birkaç gündür bmw hayranlığım tepe noktasına ulaşmış durumda. nasıl etsek te yeni bir bmw 320 d sahibi olsam diye bakınıyorum hesaplıyorum , yok arkadaş olmuyor hesap tutmuyor. malesef bir prensibim vardı. alacağın araba 10 maaşını geçmesin diye:) çok istersen eğer 12 maaşı verebilirsin derdim kendi kendime. ya zam bekleyecez ya da prensipleri bıozacaz. halihazırda 4 aydır lpgli golf6 kullanıyorum , az önce arkadaşımın henüz yeni aldığı c180 ine bindim. biraz gezdik. içi bana dar geldi golften sonra ama güzel gırtlağına kadar dolu bir arabaydı. sunroof muhteşemdi diyebilirim. yolda ben burdayım diye sessizce bağırıyor olmalıydı ki çook dikkat çekiyordu araba.
cc de harika görünüyor aama işte bazı eleştirileri dikkate almakta fayda var. hakikaten o direksiyonla o araba olmaz. bmw 3 serisi candır sanırım. kullanmadan canlı canlı görmeden de pek yorum yapmamak gerekir. offf ne yapsam sıkıntı bastı.
bi kullansam acaba prensiplerim görmezlikten gelinebilir mi? şimdi durduk yerde 50-60 milyar kredi çekmek zorunda kalacam.... bu krediye de 15-20 faiz ödenecek, araba da eskidiği için 15-20 k düşecek bizim hitler golf kadar zarara girecem.
birileri "golf candır , hele hele hitlerse tadından yenmez , ne lpg mi ? delimisin hocam ;o verilip te bmw alınır mı hiç ?"dese de avunsam birazcık...
quote:
Orijinalden alıntı: YAŞLI KURTTTT
quote:
Orijinalden alıntı: gh912
Bu konunun sorusunu bende kendi kendime çok sordum iki aracıda detaylı inceledim ve en sonunda 1.4 tsi 160 hp dsg cc yi aldım.Nedenlerine gelince,birincisi benim herhangi bir marka takıntım yoktur,benim için önemli olan fiyat kalite orantısına bağlı olarak bir aracın sahibine hem estetik hemde konfor olarak hitab edip etmediğidir.İki araçta tartışmasız güzel araçlar ancak cc nin standart paketine ulaşan, en basitinden ön arka park sensörü,bizenon far,elektronik klima, 17 jant,elektrikli sırt ve bel destekli spor koltuklar gibi güzel opsİyonları olan bir 316 almak için 96000 lirayı gözden çıkarmanız gerekiyor.Şu anda cc nin saydığım özellikleri olan standart paketlisini 79000 liraya alabiliyorsunuz.Arada hatırı sayılır bir başlangıç fiyat farkı var.96000 gibi rakamlara çıkıldığında cc yi aklınıza gelebilecek her türlü opsiyonla doldurabileceğinizden emin olabilirsiniz. Yalnız tartışma konusu olamayacak bir şey varsa oda 3 serisnin iç mekanının daha modern ve şık olduğudur,ancak bu demek değildir ki cc' nin iç mekanın kalitesizdir.Benim şu ana kadar bindiğim ilk vw olduğu için aracın içi bana sıkıntı yaratmıyor,ve özellikle geceleyin ışıklandırmalar keyif veriyor.Konsol bence gayet derli toplu ve ekran yeterli hareketi katıyor.Şunu da söylemek istiyorum vw' ni bütün araçlarında aynı iç mekanı kullanmakla eleştiriyorlar ancak çoğu marka bu söylenileni yapıyor hatta bmw mercedes bile yapıyor.