Şimdi Ara

Yeni C-max İzlenimleri (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
0
Favori
7.562
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: erdemdogan24


    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    o sensörleri tez zamanda boyat


    Bencede çok kötü duruyo.Ben 25 tede olsam 50 dede olsam bu aracı almam.Bu araç aile aracı 3 5 kiş isen tmm.Ben buna 54 bin verene kadar gençken mondeo alırım yada Focus ST alırım


    sensörleri boyatmayı düşünüyorum zaten.Ama ilginize tşk ederim..

    Aracı alıp almamakla ilgili yaş vs .tamamen kişisel tercih sonucu
    oluşacak bir durum.Aile aracı bu doğru.Bende ailem olduğu için aldım.Hatta
    1-2 sene binip C4 grand picasso 7 kişilik almayı bile düşünüyorum.Yeni kasa
    focusu beklemeyide düşünmüştüm.Fakat dedimya insanoğlu ihtiyaçları doğrultusunda
    karar veriyor.Fakat aile olup focusta alabilirsin.Ayrıca aldığım araç 54 bin ytl değil.
    Ben bu aracı koç indirimli aldım.Bu yüzden işime geldi.Yoksa bende 54bin ytl bu
    araca para vermezdim. O kadar param olsaydı başka seçimler yapardım...

    Hekese iyi forumlar dilerim.










  • Yani bir genç olsan 54 bin ytl ye c-max mi alırsın yoksa focus st mi?
    Benimde anlatmak istediğim bu.Araca yaşlı arabası demedik.Belli zaten focusun aile tarzı arabası.Focusta aile arabası olabilir ancak 2 çocuktan fazlası kurtarmaz hem bagajı bi aileye yetecek kadar geniş deil Hb için sölüyorum.Sedan aile için olabilir mesela.Ama c-max gençlerden ziyada kalabalık aileler için kullanılır.Bence doğru karar vermişsin araç duruş olarak güzel.Performanslıda genişte sadece biraz fiyat uçuk onuda indirimli almıssın zaten ne mutlu sana...

    Kazasız Belasız Sürüşler Dİlerim...
  • sahi kaça aldın?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    sahi kaça aldın?


    Arkadaş bu arabayı sanırım 41.000 YTL'ye aldı. Öyle hatırlıyorum.
  • Herkese selamlar.
    C max tdci ghianın TR deki ilk kullanıcılarındanım diyebilirim.
    4 yıl 84.000 km geride kaldı.
    C max geniş hacim, geniş bagaj, konforlu ön ve arka koltuklar sunan ve bunu da abartılı dış boyutları ile yapmayan bir kompakt van.
    Motoru TR için biçilmiş kaftan.
    Yani bu hacim klasmanının en ateşli performansını verirken ekonomikliği de elden bırakmıyor.
    Tabiki ailelere ve gezmeyi yani sık seyahat etmeyi sevenlere özellikle hitap ediyor.
    Genelde çocuklu ailelerin gözdesi.
    Belli bir ekonomik gücü olmayanlar bildiğiniz üzere küçük sınıf sedanlara yönelmek zorundalar tr de.(clio symbol/fiat albea vs)
    TR de 3 yılda 12.000 c max satıldı.
    Sınıfının pazar lideri.
    TR de 2 . eli de tdci lerde çok iyi.
    Genelde 30 yaş ve üzeri grubun gözdesi. Bu da çok doğal.
    Kişisel beğeniler farklılık gösterebilir.
    Ben de performanslı araçları tercih ederim ama Focus ST 2.5 lt benzinli ne vergisi ne tüketimi nede fiyatı ile TR gerçeklerine uyuyor.
    Zaten satış adetlerine bakarsanınz ne demek istediğimi anlarsınız.
    SON SÖZ: HERKESİN GÖNLÜNE GÖRE BİR ARACI OLUR UMARIM.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Estradiol

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    sahi kaça aldın?


    Arkadaş bu arabayı sanırım 41.000 YTL'ye aldı. Öyle hatırlıyorum.



    Doğrudur..Focus Ghia almaktan bu yüzden vazgeçtim.
    3-4 lira fark vermeyi tercih ettim.
    Ayrica tissot1853 arkadaşım sana katılıyorum..
  • bu 54 000 lafı nerden çıktı.

    fiyat gayet hoş
    hele 44000 e i30 satılan bir ortamda
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    bu 54 000 lafı nerden çıktı.

    fiyat gayet hoş
    hele 44000 e i30 satılan bir ortamda



    şimdi aracın liste fiyatı titanyum 48.000 ytl
    TXP paketi ile alırsan 54.000 ytl oluyor.
    Koç indirimli olunca bu aya özel %15 indirimle alabildik o fiyata......

