Şimdi Ara

YENİ BMW 3.16 MI? YOKSA YENİ PASSAT CC Mİ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
183
Cevap
0
Favori
15.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar 2009 honda accort beyaz aracımı sattım,aracım gayet konforlu ama cokda performanslı degıldı.2.0 benzlınlı 156 beygır gucu vardı ancak 0-100 cok ıyı degıldı.ancak yol tutusu yola olan tepkısı verıs surus keyfıne dıyecek yok.ayrıca full+full ıdı.bu kısa bılgıden sonra bu aracdan sonra yenı passat cc 1.4 lt 160 beygır mı yoksa bmw yenı 3.16 136 beygrmı dersınız.ıkısı fıyat olarak hemen hemen aynıdır.allah herkese gonlune gore arac sahıbı yapsın ınsallah dıyorum ve dusuncelerınızı paylasmanızı beklıyorum saygılar.



  • 3.16 pek randıman vermez CC daha iyi bu konuda ama istersen yeni 3.18 bekle 1 serisindeki motoru kullanacaklarmış.
  • ''3.16 + Chip tuning'' diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    ''3.16 + Chip tuning'' diyorum
    3.16 yı test etme ımkanım oldu,8 ılerı olması buyuk avantaj.yokusu sıkılmadan ckabılıyosunuz,hızlanma tatmın edıceı ama uzun yolda motorun performansı hakkında pek bılgım yok.passat cc yı hıc bılmıyorum.1.4 motora 160 beygır nekadar real bılmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    ''3.16 + Chip tuning'' diyorum
    chıp takılması ıle beraber beygır gucu nekadar artar ve hıssedılır bı degısıklık oluyomu gercekden.ayrıca motora zararı varmıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    ''3.16 + Chip tuning'' diyorum
    3.16 ve CC aynı fiyat kesinlikle değil.Birinin başlangıç fiyatı 80.000 TL, diğerinin 88.600 TL.CC' de standart olarak bi-xenon farlar, led arka stoplar, hız sabitleyici, spor koltuklar, ışık ve ayna paketi, 17'' alüminyum alaşım jantlar, otomatik klima, Renkli dokunmatik ekran ve cd-changer standart.3.16 ise bomboş standart paketiyle ve tipsiz ön görünümüyle nal toplar.CC hem donanımda hemde tasarımda daha öndedir bana göre.Motoru hiç saymıyorum zaten.Sırf arkadan itişli sürüş zevki iyi diye gidip 3.16' ya o parayı bağlamam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    3.16 ve CC aynı fiyat kesinlikle değil.Birinin başlangıç fiyatı 80.000 TL, diğerinin 88.600 TL.CC' de standart olarak bi-xenon farlar, led arka stoplar, hız sabitleyici, spor koltuklar, ışık ve ayna paketi, 17'' alüminyum alaşım jantlar, otomatik klima, Renkli dokunmatik ekran ve cd-changer standart.3.16 ise bomboş standart paketiyle ve tipsiz ön görünümüyle nal toplar.CC hem donanımda hemde tasarımda daha öndedir bana göre.Motoru hiç saymıyorum zaten.Sırf arkadan itişli sürüş zevki iyi diye gidip 3.16' ya o parayı bağlamam.

    Alıntıları Göster
    Eğer performans bazlı bir araç arıyorsanız 1.6 BMW pek tatmin etmeyecektir bence 1.4TSI CC daha iyi bir seçim olur ben şahsen performansını yeterli buluyorum bana yetiyorda artıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    3.16 ve CC aynı fiyat kesinlikle değil.Birinin başlangıç fiyatı 80.000 TL, diğerinin 88.600 TL.CC' de standart olarak bi-xenon farlar, led arka stoplar, hız sabitleyici, spor koltuklar, ışık ve ayna paketi, 17'' alüminyum alaşım jantlar, otomatik klima, Renkli dokunmatik ekran ve cd-changer standart.3.16 ise bomboş standart paketiyle ve tipsiz ön görünümüyle nal toplar.CC hem donanımda hemde tasarımda daha öndedir bana göre.Motoru hiç saymıyorum zaten.Sırf arkadan itişli sürüş zevki iyi diye gidip 3.16' ya o parayı bağlamam.