Örnek vermek gerekirse 3 serisini incelemeye gittiğimde merakımdan 1 serisinin içine de oturdum,aracın içi birebir 3 serisi,makyajlı c serisi mercedesin içi birebir e serisi olmuş,ope'le bakıyorum astra'nın içi insignia'nın küçültülmüş versiyonu.İki aracıda görsel olarak kıyaslamak gerekirse bence cc çok ama çok ağır basıyor.Bunu inanın çevre tepkisinden de anlayacaksınız.Araca inanılmaz ilgi gösteriyorlar.Boyut olarak cc 3 serisinden daha heybetli ancak iç mekan genişliği olarak fark yok denecek kadar az.İki aracın bagajını kıyaslamam gerekirse cc nin bagajı şaşılacak kadar büyük.3serisini test etmediğim için motor ve performans konusunda bir fikrim yok ancak cc'yi yaklaşık iki aydır kullanıyorum ve bu konuda sizlere izlenimlerimi aktarayım.En başta şunu söylemek istiyorum aracım 1200 km de ve şu ana kadar dsg şanzımanlar için söylenen parke taşlarda tkırtı şıkırtı yapıyor şikayetine şu an için rastlamadım.Belki ilerleyen kilometrelerde olacaksa bunu sizlerle paylaşırım.Şanzımanın karakterine gelince d modunda gayet konforlu ve fazla agresif olmadan hızlı ve hissiz vites geçişleri sağlıyor.Bir bakıyorsunuz arac çabucak 7. vitese geçmiş.Hal böyle olunca arac düşük kilometrelerde çok sakin sessiz ve yakıt konusunda son derece cimri davranıyor.Ancak şanzımanı s moduna aldığınızda ve gaza bastığınızda arac 1.5 tonluk ağırlığından beklenmeyecek bir şekilde ivmeleniyor ve nefesi kesilmeden 220 km ye kadar çabucak geliyor,220 km den sonra hızlanmada isteksizlik başlıyor ancak yinede yapmış olduğum testte hafif yokuş aşağı 240 km ye kadar ivmelendi ve dahada giderdi ama söylediğim gibi 220 dan sonra araç daha da hızlanmak için boş yol arıyor.1.4 tsi 160 beygirlik motorun bu aracı yürütmediğini iddia eden arkadaşlar lütfen ne marka ve ne motor gücünde araçlar kullanıyorlar onuda söylesinler ki neye göre hantal ve yürümüyor bilelim.Bu araçlar çoğu atmosferik 2.0 motorlu arabalara nal toplatır bundan emin olabilirsiniz.Bunu eskiden e 36 kasa 6 silindirli 150 hp lik 320 i bmw sahibi olan biri olarak iddialı bir şekilde söylüyorum. CC nin yol tutuşuna gelirsek tek kelimeyle mükemmel.Yola hızlandıkça yapışıyor ancak bunun bedelini de konfordan bir parça ödün vererek ödüyorsunuz.Spor süspansiyonlar birazcık sert.Aracın kapılarında çıta olmamasıda çok estetik ve insana farklı bir araç kullandığının hissini çokça sağlıyor.Aracın olumsuz bir yanını söylemem gerekirse ,arka camı coupe tasarımından dolayı son derece küçük buda geri görüste sıkıntı yaratıyor.Geri görüş kamerası olmazsa olmaz opsiyonlardan bence.Yakıt tüketimim istanbul içi karışık kullanımda 245/35/19 luk lastiklerle 9.8 litrelerde geziniyor. Son söz olarak aracı kısaca özetlemem gerekirse fiyatıyla orantıladığınızda size fazlasını verebilecek bir araç bundan emin olabilirsiniz.İlerleyen km lerde olumsuzluklar veya başka değişik izlenimlerim olursa sizlerle paylaşırım.Herkese saygılar.