  • siyah rengi tam süper olmuş. spor, agresif, karizmatik ve güçlü bir aile arabası yapmış ford. tebrikler...
  • enteresan olan eski c-max kullanıcılarının yeni c-max'i kötülemeleri veya hiç ilgilenmemeleri. her arabanın olduğu gibi, c-max'in de yeni kasasının çıkması normal arkadaşlar. arabanıza bağlılığınızı anlıyorum ama yeni c-max çok daha iyi, bu hayatın kanunu ve gerçeği, yeni çıkan araçlar teknolojik gelişmelere paralel olarak her zaman daha iyi olacaktır. kabullenin ve bu gerçekle yüzleşmeyi öğrenin lütfen...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozdirek
    enteresan olan eski c-max kullanıcılarının yeni c-max'i kötülemeleri veya hiç ilgilenmemeleri. her arabanın olduğu gibi, c-max'in de yeni kasasının çıkması normal arkadaşlar. arabanıza bağlılığınızı anlıyorum ama yeni c-max çok daha iyi, bu hayatın kanunu ve gerçeği, yeni çıkan araçlar teknolojik gelişmelere paralel olarak her zaman daha iyi olacaktır. kabullenin ve bu gerçekle yüzleşmeyi öğrenin lütfen...


    Genel olarak konuşuyorum.
    Yapılan her makyaj "cost reduction" yani maliyet düşürme içerdiğinden malzeme kalitesinin biraz daha geri gitmesi kaçınılmazdır.
  • Bu her zaman geçerli olsaydı her aracın ilk hali makyajlı halinden daha donanımlı ya da kaliteli olurdu ki durum pekte böyle değil.

    Makyaj ya da gizli teknik iyileştirmeler elbet bir miktar maliyet artışına neden olsada firma genel olarak yanlızca kısa vadede kardan zarar eder,uzun vadede potansiyel müşterilerine daha kaliteli ve sorunsuz araç sunduğu için popülaritesi artarak kara geçer

    Kaldı ki kimi markalar teknik iyileştirmeleri fiyatlara yansıtıyor.
  • sence c-max makyajlandı mı? bence estetik ameliyat olmuş gibi. iç konsol - ön görünüm - cam tavan - bi-xenon farlar makyaj için biraz fazla değil mi? sadece CC yok diye donanımın kötüleştiğini söylemek biraz insafsızlık olmaz mı? selamlar...


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Bu her zaman geçerli olsaydı her aracın ilk hali makyajlı halinden daha donanımlı ya da kaliteli olurdu ki durum pekte böyle değil.

    Makyaj ya da gizli teknik iyileştirmeler elbet bir miktar maliyet artışına neden olsada firma genel olarak yanlızca kısa vadede kardan zarar eder,uzun vadede potansiyel müşterilerine daha kaliteli ve sorunsuz araç sunduğu için popülaritesi artarak kara geçer

    Kaldı ki kimi markalar teknik iyileştirmeleri fiyatlara yansıtıyor.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozdirek

    sence c-max makyajlandı mı? bence estetik ameliyat olmuş gibi. iç konsol - ön görünüm - cam tavan - bi-xenon farlar makyaj için biraz fazla değil mi? sadece CC yok diye donanımın kötüleştiğini söylemek biraz insafsızlık olmaz mı? selamlar...


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Bu her zaman geçerli olsaydı her aracın ilk hali makyajlı halinden daha donanımlı ya da kaliteli olurdu ki durum pekte böyle değil.

    Makyaj ya da gizli teknik iyileştirmeler elbet bir miktar maliyet artışına neden olsada firma genel olarak yanlızca kısa vadede kardan zarar eder,uzun vadede potansiyel müşterilerine daha kaliteli ve sorunsuz araç sunduğu için popülaritesi artarak kara geçer

    Kaldı ki kimi markalar teknik iyileştirmeleri fiyatlara yansıtıyor.






    Şuanda bu arabaya sölenecek laf yok.Eline ne golf plus su döker nede 7 kişilik cıtroen.Tam ve en üstün aile arabası vede spor bir aile arabası.Diğerlerine göre artısı olduğu için fiyatıda onlardan biraz yuksek buda doğal tabi.EEE bütün bunlar var daha ne olsun ? Cam tavan hangi aile arabasında var hangi aile arabasında bu performans bu ses sistemi bu kalite bu yol tutuşu var ???




