır. şubat 2005'te harddiskim arızalandı, aradım harddiski 120$'a değiştirebileceklerini söylediler. laptopu gönderdim, almaya gittiğimde 200$ + kdv istediler. ben daha önce yaptığım görüşmeyi hatırlatmama rağmen bunu duyan bile olmadı. bozuk harddiskimi geri istediğimde 60$+kdv istediler, hem de kendi harddiskime... ayrıca işletim sistemi yükledikleri için 60$+kdv almaları gerektiğini, bunu almadıklarını, hediye ettiklerini (?!) söylediler.
    bunların hesabına göre benden harddisk değişim bedeli olarak 200+60+60=320x1.18(kdv)=377.6$x1.35=510 ytl para istediler.
    bunlarla ilgili duygu ve düşüncelerimi artık siz anlyaın.
    2 saat boyunca her türlü yetkilisi (?) ile görüşmeme rağmen hiçbir sonuç alamadım.
    (gogdabor, 08.11.2005 13:19)#8498540 !?

    lcd ekranın istendiği konumda durmasını sağlayan mekanik yayların değişmesi için tanesi başına 96 $ + kdv isteyen ve bunları da zaten stoklarında bulundurmayan muhteşem teknik servisdir. iki tane mekanik parça için yaklaşık 250 $ fiyat isteyen servise en sonunda dayanamayıp üstüne iki yayda ben koyup yeni notebook alırım, akıl mantık dışı bu söylediğiniz denmiştir. az bile denmiştir. boşuna ilim irfan yolunda ilerliyormuşum, teknik servis açmak varken...
    (tazmania, 24.11.2005 12:03)#8585347 !?

    2005 başında aldığım qosmio notebook'umu 22 gündür parça bekliyor sebebiyle alıkoyan. kullanmak için ödünç notebook isteğime cevap vermeyen. kısacası garanti ve teknik destek alırım diyerek yurtiçinden 4,500 ytl ye ürün aldığım fakat bunun yerine çile aldığım firmadır kendisi.
    (magarna, 06.03.2006 21:27 ~ 21:28)#9231972 !?

    firmanın ortağına ulaşıp telefonla derdinizi anlattığınızda, 1 aydır yatan notebookunuza, 1 gün içinde bulunmazı bulunur kılan firma.
    (magarna, 10.03.2006 00:54)#9246324 !?

    p20 lcd'sine 1000 kusur dolar isteyip beni kendisinden sogutmus akabinde ekranini tamamen sokerek guzelim aleti dvd olarak kullanmama sebeb olmus firmadir.tabi asil suc bizde aleti alirken mi onlara sorduk ekrana kafa atarken mi?
    (cizgilipijama, 10.03.2006 01:35)#9246487 !?

    gecen gun goturdugumde** 5 dakikada isimi halledip ne garanti belgemi ne de herhangi baska bir seyi sormadan beni ugurlamis servistir.burda yazilanlari okuduktan sonra umarim daha buyuk isler icin isim dusmez diyorum.
    (trahald, 24.06.2006 20:04 ~ 20:06)#9722524 !?

    fan arızası için götürdüğümüz bilgisayarın kapak yaylarını değiştiren teknik servis. sonra da fan düzelmemiş diye geri gönderdik. bir ton para istediler. kapak yayından sana ne? ben fan düzelsin diye gönderdim.
    (antropolog, 24.06.2006 20:08)#9722530 !?

    toshiba müşteriyi sürüm sürüm süründürme servisi olarak adının değiştirilmesi gereken teknik "servis." aman diyorum, toshiba dizüstü bilgisayarınıza çok iyi bakın.
    (agnitio, 17.09.2006 18:57)#10051459 !?

