Şimdi Ara

YENİ C5 (22. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.248
Cevap
13
Favori
380.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Unutmadan bir konuyu daha eleştireceğim.

    Aracın boş ağırlığı yaklaşık bir önceki kasaya göre 50kg daha artmış. Jantlar SX pakette 17" ve SXPK pakette 18" olmuş. Biraz uğraşıp ta motor gücü rahatlıkla arttırılabilirdi. Fiat 1.6 motordan 120bg / 300 nm tork alıyorsa bunu Citroen.de yapabilirdi ki bu motor zaten harika bir makine. Tabiki bu motor bu kasayı götürmek için yeterli ancak insan isterki gaza basınca arabam tepki göstersin. Bu yine mümkün olmayacak. Halbuki Citroen.in kısa şanzuman dişli oranları ile örneğin 120bg / 300nm tork tadından yenmeyecek sürüş sağlar.

    Benim chip tuning yapmama bir sebepte aslında buydu. 4. ve 5.vites dişli oranları o kadar kısa ki ara hızlanmalar chip tuning sonucu 3 sn.ye yakın ve hatta bazı değerler 7 sn.ye yakın iyileşti (örneğin 0-130km hızlanması 24 sn.den 17 sn.yeye geriledi.)
  • çok güzel bir arabaya benziyor yakından bakalımda yazalım
    laguna 3 ve mondeo'yu geride birakacak gibi güzellik abidesi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: neroman

    arkadaşlar konuyu baştan aşağıya kadar okudum, kafamda epey soru işareti var. bazı arkadaşlar baylas'a kızmış da benim birkaç yorumum olacak.
    öncelikle baylas ya da citroen türkiye ile hiçbir alakam olmadığını, bir alfa 156 selespeed kullanıcısı olduğumu belirteyim de taraflı olduğum düşünülmesin;
    1. 1.6'larda hidraktif yok. baylas ne yapsın? citroen dünyada 1.6'lara takmamış, türkiye'de 1000 tane C5 1.6 satılacak diye sana bana özel koyamaz ki? sanki bütün rakiplerde süspansiyon sistemleri harikalar yaratıyor da c5'ten bunu bekliyoruz illa. passat, laguna, mondeo (ben monte-o diyorum kıçından dolayı), 407 ne sunuyor ki bize yürüyen aksam olarak?
    2. xenon yok. 500ytl veriyorsunuz her yerde taktırıyorsunuz. 1000 euro vermekten iyidir.
    3. navigasyon yok. 49.000 ytl'ye üst sınıf ve de dizel bir araca binen kaç kişi avrupa'da bile 2500 euro'ya opsiyon listesinde bulunan, türkiye'de adam gibi haritanın hala bulunmadığı bir ülkede bu parayı verir? sizce baylas bugüne kadar kaç adet navigasyon talebi almıştır? 1000 ytl'ye aldığımız cep telefonlarında bile var artık navigasyon, çok isteyen bunlarla da idare eder. ben şahsen hayat boyu 2-3 defa kullanma talihsizliğini gösterdim. ankara'da çankaya'dan maltepe'ye 45 dakikada anca gidebildim (gün içinde trafik de yoktu).
    4. arka baş mesafesi yetersiz. bir araştırmada arabaların kullanım ömrü boyunca içindeki ortalama kişi sayısının 1.4 olduğunu okumuştum. 2 bile değil, bir buçuk bile değil. kasası sportif tasarlanmış, bu çok normal. aracınıza en son ne zaman 5 kişinin bindiğini hatırlayın. bu 5 kişiden kaçının 1.80 üstü olduğunu ve bir hata yaparak onu da arkaya oturtturduğunuzu bir düşünün.
    5. deri koltuk yok. 1500ytl'ye o da yapılıyor. opsiyon listesine koysalardı 3500ytl isterlerdi. yeter ki koltuk dizaynı adam gibi olsun. yeni 3 kasa bmw'lerin deri koltuklarına dikkat ettiniz mi? tabure gibi dümdüz ama deri. ona oturacağıma buna deri bile kaplatmadan gezerim. hele de orta kısma düz kenarlara delikli kaplatırsanız şahane olur.
    6. neden anahtar var kart yok? bu bir tercih meselesi bence. şimdi neredeyse bütün anahtarlar sustalı misali kapanıyor. cebe konulduğunda farketmiyor.
    7. el freni niye kollu eski tip? düğmeli olsa el freniyle nasıl dönecez? şaka bir yana günde ortalama 2-3 kere kullanılan bir ekipman bu, öyle olsa ne olur böyle olsa ne olur?

    bunların dışında adamlar en baz modele bile 17" jant koyuyorlar. çok satılan meşhur markalarda 17" jant koydurma opsiyonu çoğunda yok. bayiye sorduğunuzda orjinallere neredeyse araba fiyatı çekip sizden çıkanları ölü fiyatına alıyor. 1.6 SXPK aldığınızda 18" jant geliyor, inanılmaz. üstelik 245'lik michelin lastiklerle. taktırmaya kalksanız 5 milyar isterler herhangi bir markada. Audi A5 alıyorsunuz 18" jant opsiyonel geliyor. ben bakmadım çok merak eden fiyatına baksın.

    ben aracımdan memnunum, şu an değiştirmeyi düşünmüyorum.
    ama istanbul'a yakın bir yazlık aldım, her haftasonu gideceksem benzinli yerine dizel bir d segmenti düşünürüm ki C5 dışında malesef bu kadar güzel, iyi bir dizel motora sahip, sportif, olabildiğince dolu bir araba göremiyorum. laguna 3 de güzel ama 1.5 dci motorun 80 beygirlikleri bile turbo patlatırken adamlar aynı bloktan 120 beygir çıkartmışlar, bence biraz sakat, ayrıca kasası C5 kadar güzel değil. passat'ın baz versiyon dizeli 59 bin ytl'den ucuz olmaz diye düşünüyorum(gelirse). mondeo'da 1.6 dizel yok, 407 de eskidi. kaldı ki rüştünü ispat etmiş bir motor bu. aynı motoru focus'a takan ford çatır çatır turbo hortumu patlatıyordu citroen'lerde bu sorun olmadı. bir ara S40 dizel diyordum ama C5'in yanında yavrusu gibi kalır. euro 1.7'lerdeyken makuldü ama SXPK donanımını S40'da almaya kalkınca 60 milyardan ucuza çıkamazsınız.

    sonuç olarak fiyat/performans, toplam sahip olma maliyeti (dizelden kaynaklanan avantaj), iç-dış tasarım ve malzeme kalitesine bakıldığında, üstelik bir de spor görünüşlü bir d sınıfı aranıyorsa bütün yollar C5'e çıkıyor gibi.

    ikinci eli de varsın olmasın. 3-5 sene kral gibi gezerim, 2-3 milyar ucuza satarım dert değil...


    vallahi size katılmamak mümkün değil forumda genelde hep olumsuz özellikler yazılmış deri koltuk xenon far gibi.Hidraktif süspansiyonu takılsa bu araba 56 bin ytl den aşağı olmazdı o zmnda ne kadar pahalı araba deyip durcaktı millet.Passat 1.6 dizel gelse 60 bin ytl den aşağı olmaz passatlar zaten çok pahalı.Geçen hafta bende göral a aracı görmeye gittim orda ben burdayım diye kendini gösteriordu resmen mükemmel bi dış tasarım artı iç malzemside çok kaliteli arka taraf biraz dar olmuş passat daha geniş ama idare eder yinede tabiki.arka kapıları 407 gibi yapmışlar biraz eğilerek içeri girmek gerekio ama arkada oturunca bile insanın dünyası değişio bence çok havalı yapmışlar arabayı.D sınıfı bi araç için gerçekten de iyi bir fiyata sahip diye düşünüorum ben babamı ikna etmeye uğraşıorum ikna olursa kesin C5 aldırcam :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: PRND

    Yeni C5 i bende inceledim. TEST sürüşü yaptım diyen arkadaş atmış daha test sürüşleri dün başladı Araç tek kelimeyle harika olmuş. Fransız aracı gibi değil resmen alman bi araç olmuş. Adamlar rüzgar sesini vs. aza indirmek için yakıt kapağının içine bile yumuşak lastik koymuşlar (tıpkı kapılardaki gibi). Kapılarda çift zaten o lastik. Arkada oturan lar için kolonlarda klima havalandırması var. arabanın koltukları harika olmuş. Tip süper zaten. çektiğim resimler:

     YENİ C5














    Test ettim diyen arkadas ATMIŞ derken umarim beni kastetmediniz , yazdigim yaziyi dikkatle okursaniz ne demek istedigimi anlarsiniz , sizin yaptiginiz gibi ATTI TUTTU gibi yorumlar yazmadan yaziyi keske tamamen okusaydiniz .Ben yazimda bayilere lansmani sirasindan kibris ta araci test ettim dedim ,ben kullanici degilim baska bir acidan bakarsaniz bu arada citroen arac a ihtiyaciniz olursa bana ulasabilirsiniz , soru da alabilirim aracla ilgili.




  • Arkadaşlar bu ay Auto Motor & Sport dergisindeki iki sayfalık C5 sürüş izlenimini sizler için taratıp attım. Derginin yurtdışı sürümlerindeki izlenimlerden Türkçe'ye çevrilmiş olanı. Çok ayrıntılı değil fakat benim gibi C5 i merakla bekleyenler için önemli bir inceleme. Mayıs veya Haziran sayısında büyük ihtimal Türkiye incelemesi olacaktır. Çıktığı zaman onu da yükleyeceğim.

    http://img116.imageshack.us/my.php?image=dc25028952qv9.jpg
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sedefb


    quote:

    Orjinalden alıntı: PRND

    Yeni C5 i bende inceledim. TEST sürüşü yaptım diyen arkadaş atmış daha test sürüşleri dün başladı Araç tek kelimeyle harika olmuş. Fransız aracı gibi değil resmen alman bi araç olmuş. Adamlar rüzgar sesini vs. aza indirmek için yakıt kapağının içine bile yumuşak lastik koymuşlar (tıpkı kapılardaki gibi). Kapılarda çift zaten o lastik. Arkada oturan lar için kolonlarda klima havalandırması var. arabanın koltukları harika olmuş. Tip süper zaten. çektiğim resimler:

     YENİ C5







    şşşşşşştttt sakin sakin. hızlı giden atın biliyosun ses yalıtımını tekrarlıyorum atmasyon yapmışın.






    Test ettim diyen arkadas ATMIŞ derken umarim beni kastetmediniz , yazdigim yaziyi dikkatle okursaniz ne demek istedigimi anlarsiniz , sizin yaptiginiz gibi ATTI TUTTU gibi yorumlar yazmadan yaziyi keske tamamen okusaydiniz .Ben yazimda bayilere lansmani sirasindan kibris ta araci test ettim dedim ,ben kullanici degilim baska bir acidan bakarsaniz bu arada citroen arac a ihtiyaciniz olursa bana ulasabilirsiniz , soru da alabilirim aracla ilgili.








  • prnd, mfö~"peki peki"...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sudkostik -- 16 Mayıs 2008; 22:45:39 >
  • sudkostik neşet ertaş" datlı dillim güler yüzlüm"
  • quote:

    Orjinalden alıntı: PRND


    quote:

    Orjinalden alıntı: sedefb


    quote:

    Orjinalden alıntı: PRND

    Yeni C5 i bende inceledim. TEST sürüşü yaptım diyen arkadaş atmış daha test sürüşleri dün başladı Araç tek kelimeyle harika olmuş. Fransız aracı gibi değil resmen alman bi araç olmuş. Adamlar rüzgar sesini vs. aza indirmek için yakıt kapağının içine bile yumuşak lastik koymuşlar (tıpkı kapılardaki gibi). Kapılarda çift zaten o lastik. Arkada oturan lar için kolonlarda klima havalandırması var. arabanın koltukları harika olmuş. Tip süper zaten. çektiğim resimler:

     YENİ C5







    şşşşşşştttt sakin sakin. hızlı giden atın biliyosun ses yalıtımını tekrarlıyorum atmasyon yapmışın.






    Test ettim diyen arkadas ATMIŞ derken umarim beni kastetmediniz , yazdigim yaziyi dikkatle okursaniz ne demek istedigimi anlarsiniz , sizin yaptiginiz gibi ATTI TUTTU gibi yorumlar yazmadan yaziyi keske tamamen okusaydiniz .Ben yazimda bayilere lansmani sirasindan kibris ta araci test ettim dedim ,ben kullanici degilim baska bir acidan bakarsaniz bu arada citroen arac a ihtiyaciniz olursa bana ulasabilirsiniz , soru da alabilirim aracla ilgili.










    ne demeye calistigini bide bizlere anlatsana becerebilirsen?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sedefb


    quote:

    Orjinalden alıntı: PRND


    quote:

    Orjinalden alıntı: sedefb


    quote:

    Orjinalden alıntı: PRND

    Yeni C5 i bende inceledim. TEST sürüşü yaptım diyen arkadaş atmış daha test sürüşleri dün başladı Araç tek kelimeyle harika olmuş. Fransız aracı gibi değil resmen alman bi araç olmuş. Adamlar rüzgar sesini vs. aza indirmek için yakıt kapağının içine bile yumuşak lastik koymuşlar (tıpkı kapılardaki gibi). Kapılarda çift zaten o lastik. Arkada oturan lar için kolonlarda klima havalandırması var. arabanın koltukları harika olmuş. Tip süper zaten. çektiğim resimler:

     YENİ C5







    şşşşşşştttt sakin sakin. hızlı giden atın biliyosun ses yalıtımını tekrarlıyorum atmasyon yapmışın.






    Test ettim diyen arkadas ATMIŞ derken umarim beni kastetmediniz , yazdigim yaziyi dikkatle okursaniz ne demek istedigimi anlarsiniz , sizin yaptiginiz gibi ATTI TUTTU gibi yorumlar yazmadan yaziyi keske tamamen okusaydiniz .Ben yazimda bayilere lansmani sirasindan kibris ta araci test ettim dedim ,ben kullanici degilim baska bir acidan bakarsaniz bu arada citroen arac a ihtiyaciniz olursa bana ulasabilirsiniz , soru da alabilirim aracla ilgili.










    ne demeye calistigini bide bizlere anlatsana becerebilirsen?

    Sen önce anlamayı öğren sonra anlatırım ben. Çok iyi beceririm şüphe etme sen beceremezmi diye ok.




  • O zaman seni eger daha iyi anlayabileceksen izmir citroen kavuklar a bekliyorum gel misafirim ol arabaya daha yakindan bakarsin hemde test edersin..
  • http://www.c5.citroen.com

    Sadece C5 için yapılmış bir tanıtım sitesi .Yaklaşık 30 ayrı ülke için kendi dillerine göre siteler hazırlanmış ama içlerinde Türkiye yok. Bu Baylas'ın mı yoksa firmanın vurdumduymazlığı mı bilemiyorum. Biz mecbur global olana giriyoruz:
    http://www.c5.citroen.com/en/

    Sitede hd video ve resimler, 360derece görüntüler vs baya bişey var. Vip bölümüne kısa bir işlem ile üye olup daha fazla içeriğe ulaşabilirsiniz.

    Bazılarının adresleriini vereyim;

    Resimler;
    http://www.c5.citroen.com/swf/medias/download/08009001.jpg
    http://www.c5.citroen.com/swf/medias/download/08011001.jpg
    http://www.c5.citroen.com/swf/medias/download/08013005.jpg
    http://www.c5.citroen.com/swf/medias/download/08014002.jpg
    http://www.c5.citroen.com/swf/medias/download/C5_1.jpg
    http://www.c5.citroen.com/swf/medias/download/C5_2.jpg
    http://www.c5.citroen.com/swf/medias/download/C5_3.jpg
    http://www.c5.citroen.com/swf/medias/download/C5_4.jpg
    http://www.c5.citroen.com/swf/medias/download/C5_5.jpg
    http://www.c5.citroen.com/swf/medias/download/C5_6.jpg
    http://www.c5.citroen.com/swf/medias/download/C5_7.jpg
    http://www.c5.citroen.com/swf/medias/download/C5_8.jpg

    Videolar:
    http://www.c5.citroen.com/swf/medias/download/REVEAL.zip
    http://www.c5.citroen.com/swf/medias/download/DYNAMISME.zip
    http://www.c5.citroen.com/swf/medias/download/STANDING.zip
    http://www.c5.citroen.com/swf/medias/download/SECURITE.zip
    http://www.c5.citroen.com/swf/medias/download/SEDUCTION.zip



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NightWalker -- 18 Mayıs 2008; 13:41:37 >




  • eski kasa c5 leri naapti bu bayiler yahu? ucuzlatsalar biraz da, ondan alsak en azindan
  • Bence eski kasa daha iyi donanıma sahipti. Hiç değilse hidraktif vardı . en önemliside o zaten. yeninin sadece tipi güzel.
  • Arkadaşlar bende Yeni C5 ile - Laguna III arasında kalmıştım forumdaki bir arkadaşın tavsiyesi üzerine otohaber dergisini aldım orda laguna ve C5 in karşılaştırması var yapılan karşılaştırmayı sizinle paylaşmak istiyorum..

    dergi baz olarak C5 1.6 HDi SX(49.950 ytl) ile LAGUNA III 1.5 dCi Expression(47.000ytl) modellerini baz almış.

    İç Mekan Genişliği : (max 15 puan) C5 10 puan - Laguna III 9 puan === Diz mesafeleri hem önde hem arkada benzer ancak tavan yüksekliği ve baş mesafesi olarak C5 in üstünlüğü bulunuyor.

    Malzeme Kalitesi/İşçilik: (max 15 puan) C5 12 puan - Laguna III 11 puan === C5 in kalite hissi rakibine göre daha yüksek

    Konfor (max 15 puan) C5 12 puan - Laguna III 11 puan === Konfor sessiz çalışan süspansiyonlarla donatılan C5 in en iddalı olduğu konuların başında geliyor.Laguna,rakibinden daha sert karakterli bir otomobil.

    Ergonomi (max 15 puan) C5 7 puan- Laguna III 7 puan === Minimalist bir konsola sahip Laguna daha iyi bir kumanda ergonomisi sunuyor.C5 e alışmak biraz zor.Ancak Laguna sürüş pozisyonu konusunda özellikle uzun boylulara biraz sıkıntı yaşatıyor.

    Bagaj Hacmi (max 15 puan ) C5 9 puan - Laguna III 9 puan === Hacimler yakın (C5 439 lt- Laguna 450 lt) ancak bagajda bazı farklılıklar mevcut.Lagunanın kapağı geniş açılıyor ve eşiği daha alçak ancak dışında tutamak bulunmuyor.C5 in bagaj kapağıysa daha hafif.

    Performans (max 10 puan) C5 6 puan - Laguna III 5 puan === Aynı motor gücüne sahip otomobiller çok yakın bir hızlanma performansı gösteriyor ( C5 0-100 km/s : 12.1 sn-- Laguna 0-100 km/s : 12.39 sn).Ancak fren mesafesi konusunda C5 daha iyi sonuçlara imza atmayı başarıyor.( C5 40.5 m -- Laguna 42.2 m )

    Yol Tutuş/Sürüş Özellikleri (max 15 puan ) C5 7 puan - Laguna III 8 puan === C5 in konfor odaklı bir otomobil olduğu açıkça hissediliyor .Ancak Laguna hem daha iyi bir direksiyona hem de daha iyi bir yol tutuşuna sahip.

    Yakıt Tüketimi (max 15 puan ) ( yakıt verileri fabrika verilerine göre değil araçlar aynı yolda kullanılarak elde edilmiş )
    C5 11 puan - Laguna III 12 puan === C5 hem 5 ileri şanzımanı hem de rakibine göre yaklaşık 100 kg fazlalığı bulunanağırlığı sebebiyle 100 km de 0.9 lt daha fazla yakıt tüketiyor.Laguna daha tutumlu. C5 100 km de 6.8 lt -- Laguna 100 km de 5.9 lt (fabrika verileri ise C5 5.6 lt- Laguna 4.9 lt)

    Donanım (max 10 puan)C5 8 puan - Laguna III 7 puan === SX ve Expression donanımları baz alındığında C5 sürücü diz havayastığı,ESP + ASR ve arka park sensörü gibi standartlarla rakibinin önüne geçiyor.

    Baz Fiyat (max 20 puan) C5 10 puan - Laguna III 11 puan === C5 daha iyi bir donanıma sahip olmasına rağmen fiyatı daha yüksek.Laguna 1.5 dCidaha donanımlı olan rakibinden yaklaşık 3000 ytl daha ucuz

    Servis (max 5 puan ) C5 3 puan - Laguna III 5 puan === Lagunanın en önemli avantajlarından birisi.Servis hizmetleri daha fazla ve garanti süreleri daha uzun. ( Mekanik : C5 2 yıl/sınırsız km -- Laguna 3 yıl/150.000 km , Boya : C5 3 yıl -- Laguna 12 yıl , Paslanmazlık C5: 12 yıl -- Laguna 12 yıl, Bakım aralığı : C5 15.000 km -- Laguna 10.000 km)


    Veriler böyle Sonuç Olarak max 150 puandan her iki araçta 95 puan alıyor.Ancak iki otomobil farklı üstünlüklere sahip.C5 iç hacim,konfor,laite ve donanım olarak üstünlük sağlarken, Laguna III ise servis,tüketimibaz fiyat ve yol tutuş karakterleriyle puan topluyor..

    Benim için C5 daha ağır basıyor ama test sürüşü yapmadan tam karar vermicem..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dr_aragorn


    Arkadaşlar bende Yeni C5 ile - Laguna III arasında kalmıştım forumdaki bir arkadaşın tavsiyesi üzerine otohaber dergisini aldım orda laguna ve C5 in karşılaştırması var yapılan karşılaştırmayı sizinle paylaşmak istiyorum..

    dergi baz olarak C5 1.6 HDi SX(49.950 ytl) ile LAGUNA III 1.5 dCi Expression(47.000ytl) modellerini baz almış.

    İç Mekan Genişliği : (max 15 puan) C5 10 puan - Laguna III 9 puan === Diz mesafeleri hem önde hem arkada benzer ancak tavan yüksekliği ve baş mesafesi olarak C5 in üstünlüğü bulunuyor.

    Malzeme Kalitesi/İşçilik: (max 15 puan) C5 12 puan - Laguna III 11 puan === C5 in kalite hissi rakibine göre daha yüksek

    Konfor (max 15 puan) C5 12 puan - Laguna III 11 puan === Konfor sessiz çalışan süspansiyonlarla donatılan C5 in en iddalı olduğu konuların başında geliyor.Laguna,rakibinden daha sert karakterli bir otomobil.

    Ergonomi (max 15 puan) C5 7 puan- Laguna III 7 puan === Minimalist bir konsola sahip Laguna daha iyi bir kumanda ergonomisi sunuyor.C5 e alışmak biraz zor.Ancak Laguna sürüş pozisyonu konusunda özellikle uzun boylulara biraz sıkıntı yaşatıyor.

    Bagaj Hacmi (max 15 puan ) C5 9 puan - Laguna III 9 puan === Hacimler yakın (C5 439 lt- Laguna 450 lt) ancak bagajda bazı farklılıklar mevcut.Lagunanın kapağı geniş açılıyor ve eşiği daha alçak ancak dışında tutamak bulunmuyor.C5 in bagaj kapağıysa daha hafif.