  • SELAM ARKADAŞLAR..ARACIMI ALDIĞIMDAN BERI
    SIZLERLE ŞU KONUYU PAYLAŞMAK ISTIYORDUM.YENI C-MAX IÇIN ŞUNU SÖYLEMEK
    ISTIYORUM.DAHA ÖNCEKI ARACIM FIESTA TDCI IDI.ARACIN SES YALITIMINDAN RAHATSIZDIM.
    BU ARACI ALMADAN ONCEDE BU KONUDA FORDUN GENEL OLARAK SES YALITIMINDAKI
    BAŞARISINI DÜŞÜNÜYORDUM.ESKI C-MAX LARI BILEMIYORUM AMA ŞU ANDA MOTOR
    SESI VS INANIN SÜPER BIR YALITIM VAR DIYEBILIRIM.FORDU BU KONUDA TEBRIK EDIYORUM.
    LASTIKLERIN EBADININ BUYUK OLMASI BIRAZ YOLDAN SES ALMASINA SEBEP OLUYOR
    FAKAT BU BENCE NORMAL

    ..
  • Hocam, anlaşılan forumda bu araç tek sende var. Ayrıntılı İzlenimlerini rica edebilirmiyim? teşekkürler


    quote:

    Orjinalden alıntı: ROSEFALCON

    SELAM ARKADAŞLAR..ARACIMI ALDIĞIMDAN BERI
    SIZLERLE ŞU KONUYU PAYLAŞMAK ISTIYORDUM.YENI C-MAX IÇIN ŞUNU SÖYLEMEK
    ISTIYORUM.DAHA ÖNCEKI ARACIM FIESTA TDCI IDI.ARACIN SES YALITIMINDAN RAHATSIZDIM.
    BU ARACI ALMADAN ONCEDE BU KONUDA FORDUN GENEL OLARAK SES YALITIMINDAKI
    BAŞARISINI DÜŞÜNÜYORDUM.ESKI C-MAX LARI BILEMIYORUM AMA ŞU ANDA MOTOR
    SESI VS INANIN SÜPER BIR YALITIM VAR DIYEBILIRIM.FORDU BU KONUDA TEBRIK EDIYORUM.
    LASTIKLERIN EBADININ BUYUK OLMASI BIRAZ YOLDAN SES ALMASINA SEBEP OLUYOR
    FAKAT BU BENCE NORMAL

    ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozdirek -- 7 Ocak 2008; 22:51:07 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozdirek

    Hocam, anlaşılan forumda bu araç tek sende var. Ayrıntılı İzlenimlerini rica edebilirmiyim? teşekkürler


    quote:

    Orjinalden alıntı: ROSEFALCON

    SELAM ARKADAŞLAR..ARACIMI ALDIĞIMDAN BERI
    SIZLERLE ŞU KONUYU PAYLAŞMAK ISTIYORDUM.YENI C-MAX IÇIN ŞUNU SÖYLEMEK
    ISTIYORUM.DAHA ÖNCEKI ARACIM FIESTA TDCI IDI.ARACIN SES YALITIMINDAN RAHATSIZDIM.
    BU ARACI ALMADAN ONCEDE BU KONUDA FORDUN GENEL OLARAK SES YALITIMINDAKI
    BAŞARISINI DÜŞÜNÜYORDUM.ESKI C-MAX LARI BILEMIYORUM AMA ŞU ANDA MOTOR
    SESI VS INANIN SÜPER BIR YALITIM VAR DIYEBILIRIM.FORDU BU KONUDA TEBRIK EDIYORUM.
    LASTIKLERIN EBADININ BUYUK OLMASI BIRAZ YOLDAN SES ALMASINA SEBEP OLUYOR
    FAKAT BU BENCE NORMAL

    ..




