Şimdi Ara

YENİ BMW 3.16 MI? YOKSA YENİ PASSAT CC Mİ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
183
Cevap
0
Favori
15.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist
    Ayriyeten c 180 a4 gibi sizin deyiminizle makinalar çarpışma testinde paramparça oldular.
    90 bin de versem 120 bin de versem sağlam olana veririm,
    arabaya para sayarken de paramın karşılığını almaya bakarım aldığım arabanın alman malı olup olmamasına değil.
    bindiğim arabanın bir yere çarptığında teneke gibi dağılmasını da kabul edemem kusura bakmayın.

    Kusura bakmayın sizden S60'ın euroncap test sonuçlarını rica edebilir miyim ? Yanal,arka,tavan,bebek,yaya,güvenlik asistanları gibi birçok alanda S60 daha test edilmedi. Ufak bir şirketin sadece önden (o da kısmi) yaptığı teste dayanarak S60'ı ilah yaptınız. Motor,şanzıman,konfor,kalite gibi unsurları göz ardı edecek kadar saçmalayıp 3 serisi,C ve A4 gibi otomobilleri çöpe attınız. Ki bu otomobillerin hepsi tüm güvenlik testlerinden geçerek 5 Yıldız almışlardır. S60'ın euroncap sonuçlarını bekleyelim ondan sonra sezarın hakkı sezara olsun. Sadece güvenlik konusundan bahsediyorum yanlış anlaşılmasın diğer konularda S60 alt siklette.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist
    Ayriyeten c 180 a4 gibi sizin deyiminizle makinalar çarpışma testinde paramparça oldular.
    90 bin de versem 120 bin de versem sağlam olana veririm,
    arabaya para sayarken de paramın karşılığını almaya bakarım aldığım arabanın alman malı olup olmamasına değil.
    bindiğim arabanın bir yere çarptığında teneke gibi dağılmasını da kabul edemem kusura bakmayın.

    Kusura bakmayın sizden S60'ın euroncap test sonuçlarını rica edebilir miyim ? Yanal,arka,tavan,bebek,yaya,güvenlik asistanları gibi birçok alanda S60 daha test edilmedi. Ufak bir şirketin sadece önden (o da kısmi) yaptığı teste dayanarak S60'ı ilah yaptınız. Motor,şanzıman,konfor,kalite gibi unsurları göz ardı edecek kadar saçmalayıp 3 serisi,C ve A4 gibi otomobilleri çöpe attınız. Ki bu otomobillerin hepsi tüm güvenlik testlerinden geçerek 5 Yıldız almışlardır. S60'ın euroncap sonuçlarını bekleyelim ondan sonra sezarın hakkı sezara olsun. Sadece güvenlik konusundan bahsediyorum yanlış anlaşılmasın diğer konularda S60 alt siklette.

    bak cok cıddı soruyorum hayatında kac tane arabanın ıcınde ne amacla, ne kadar bulundun?

    hayatında hıc volvo derısı ıle leş bmw kumasını elledın mı?

    hayatında hıc mercedes c nın leş plastık konsolunu uzun sure kullandın mı?