    dizüstü bilgisayarınızı üçüncü kez götürüşünüzde, ilk ikisinde yaşanan aksaklıkları istikarlı bir şekilde yaşatmaya devam eden süper servis.
    bozuk cd sürücünüz iade edilmez, vidaları eksik verilir, kendi bilgisayar çantanızın yerine başka bir tane verilir, arıza hakkında yeterli bilgi alamazsınız; çünkü sistemleri ya hatalıdır ya da yetkili arkadaş yerinde değildir. bu da sizi aramamaları için yeterli bir nedendir elbet.
    fanınızın değişeceğini ve bunun için sipariş verdiklerini söyledikten sonra faturada fanın değişmediğini ve sadece bakımının yapıldığını görürsünüz, bunun için de güzel dolarcıklar ödersiniz.
    serviste veya telefonda hep beklersiniz, teknik servis odasındaki ıvır zıvırların arasında bilgisayarınızı görünce tarifsiz bir mutluluk duyarsınız.
    nihayetinde eve gelip bilgisayarınızı kurarken yeni adaptörünüzü açınca içinden çıkan böcek ayrı bir neşe kaynağı olur.
    insana unutulmaz anlar yaşatan böyle bir yerdir işte toshiba notebook bilgisayar teknik servisi.
    (deli, 19.09.2006 13:07 ~ 13:10)#10057789 !?

    arızalı notebookumu kullanıcı hatası bahanesiyle geri veren 2 sene önce 2000 dolar eden bilgisayarın tamiri için 900 dolara yaklaşık fiyat çeken servistir telefonda bakım ücreti olarak 40 dolar vermeniz gerekir deyip kendiniz almaya gittiğinizde sorgusuz sualsiz notebooku vermişlerdir kısaca başvurulmaması gereken para tuzağı mekan ne kadar yolabilirsek o kadar iyi mantığıyla çalışan ilgisiz servis
    (ayyasgandalf, 02.10.2006 15:03)#10107271 !?

    milli eğitim bakanlığı her öğretmene notebook kampanyasından sonra tamamen dağılmış olan servistir. 80,000 tane toshiba satılmıştır o kampanya bahanesi ile

    satarken iyiydi ama ...
    (oric, 02.10.2006 15:05 ~ 15:06)#10107277 !?

    neredeyse hiç olumlu eleştiri almamış, ileride notebook alacak olursam toshiba'yı seçeneklerden çıkarmamı sağlamış olan servis. belki bu yazıyı servis değil de satışla ilgili birileri okur da servistekilerin kulağını çeker...
    (crown, 02.10.2006 15:23)#10107329 !?

    yanılmıyorsam escort computer tarafından verilmektedir.

    kalitesi hakkında başka söz söylemeye gerek yoktur.
    (plainwalker, 02.10.2006 15:25)#10107342 !?

    bu kadar entry arasindan bir tane bile iyi bir sey soylenmemis olmasi, bu adamlarin ciddiyetsizligini ve isbilmezligini ortaya koyuyorken hala insanlarin toshibayi tercih ediyor olmasi ve bu ugurda kendimi misyoner ilan edip insanlari turkiyede en azindan toshibadan uzak tutmaya calismami saglayan ne idugu belirsiz muessese. "dava ederim sizi" dediginiz de, "buyrun edin adliyede ki kalemlere birer notebook cakariz nah kazanirsiniz o davayi" diyen (!!!!!!!!!!!) teknik servis. hadi kendileri 'x' bizim yargi sistemimize niye saldiriyorlar acik secik rusvet vereceklerini/aldiracaklarini soyleyerekten (hayat toz pembe bana, ru$vet falan olmaz turkiyede, toshiba gibi dev bi sirketin teknik servisinde de beyaz onluklu muhendisler calisir).

    ayrica sorun cikardiginizda kullandiklari musteri takip programinda bir adet sorunlu musteri flaginiz, tikiniz olur, ikinci kez biraktiginizda notebookunuzu first in last out yaparsiniz.

    kabul edelim arkadaslar hepimiz bosa okuduk ugrastik cabaladik didindik. windows kurmayi ogrenip winbench 2000'de test tusuna basmayi bilseydik ko$e olmu$tuk bildiginiz ko$e, gercekler acidir. ilgili muesseseye notebook birakmak ise 60 dolardan baslar, ouch, gecmis olsun, faturanizi almayi unutmayin, soguk suyla iyi gidiyormu$.
    (cyric, 02.10.2006 22:51)#10108980 !?