    Performans (max 10 puan) C5 6 puan - Laguna III 5 puan === Aynı motor gücüne sahip otomobiller çok yakın bir hızlanma performansı gösteriyor ( C5 0-100 km/s : 12.1 sn-- Laguna 0-100 km/s : 12.39 sn).Ancak fren mesafesi konusunda C5 daha iyi sonuçlara imza atmayı başarıyor.( C5 40.5 m -- Laguna 42.2 m )

    Yol Tutuş/Sürüş Özellikleri (max 15 puan ) C5 7 puan - Laguna III 8 puan === C5 in konfor odaklı bir otomobil olduğu açıkça hissediliyor .Ancak Laguna hem daha iyi bir direksiyona hem de daha iyi bir yol tutuşuna sahip.

    Yakıt Tüketimi (max 15 puan ) ( yakıt verileri fabrika verilerine göre değil araçlar aynı yolda kullanılarak elde edilmiş )
    C5 11 puan - Laguna III 12 puan === C5 hem 5 ileri şanzımanı hem de rakibine göre yaklaşık 100 kg fazlalığı bulunanağırlığı sebebiyle 100 km de 0.9 lt daha fazla yakıt tüketiyor.Laguna daha tutumlu. C5 100 km de 6.8 lt -- Laguna 100 km de 5.9 lt (fabrika verileri ise C5 5.6 lt- Laguna 4.9 lt)

    Donanım (max 10 puan)C5 8 puan - Laguna III 7 puan === SX ve Expression donanımları baz alındığında C5 sürücü diz havayastığı,ESP + ASR ve arka park sensörü gibi standartlarla rakibinin önüne geçiyor.

    Baz Fiyat (max 20 puan) C5 10 puan - Laguna III 11 puan === C5 daha iyi bir donanıma sahip olmasına rağmen fiyatı daha yüksek.Laguna 1.5 dCidaha donanımlı olan rakibinden yaklaşık 3000 ytl daha ucuz

    Servis (max 5 puan ) C5 3 puan - Laguna III 5 puan === Lagunanın en önemli avantajlarından birisi.Servis hizmetleri daha fazla ve garanti süreleri daha uzun. ( Mekanik : C5 2 yıl/sınırsız km -- Laguna 3 yıl/150.000 km , Boya : C5 3 yıl -- Laguna 12 yıl , Paslanmazlık C5: 12 yıl -- Laguna 12 yıl, Bakım aralığı : C5 15.000 km -- Laguna 10.000 km)


    Veriler böyle Sonuç Olarak max 150 puandan her iki araçta 95 puan alıyor.Ancak iki otomobil farklı üstünlüklere sahip.C5 iç hacim,konfor,laite ve donanım olarak üstünlük sağlarken, Laguna III ise servis,tüketimibaz fiyat ve yol tutuş karakterleriyle puan topluyor..

    Benim için C5 daha ağır basıyor ama test sürüşü yapmadan tam karar vermicem..





    Sizin için Hayırlısı olan olsun. Ama görüntüde çok önemli. Bu göreceli ama benim için tip olarak laguna C5 in yanında solda sıfır




  • laguna'nın en iğreti yönü

     YENİ C5
  • dr_aragorn, bilgiler için teşekkürler,
    bana da C5 daha daha yakın. Sunduğu donanımlar olsun, tip olsun herşeyiyle çok güzel. Laguna uzun boylulara göre rahat değilmiş, tüm dergiler bundan bahsediyor. direk sildim onu. boy 1.90 :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NightWalker

    dr_aragorn, bilgiler için teşekkürler,
    bana da C5 daha daha yakın. Sunduğu donanımlar olsun, tip olsun herşeyiyle çok güzel. Laguna uzun boylulara göre rahat değilmiş, tüm dergiler bundan bahsediyor. direk sildim onu. boy 1.90 :)


    :D o zmn C5 abi sen ama laguna hakkında çok iyi şeyler söylüyorlar 2 aracı da test etmeden sakın almayın diyorlar bu yüzden denicem bende sonra karşılaştırıcam hayırlısı olsun
  • Çoğu kişiyle citroen hakkında konuşunca "aman abi yaa fransız arabası o alınır mı diyolar" Bende bişeyi hatırlatıyorum. "peki clio veya megane a binilir mi?" diyorum. Haaa o güzel diyorlar. bende soruyorum peki renault ne malı? :D çoğu kişi renault u o kadar benimsemiş ki türk markası zannediyor.
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.