    Özdirek kardeşim bu araçtan alan bir arkadaş daha vardı fakat onu bayadır
    forumda göremiyorum.Herhalde koptu gitti arabasıyla
    Neyse 4 aydır büyük kasa araç araştırması yaptım..Bir çoğunu test ettim.
    Artıları eksileri bana göre aşağıdaki gibiydi.(Not araçları sadece test sürüşünde kullandım...)
    1 - Vw caddy 2.0 TDI - + Malzeme kalitesi görünüm - İğrenç jant kapakları,CC olmaması,Ön koltuğu tam geri çektiğinizde
    Arka koltuk diz mesafesinin bir karış kalması-Bagajda birşeyler varsa ses gelmesi....
    2 - Opel combo 1.3 cdti + Inanılmaz geniş iç mekan Ön koltuğu tam geri çektiğinizde
    Arka koltuk diz mesafesinin tam iki karış olması(Bu sınıftaki araçlarda tek ),ekonomik dizel motor - Motorun küçük olması
    nedeniyle performans zaafı,CC olmaması
    3 - Seat toledo-(Öylesine test etmiştim.) Ses yalıtımı berbat ........Hemen indim arabadan zaten..Traktör gibiydi..
    4 - Citroen C4 HB MCP(otomatik 6 ileri vitesli)Aslında C4 Ground picassoyu test etmek istedim fakat test aracı yoktu.Bu yüzden
    HB test ettim.+Yol tutuş +viteslerin yumuşak geçişi +ESP standart olması+CC olması+7 koltuk+Kullanışlı saklama gözleri vs vs
    C4 ground picassoyu neredeyse gözümü karartıp alacaktım.Fakat Citroen markasının Fransız olması(Fransaya gıcığım birazda)-Aracın fiyatı(53.000ytl)-
    İkinci eldeki kaygım-Fazlasıyla elektronik olması-Otomatik vitese yabancı oluşum-Malum türkiye yolları ve eletronik aksamın
    ne kadar bu yollarda dayanacağı gibi nedenler beni bu araçtanda uzaklaştırdı...

    Gelelim C-Max a ...Focus collection-Ghia arasında kararsızdım.C-max ı test etme imkanım oldu..
    Araca bindim .....kullandım.....indim......Focustanda vazgeçtim( CC seçeğindende tabi )...Bence
    C-maxa binmeyip C-max hakkında yorum yapan Focus kullanan arkadaşların C-max ı mutlaka
    kullanmalarını tavsiye ediyorum..Focus kullanan arkadaşlar yanlış anlamasın.Bende Focus
    alacaktım.Fakat C-maxın normal bir otomobilden farklı bir kullanım yönü(Yüksekliği vs.) var.Anlatmakla
    olmaz.Belkide ben böyle düşündüm..Neyse sonuç olarak Focus Ghia ile arasında 3-4 milyar oynadığı
    için (Koç indirimli) ve tercihim bu tarz bir araba olduğu için C-max landım....
    İşte kardeşim durum bundan ibaret.Aracım hakkında daha ayrıntılı birşey yazamayacağım.Çünkü daha
    1350km falan binebildim..Rodaj nedeniylede zorlayamıyorum.Fakat ilerleyen günlerde sizlerle her türlü yaşadığım
    konuyu paylaşacağım......
    Herkese hayırlı sürüşler dilerim..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozdirek

    sence c-max makyajlandı mı? bence estetik ameliyat olmuş gibi. iç konsol - ön görünüm - cam tavan - bi-xenon farlar makyaj için biraz fazla değil mi? sadece CC yok diye donanımın kötüleştiğini söylemek biraz insafsızlık olmaz mı? selamlar...


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Bu her zaman geçerli olsaydı her aracın ilk hali makyajlı halinden daha donanımlı ya da kaliteli olurdu ki durum pekte böyle değil.

    Makyaj ya da gizli teknik iyileştirmeler elbet bir miktar maliyet artışına neden olsada firma genel olarak yanlızca kısa vadede kardan zarar eder,uzun vadede potansiyel müşterilerine daha kaliteli ve sorunsuz araç sunduğu için popülaritesi artarak kara geçer

    Kaldı ki kimi markalar teknik iyileştirmeleri fiyatlara yansıtıyor.





    Evet aracın gelişim seviyesi çok güzel neredeyse makyajlı demek haksızlık olacak.

    Bence cc olmaması tabiki dünyanın sonu değil ancak bu araca çok yakışırdı bence.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tissot1853

    Aslında c max dan sonra bi de yeni mondeo yu test etseydin ş.içinde büyük araba neymiş görürdün
    Benim c max mondeodan sonra baya ufak kalıyor.
    Unutma c max sadece 4.33 cm. yani kompakt sedanların çoğundan kısa. oYSA mondeo 4.80 cm. C max dan 50 cm daha uzun sanırım 10 cm de geniş.


    Ama c-max o uzunluğu (bence) çoğu kompakt sedandan çoook daha verimli kullanıyor.

    Mesela hiç denediniz mi..? Arkadaki orta koltuğu geriye doğru katlayıp, diğer iki koltuğu geriye doğru çapraz itmeyi..? İnanılmaz bir diz mesafesi veriyor..




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.