    dünyalar parası verdiğim ama dünyalar dandiği çıkıp garanti kapsamındayken 4 kere bozulup teknik servise (aynı servis bu da, ayrıca hiçbirinde doğru dürüst tamir etmediler) giden toshiba notebookumun garantisinin bitmesinden bir ay sonra* harddiskin komple bozulmasıyla kendilerini aradım ve tamir edip edemeyeceklerini sordum. karşılığında bana yeni harddiskin fiyatını söylediler*. ayrıca harddiski kendileri takmaları gerektiğini ve bunun karşılığında 30 dolar artı kdv aldıklarını da belirttiler. bunun üzerine ben harddiski kendim takabilirim dediğimde ise hemen kıvırıp, 'ama harddisk belki uyumsuz olabilir. eğer öyleyse geri almayız ama biz takarsak geri alırız dediler'. ben de bir sittirin gidin diyemedim tabi ayıp olurdu bu yüzden teşekkür ederim ben size dönerim dedim. sonrasında ise aldım notebookumu gittim yazıcıoğluna. hiç teknik servis parası vermeden, aynı zamanda aynı marka garantili ve yeni harddiski daha ucuz bir fiyata aldım bir güzel. adamlar windowsuna kadar kurdu. (bkz: bu da böyle bir anımdır)
    (argento, 02.10.2006 23:17)#10109089 !?

    toshiba satellite 2410-304 model laptop için recovery ve utility cd'lerini almak icin basvurdugunuzda sizden 50 tane boş cd isteyebilecek kadar amatör ve mahalle esnafi tadinda bir kurumdur. kurum murum degildir hatta, bir çeşit sirktir
    (replanigre, 02.10.2006 23:21)#10109111 !?

    bir tanesi hakkında degisik bir cakallık oykusu duydugum teknik servistir. şehrini soylemeyim 3 sene kadar once o sehirde tek olan toshiba servisinden calısan yakın bir arkadasimdan duydugum bir anıdır, bir urun gelmistir klavyesine kahve dokulmus space tusu erimis deforme olmus, servisten klavye degistirilecek denilip alınmıs yakısıklısından bi 100 luk, sonra daha onceden degisitirince serviste kalmıs bi arızalı klavyeden space cıkarıldıktan sonra yanık space'le degistirilip pek guzel musteri keklenmistir, sonucta iş hallolmusmudur hallolmustur tabi, ancak is ahlakı denen sey nedir ne ise yarar, neyse cakallık yapmayıp edebiyle isini yapan toshiba teknik servislerini tabii ki tenzih ederim

    hemen hemen tün notebook servisleri gibi bilisayarı 5 parçadan mütevellit kabul eden teknik servistir. lcd'de ara sıra çıkan vertical çizgiler için hem ekranın hem de flexy kablonun değişmesi, bunun için de 885 usd + kdv ödemem gerektiğini söylemelerinin sebebi sanırım budur.
    kardeşim bunun direnci var, diodu var... servis dediğiniz şey ekranı komple değiştirmek, yani vida açıp kapatmaksa, sizden fazla yapmışlığım var.
    (castro, 03.10.2006 03:06)#10109897 !?

    kendileri aynı zamanda çok iyi yalan söyler. alisamiyene yakın olan bayilerden birisine babam laptopu bırakmıştı. daha sonra laptopu geri almaya gittim. sekreter koltuğunda oturan güzel bayana ürün takip fişini uzattım. bu kağıt bizim firmamıza ait değil dedi sinirli sinirli. nerede olduğunu sordum "bilmiyorum üzerindeki adrese bakın ona göre bulursunuz" dedi. sinirli sinirli servisi nasıl bulacağımı düşünürken binadan çıktığımda karşımdaki duvarda benim laptopumun olduğu servisin tabelasını görünce dumura uğradım.(bkz: bu da böyle bir anımdır)
    (fsn, 03.10.2006 03:47)#10109966 !?