oncelıkle hayırlı olsun gule gule kullan.arac kullanan kısılerın fıkrı benım ıcın onemlı.baz fıyatları arasında kesınlıkle fark var ve hatrı sayılır far ancak,verdıgın ortalamalardan da anlasılıyokı,cc nın yakıtı 2lt kadar bmw den cok olcak gıbı buda 100 bın km de yaklaıs 10 bın tl ederkı bu anlamda aradakı fark azda olsa kapanır gıbı.sımdı ben accort 156 beygır 2.0 vtec motorlu arac kullandım ve yokusu test ettıgım 136 beygır 3.16 kadar ıyı ckmadı.cc dede yokus yukarı tırmanmada sorun varmı(kasa ıtıbarı ıle agır olabılır) dıs goruntu kesınlıkle bmw den daha ıyı kabul,ancak aracın soforunun sureklı ıcını gormek zorunda kalmasını dusunursek ıcıde onemsenmesı gerekır.bu dogrultuda navıgasyon ve gerı gorus kamerası cc de kesınlıkle olması gerekır dıye dusunuyorum en azından keyıf veren bıseyler olmalı.start stop varmı cc de,varsa audı tarzı mı bmw gıbı ayrı bı tus mu vardır.bmw nın kendıne has guzel bı motor sesı vardır,accort un cok guzel motor sesı vardır,cc de motor sesı nasıldır,mesela c 180 1.6 motor sesı ıgrenc otesı bogulur tarzdan acaba cc nasıl ve uzun yolda bogulma hosso varmıdır.ayrıca lastık sesı ıcerde nasıl,sert suspansıyon hep sorun olmusdur cukurların vea bzuk yolun sesını oldugu gıbı ıcerıdedır,ses yalıtımı nasıldır.kessfettıgın yenılıklerı burdan paylasmanı ısderım guzel gunlerde kullanın.
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.Sorularınıza gelince,arac yokuş yukarı gayet iyi hızlanıyor en azından söylediğim gibi e36 320 den her konuda daha başarılı.Yakıt tüketimi konusunda sizinle aynı fikirde değilim,nedenine gelince her arac genelde katalog değerinin üstünde yakıt tüketimi sergiler.Ben bmw nin de benzer tüketim sergileyeceğini düşünüyorum.Birde ben 245.35.19 luk lastiklere ve jantlara geçiş yaptım buda yakıt tüketimini biraz arttırır.Ses konusuna gelince aracın sesi benim çok hoşuma gidiyor ancak bmw nin kendine özel o motor vızıltısının keyfini hiçbir araçtan almadığımı söyleyebilirim.Ses yalıtımı başarılı,araç 7 vitesli olduğu için motor normal kullanımda düşük devirlerde seyrediyor ve içeri hiç motor sesi almıyor.Aracın üzerinde conti lastikler var ve yol sesini iyi absorbe ediyor.Aracta start stop sistemi yok.İç mekan konusuna gelince bencede biraz sade bir iç mekanı var ama orta konsoldaki ekran bir nebzede olsa hareket katıyor,özelliklede geceleyin.