    pekı ıcı konusunda ne dıyosun,oldum olası passat ıcını begenmemısımdır.cok duz gelıyo.ama dısı kesınlıkle bmw den daha ıyı.fakar aracın hep ıcınde oldugumuzu dusunursek?
  • Aynı motor 116i de kullanılıyor, 316i içinde yeterli olacağını düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Eğer performans bazlı bir araç arıyorsanız 1.6 BMW pek tatmin etmeyecektir bence 1.4TSI CC daha iyi bir seçim olur ben şahsen performansını yeterli buluyorum bana yetiyorda artıyor.

    sanırım passat cc yı kullanıyosun,yorumundan o anlasılıyo.yakıtı tam olarak nedır?aracda hosuna gıtmeyen ne var pekı paylasırmısın.uzun yolda ıken,motorun performansı nasıl.yanı vıtesın 4 den 5 e gecmesınden sonrakı tepkısı nasıl?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YAŞLI KURTTTT

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    3.16 ve CC aynı fiyat kesinlikle değil.Birinin başlangıç fiyatı 80.000 TL, diğerinin 88.600 TL.CC' de standart olarak bi-xenon farlar, led arka stoplar, hız sabitleyici, spor koltuklar, ışık ve ayna paketi, 17'' alüminyum alaşım jantlar, otomatik klima, Renkli dokunmatik ekran ve cd-changer standart.3.16 ise bomboş standart paketiyle ve tipsiz ön görünümüyle nal toplar.CC hem donanımda hemde tasarımda daha öndedir bana göre.Motoru hiç saymıyorum zaten.Sırf arkadan itişli sürüş zevki iyi diye gidip 3.16' ya o parayı bağlamam.

    pekı ıcı konusunda ne dıyosun,oldum olası passat ıcını begenmemısımdır.cok duz gelıyo.ama dısı kesınlıkle bmw den daha ıyı.fakar aracın hep ıcınde oldugumuzu dusunursek?

    Passat içini beğenmediyseniz CC den uzak durun, farkı yok..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YAŞLI KURTTTT

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    3.16 ve CC aynı fiyat kesinlikle değil.Birinin başlangıç fiyatı 80.000 TL, diğerinin 88.600 TL.CC' de standart olarak bi-xenon farlar, led arka stoplar, hız sabitleyici, spor koltuklar, ışık ve ayna paketi, 17'' alüminyum alaşım jantlar, otomatik klima, Renkli dokunmatik ekran ve cd-changer standart.3.16 ise bomboş standart paketiyle ve tipsiz ön görünümüyle nal toplar.CC hem donanımda hemde tasarımda daha öndedir bana göre.Motoru hiç saymıyorum zaten.Sırf arkadan itişli sürüş zevki iyi diye gidip 3.16' ya o parayı bağlamam.

    pekı ıcı konusunda ne dıyosun,oldum olası passat ıcını begenmemısımdır.cok duz gelıyo.ama dısı kesınlıkle bmw den daha ıyı.fakar aracın hep ıcınde oldugumuzu dusunursek?

    Evet iç dizayn çok düz ve klasik bir yapısı var.Heyecan verici bir tasarımı yok.Ama BMW' nin başlangıç paketindeki iç mekanında şık olduğu söylenemez.Bir tanıdığım 3.20 D modern line aldı.Aracı inceledim modern line bile bana öyle çokta etkileyici gelmedi açıkcası.CC' ye alcantara koltuk, cam tavan, lake ville jant ekletin keyfini çıkarın derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YAŞLI KURTTTT

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Eğer performans bazlı bir araç arıyorsanız 1.6 BMW pek tatmin etmeyecektir bence 1.4TSI CC daha iyi bir seçim olur ben şahsen performansını yeterli buluyorum bana yetiyorda artıyor.

    sanırım passat cc yı kullanıyosun,yorumundan o anlasılıyo.yakıtı tam olarak nedır?aracda hosuna gıtmeyen ne var pekı paylasırmısın.uzun yolda ıken,motorun performansı nasıl.yanı vıtesın 4 den 5 e gecmesınden sonrakı tepkısı nasıl?