    sorunlu parçayı değişmelerini sağlamanın sırrı usanmadan her ay kapılarını çalmak, "aylardır geliyorum, sorunuma çare bulamadınız" tribi atmaktır, ilk seferinde işinizin hallolmasını beklerseniz çok beklersiniz. bu şekil gide gele fanımı, cd sürücümü ve pili değiştirtmiştim.

    toshibaların özellikle cd sürücüleri pek dandiktir, kısa zamanda bozuluverir. lakin ne hikmetse teknik serviste her sürücüde çalışan mucizevi cdler vardır; bozuk diye gittiğinizde onları takıp "bakın çalışıyor, ehi ehi" yapabilirler. bir keresinde illallah deyip bilgisayarımda çalışmayan bi ton cd ile gitmiştim. adam yanımda alıp taktı birini. bilgisayar sapıttı, zar zor açıldı film, sonra adam deneme amaçlı filmi ortasında bi yere atlattığında olan oldu; oral seks sahnesi gibi bi sahneden yine dondu kaldı bilgisayar, elimizden bişi gelmedi, bakakaldık.. sonuç: karşılıklı utandık, cd sürücüsü akşama değiştirildi.
    (indiegirl, 03.10.2006 04:03)#10109989 !?

    taşra kurnazlığıyla iş görmeye çalışan bir acaip servismiş bu. raviyan-ı ahbar ve nakilan-ı asar şöyle naklediyorlar enteresan bir diğer vakayı:

    bir arkadaşımın* geçtiğimiz yıl kanada'dan alıp türkiye'ye getirdiği bir bilgisayar, satın alındıktan sadece 1 (yazıyla bir) ay sonra bu servise götürülüyor. yetkili servisin yetkin ötesi elemanları bilgisayara su döküldüğünü iddia edip 450 usd fiyat çekiyorlar. halbuki bilgisayarın sahibi su ile herhangi bir temasın olmadığına dair ateşin ve suyun üzerine yemin edebilecek durumda.

    buraya dikkat: bilgisayarın 3 yıllık uzatılmış garantisi olduğu halde servis garanti kapsamı dışı tutuyor ve müşteriden 450 usd servis ücreti tahsil ediyor.

    bilgisayarın sahibi kanada'ya dönüp toshiba servisine gittiğinde öğreniyor ki, cihazı garanti kapsamının dışında tutup müşterisinden 450 usd alan yetkili servisimiz toshiba'nın garantisinden de (garanti prosedürünü gizliden gizliye işleterek) 380 usd çekmiş. yani teknik ötesi servisimiz su ile teması olmayan bir bilgisayara su dökülmüş teşhisi koyup hem müşterisinden 450 usd, hem de merkezden 380 usd tahsil ederek uluslararası bir ali cengiz oyununa imza atıyor.

    galiba milletçe bu teknoloji denen şeye henüz hazır değiliz. biz gelişmeye daha primitif noktalardan tekrar mı başlasak acaba?



    doşiba kullanıcı olarak gülsem mi aglasam mı ?

    yeni notebook alacaklar mutlaka servisleri araştırsınlar







  • yetrli bi aciklama olmus
  • quote:

    Orijinalden alıntı: therebeder

    yetrli bi aciklama olmus
    Kimsenin servislere i$i dusmesin valla.Format c: yazmayi bilen herkes calisiyo oralarda.Binlerce $ veriyoruz,yeniside kolaylikla alinmiyo.Tabiyki en iyi ve kaliteli teknik servisi ummak hakki insanlarin.Bu teknik servisleri denetliyen yok mu hic,fast food restoranti isim hakki alir gibi,parayi bastiran alabiliyomu yetkili teknik servis belgesini.