quote:
Orijinalden alıntı: gh912
quote:
Orijinalden alıntı: YAŞLI KURTTTT
quote:
Orijinalden alıntı: gh912
Bu konunun sorusunu bende kendi kendime çok sordum iki aracıda detaylı inceledim ve en sonunda 1.4 tsi 160 hp dsg cc yi aldım.Nedenlerine gelince,birincisi benim herhangi bir marka takıntım yoktur,benim için önemli olan fiyat kalite orantısına bağlı olarak bir aracın sahibine hem estetik hemde konfor olarak hitab edip etmediğidir.İki araçta tartışmasız güzel araçlar ancak cc nin standart paketine ulaşan, en basitinden ön arka park sensörü,bizenon far,elektronik klima, 17 jant,elektrikli sırt ve bel destekli spor koltuklar gibi güzel opsİyonları olan bir 316 almak için 96000 lirayı gözden çıkarmanız gerekiyor.Şu anda cc nin saydığım özellikleri olan standart paketlisini 79000 liraya alabiliyorsunuz.Arada hatırı sayılır bir başlangıç fiyat farkı var.96000 gibi rakamlara çıkıldığında cc yi aklınıza gelebilecek her türlü opsiyonla doldurabileceğinizden emin olabilirsiniz. Yalnız tartışma konusu olamayacak bir şey varsa oda 3 serisnin iç mekanının daha modern ve şık olduğudur,ancak bu demek değildir ki cc' nin iç mekanın kalitesizdir.Benim şu ana kadar bindiğim ilk vw olduğu için aracın içi bana sıkıntı yaratmıyor,ve özellikle geceleyin ışıklandırmalar keyif veriyor.Konsol bence gayet derli toplu ve ekran yeterli hareketi katıyor.Şunu da söylemek istiyorum vw' ni bütün araçlarında aynı iç mekanı kullanmakla eleştiriyorlar ancak çoğu marka bu söylenileni yapıyor hatta bmw mercedes bile yapıyor.Örnek vermek gerekirse 3 serisini incelemeye gittiğimde merakımdan 1 serisinin içine de oturdum,aracın içi birebir 3 serisi,makyajlı c serisi mercedesin içi birebir e serisi olmuş,ope'le bakıyorum astra'nın içi insignia'nın küçültülmüş versiyonu.İki aracıda görsel olarak kıyaslamak gerekirse bence cc çok ama çok ağır basıyor.Bunu inanın çevre tepkisinden de anlayacaksınız.Araca inanılmaz ilgi gösteriyorlar.Boyut olarak cc 3 serisinden daha heybetli ancak iç mekan genişliği olarak fark yok denecek kadar az.İki aracın bagajını kıyaslamam gerekirse cc nin bagajı şaşılacak kadar büyük.3serisini test etmediğim için motor ve performans konusunda bir fikrim yok ancak cc'yi yaklaşık iki aydır kullanıyorum ve bu konuda sizlere izlenimlerimi aktarayım.En başta şunu söylemek istiyorum aracım 1200 km de ve şu ana kadar dsg şanzımanlar için söylenen parke taşlarda tkırtı şıkırtı yapıyor şikayetine şu an için rastlamadım.Belki ilerleyen kilometrelerde olacaksa bunu sizlerle paylaşırım.Şanzımanın karakterine gelince d modunda gayet konforlu ve fazla agresif olmadan hızlı ve hissiz vites geçişleri sağlıyor.Bir bakıyorsunuz arac çabucak 7. vitese geçmiş.Hal böyle olunca arac düşük kilometrelerde çok sakin sessiz ve yakıt konusunda son derece cimri davranıyor.Ancak şanzımanı s moduna aldığınızda ve gaza bastığınızda arac 1.5 tonluk ağırlığından beklenmeyecek bir şekilde ivmeleniyor ve nefesi kesilmeden 220 km ye kadar çabucak geliyor,220 km den sonra hızlanmada isteksizlik başlıyor ancak yinede yapmış olduğum testte hafif yokuş aşağı 240 km ye kadar ivmelendi ve dahada giderdi ama söylediğim gibi 220 dan sonra araç daha da hızlanmak için boş yol arıyor.1.4 tsi 160 beygirlik motorun bu aracı yürütmediğini iddia eden arkadaşlar lütfen ne marka ve ne motor gücünde araçlar kullanıyorlar onuda söylesinler ki neye göre hantal ve yürümüyor bilelim.Bu araçlar çoğu atmosferik 2.0 motorlu arabalara nal toplatır bundan emin olabilirsiniz.Bunu eskiden e 36 kasa 6 silindirli 150 hp lik 320 i bmw sahibi olan biri olarak iddialı bir şekilde söylüyorum. CC nin yol tutuşuna gelirsek tek kelimeyle mükemmel.Yola hızlandıkça yapışıyor ancak bunun bedelini de konfordan bir parça ödün vererek ödüyorsunuz.Spor süspansiyonlar birazcık sert.Aracın kapılarında çıta olmamasıda çok estetik ve insana farklı bir araç kullandığının hissini çokça sağlıyor.Aracın olumsuz bir yanını söylemem gerekirse ,arka camı coupe tasarımından dolayı son derece küçük buda geri görüste sıkıntı yaratıyor.Geri görüş kamerası olmazsa olmaz opsiyonlardan bence.Yakıt tüketimim istanbul içi karışık kullanımda 245/35/19 luk lastiklerle 9.8 litrelerde geziniyor. Son söz olarak aracı kısaca özetlemem gerekirse fiyatıyla orantıladığınızda size fazlasını verebilecek bir araç bundan emin olabilirsiniz.İlerleyen km lerde olumsuzluklar veya başka değişik izlenimlerim olursa sizlerle paylaşırım.Herkese saygılar.