    atar falan yapmıyorum, burda kestıgın ahkamın haddı hesabı yok. varsa tecruben, kulturun buyur gel bılelım ne oldugunu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Bence sizin otomobil dünyasından pek haberiniz yok.
    Advance paket s60ın fiatı 91bin lira.
    Bu da donanımı:
    AIRBAG - SÜRÜCÜ HAVA YASTIĞI
    AIRBAG - SÜRÜCÜ YAN HAVA YASTIĞI
    AIRBAG - TAVAN HAVA YASTIĞI
    AIRBAG - YAN PERDE HAVA YASTIĞI
    AIRBAG - YOLCU HAVA YASTIĞI
    AIRBAG - YOLCU YAN HAVA YASTIĞI
    GÜVENLİK - ISOFIX ÇOCUK KOLTUĞU BAĞLANTISI
    FREN - ABS
    FREN - ELEKTRİKLİ EL FRENİ
    GÜVENLİK - DSTC (DİNAMİK DENGE VE ÇEKİŞ KONTROL SİSTEMİ)
    KİLİT - DEADLOCK ÖZELLİKLİ
    İç Donanım
    DÖŞEME - DERİ DİREKSİYON KAPLAMA
    DÖŞEME - DERİ KAPLAMA
    DÖŞEME - PASPAS, KUMAŞ
    KLİMA - AQS, OTOMATİK (HAVA KALİTESİ KONTROL SİSTEMİ)
    KLİMA - ECC, ELEKTRONİK
    KLİMA - POLEN FİLİTRESİ
    KOLTUK - ELEKTİRİKLİ SÜRÜCÜ KOLTUĞU
    KOLTUK - ELEKTİRİKLİ YOLCU KOLTUĞU
    KOLTUK - ISITMALI KOLTUKLAR
    KOLTUK - KOL DAYAMASI ÖN
    KOLTUK BAŞLIĞI - AKTİF ÖN
    KONFOR - CRUISE CONTROL
    SAKLAMA GÖZÜ - BARDAK TUTUCU
    SAKLAMA GÖZÜ - TORPİDO GÖZÜ KİLİTLENEBİLİR
    Dış Donanım
    AYNA - ELEKTRİKLİ DIŞ AYNALARI
    AYNA - ISITMALI DIŞ AYNALAR
    AYNA - IŞIKLI SÜRÜCÜ MAKYAJ AYNASI
    AYNA - IŞIKLI YOLCU MAKYAJ AYNASI
    AYNA - KATLANABİLİR DIŞ AYNALAR
    AYNA - OTOMATİK KARARAN İÇ DİKİZ AYNASI
    FAR - Bİ-XENON ÖN FARLAR
    FAR - ÖN SİS FARLARI
    SİLECEK VE YIKAMA - ÖN FAR YIKAMA
    Multimedia
    AUDIO - AUX-İN GİRİŞİ
    AUDIO - BLUETOOTH SİSTEMİ
    AUDIO - CD PLAYER
    AUDIO - DİREKSİYONDAN KUMANDALI SES SİSTEMİ
    AUDIO - DVD PLAYER
    AUDIO - RADYO ÇALAR
    BİLGİ SİSTEMİ - BLUETOOTH
    BİLGİ SİSTEMİ - KÖR AÇI GÖRÜNTÜLEME (BLIS)
    BİLGİ SİSTEMİ - USB VE I-POD UYUMLU BAĞLANTI GİRİŞİ
    BİLGİ SİSTEMİ - YOL BİLGİSAYARI
    HOPARLÖR - 4 AD.

    Ayrıca;
    R-design paketi görsel ve spor koltuklar direksiyon gibi özellikleri içeriyor,bunun da fiyatı 94k.
    Kıyaslamayı hurafelerle değil,gerçeklerle yapmanızı öneririm.
    http://www.arabalar.gen.tr/volvo-s60-t4-r-design-i2568.html

    Algılamada sorun var heralde arkadaşım. R-Design donanım, Advance donanıma göre daha boştur sadece araca spor karakter sağlar. Eğer R-design alıyorsanız üstüne Advance paket ekleteceksiniz ki araç birşeye benzesin. R-Design+ Advance paket yaklaşık 99 bin tl'ye denk gelir. Ayrıca benim yukarıda eklettiğim donanımlar olmadan S60'a güvenli veya dolu diyemezsiniz. Belki anlamamışsınızdır diye yukarıdaki donanımları ve fiyatlarını tekrar koyuyorum. Yine anlamazsanız volvo sitesinden kendi aracınızı oluşturun sekmesi var veya bayiye gidip bilgi alın. Burada bilgi kirliliği yaratmayın.


    S60 T4 R-Design; 94.000 TL
    Advance paket; 4500 TL
    Otomatik frenli çarpışma uyarısı; 6200 TL
    Kör nokta uyarı; 3000 TL
    Lamine yan camlar; 800 TL
    Geri görüş; 3000 TL
    Park sensörleri (ön arka); 2500 TL
    Keyless-Go; 1600 TL
    Hıza duyarlı ZF direksiyon; 800 TL
    Sunroof; 4700 TL
    Çakmak ve tutucu; 150 TL
    Gözlük Kabı; 250 TL
    Isıtmalı ön koltuklar; 1000 TL
    Açık-Bej deri döşeme; 1300 TL

    Sunroof; 4700 TL
    Çakmak ve tutucu; 150 TL
    Gözlük Kabı; 250 TL
    Isıtmalı ön koltuklar; 1000 TL
    Açık-Bej deri döşeme; 1300 TL

    bunları ekletmezsek araba guvenlı olmuyor demek.

    ayrıca aktıf ve pasıf guvenlık nedır bunu ogren once.


    odtu yu cok ıyı temsıl edıyorsun cocugum aferın. ogrencılerın yuzde 80 ı aynen senın gıbı orda.