    Passat CC kullanmıyorum Scirocco kullanıyorum ancak motor aynı motor 1.4TSI 160 ps yakıt olarak sakin kullanımda 9-10 civarı seyrediyor tabi daha düşürmek mümkün ben biraz fazla sıkıştırdığım için 14'leri felan görebiliyor.Motor performansı olarak güzel hoşuma gitmeyen her hangi birşey yok yani gaza basıldığında performansı gerçekden güzel bana göre yakıtıda performansına göre ideal ancak tabiki CC kasa olarak daha ağır bir araç o kasadaki 1.4 TSI motorun performansı nasıl olur bilmiyorum daha önce 2.0 TSI kullandım ancak 1.4TSI hiç kullanmadım o yüzden pek yorum yapamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: YAŞLI KURTTTT

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Eğer performans bazlı bir araç arıyorsanız 1.6 BMW pek tatmin etmeyecektir bence 1.4TSI CC daha iyi bir seçim olur ben şahsen performansını yeterli buluyorum bana yetiyorda artıyor.

    sanırım passat cc yı kullanıyosun,yorumundan o anlasılıyo.yakıtı tam olarak nedır?aracda hosuna gıtmeyen ne var pekı paylasırmısın.uzun yolda ıken,motorun performansı nasıl.yanı vıtesın 4 den 5 e gecmesınden sonrakı tepkısı nasıl?

    Passat CC kullanmıyorum Scirocco kullanıyorum ancak motor aynı motor 1.4TSI 160 ps yakıt olarak sakin kullanımda 9-10 civarı seyrediyor tabi daha düşürmek mümkün ben biraz fazla sıkıştırdığım için 14'leri felan görebiliyor.Motor performansı olarak güzel hoşuma gitmeyen her hangi birşey yok yani gaza basıldığında performansı gerçekden güzel bana göre yakıtıda performansına göre ideal ancak tabiki CC kasa olarak daha ağır bir araç o kasadaki 1.4 TSI motorun performansı nasıl olur bilmiyorum daha önce 2.0 TSI kullandım ancak 1.4TSI hiç kullanmadım o yüzden pek yorum yapamıyorum.

    tesekkur ederım bılgıler ıcın,ancak yakıtu cok gıbı geldı,cc de kasa daha agır olacagından daha cok yakar gıbı.saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YAŞLI KURTTTT

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: YAŞLI KURTTTT

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Eğer performans bazlı bir araç arıyorsanız 1.6 BMW pek tatmin etmeyecektir bence 1.4TSI CC daha iyi bir seçim olur ben şahsen performansını yeterli buluyorum bana yetiyorda artıyor.

    sanırım passat cc yı kullanıyosun,yorumundan o anlasılıyo.yakıtı tam olarak nedır?aracda hosuna gıtmeyen ne var pekı paylasırmısın.uzun yolda ıken,motorun performansı nasıl.yanı vıtesın 4 den 5 e gecmesınden sonrakı tepkısı nasıl?

    Passat CC kullanmıyorum Scirocco kullanıyorum ancak motor aynı motor 1.4TSI 160 ps yakıt olarak sakin kullanımda 9-10 civarı seyrediyor tabi daha düşürmek mümkün ben biraz fazla sıkıştırdığım için 14'leri felan görebiliyor.Motor performansı olarak güzel hoşuma gitmeyen her hangi birşey yok yani gaza basıldığında performansı gerçekden güzel bana göre yakıtıda performansına göre ideal ancak tabiki CC kasa olarak daha ağır bir araç o kasadaki 1.4 TSI motorun performansı nasıl olur bilmiyorum daha önce 2.0 TSI kullandım ancak 1.4TSI hiç kullanmadım o yüzden pek yorum yapamıyorum.

    tesekkur ederım bılgıler ıcın,ancak yakıtu cok gıbı geldı,cc de kasa daha agır olacagından daha cok yakar gıbı.saygılar

    Alıntıları Göster
    316 bmw ile passat cc arasinda kaldigini solemissin bana sorarsan passat cc hem performans hemde konfor bakimindan onde. Ayrica bildigim kadariyla atmosferik motorlara chip tuning yapilamiyor bunu iyice arastir bence. Oncelikle ikiside benzinli motor ve yakit tuketimleri 9 civarinda olacaktir bu senin araci nasil kullandigina da bagli. Passatin bir avantaji motor hacmi daha dusuk ancak torku ve beygiri daha yuksek ayrica turbolu bir arac. Ama yakit olarak bmw daha avantajli gibi duruyor. Ayrica vwnin muhtesem dsg sanzimaninida unutmamak gerekir. Vites gecislerini hic hissettirmiyor. Araclarin baslangic fiyatlari dedigin gibi ayni sayilir 2 bin euro fazlasi var bmw 316 i nin. Ancak bana sorarsan araci baslangic fiyatiyla satin alirsan bmw de buyuk ihtimal sana 4 teker bir direksiyon olarak verirler araci ve her aksesuar icin tonlarca para. Bu nedenle passat cc bmw 316 i ye gore oldukca dolu bir arac sayilir.