    Musteri:Bunun ekrani donuyo ya,daha yeni aldik
    Yetkili:Biz ona bi format cakariz simdi,bak nasi kendine geliyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: therebeder

    yetrli bi aciklama olmus
    ekside bunlari okuduktan sonra 100 912 alma fikrimden wazgecmistim
  • Bende 1 ay içinde A100-599 almayı düşünüyodum. Çok tırstım açıkçası bunu okuyunca.. Bu servisler nasıl Toshiba'nın yetkili servisleri olabilir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tcukran

    Bende 1 ay içinde A100-599 almayı düşünüyodum. Çok tırstım açıkçası bunu okuyunca.. Bu servisler nasıl Toshiba'nın yetkili servisleri olabilir ?
    Burada şikayet edilen mecidiyeköy ve merkez servisleri (istanbul ) ben bakırköy servisine gittim ve hiç eksiksiz bu yazılanları yaşadım,,Önceden forumda biri kalitesiz hizmet aldıgını söyleyince %60 kullanıcıyı %40 servisi haklı bulup arkadaşlar abartıyor biraz derdim..Kendi gözümle yaşayınca görüyorum ki, eksigi var fazlası yok :(

    her türlü arızada format çakma moda olmuş :) bi de canım kardeşim format atıyor işletim sistemi kuruyor 60$ istiyor..

    para biriktirip hemen toshiba international 'a servis başvurusunda bulunmak lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_equal_mc2

    Burada şikayet edilen mecidiyeköy ve merkez servisleri (istanbul ) ben bakırköy servisine gittim ve hiç eksiksiz bu yazılanları yaşadım,,Önceden forumda biri kalitesiz hizmet aldıgını söyleyince %60 kullanıcıyı %40 servisi haklı bulup arkadaşlar abartıyor biraz derdim..Kendi gözümle yaşayınca görüyorum ki, eksigi var fazlası yok :(

    her türlü arızada format çakma moda olmuş :) bi de canım kardeşim format atıyor işletim sistemi kuruyor 60$ istiyor..

    para biriktirip hemen toshiba international 'a servis başvurusunda bulunmak lazım

    Alıntıları Göster
    valla bir toshiba kullancısı olarak henüz gitmedim ama bu yazılanlardan sonra biraz hor kullandığım aletime artık gözüm gibi bakacağım allah düşürmez beni inşallah oraya.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acy78

    valla bir toshiba kullancısı olarak henüz gitmedim ama bu yazılanlardan sonra biraz hor kullandığım aletime artık gözüm gibi bakacağım allah düşürmez beni inşallah oraya.

    Alıntıları Göster
    Topiclerde Toshibayı yere göğe sığdıramayan, Toshibayı tek geçerim, Toshiba kalitesi diyenlere ithaf olunur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinnan

    ekside bunlari okuduktan sonra 100 912 alma fikrimden wazgecmistim

    Alıntıları Göster
    toshiba benim gozumde sony den sonra ikincilik koltugundaydı ama bu yazı biraz fikrimi degistirir gibi oldu.. ama diger yandan arkadaslar aynı elestiriler hemen hemen tum markalar icin var, hemde hemen hemen aynı kelimeler..
    bence fazla takmamak lazım, bu firmalar avrupada amerikada musteriye illaki boyle davranamazlar, hem hukuksal duzenlemeler de yapıldı memleketimizde ama sanırım sorun 'biz' lerde.. cunku o teknik servislerde de 'biz'ler calısıyoruz..
    milliyetciligin vahsi ırkcılıga donustugu bu zamanlarda 'biz' yerine milliyetimizi yazmaya cekintim acıkcası, vatan hainligiyle suclanmak nede olsa bedava.. gereksiz oldu dimi :)) neyse dinlediginiz icin t$k :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdugan

    toshiba benim gozumde sony den sonra ikincilik koltugundaydı ama bu yazı biraz fikrimi degistirir gibi oldu.. ama diger yandan arkadaslar aynı elestiriler hemen hemen tum markalar icin var, hemde hemen hemen aynı kelimeler..
    bence fazla takmamak lazım, bu firmalar avrupada amerikada musteriye illaki boyle davranamazlar, hem hukuksal duzenlemeler de yapıldı memleketimizde ama sanırım sorun 'biz' lerde.. cunku o teknik servislerde de 'biz'ler calısıyoruz..
    milliyetciligin vahsi ırkcılıga donustugu bu zamanlarda 'biz' yerine milliyetimizi yazmaya cekintim acıkcası, vatan hainligiyle suclanmak nede olsa bedava.. gereksiz oldu dimi :)) neyse dinlediginiz icin t$k :D