    Babacım sakin ol arkadaş dolu S60 demiş bende güvenliği artırırken arabayı da dolduruverdim. Sen elinde taşıyon heralde gözlüğü falan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist
    Ayriyeten c 180 a4 gibi sizin deyiminizle makinalar çarpışma testinde paramparça oldular.
    90 bin de versem 120 bin de versem sağlam olana veririm,
    arabaya para sayarken de paramın karşılığını almaya bakarım aldığım arabanın alman malı olup olmamasına değil.
    bindiğim arabanın bir yere çarptığında teneke gibi dağılmasını da kabul edemem kusura bakmayın.

    Kusura bakmayın sizden S60'ın euroncap test sonuçlarını rica edebilir miyim ? Yanal,arka,tavan,bebek,yaya,güvenlik asistanları gibi birçok alanda S60 daha test edilmedi. Ufak bir şirketin sadece önden (o da kısmi) yaptığı teste dayanarak S60'ı ilah yaptınız. Motor,şanzıman,konfor,kalite gibi unsurları göz ardı edecek kadar saçmalayıp 3 serisi,C ve A4 gibi otomobilleri çöpe attınız. Ki bu otomobillerin hepsi tüm güvenlik testlerinden geçerek 5 Yıldız almışlardır. S60'ın euroncap sonuçlarını bekleyelim ondan sonra sezarın hakkı sezara olsun. Sadece güvenlik konusundan bahsediyorum yanlış anlaşılmasın diğer konularda S60 alt siklette.

    bak cok cıddı soruyorum hayatında kac tane arabanın ıcınde ne amacla, ne kadar bulundun?

    hayatında hıc volvo derısı ıle leş bmw kumasını elledın mı?

    hayatında hıc mercedes c nın leş plastık konsolunu uzun sure kullandın mı?

    atar falan yapmıyorum, burda kestıgın ahkamın haddı hesabı yok. varsa tecruben, kulturun buyur gel bılelım ne oldugunu.


    Abi sanane sen kimsin ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Bence sizin otomobil dünyasından pek haberiniz yok.
    Advance paket s60ın fiatı 91bin lira.
    Bu da donanımı:
    AIRBAG - SÜRÜCÜ HAVA YASTIĞI
    AIRBAG - SÜRÜCÜ YAN HAVA YASTIĞI
    AIRBAG - TAVAN HAVA YASTIĞI
    AIRBAG - YAN PERDE HAVA YASTIĞI
    AIRBAG - YOLCU HAVA YASTIĞI
    AIRBAG - YOLCU YAN HAVA YASTIĞI
    GÜVENLİK - ISOFIX ÇOCUK KOLTUĞU BAĞLANTISI
    FREN - ABS
    FREN - ELEKTRİKLİ EL FRENİ
    GÜVENLİK - DSTC (DİNAMİK DENGE VE ÇEKİŞ KONTROL SİSTEMİ)
    KİLİT - DEADLOCK ÖZELLİKLİ
    İç Donanım
    DÖŞEME - DERİ DİREKSİYON KAPLAMA
    DÖŞEME - DERİ KAPLAMA
    DÖŞEME - PASPAS, KUMAŞ
    KLİMA - AQS, OTOMATİK (HAVA KALİTESİ KONTROL SİSTEMİ)
    KLİMA - ECC, ELEKTRONİK
    KLİMA - POLEN FİLİTRESİ
    KOLTUK - ELEKTİRİKLİ SÜRÜCÜ KOLTUĞU
    KOLTUK - ELEKTİRİKLİ YOLCU KOLTUĞU
    KOLTUK - ISITMALI KOLTUKLAR
    KOLTUK - KOL DAYAMASI ÖN
    KOLTUK BAŞLIĞI - AKTİF ÖN
    KONFOR - CRUISE CONTROL
    SAKLAMA GÖZÜ - BARDAK TUTUCU
    SAKLAMA GÖZÜ - TORPİDO GÖZÜ KİLİTLENEBİLİR
    Dış Donanım
    AYNA - ELEKTRİKLİ DIŞ AYNALARI
    AYNA - ISITMALI DIŞ AYNALAR
    AYNA - IŞIKLI SÜRÜCÜ MAKYAJ AYNASI
    AYNA - IŞIKLI YOLCU MAKYAJ AYNASI
    AYNA - KATLANABİLİR DIŞ AYNALAR
    AYNA - OTOMATİK KARARAN İÇ DİKİZ AYNASI
    FAR - Bİ-XENON ÖN FARLAR
    FAR - ÖN SİS FARLARI
    SİLECEK VE YIKAMA - ÖN FAR YIKAMA
    Multimedia
    AUDIO - AUX-İN GİRİŞİ
    AUDIO - BLUETOOTH SİSTEMİ
    AUDIO - CD PLAYER
    AUDIO - DİREKSİYONDAN KUMANDALI SES SİSTEMİ
    AUDIO - DVD PLAYER
    AUDIO - RADYO ÇALAR
    BİLGİ SİSTEMİ - BLUETOOTH
    BİLGİ SİSTEMİ - KÖR AÇI GÖRÜNTÜLEME (BLIS)
    BİLGİ SİSTEMİ - USB VE I-POD UYUMLU BAĞLANTI GİRİŞİ
    BİLGİ SİSTEMİ - YOL BİLGİSAYARI
    HOPARLÖR - 4 AD.