oncelıkle hayırlı olsun gule gule kullan.arac kullanan kısılerın fıkrı benım ıcın onemlı.baz fıyatları arasında kesınlıkle fark var ve hatrı sayılır far ancak,verdıgın ortalamalardan da anlasılıyokı,cc nın yakıtı 2lt kadar bmw den cok olcak gıbı buda 100 bın km de yaklaıs 10 bın tl ederkı bu anlamda aradakı fark azda olsa kapanır gıbı.sımdı ben accort 156 beygır 2.0 vtec motorlu arac kullandım ve yokusu test ettıgım 136 beygır 3.16 kadar ıyı ckmadı.cc dede yokus yukarı tırmanmada sorun varmı(kasa ıtıbarı ıle agır olabılır) dıs goruntu kesınlıkle bmw den daha ıyı kabul,ancak aracın soforunun sureklı ıcını gormek zorunda kalmasını dusunursek ıcıde onemsenmesı gerekır.bu dogrultuda navıgasyon ve gerı gorus kamerası cc de kesınlıkle olması gerekır dıye dusunuyorum en azından keyıf veren bıseyler olmalı.start stop varmı cc de,varsa audı tarzı mı bmw gıbı ayrı bı tus mu vardır.bmw nın kendıne has guzel bı motor sesı vardır,accort un cok guzel motor sesı vardır,cc de motor sesı nasıldır,mesela c 180 1.6 motor sesı ıgrenc otesı bogulur tarzdan acaba cc nasıl ve uzun yolda bogulma hosso varmıdır.ayrıca lastık sesı ıcerde nasıl,sert suspansıyon hep sorun olmusdur cukurların vea bzuk yolun sesını oldugu gıbı ıcerıdedır,ses yalıtımı nasıldır.kessfettıgın yenılıklerı burdan paylasmanı ısderım guzel gunlerde kullanın.
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.Sorularınıza gelince,arac yokuş yukarı gayet iyi hızlanıyor en azından söylediğim gibi e36 320 den her konuda daha başarılı.Yakıt tüketimi konusunda sizinle aynı fikirde değilim,nedenine gelince her arac genelde katalog değerinin üstünde yakıt tüketimi sergiler.Ben bmw nin de benzer tüketim sergileyeceğini düşünüyorum.Birde ben 245.35.19 luk lastiklere ve jantlara geçiş yaptım buda yakıt tüketimini biraz arttırır.Ses konusuna gelince aracın sesi benim çok hoşuma gidiyor ancak bmw nin kendine özel o motor vızıltısının keyfini hiçbir araçtan almadığımı söyleyebilirim.Ses yalıtımı başarılı,araç 7 vitesli olduğu için motor normal kullanımda düşük devirlerde seyrediyor ve içeri hiç motor sesi almıyor.Aracın üzerinde conti lastikler var ve yol sesini iyi absorbe ediyor.Aracta start stop sistemi yok.İç mekan konusuna gelince bencede biraz sade bir iç mekanı var ama orta konsoldaki ekran bir nebzede olsa hareket katıyor,özelliklede geceleyin.
bılgıler ıcın tesekkuler...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme