Şimdi Ara

Yeni C-max İzlenimleri (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
0
Favori
7.562
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ROSEFALCON


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozdirek

    Hocam, anlaşılan forumda bu araç tek sende var. Ayrıntılı İzlenimlerini rica edebilirmiyim? teşekkürler


    quote:

    Orjinalden alıntı: ROSEFALCON

    SELAM ARKADAŞLAR..ARACIMI ALDIĞIMDAN BERI
    SIZLERLE ŞU KONUYU PAYLAŞMAK ISTIYORDUM.YENI C-MAX IÇIN ŞUNU SÖYLEMEK
    ISTIYORUM.DAHA ÖNCEKI ARACIM FIESTA TDCI IDI.ARACIN SES YALITIMINDAN RAHATSIZDIM.
    BU ARACI ALMADAN ONCEDE BU KONUDA FORDUN GENEL OLARAK SES YALITIMINDAKI
    BAŞARISINI DÜŞÜNÜYORDUM.ESKI C-MAX LARI BILEMIYORUM AMA ŞU ANDA MOTOR
    SESI VS INANIN SÜPER BIR YALITIM VAR DIYEBILIRIM.FORDU BU KONUDA TEBRIK EDIYORUM.
    LASTIKLERIN EBADININ BUYUK OLMASI BIRAZ YOLDAN SES ALMASINA SEBEP OLUYOR
    FAKAT BU BENCE NORMAL

    ..




    Özdirek kardeşim bu araçtan alan bir arkadaş daha vardı fakat onu bayadır
    forumda göremiyorum.Herhalde koptu gitti arabasıyla
    Neyse 4 aydır büyük kasa araç araştırması yaptım..Bir çoğunu test ettim.
    Artıları eksileri bana göre aşağıdaki gibiydi.(Not araçları sadece test sürüşünde kullandım...)
    1 - Vw caddy 2.0 TDI - + Malzeme kalitesi görünüm - İğrenç jant kapakları,CC olmaması,Ön koltuğu tam geri çektiğinizde
    Arka koltuk diz mesafesinin bir karış kalması-Bagajda birşeyler varsa ses gelmesi....
    2 - Opel combo 1.3 cdti + Inanılmaz geniş iç mekan Ön koltuğu tam geri çektiğinizde
    Arka koltuk diz mesafesinin tam iki karış olması(Bu sınıftaki araçlarda tek ),ekonomik dizel motor - Motorun küçük olması
    nedeniyle performans zaafı,CC olmaması
    3 - Seat toledo-(Öylesine test etmiştim.) Ses yalıtımı berbat ........Hemen indim arabadan zaten..Traktör gibiydi..
    4 - Citroen C4 HB MCP(otomatik 6 ileri vitesli)Aslında C4 Ground picassoyu test etmek istedim fakat test aracı yoktu.Bu yüzden
    HB test ettim.+Yol tutuş +viteslerin yumuşak geçişi +ESP standart olması+CC olması+7 koltuk+Kullanışlı saklama gözleri vs vs
    C4 ground picassoyu neredeyse gözümü karartıp alacaktım.Fakat Citroen markasının Fransız olması(Fransaya gıcığım birazda)-Aracın fiyatı(53.000ytl)-
    İkinci eldeki kaygım-Fazlasıyla elektronik olması-Otomatik vitese yabancı oluşum-Malum türkiye yolları ve eletronik aksamın
    ne kadar bu yollarda dayanacağı gibi nedenler beni bu araçtanda uzaklaştırdı...

    Gelelim C-Max a ...Focus collection-Ghia arasında kararsızdım.C-max ı test etme imkanım oldu..
    Araca bindim .....kullandım.....indim......Focustanda vazgeçtim( CC seçeğindende tabi )...Bence
    C-maxa binmeyip C-max hakkında yorum yapan Focus kullanan arkadaşların C-max ı mutlaka
    kullanmalarını tavsiye ediyorum..Focus kullanan arkadaşlar yanlış anlamasın.Bende Focus
    alacaktım.Fakat C-maxın normal bir otomobilden farklı bir kullanım yönü(Yüksekliği vs.) var.Anlatmakla
    olmaz.Belkide ben böyle düşündüm..Neyse sonuç olarak Focus Ghia ile arasında 3-4 milyar oynadığı
    için (Koç indirimli) ve tercihim bu tarz bir araba olduğu için C-max landım....
    İşte kardeşim durum bundan ibaret.Aracım hakkında daha ayrıntılı birşey yazamayacağım.Çünkü daha
    1350km falan binebildim..Rodaj nedeniylede zorlayamıyorum.Fakat ilerleyen günlerde sizlerle her türlü yaşadığım
    konuyu paylaşacağım......
    Herkese hayırlı sürüşler dilerim..