    Ayrıca;
    R-design paketi görsel ve spor koltuklar direksiyon gibi özellikleri içeriyor,bunun da fiyatı 94k.
    Kıyaslamayı hurafelerle değil,gerçeklerle yapmanızı öneririm.
    http://www.arabalar.gen.tr/volvo-s60-t4-r-design-i2568.html
    Bir de sizden ricam kopan kapısı standart CC nin bu donanımdaki modelini kaça satıyorlar paylaşır mısınız?
    Ve buradaki arkadaşın almayı düşündüğü DSG şanzımanın ülkemizdeki durumu hakkında ne yorum yapacaksınız merak ediyorum?
    DSG si patlayınca Sizin atölyeye mi çekeceksiniz doğuşun garanti vermediği arabayı?
    CC nin s60ın yanında esamesi bile okunmaz değerli kardeşim kendi kendinizi boşa yormayın.

    Ayriyeten c 180 a4 gibi sizin deyiminizle makinalar çarpışma testinde paramparça oldular.
    90 bin de versem 120 bin de versem sağlam olana veririm,
    arabaya para sayarken de paramın karşılığını almaya bakarım aldığım arabanın alman malı olup olmamasına değil.
    bindiğim arabanın bir yere çarptığında teneke gibi dağılmasını da kabul edemem kusura bakmayın.

    Ncap sonucalrina baktim , eger aracin 2007 uzeri 5yildizli corollaysa ve sen bir gun 4 yildiz almis jaguar xtype ( gerci en yenisi de 4 yildiz almis ya) hayaliyle yasiyan biriysen yukarida yazdigin 90da versem 120 de versem en guvenlisini alirim lafini hic kimseye yutturamazsin. Ayrica 50 bine herkese daha az guvenli olan lancia delta yerine neden s40 onermiyorsun? Donanim deme sakin onemli olan guvenliktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YAŞLI KURTTTT

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    quote:

    Orijinalden alıntı: YAŞLI KURTTTT

    quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Eğer performans bazlı bir araç arıyorsanız 1.6 BMW pek tatmin etmeyecektir bence 1.4TSI CC daha iyi bir seçim olur ben şahsen performansını yeterli buluyorum bana yetiyorda artıyor.

    sanırım passat cc yı kullanıyosun,yorumundan o anlasılıyo.yakıtı tam olarak nedır?aracda hosuna gıtmeyen ne var pekı paylasırmısın.uzun yolda ıken,motorun performansı nasıl.yanı vıtesın 4 den 5 e gecmesınden sonrakı tepkısı nasıl?

    Passat CC kullanmıyorum Scirocco kullanıyorum ancak motor aynı motor 1.4TSI 160 ps yakıt olarak sakin kullanımda 9-10 civarı seyrediyor tabi daha düşürmek mümkün ben biraz fazla sıkıştırdığım için 14'leri felan görebiliyor.Motor performansı olarak güzel hoşuma gitmeyen her hangi birşey yok yani gaza basıldığında performansı gerçekden güzel bana göre yakıtıda performansına göre ideal ancak tabiki CC kasa olarak daha ağır bir araç o kasadaki 1.4 TSI motorun performansı nasıl olur bilmiyorum daha önce 2.0 TSI kullandım ancak 1.4TSI hiç kullanmadım o yüzden pek yorum yapamıyorum.

