Şimdi Ara

YENİ C5 (39. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.248
Cevap
13
Favori
380.175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Boşver Ümit Kardeş;
    Laguna alıp sonrada Pişman olup oraya buraya sataşanlarla muhatap olmaya değmez..Lagunasını öven ve sahip olan kişilerin Citroen forumunda ne işi var onuda anlamıyorum..

    quote:

    Orjinalden alıntı: umitoz


    quote:

    Orjinalden alıntı: agelbal

    laguna ya 60 milyar vermeyenler kendi bileceği iş ama 55 milyar verip c5 alıosunuz xenon farı bile olmayan arabaya hele o direksiyon nedir öyle ortası dönmüyor iş yaptıklarını sanıolar.C5 sahipleri sonradan xenon far arıosunuz sonradan bagajda düzeltmeler yapıosunuz bunların hepsi lagunada standart C5i test ettim çok ağır yapmışlar bu da benim görüşüm C5 5 deil 3 para bile etmez


    Hocam,
    Benim farlar bi-xenon ve sürüşe duyarlı standart.
    Saymak istediğin başka donanım varsa onları da ekle, 2.0 motor Dizel full (deri+sunroof) bir Laguna haline getir ve bana lütfen fiyatını söyle öyle karşılaştıralım fiyatları.
    Hidraktif süspansiyon, söför koltuğunda masaj, park yeri ölçüm, 19" jant gibi detaylara hiç girme, renoda para da versen yok.

    Dediğin gibi herkesin görüşü kendine.
    Bence laguna en başta tipten kaybediyor, bu da benim görüşüm.

    110 BG araç için, evet C5 ağır.
    Ama senin 60 dediğin araçla kıyasladığın 1.6 araba 50bin YTL'nin altında satılıyor.
    Ortası dönmeyen direksiyonun zevkini kullanan bilir.




  • herkese slm bugun izmir bornowa merkezde siyah bir c5 gördüm oda ne öle yha inanın herkez bakıodu
  • C5 1.6 motor araçları almadan önce biraz yurt dışı sitelerden fiyat araştırması yapmanızı tavsiye ederim. Bu forumun daha önceki sayfalarında da belirttiğim gibi C5 1.6 motor araçları türkiyede yüksek fiyattan satıyorlar. Bende C5 almak için çok uzun süre bekledim ama sonunda 52 bin ytl ye mondeo titanyum x paket ve lüks paket li araç aldım. Bu aracın ingilteredeki fiyatı 23 bin poun, C5 in 1.6 sx paket li versiyonu ise 16 bin pound.
    Aldığım mondeo da C5 ten farklı olarak; 7 inc renkli ekran, deri döşeme ve koltuk ısıtma, anahtarsız çalıştırma, sunroof, xenon far (mercekli ve virajlarda dönen) far yıkama, yokuş kalkış desteği, hafızalı sürücü koltuğu ve yan aynalar (geri vitese takınca aynalar önceden hafızaya alınan konuma gelebiliyor), bluetooth telefon görüşme ve sesle müzik sistemini, klimayı ve telefonu kontrol etme, resistanslı ön cam gibi bir çok özellik var, bunlar ancak C5 in 2.0 motor donanımında bulabileceğiniz özellikler. Ayrıca mondeodaki 1.6 125 hp motor da çok iyi, boyut olarakta mondeo C5 ten daha uzun ve geniş bir araç. C5 almakta israrcı olanlara 2.0 motor almalarını tavsiye ederim çünkü vergisiz fiyatı 1.6 motordan daha ucuz.




  • bu gündüz farı dediğiniz olayın resmini çekip buraya koyabilirmisiniz.bu arada gerçekten yeni c5 çok güzel herkesin kazasız belasız kullanmasını dilerim.
  • Citroen'in ingiltere sitesinden fiyatları incelersek aşağıdaki durum ortaya çıkıyor

    Your C4 1.6HDi 16V 110hp EGS SX Hatchback
    • Basic Price: £ 16,395

    C4 SX 1.6 HDI 110 HP MCP Türkiye Satış Fiyatı :40.945 ytl



    Your New C5 1.6HDi 16V 110hp SX
    • Basic Price: £ 16,795

    YENİ C5 SX 1.6 HDI M/T Türkiye Satış Fiyatı : 51.950 ytl


    Neredeyse yukarıdaki C4 ile C5 in ingilteredeki fiyatları birbiriyle aynı ama Türkiyede C5 i olması gereken fiyattan (42 bin ytl) çok daha yüksek bir fiyata satıldığını görüyoruz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joyful

    Citroen'in ingiltere sitesinden fiyatları incelersek aşağıdaki durum ortaya çıkıyor

    Your C4 1.6HDi 16V 110hp EGS SX Hatchback
    • Basic Price: £ 16,395

    C4 SX 1.6 HDI 110 HP MCP Türkiye Satış Fiyatı :40.945 ytl



    Your New C5 1.6HDi 16V 110hp SX
    • Basic Price: £ 16,795

    YENİ C5 SX 1.6 HDI M/T Türkiye Satış Fiyatı : 51.950 ytl


    Neredeyse yukarıdaki C4 ile C5 in ingilteredeki fiyatları birbiriyle aynı ama Türkiyede C5 i olması gereken fiyattan (42 bin ytl) çok daha yüksek bir fiyata satıldığını görüyoruz.


    Norveç'li arkadaşlarımın Almanya'dan ikidebir ikinci el araba ithal etmeleri nedeniyle, yurt dışından araba getirtme işini inceledim.
    Özellikle birinci elde hiçbir espirisi yok.
    Şöyle ki, oradan buraya direkt satış yapma imkanları yok. Ancak önce orada birinin satın alması ve sana satması gerekiyor.
    Arabayı alan adam senin belirttiğin fiyatı ödüyor.
    Sonra arabayı sana sattığı zaman (hoş bir de arabayı getirme derdi var bu arada, zaten sağdan direksiyon arabayı ne yapacaksak burada) gümrükten girerken ÖTV'sini KDV'sini vs aynen ödüyorsun. Burada yapma bir faturayla bedeli düşük de gösteremezsin. İncelemeye girer, bedeli gümrük tespit eder.

    %37 ÖTV'yi, %18 KDV'yi ödemen bu aracı trafiğe hemen çıkartabileceğin anlamına gelmiyor PLAKASIZ getirdiysen. Bizim belki haberimiz yok ama, raç ithalatçısı bir çok onay almak zorunda. Bu onayla ilgili tüm evrakları senin tastik ettirmen gerekiyor. Bunun için önce hepsini yeminlitercümana tercüme ettirip mercilere öyle vermen gerekiyor.

    Gümrüklerde işlemi takip etmek için gümrük müşavirlerine verdiğin para vs, hepsini üst üste koyarsan artık sen düşün aracın maliyetini.

    Yur dışından bu şekilde araç alma işlemi sadece şu durumlarda mantıklı:
    Citroen'e gidip ben illa (örnek) Fransa'da satılan 2.7 Benzinli motorlu araçtan istiyorum dersen, bu prosedürleri takip ederek sana getirtirler.
    Türkiye'de hiç bayisi olmayan araçlar bu şekilde geliyor.
    Almanya gibi arabanın çok ucuz olduğu ülkelerden ikinci el ama km'si düşük ÜST SEGMENT (pahalı) arabaları galeriler getiriyor.

    Gümrüklerle oldukça çalışmış biri olarak, nasıl sıradan işlerin bile sorun haline dönüşebildiğini de bildiğimden, hiç kimsenin türkiye'de satılan bir araç için böyle bir maceraya girmesini tavsiye etmem.

    Bunun yanısıra Garanti ve serviste problem yaşayabilirsiniz.
    Borusan Almanya'dan özel ithal BMWlere yapmadığı kıllığı bırakmıyor, çok duydum.
    Mersedes'te bu anlamda sorun yaşanmıyormuş.

    C4 Picasso (bayi aracılığıyla) renkli ekran vs şekilde, full bayiye getirttiren de duydum.

    Ama Türkiye'de satılan bir araç, ASLA!

    O yüzden neden bakalım İngiltere'de ki fiyatlara.
    Her ülkenin vergi oranları belirliyor fiyatları, fabrikalar değil.




  • Sanırım ne demek istemediğimi anlamadınız, örnekte verdiğim araçların vergi oranları her ikiside 1.6 motor olduğu için ingilterede de aynı, Türkiyede de aynı. Farklı olan ana distrübütör firmaların belirlediği kar miktarı. Türkiye de C5 e talep oldukça yüksek karla satılmaya devam edilecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joyful -- 12 Ağustos 2008; 22:53:16 >
  • c5 ilk cıkmadan önce mükemmel işte aradığım araç bu diyordum tabi dış tasarımı resimlerde mükemmel görünüyordu ama yollarda görmeye başlayınca sanki o resimlerdeki gibi degildi arac akıcılıgı olmayan hantal bir araç gibi görünüyordu ve sportif bir görünüşü yok gibiydi hjayal kırıklıgına ugradım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joyful

    Sanırım ne demek istemediğimi anlamadınız, örnekte verdiğim araçların vergi oranları her ikiside 1.6 motor olduğu için ingilterede de aynı, Türkiyede de aynı. Farklı olan ana distrübütör firmaların belirlediği kar miktarı. Türkiye de C5 e talep oldukça yüksek karla satılmaya devam edilecektir.


    Dediğin gibi, fiyatları satılabilirlik etkiliyor.
    Geçenlerde bir arkadaş hesap yaptı burada, vergileri vs düşerek geriye doğru hesap yaptığında, ufak bir miktar da otomatik vites ve hidraktif süspansiyon farkını düştüğünde, aslında aynı donanıma sahip 1.6 SXPK'nın 2.0 std modele göre daha ucuz olduğunu bize gösterdi.

    %60 ÖTV si olunca aracın, satabilmek de mümkün olmuyor yüksek fiyattan.
    Böyle olunca da satılabilirliği yüksek araçlardan yüksek kar bekleniyor doğal olarak.

    Neyse, bize sağdan direksiyonlu araba aldırmaya çalışmadığını geç de olsa anladığıma sevindim.




  • Geçenlerde hesap yapan da bendim o yazımda 11. sayfada.
    Aslında C4 te 1 yıl öncesine kadar 46 bin ytl ye varan fiyatlardan satılıyordu ama şimdi 40 bin ytl ye satılıyor, sanırım C5 te zamanla daha uygun fiyattan satılacaktır, güzel olana talep çok olunca fiyatıda istedikleri gibi ayarlıyabiliyorlar.
  • sayın umitoz sanırım gümrük işlerinden anlıyorsunuz. size bazı sorularım olacak.diyelim almanyadan 2005 model 1600 cc altında ikinci el araç getirtmek istiyoruz .aracın değeri atıyorum 10,000ytl.bunun gümrük vs. maliyeti ne kadar olur. kabaca hesaplayabilirmisiniz?ayrıca araç 2000 cc olursa ne kadar olur.gümrükte bu işleri organize eden yapanlar varmı? şimdiden teşekkürler......
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joyful

    Sanırım ne demek istemediğimi anlamadınız, örnekte verdiğim araçların vergi oranları her ikiside 1.6 motor olduğu için ingilterede de aynı, Türkiyede de aynı. Farklı olan ana distrübütör firmaların belirlediği kar miktarı. Türkiye de C5 e talep oldukça yüksek karla satılmaya devam edilecektir.


    yeni çıkan arabalar cep telefonları vs.. ilk zamanlar daha fazla kar marjı ile satılır

    ikinci olarakta tam emin olmamakla beraber normal c5 lerin SX lerinde çelik jant falan yok baylas jantlı ithal ediyor diye hatırlıyorum oda ingiltere ile fiyat farkını arttırıyor olabilir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: erceylan

    sayın umitoz sanırım gümrük işlerinden anlıyorsunuz. size bazı sorularım olacak.diyelim almanyadan 2005 model 1600 cc altında ikinci el araç getirtmek istiyoruz .aracın değeri atıyorum 10,000ytl.bunun gümrük vs. maliyeti ne kadar olur. kabaca hesaplayabilirmisiniz?ayrıca araç 2000 cc olursa ne kadar olur.gümrükte bu işleri organize eden yapanlar varmı? şimdiden teşekkürler......


    İşim gereği gümrüklerle çok iş yaptım ancak hiçbiri araçlarla ilgili değildi.
    Bildiğim kadarını zaten daha önce yazdım.

    Niyetin ciddi ise en iyisi bu konuyu 'gümrükleme' yi yapacağın şehirden bir Gümrük müşavirine sorman.
    Zaten gümrükte iş takibini ancak KİŞİ KENDİSİ ve ya yetki verdiği Gümrük Müşaviri yapabiliyor.
    Kendin takip edemeyeceğine göre en iyisi onlara danışmak.

    Ben aldığım ilk bilgiler ışığında bu işten vazgeçtiğim için daha detaylı araştırmadım.

    Ancak benim gördüğüm bu işi yapan herkes en az 50.000 EURO luk araçlar getiriyor.
    Buradan şu sonucu çıkartıyorum, bu işin zahmetine girmek için, Türkiye'de iyi para edecek, dışarıdan ucuza alınabilecek araba olacak ki hem masraf çıksın (hem de kar kalsın Galeriler için).
    Bu gözlemime göre 2005 model 1600 altı araçlarda bu işe girişmenin ASTARI YÜZÜNDEN PAHALI bir iş olacağını 'sadece tahmin ediyorum'.