    Alıntıları Göster
    ne kdr kotu olursa olsun hp nın serwısınden kotu degıldır ondan emınınm




  • bizim arkadaşın QOSMIO G30-194-C2 DUO T7600 2.33GHZ-2048MB-320GB-17"- vardı 1 tane ölü piksel vardı onu bile değiştirmedi herifler arkadaş ağladı bende olsam ağlardım walla.
    bende laptoba 8500 ytl versem 1 tane ölü pikseli değiştirmeseler kafayı bile yerim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deacon_frost

    bizim arkadaşın QOSMIO G30-194-C2 DUO T7600 2.33GHZ-2048MB-320GB-17"- vardı 1 tane ölü piksel vardı onu bile değiştirmedi herifler arkadaş ağladı bende olsam ağlardım walla.
    bende laptoba 8500 ytl versem 1 tane ölü pikseli değiştirmeseler kafayı bile yerim..
    packard bell teknik servisi..

    ben: merhabalar.. ekranim son 2-3 gundur renk değiştirmeye titremeye başladı..

    teknik servis(çalışanlar 14 -15 yaşlarında): tabi teslim alim..sorun nedir.. tekrar anlattım..yüzüme bakmadan aldılar..kendimi suçlu hissettim acaba rahatzmı ettim diye..

    aradan 2 gun geçti

    cevap: merhabalar..ben teknik servisten murat..ekraniniz sivi temasi gormus..(meyve suyu döküleli 3 ay oluyor)

    dipnot: meyve suyu sıvramıstı..ekranın içine göya meyve suyu dökmüşüm..

    cevapları devam ediyor.. beyfendi çok fazla sıvı temesı var..ayrıca klavyeniz bozulmus switch iniz kırılmıs anakartına meyve suyu gtimişş..

    ben: peki ekran neden bozuk..

    "galiba meyve suyu ekrani zedelemiş"..ekranda meyve suyu izi varmı.. "çok azda olsa var"..peki meyve suyuynun bozdugunu nerden biliyosunuz..
    "beyfendi bence öyle..başak bişey bulamadım..başka ekran takınca düzeliyor" tmm dedim yatprımıyorum..çünkü 375+kdv ekran 60+kdv de klavyeye istediler..

    geçen sene 1269 dolar+ kdv ye almıstım r 9755 modeli..

    neyse aldım eskisi gibi notebook umu..

    şuan klavyesini takmamıslar yerine durmuyor.. "E" tuşum çalışmıyor..vidaların bulundugu yerler hep çizik..

    yeni notebook almayı düşünüyorum ama araştırdıgım ve en son buradan okudugum kadarıyla teknk servisler hep aynı..
    araştırdım kiminki iyiyse onu alayım diye ama şuana kadar hep aynı şikayetler..
    sanırım en iyisi desktop alıp bişi oldumu kendimiz yapmak..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kutlukkagan -- 27 Nisan 2007; 11:56:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kutlukkagan

    packard bell teknik servisi..

    ben: merhabalar.. ekranim son 2-3 gundur renk değiştirmeye titremeye başladı..

    teknik servis(çalışanlar 14 -15 yaşlarında): tabi teslim alim..sorun nedir.. tekrar anlattım..yüzüme bakmadan aldılar..kendimi suçlu hissettim acaba rahatzmı ettim diye..

    aradan 2 gun geçti

    cevap: merhabalar..ben teknik servisten murat..ekraniniz sivi temasi gormus..(meyve suyu döküleli 3 ay oluyor)

    dipnot: meyve suyu sıvramıstı..ekranın içine göya meyve suyu dökmüşüm..

    cevapları devam ediyor.. beyfendi çok fazla sıvı temesı var..ayrıca klavyeniz bozulmus switch iniz kırılmıs anakartına meyve suyu gtimişş..

    ben: peki ekran neden bozuk..