    tesekkur ederım bılgıler ıcın,ancak yakıtu cok gıbı geldı,cc de kasa daha agır olacagından daha cok yakar gıbı.saygılar

    aralarinda 159 kilo fark var, goz ardi edilebilecek bir fark degil ama oyle bir yazmissiniz ki sanki cc zirhli 2 tonluk bir arac gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    Ben zaten advance paketi ve fiyatını paylaştım R design modelindeki israrınız niye?
    Advance s60 değil de s40 mı?
    Bir de sorularımı cevaplarsanız çok sevinirim:)

    R-design dan yoksun S60'ı yakışıklı bulmuyorum da ondan. Karşılaştırma yaptığınız otomobil cc olunca gerekli bence.
  • 3.16'nın sırf şanzıman-şaft-diferansiyel grubu cc'nin ezik köpek yavrusu gibi kalmasına yeterli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist
    Ayriyeten c 180 a4 gibi sizin deyiminizle makinalar çarpışma testinde paramparça oldular.
    90 bin de versem 120 bin de versem sağlam olana veririm,
    arabaya para sayarken de paramın karşılığını almaya bakarım aldığım arabanın alman malı olup olmamasına değil.
    bindiğim arabanın bir yere çarptığında teneke gibi dağılmasını da kabul edemem kusura bakmayın.

    Kusura bakmayın sizden S60'ın euroncap test sonuçlarını rica edebilir miyim ? Yanal,arka,tavan,bebek,yaya,güvenlik asistanları gibi birçok alanda S60 daha test edilmedi. Ufak bir şirketin sadece önden (o da kısmi) yaptığı teste dayanarak S60'ı ilah yaptınız. Motor,şanzıman,konfor,kalite gibi unsurları göz ardı edecek kadar saçmalayıp 3 serisi,C ve A4 gibi otomobilleri çöpe attınız. Ki bu otomobillerin hepsi tüm güvenlik testlerinden geçerek 5 Yıldız almışlardır. S60'ın euroncap sonuçlarını bekleyelim ondan sonra sezarın hakkı sezara olsun. Sadece güvenlik konusundan bahsediyorum yanlış anlaşılmasın diğer konularda S60 alt siklette.

    bak cok cıddı soruyorum hayatında kac tane arabanın ıcınde ne amacla, ne kadar bulundun?

    hayatında hıc volvo derısı ıle leş bmw kumasını elledın mı?

    hayatında hıc mercedes c nın leş plastık konsolunu uzun sure kullandın mı?

    atar falan yapmıyorum, burda kestıgın ahkamın haddı hesabı yok. varsa tecruben, kulturun buyur gel bılelım ne oldugunu.


    Abi sanane sen kimsin ki

    adam gıbı tıpler konussun ıstıyorum cunku. senın gıbı arsız tıplerden hoslanmıyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu forumdaki S 60 çılgılığı ne zaman bitecek acaba
    bundan önce de İ30 vardı şimdi nerede?
    başlıkta cc ve 3.16 var sadece.. bunlar üzerinden konuşsak...
  • Accord'dan sonra ikisi de kesmez bence.... bmw desen 1.6 motor ağır kalıyor, vw desen çok iyi bir araç değil....
    zor tercih doğrusu
  • Japondan inip alman otomobiline bakarsan olacağı budur. İnsan ne olursa olsun japon otomobilinden inince başka araçta o sıcaklığı, rahatı, konforu bulamıyor. Ben denedim olmadı ve Lancer a geri döndüm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    ''3.16 + Chip tuning'' diyorum

  • S60 mis.forumda bi s60 cilginligi aldi basini gidiyor zaten guvenliymis daha ucuzmus falan hadi bunlari gectim adam bmw mi vwmi demis volvoyu niye karistiriyon?


    R design da olsa volvo doktor-memur-yasli kesime hitap eder ne olursa olsun.


    Ayni para olsa s60 mi 316i mi desek buyuk ihtimal herkes bmwyi secer insan icgudusu.

    Araclardaki guvenlik manyakliginida hic bi zaman anlamamisimdir ölen ölür volvo mu tutcak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben yerinde olsam passat CC alırdım.
  • 3.16 alın ve mehmet gazihanı arayın
  • ben pasdt cc diyorum. hem motor hem tip olarak. Gecen gordüm gerxekrten bmw den daha iyi. Düsün ben bmw hayranı birisiyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    R-design dan yoksun S60'ı yakışıklı bulmuyorum da ondan. Karşılaştırma yaptığınız otomobil cc olunca gerekli bence.