    Aracınız hayırlı olsun.
    mAKYAJLI C MAXINIZ 17 JANTLI DEĞİL Mİ?
    kIŞ LASTİĞİ SATIN ALDINIZ MI?
    sÜSP KONFORU NASIL KABUL EDİLİR BİR SERTLİK Mİ YAŞATIYOR YOKSA OMURLARINIZA YÜK MÜ BİNDİRİYOR?
    son olarak esp varmı sizde?




  • yanlış hatırlamıyorsam, titanyum donanımda 17 inç jant yok, titanyum x donanımda standart. 17 inç jantın, süspansiyonu kabul edilebilir derecede sertleştirdiği kanaatindeyim...
  • Yanılıyorsunuz, 17 inch jant ve 205 50 17 93 W (yanak güçlendirilmiş ) lastikler yeni C-Max'lar da stanndart. ayrıca da süspansiyon hiç de sert değil. Yeterli konforu sağlıyor ve yol tutuşa da çok katkısı var. Lütfen şu 17 inch ve 50 yanak fobisinden kurtulalım artık. Lastikler W sınıfı olunca zaten oldukça güçlendirilmiş oluyor. Ben V sınıfı lastik ve H sınıfı lastik arasında bile bayağı bir fark görmüştüm. H sınıfı lastiklerim balon yapmasına rağmen V sınıfı lastiklerde hiç sorun yaşamadım. W sınıfı bunlardan çok daha sağlamdır emin olun.
  • Aracınız hayırlı olsun.
    mAKYAJLI C MAXINIZ 17 JANTLI DEĞİL Mİ?
    kIŞ LASTİĞİ SATIN ALDINIZ MI?
    sÜSP KONFORU NASIL KABUL EDİLİR BİR SERTLİK Mİ YAŞATIYOR YOKSA OMURLARINIZA YÜK MÜ BİNDİRİYOR?
    son olarak esp varmı sizde?



    Araç 17 jantlı..Buralara kar yağmaz.....Kış lastiği gerekmiyor..
    Süspansiyon konfor ........Araba bence bir numara.ESP isterdim ama 1-2 ay
    beklersin dediler vazgeçmiştim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tornadosi

    Yanılıyorsunuz, 17 inch jant ve 205 50 17 93 W (yanak güçlendirilmiş ) lastikler yeni C-Max'lar da stanndart. ayrıca da süspansiyon hiç de sert değil. Yeterli konforu sağlıyor ve yol tutuşa da çok katkısı var. Lütfen şu 17 inch ve 50 yanak fobisinden kurtulalım artık. Lastikler W sınıfı olunca zaten oldukça güçlendirilmiş oluyor. Ben V sınıfı lastik ve H sınıfı lastik arasında bile bayağı bir fark görmüştüm. H sınıfı lastiklerim balon yapmasına rağmen V sınıfı lastiklerde hiç sorun yaşamadım. W sınıfı bunlardan çok daha sağlamdır emin olun.



    Bende senin kulaklarını forumda çınlatıyordum..Yeni kasa bir bende değil diye..
    Nasıl arabadan memnunmusun??Ben rodajın bitimini bekliyorum...




  • Selamlar Rosefalcon,

    Bende arabadan çok memnunum. yaklaşık 1200 km yaptım henüz ama konforu, yol tutuşu ve motoru ve tüm detaylarıyla artık olgunluğa ulaşmış bir araba. Ben 1996 dan beri sadık bir Ford kullanıcısıyım Escort 1.6 CLX, 97 Mondeo Ghia ve 2002 Mondeo Ghia (şu anda kullandığım) sahibi oldum. Fakat bu araba bambaşka , eşim kullansın diye aldım fakat daha çok ben kullanıyorum.

    Bir de şu CC tutkunluğunu anlayamıyorum. Mondeo da CC var ama yaklaşık 3 yıldır hiç kullanmadım. İstanbul veya çevresinde CC ile kullanmak çok cesaret istiyor. İnsanlar öyle araba kullanıyorlar ki hangi şeritte olduklarını anlamak mümkün değil. Ben yurtdışında da CC ile çok araba kullandım, fakat burada CC yardımı ile kullanmak insanı rehavete soktuğu ve ne zaman nereden ne çıkacağını bilmediğin için hiç de doğru gelmiyor. Diğer şehirlerde yaşayanlar içinse çok faydalı bir ekipman ona şüphe yok. O yüzden C-Max'da CC olmamaması hiç sorun değil benim için.

    Bu hafta sonu Boya koruma ve döşeme koruma yaptıracağım. Park sensörünü de ekranlı olanla değiştireceğim. Rodaj dediğin şey nezaman biter sence, ben hala 6 lt/100 km civardında yakıyorum karma kullanımda. Umarım artık düşer biraz daha.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tornadosi

    Yanılıyorsunuz, 17 inch jant ve 205 50 17 93 W (yanak güçlendirilmiş ) lastikler yeni C-Max'lar da stanndart. ayrıca da süspansiyon hiç de sert değil. Yeterli konforu sağlıyor ve yol tutuşa da çok katkısı var. Lütfen şu 17 inch ve 50 yanak fobisinden kurtulalım artık. Lastikler W sınıfı olunca zaten oldukça güçlendirilmiş oluyor. Ben V sınıfı lastik ve H sınıfı lastik arasında bile bayağı bir fark görmüştüm. H sınıfı lastiklerim balon yapmasına rağmen V sınıfı lastiklerde hiç sorun yaşamadım. W sınıfı bunlardan çok daha sağlamdır emin olun.



    Tamam tornadosi kurtulduk fobimizden
    benim c max da da pirelli p7 205 55 R16 91 W lastikler var.
    W yanağı sertleştiriyor yol tutuşa katkısı var.
    düz yolda otobanda virajlarda 17 inç rakipsiz.
    Ama TR de çukurlarla dolu yollarda ekstra özen gerektiriyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tornadosi

    Selamlar Rosefalcon,

    Bende arabadan çok memnunum. yaklaşık 1200 km yaptım henüz ama konforu, yol tutuşu ve motoru ve tüm detaylarıyla artık olgunluğa ulaşmış bir araba. Ben 1996 dan beri sadık bir Ford kullanıcısıyım Escort 1.6 CLX, 97 Mondeo Ghia ve 2002 Mondeo Ghia (şu anda kullandığım) sahibi oldum. Fakat bu araba bambaşka , eşim kullansın diye aldım fakat daha çok ben kullanıyorum.

    Bir de şu CC tutkunluğunu anlayamıyorum. Mondeo da CC var ama yaklaşık 3 yıldır hiç kullanmadım. İstanbul veya çevresinde CC ile kullanmak çok cesaret istiyor. İnsanlar öyle araba kullanıyorlar ki hangi şeritte olduklarını anlamak mümkün değil. Ben yurtdışında da CC ile çok araba kullandım, fakat burada CC yardımı ile kullanmak insanı rehavete soktuğu ve ne zaman nereden ne çıkacağını bilmediğin için hiç de doğru gelmiyor. Diğer şehirlerde yaşayanlar içinse çok faydalı bir ekipman ona şüphe yok. O yüzden C-Max'da CC olmamaması hiç sorun değil benim için.

    Bu hafta sonu Boya koruma ve döşeme koruma yaptıracağım. Park sensörünü de ekranlı olanla değiştireceğim. Rodaj dediğin şey nezaman biter sence, ben hala 6 lt/100 km civardında yakıyorum karma kullanımda. Umarım artık düşer biraz daha.


    Selamlar kardeş,
    Haklısın istanbul için cc belki kullanışlı olmayabilir.Fakat buralarda bana lazım..
    Ford un genel merkeze cc için taktırabilecekmiyiz diye sordum henüz dönmediler.
    Döndüklerinde konuyu sizlerle paylaşacağım..Fakat orjinal gibi olurmu acaba???
    Rodaj 1500 km de bitiyormuş.(kılavuzunda öyle diyo)..Aracı şehir içinde fazla kullanmıyorum.Yakıt
    o yuzden bende düşük çıkacak gibi.....Bu arada sen servise sordunmu??15.000 km ye kadar arabalarımız
    servis yüzü görmüyor değilmi..Ben unuttum sormayı....
    Herkese hayırlı sürüşler....




  • 7500 de havafiltresi deiştirirsen iyi olur. 15 lira bişey
  • Erdemdoğan24 çok haklı, hava filtresi değişimi önemli bir nokta.

    Ben servise sormuştum, 15000 km veya 1 yıl dan önce servise gitme zorunluluğu yok ama ben 7500 km de yağ, yağ filtresi, polen filtresi ve hava filtresi değiştirmeyi düşünüyorum. Malum motor yeni olduğu için bazı çapaklanmalardan dolayı çizilme riski olabilir. Bu arada sensörlerin boyanabildiğini okumuştum biryerlerde. Sensör rengi de hep siyahtır. O yüzden seni atlatmış olabilirler gelirse değiştiririz diye. Sen en iyisi gri metalik spey boya al ve kendin boya çok rahatsız ediyorsa seni, benimki koyu mavi olduğu için belli olmuyor. Boyamadan öncede bir kartona sensör boyutunda delik açıp sensörün üzerine yerleştirirsen etrafına boyanın sıçramasını engellersin.http://parking-sensor.co.uk adresinden bazı ileve bilgiler edinebilirsin.

    CC için maliyet belirlimi? Bence 1500 ytlden aşağı olmaz gibi.




  • ben de yeni c-max almayı düşünüyorum. cehaletimi hoş görün ama bu rodaj süresi nedir ve bu sürede ne yapmak ve yapmamak gerekir? bir de titanyum x donanımda bluetooth bağlantısı var mı? yeni c-maxi öneriyormusunuz? selamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozdirek -- 9 Ocak 2008; 21:18:14 >
  • arkadaşım rodaj süresi boyunca motor düşük devirde kullanılırsa motor ömrü ve performansının daha iyi olacağı düşünülerek, motorun fazla zorlanmamsı önerilir. Yeni motorlarda toleranslar daha yüksek olduğu için çok fazla önemli değil bence. Bluetooth bağlantısını bende araştırdım ama türkiyeye getirilen hiçbir donanım seviyesinde sunulmuyor. Ford'un İngiltere sitesinde 150 pound'luk ekstra fiyatla alınabileceği söyleniyor ama fabrikada takılması gerekiyor. Türkiye'de ise kimse bunu istemez diye getirilmiyor sanırım.
    Mesajları okuduysan arabadan ne kadar çok kişinin memnun olduğunuda görürsün. Fiyat olarak ne veriliyor şu anda satıcılarda Titanyum serisine?
  • bilgiler için sağol fakat, konuyu açan zaten benim dikkat edersen en çok mesaj atanda benim dolayısıyla okuyorum mesajları, yeni c-max i alan henüz çok kişi yok ki memnun olan çok kişi olsun. ipod girişinden portatif dvd player bağlanabiliyor mu? titanyum donanımı için rakam 46 seviyesinde. selamlar...


    Orjinalden alıntı: tornadosi

    arkadaşım rodaj süresi boyunca motor düşük devirde kullanılırsa motor ömrü ve performansının daha iyi olacağı düşünülerek, motorun fazla zorlanmamsı önerilir. Yeni motorlarda toleranslar daha yüksek olduğu için çok fazla önemli değil bence. Bluetooth bağlantısını bende araştırdım ama türkiyeye getirilen hiçbir donanım seviyesinde sunulmuyor. Ford'un İngiltere sitesinde 150 pound'luk ekstra fiyatla alınabileceği söyleniyor ama fabrikada takılması gerekiyor. Türkiye'de ise kimse bunu istemez diye getirilmiyor sanırım.
    Mesajları okuduysan arabadan ne kadar çok kişinin memnun olduğunuda görürsün. Fiyat olarak ne veriliyor şu anda satıcılarda Titanyum serisine?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tornadosi

    Erdemdoğan24 çok haklı, hava filtresi değişimi önemli bir nokta.

    Ben servise sormuştum, 15000 km veya 1 yıl dan önce servise gitme zorunluluğu yok ama ben 7500 km de yağ, yağ filtresi, polen filtresi ve hava filtresi değiştirmeyi düşünüyorum. Malum motor yeni olduğu için bazı çapaklanmalardan dolayı çizilme riski olabilir. Bu arada sensörlerin boyanabildiğini okumuştum biryerlerde. Sensör rengi de hep siyahtır. O yüzden seni atlatmış olabilirler gelirse değiştiririz diye. Sen en iyisi gri metalik spey boya al ve kendin boya çok rahatsız ediyorsa seni, benimki koyu mavi olduğu için belli olmuyor. Boyamadan öncede bir kartona sensör boyutunda delik açıp sensörün üzerine yerleştirirsen etrafına boyanın sıçramasını engellersin.http://parking-sensor.co.uk adresinden bazı ileve bilgiler edinebilirsin.

    CC için maliyet belirlimi? Bence 1500 ytlden aşağı olmaz gibi.


    Kardeş bilgiler için sağol.Sensör işini bir şekilde halledecem.Burada bir abimiz
    bu iş için sanayiden herhalde birisiyle görüştü bu konuyu.Servisin bana
    dediğini onlarda dedi.Boyarsan devamlı dııııt diye öter diye.Walla araştıracam.Olmazsa
    dediğin gibi deneriz...
    Ayrıca özdirek kardeşim ne diyim hayırlısı.Inşallah gönlüne göre bir araba alırsın...





  • özdirek arkadaşım,

    2008 model C-Max'lar yepyeni bir araba değil dikkat edersen makyajlı C-Max diye de bahsedilir. Eskilerinden görünüş olarak ve bazı ufak detaylarda (ön konsol, sony mp3 çalar, arka stoplar, ön kaput, sis farlarları,17 inch lastikler vb) farklıdır. Motor, yürüyen aksam, kaportanın büyük kısmı aynıdır. Bazı detaylarda eksiktir . (elektrikli koltuk, CC, EPB ) Buda arabanın temelde aynı olduğu ama bazı yönlerden iyileştirildiği bazı yönlerden de tırpanlandığı şeklinde yorumlanabilir. Klasik turbo hortumu, kapı trimleri ses sorunları gibi sorunların çözülmüş olduğunu sanıyorum. Ayrıca sadece manuel vites seçeneğiyle ve normal el freni ( kaza bile yaptırdığı söylenen EPB yerine) ile de bazı sorunları kökünden hallemişler !!!! O yüzden sen diğer kullanıcıların da görüşlerine kulak ver bence.

    Evet kolçak içinde ipod veya mp3 çalar girişi var ama sadece ses iletiyor, kontrol yapamazsın. İçeriye USB girişi de koysalarmış daha iyi olacakmış, ki yeni makyajlı Focus'larda var.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.




  • sağol arkadaş verdiğin bilgiler için, yanlız yapılan değişikliklerin makyaj standardının üzerinde olduğu düşüncesindeyim ve ford'un bu değişen kasayla normal makyaj süresinden daha uzun bir süre devam edeceğini düşünüyorum. ford yetkililerinin yaptığı açıklamalar da bu paraleldeydi. aynı durum focus içinde geçerli olacak kanımca. selamlar


    quote:

    Orjinalden alıntı: tornadosi

    özdirek arkadaşım,

    2008 model C-Max'lar yepyeni bir araba değil dikkat edersen makyajlı C-Max diye de bahsedilir. Eskilerinden görünüş olarak ve bazı ufak detaylarda (ön konsol, sony mp3 çalar, arka stoplar, ön kaput, sis farlarları,17 inch lastikler vb) farklıdır. Motor, yürüyen aksam, kaportanın büyük kısmı aynıdır. Bazı detaylarda eksiktir . (elektrikli koltuk, CC, EPB ) Buda arabanın temelde aynı olduğu ama bazı yönlerden iyileştirildiği bazı yönlerden de tırpanlandığı şeklinde yorumlanabilir. Klasik turbo hortumu, kapı trimleri ses sorunları gibi sorunların çözülmüş olduğunu sanıyorum. Ayrıca sadece manuel vites seçeneğiyle ve normal el freni ( kaza bile yaptırdığı söylenen EPB yerine) ile de bazı sorunları kökünden hallemişler !!!! O yüzden sen diğer kullanıcıların da görüşlerine kulak ver bence.

    Evet kolçak içinde ipod veya mp3 çalar girişi var ama sadece ses iletiyor, kontrol yapamazsın. İçeriye USB girişi de koysalarmış daha iyi olacakmış, ki yeni makyajlı Focus'larda var.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.






  • dün ford yetkili satıcısına sorduğum kadarıyla yakında gelecek modellerde CC olacaktmış...

    tedarikçi indirimli fiyatı 43.5
    sunroof dahil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sipru

    dün ford yetkili satıcısına sorduğum kadarıyla yakında gelecek modellerde CC olacaktmış...

    tedarikçi indirimli fiyatı 43.5
    sunroof dahil.


    Gelsin gelsin.Sonradan takılınca problem olmaz herhalde???
  • eğer aracınızda ön hazırlığı yoksa ciddi maliyet çıkartır cc montajı.
    opel astralarda ve eski corsaların tamamı ile yeni corsaların fabrika çıkışı olarak sis farı olan modellerinde ön hazırlığı mevcut olduğu için sadece bir sinyal kolu değişikliği ile cc özelliği kazandırılıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    eğer aracınızda ön hazırlığı yoksa ciddi maliyet çıkartır cc montajı.
    opel astralarda ve eski corsaların tamamı ile yeni corsaların fabrika çıkışı olarak sis farı olan modellerinde ön hazırlığı mevcut olduğu için sadece bir sinyal kolu değişikliği ile cc özelliği kazandırılıyor.



    INŞALLAH VARDIR O ÖNHAZIRLIK TERTIBATI.YOKSA DEDIĞIN GIBI VAY HALIMIZE??
    HAYIRLISI BAKALIM..
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.