    Kisaca bence elindeki parayla passat cc al derim yine de karar senin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YAŞLI KURTTTT

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: YAŞLI KURTTTT

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Eğer performans bazlı bir araç arıyorsanız 1.6 BMW pek tatmin etmeyecektir bence 1.4TSI CC daha iyi bir seçim olur ben şahsen performansını yeterli buluyorum bana yetiyorda artıyor.

    sanırım passat cc yı kullanıyosun,yorumundan o anlasılıyo.yakıtı tam olarak nedır?aracda hosuna gıtmeyen ne var pekı paylasırmısın.uzun yolda ıken,motorun performansı nasıl.yanı vıtesın 4 den 5 e gecmesınden sonrakı tepkısı nasıl?

    Passat CC kullanmıyorum Scirocco kullanıyorum ancak motor aynı motor 1.4TSI 160 ps yakıt olarak sakin kullanımda 9-10 civarı seyrediyor tabi daha düşürmek mümkün ben biraz fazla sıkıştırdığım için 14'leri felan görebiliyor.Motor performansı olarak güzel hoşuma gitmeyen her hangi birşey yok yani gaza basıldığında performansı gerçekden güzel bana göre yakıtıda performansına göre ideal ancak tabiki CC kasa olarak daha ağır bir araç o kasadaki 1.4 TSI motorun performansı nasıl olur bilmiyorum daha önce 2.0 TSI kullandım ancak 1.4TSI hiç kullanmadım o yüzden pek yorum yapamıyorum.

    tesekkur ederım bılgıler ıcın,ancak yakıtu cok gıbı geldı,cc de kasa daha agır olacagından daha cok yakar gıbı.saygılar

    Alıntıları Göster
    -Uzun süre binmeyi hedefliyorsanız bmw 3.16 tercih edin.Açıkçası bende dsg sahibi olmama rağmen.Dsg'den korkmuyo değilim. 8 ileri tam otomatik şanzıman Dsg ye göre daha ömürlük olacaktır.
    -Yaşadığınız şehri tam bilmemekle beraber kışın karda kışta bmw arkadan itiş olacağı için CC'ye göre dezavantajlı olacaktır.
    -CC 3.16'ya göre daha donanımlı olacaktır.

    Beklentiniz veya ihtiyacınız doğrultusunda karar tamamen size kalmış.Dizel veya daha üst donanımlı düşünseydiniz direk 3 serisi derdim ama baz donanım ve benzinli olunca durum bundan ibaret [Kendi fikrim dahilinde :)]




  • Adam tatile çıkmış,o yokken ben yazayım s60 al
  • 3.16
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MEHMETXXXX

    3.16
    3.16 bmw daha avantajli gibi duruyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YAŞLI KURTTTT

    Arkadaslar 2009 honda accort beyaz aracımı sattım,aracım gayet konforlu ama cokda performanslı degıldı.2.0 benzlınlı 156 beygır gucu vardı ancak 0-100 cok ıyı degıldı.ancak yol tutusu yola olan tepkısı verıs surus keyfıne dıyecek yok.ayrıca full+full ıdı.bu kısa bılgıden sonra bu aracdan sonra yenı passat cc 1.4 lt 160 beygır mı yoksa bmw yenı 3.16 136 beygrmı dersınız.ıkısı fıyat olarak hemen hemen aynıdır.allah herkese gonlune gore arac sahıbı yapsın ınsallah dıyorum ve dusuncelerınızı paylasmanızı beklıyorum saygılar.


    Sürüş keyfi,yola verdiği tepki,konfor bmwde (cc'ye göre) şahsi fikrim ama performans cc'de aynı fiyat aralığında donanım cc'de burda ki kriter ne istediğinize kalıyor performans mı sürüş keyfi mi donanım mı değişken bu yüzden ikisini de deneyin kararı siz verin...




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.