    O sizin düşünceniz.
    Ayrıca karşılaştırma yaptığımız otomobilin de eski kasası yeni kasasından çok daha güzel bunu düşünürsek bence s60ın cc den bir eksiği yok.
    Yani bu iş
    bence s60 advance ağzına kadar dolu ama ALAMANI iyi çıkarmak için biz R design e bakalım düşüncesiyle yürümez.
    Unutmadan R design ın güvenlikte bir eksiği de yok.
    Hatta kopan kapısı yok,patlayan şanzımanı yok,darmadağın olan karoseri yok,deri koltuğa 5 bin lira para istemiyor.kullanıcı hatası diye adam kazıklayan distribütörü de yok.
    Yani?
    Fazlası var.
    Ayrıca a4 ve c serisi paramparça oldu o testte.Kimseyi çöpe attığımız yok.
    Gördüğümüz neyse onu söylüyoruz.
    s60 ın neresini test ederseniz edin tank gibi bir arabayla karşılaşırsınız.Ondan sonra da çıkar buraya bütün söylediğiniz lafları tek tek geri alırsınız.
    Çünkü volvo adam kazıklamak için güvenlikten taviz verip bak bunda da markamız var 120 bin telecik nolcek kaza yapmayıver diyecek karakterde bir firma değildir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    Ben birçok konuya s40ı da önerdim kaçırmışsınız.
    Delta da gayet güvenli bir araç bulunduğu fiyat klasmanına göre.
    Kaldı ki sizin burada jaguardan corolladan bilmemneden bahsetmeniz a4 ve c serisinin çarpışma testinde kevgire döndüğü gerçeğini değiştirmiyor,yani?
    Laf değiştirmekle,sözü oraya buraya çekmekle bir yere varamazsınız.
    Dipnot:
    Benim jaguar markasına olan düşkünlüğüm de sizi pek ilgilendiriyor anlaşılan,yalnız boşa kastırmayın ne dsg rezilliğini,ne dağılan c serisi ve a4ü,ne alman markalarının müşterilerine attığı kazıkları bu boş söylemlerle çarpıtamazsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 27 Ağustos 2012; 0:40:18 >




  • shadowgeist in önderliğinde, small overlap testinin desteğiyle oluşan 's60 kral araba' düşüncesi ne zaman son bulucak çok merak ediyorum. O testi yapan kurumun tarafsız olup olmadığını kimse bilemez. Kalkıp 6 tane yapılan testten birinde kötü aldı diye audi,mercedes,lexus gibi firmaların yerin dibine sokulması da ayrı bir başarı (!) ayrıyetten o testin sonuçlarında özellikle a4 için konuşuyorum: hayati önem taşıyan vücut bölgeleri (baş ve gövde gibi.) gayet başarılı korunmuş. Ve son olarak bunları a4 sahibiyim diye demiyorum. Haksızlığa tahammülüm yok. Shadowgeist s60 sana göre kralsa saygı duyarım. Ama kalkıp her d sınıfı araç kıyaslamasına şu small overlap testini koyup s60 lafını etmeyiver artık. Gerçekten işin bir şeyini çıkardınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deepnoisy


    Üzüldünüz tabi,alman otomobil dergileri yapmayınca karşılaştırmayı a4 le c serisi de yerlerde sürünmüşler.
    Ama canınızı sıkmayın.
    s60 ncapte de a4ü geçmiş:
    http://www.euroncap.com/results/volvo/v60/2012/434.aspx
    Haksızlığa tahammülünüz yoksa mercedesin arabasını düzelteceği konusundaki açıklamasını da okusaydınız.
    Demek ki ciddiye almışlar testi.
    Ki testin ciddiye alınmayacak tarafı yok.
    Arabayı almışlar testi yapmışlar iş bitmiş.
    İşin bir şeyinin çıktığı da yok.
    s60 tank gibi testten çıktı diye a4 sahibi olarak üzülmeyin.
    Açın distribütörünüze(tabi doğuş müşterisini ne kadar sallar ayrı mevzu) sorun:
    benim üstün,kral,alman arabam bu testte nasıl bu hale geldi de elin küçücük isveçinin arabasına geçildi?
    Onlar size sanırım sizin arabanız preminyum falan diye cevap verecek,siz de preminyum kardeşim tenekesi bile preminyum diye kendinizi avutacaksınız.
    Yani?
    İşin üzülecek bir tarafı yok
    Unutmadan,s60ı sadece güvenli olduğu için önermiyorum ben.
    Sunduğu donanım motor özellikleri performans gibi kriterlere göre sınıfının paranın en çok karşılığını veren aracı olarak öneriyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 27 Ağustos 2012; 0:49:22 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.