    "galiba meyve suyu ekrani zedelemiş"..ekranda meyve suyu izi varmı.. "çok azda olsa var"..peki meyve suyuynun bozdugunu nerden biliyosunuz..
    "beyfendi bence öyle..başak bişey bulamadım..başka ekran takınca düzeliyor" tmm dedim yatprımıyorum..çünkü 375+kdv ekran 60+kdv de klavyeye istediler..

    geçen sene 1269 dolar+ kdv ye almıstım r 9755 modeli..

    neyse aldım eskisi gibi notebook umu..

    şuan klavyesini takmamıslar yerine durmuyor.. "E" tuşum çalışmıyor..vidaların bulundugu yerler hep çizik..

    yeni notebook almayı düşünüyorum ama araştırdıgım ve en son buradan okudugum kadarıyla teknk servisler hep aynı..
    araştırdım kiminki iyiyse onu alayım diye ama şuana kadar hep aynı şikayetler..
    sanırım en iyisi desktop alıp bişi oldumu kendimiz yapmak..

    Alıntıları Göster
    VAllaha arkadaşlar ne yalan söyliyim 2kere verdim Fujitsu siemens laptopumu servise.
    1hafta içinde tüm herşeyini halledip geri verdiler.Bence fj bunlardan iyi.
    Fan değiştirdiler invertorları değiştirdiler 1haftadan fazla sürmedi.
    İlk gönderdiğimde ekran kartı bozukmuş değişecek dediler garantiden.Parçası yok yurtdışından gelecek dedi.
    Ne zaman gelir dedim 15gün dedi.1Hafta sonra telefon geldi tamam laptopunuz hazır gelip alabilirsiniz.

    Aceri bilmiyorum ama inşallah fj kadar iyidir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    VAllaha arkadaşlar ne yalan söyliyim 2kere verdim Fujitsu siemens laptopumu servise.
    1hafta içinde tüm herşeyini halledip geri verdiler.Bence fj bunlardan iyi.
    Fan değiştirdiler invertorları değiştirdiler 1haftadan fazla sürmedi.
    İlk gönderdiğimde ekran kartı bozukmuş değişecek dediler garantiden.Parçası yok yurtdışından gelecek dedi.
    Ne zaman gelir dedim 15gün dedi.1Hafta sonra telefon geldi tamam laptopunuz hazır gelip alabilirsiniz.

    Aceri bilmiyorum ama inşallah fj kadar iyidir...

    Alıntıları Göster
    Allah kimseyi düşürmesin korku filmi gibi walla bence bu ülkemize has bi durum. nice örnek de duyuyoruz adamlar marka imajımız zedelenmesin diyerek notebooku servise almayı bırak üst modelini veriyorlar. ama o ülkelerde hiçbişeyin korsanına tamah eden yok, bilgisayar sektörünü aç kalanın son kapısı olarak gören de yok. serduganın dediği gibi biz vurdumduymaz oldukça başımıza açılıyor bu işler. hakkımızı aramaktan korkarhalde neme lazımcı olmuşuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravoecho

    Allah kimseyi düşürmesin korku filmi gibi walla bence bu ülkemize has bi durum. nice örnek de duyuyoruz adamlar marka imajımız zedelenmesin diyerek notebooku servise almayı bırak üst modelini veriyorlar. ama o ülkelerde hiçbişeyin korsanına tamah eden yok, bilgisayar sektörünü aç kalanın son kapısı olarak gören de yok. serduganın dediği gibi biz vurdumduymaz oldukça başımıza açılıyor bu işler. hakkımızı aramaktan korkarhalde neme lazımcı olmuşuz.