  • Selam,
    İşte herşey ortada;

    http://www.arabam.com/testDetay.aspx?id=520
  • Evet herşey ortada, C5 ortalama 7,2 puan, Passat 1.4 TSI 7,5 puan ve Mondeo da 7.7 puan almışlar.
  • Bugün tatilden antalyadan döndüm arkadaşlar

    innaırmısnız sanki araba kullanmamış gibi eve girdim,Buarada otobanda arabayı 1600 km yol yaptıktan sonra 200 km hızla sürdüm deneme amaçlı 5 dk,araba 120 cc den 200 çıkması çok kısa bir süreçte oldu yol gürültüsünde pekbi fark görmedim gayet başarılı bir şekilde araba asvalta yapışıyor direksiyon otomatik sertleşiyor

    alman plakalı araçlar sağımda geride kalırken ulan bu araba ney markası ney dermişcesine bakıyorlardı

    Ben arabama aşık oldım zaten aşıktım,yarın citroen fransaya teşekkürlerimi bildiren bir mail yazıcam
  • quote:

    Orjinalden alıntı: agelbal

    laguna ya 60 milyar vermeyenler kendi bileceği iş ama 55 milyar verip c5 alıosunuz xenon farı bile olmayan arabaya hele o direksiyon nedir öyle ortası dönmüyor iş yaptıklarını sanıolar.C5 sahipleri sonradan xenon far arıosunuz sonradan bagajda düzeltmeler yapıosunuz bunların hepsi lagunada standart C5i test ettim çok ağır yapmışlar bu da benim görüşüm C5 5 deil 3 para bile etmez



    Laguna uçakmı? C5 le bi yan yana koyda bak bakim sen birader. Laguna 3 parada etmez merak etme. üstünden Tır geçmiş gibi ezik büzük tipsiz yamuk bi araba. Hata edip almışın moralini bozma hayırlı olsun yinede C5 e bakıp bakıp içinin yandığı nasılda belli. Gelmiş çamur atıyosun o yüzden burada. yazık o lagunaya verilen paraya doğrusu. Lagunanın arka Cam sileceği sonradan çakma iken, sen kalkmış ortası dönmeyen direksiyona yorum yapıyosun. Laguna III= Çakma Citroen C6




  • Tatilde kaldığımız otelin barında muhabbet ederken tabiki araba üzerine herzamanki gibi:))) yanımıza bir fransada yaşıyan bir türk abimiz yanaştı

    çokta güzel bir muhabbeti vardı,neyse başladık derinlemesine konuşmaya konu c5 ile laguna muhabbetine döndü :)))

    Laguna için sadce şunu söyledi kendisindede eski kasası varmış ve antalyaya eski kasa ile gelmiş yani bundan önceki kasa,Fransa yeni laguna dizayn açısından tüketicer ve bayi ler tarafından çok eleştiri almış,dediğine göre kendisinin kullandığı kasayı bazı bayiler halen satacaklarını söyledi, biz bile tanıtımı yapıldığında haberlerde izledik ya nebiçim bir bir dizayn yapmışlar diye konuşmuşlar

    Citroen c5 ile innaılmaz bir atak yaptıgını ve tüm avrupada c5 olduğunu söyledi,fransada millet bayilerde c5 almak için buradaki gibi ilk zamanlar çok beklemişler,çalıştığı fabrikada şefi ilk alanlardanmış baya bi anlattı

    Benim söyleyeceğim şu;araba işi hatun işine benzer kimi esmerden hoşlanır kimi sarışından kimi çinliden kimi rustan

    arabada böyle işte




  • Herkese selamlar,

    Kısmet olursa 3-5 ay içinde sıfır C5 almayı istiyorum. Aslında Volvo S40 1.6D planlıyordum ancak hem euronun artması hem de C5'in çıkmasıyla kararım değişti. Volvo'nun kesinlikle marka değeri daha yüksek. Daha düşük segment otomobil olmasına rağmen ismi ve imajı daha ağır. Bunu reddemem ancak C5'e kıyasla daha küçük iç hacim ve eskiyen tasarım Volvo'dan vazgeçmeme sebep olan diğer unsurlar. Sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda?

    Şuan kullandığım otomobil 2006 model 206 dizel. Zaten küçük olan araba, çocuk da olduktan sonra iyice küçüldü sanki :) Oğlumun puseti bagajı tamamen kaplıyor. Bu konuda sanırım C5'e geçince fazlasıyla rahat edeceğim.

    C5'in beyaz rengini seçmeyi düşünüyorum. Ancak ne yazık ki daha beyaz rengini görme şansım olmadı. Bu rengi görenlerin yorumu nedir? Beyaz her arabaya yakışmaz ancak siyah kapı çıtalarının olmadığı ve heybetli görünen C5'e yakışacağını düşünüyorum. Beyaz renk Audi A6'lara çok yakışıyor. Özellikle arka tasarımını audi'ye çok benzettiğim C5'de beyaz rengin nasıl durduğunu merak ediyorum. Fotoğrafı olan varsa göndersin lütfen ya da Ankara'da görebileceğim bir Citroen bayi bilen varsa bildirirse sevinirim.

    Saygılar,

    Ahmet




  • kuasbo bişi sorucam 1.6 c5 sxpk larda sürücü koltunda ısıtma ve yükseklik filan ayarlanması otamatik mi ?? bilgilerndirirsen sevinirim
  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.