    Alıntıları Göster
    anlaşılan Türki ye hiç bir servis adam akıllı deil yapck bişi yk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2fast4u

    anlaşılan Türki ye hiç bir servis adam akıllı deil yapck bişi yk

    Alıntıları Göster
    demekki teknik servis rezaleti sadece şu veya bu markada değil toshibadada bile olabiliyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nKEEPr

    demekki teknik servis rezaleti sadece şu veya bu markada değil toshibadada bile olabiliyor..

    Alıntıları Göster
    bu durumda en iyisi gene acer heralde. ikinci el almış olduğum notebook un dvd den çok ses geliyor diye verdim cd değişip verdiler. sağolsunlar şimdi lcd yi de değiştireceğim belli belirsiz bir leke yüzünden. heralde gene en iyi acer ne dersiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oktayakgoz

    bu durumda en iyisi gene acer heralde. ikinci el almış olduğum notebook un dvd den çok ses geliyor diye verdim cd değişip verdiler. sağolsunlar şimdi lcd yi de değiştireceğim belli belirsiz bir leke yüzünden. heralde gene en iyi acer ne dersiniz

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: oktayakgoz

    bu durumda en iyisi gene acer heralde. ikinci el almış olduğum notebook un dvd den çok ses geliyor diye verdim cd değişip verdiler. sağolsunlar şimdi lcd yi de değiştireceğim belli belirsiz bir leke yüzünden. heralde gene en iyi acer ne dersiniz

    sorun çıkarmadığı sürece hepsi şaka bir yana laptopa dünyanın parasını dökmek istemeyen kitle için şu sıralar acer çok iyi seçenekler sunuyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nKEEPr

    quote:

    Orjinalden alıntı: oktayakgoz

    bu durumda en iyisi gene acer heralde. ikinci el almış olduğum notebook un dvd den çok ses geliyor diye verdim cd değişip verdiler. sağolsunlar şimdi lcd yi de değiştireceğim belli belirsiz bir leke yüzünden. heralde gene en iyi acer ne dersiniz

    sorun çıkarmadığı sürece hepsi şaka bir yana laptopa dünyanın parasını dökmek istemeyen kitle için şu sıralar acer çok iyi seçenekler sunuyor

    Alıntıları Göster
    bence yapmaniz gereken buradaki servisi toshibanin merkezine (bildigim kadariyla amerikada) sikayet etmek arkadaslar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nosthomak

    bence yapmaniz gereken buradaki servisi toshibanin merkezine (bildigim kadariyla amerikada) sikayet etmek arkadaslar

    Alıntıları Göster
    Sadece Toshiba değil arkadaşlar hepsi birbirinden beter Teknik Servislerin. Acer, Hp kullandım şuan toshibam var. Hepsi birbirinden kötü Teknik Servislerin, sadece laptoplar için geçerli değil bu tüm elektronik aletler için geçerli, bence.
    Bunun nedeni, yeterli eğitim almamış, yarım yamalak bilgili tecrübesiz insanların, art niyetli insanların bu Teknik Servislerde çalışmasıdır. Aslında Teknik Servislerin denetlenmesi gerekli bence, mesela Toshiba veya Hp ülkelerdeki Teknik Servislerini denetlemeli, oradaki elamanları özenle seçmeli ve özel eğitimler vermeli. Başı boş bırakılmış bir Teknik Servis, insanları kandırarak, soyan altadan mağdur eden bir şeye dönüşüyor...
    Ayrıca bazı arkadaşlar, ben Toshiba alacaktım soğudum falan demiş, bence hiç soğumayın Toshiba en kaliteli notebook lardan biridir, sadece Toshiba değil tüm Teknik Servisler böyle, yukarıda Tohiba için yazılanların hemen hemen benzerleri diğer markalar içinde yazılabilir. Mesela ben Acer için yazabilirim yaşadıklarımı.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.