Şimdi Ara

Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
167
Cevap
1
Favori
24.981
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar..
    2006 da Caddy'yi aldığımda çalıştığım işyerinin kapalı garajına (85 araç kapasiteli) girdiğimde %90 binek araçlarla dolu idi. Kurumda çalışanlardan sadece 1 kişi de daha Caddy vardı. Yine 2 tane kango ve 1 tane Partner vardı. Gerisi hep binek araçtı. Aradan 6 sene geçti şu anda tek tük binek otosu olan kaldı. 5 tane Caddy olduk 2 si yeni kasa. Diğer ticari araçladan da bolca var. Özellikle Doblo ve Connect fazla Partner Berlingo ve Kango da var. Şimdi binek aracı olanlar azaldı. Onların çoğu da araçlarını sattıklarında ticari araç almaya niyetleri var..

    Şimdi gelelim asıl mevzuya..
    Yukarıda yaptığım açıklamaya göre
    Burda oluşturulan havanın dışında gerçek hayatta insanların düşüncesi daha farklı
    Yok ticari imiş yok yük taşımak içinmiş makaslıymış apaçiymiş bunların hepsi hikaye, masal vs. beyler.. Alanlar alıyor ve araçlarından da benim gibi memnunlar. Bir kere görüş açısı tavan mesafesi iç hacim genişliği bagaj kapasitesi herkesin aradığı özellikler. Gerisi fasa fiso kimse iplemiyor..
    Ya madem binek araç diyorsunuz emniyet kemerinin dışında hiç bir güvenlik elemanı olmayan ve güven vermeyen binek diye geçen araçlara ne diyeceksiniz.
    Bugün g..t kadar Polonun dizeli 45bin tl. Caddy 2.0 54bin tl çokmu. Polo dizel i test ettiğimde elemana g..t kadar arabaya 45bin tl verip motor gürültüsü ve yol gürültüsünün içinde ızdırap çekip kafamı şişireceğime Caddy,Partner, berlingo olmadı Kango'un full'ünü alırım daha iyi dedim.
    Hiç değilse paramla rezil olmam

    Beyler ticari araçlar hakkında böyle atıp tutuyorsunuz ama binek oto yerine ticarilerin sayısı hızla arttıyor ona ne diyeceksiniz.
    Size bir tavsiyem olacak nacizane
    Gülme komşuna gelir başına sözü misali
    Darısı ticari araç egosu tavan yapmış arkadaşların başına diyelim..
    kalın sağlıcakla..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScienceTR

    Şu an 2009 1.9TDI otomatik Caddy kullanıcısıyım.

    Bu araçlar her VW bayisine geldiyse,satışları yapılıyorsa ve otomatik versiyonu varsa hemen elimdekini satıp almak isterim.

    Konu hakkında bilgisi olan varsa bilgi alabilir miyim?

    Var tabikide resimleri bizzat kendim shovrumda cektim.

    Peki o zaman gidip bir inceleyeyim.Elimdekinide satışa çıkarayım satıldığı an gidip alacağım test koyarım buraya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: müMKÜNsüz

    Selamlar..
    2006 da Caddy'yi aldığımda çalıştığım işyerinin kapalı garajına (85 araç kapasiteli) girdiğimde %90 binek araçlarla dolu idi. Kurumda çalışanlardan sadece 1 kişi de daha Caddy vardı. Yine 2 tane kango ve 1 tane Partner vardı. Gerisi hep binek araçtı. Aradan 6 sene geçti şu anda tek tük binek otosu olan kaldı. 5 tane Caddy olduk 2 si yeni kasa. Diğer ticari araçladan da bolca var. Özellikle Doblo ve Connect fazla Partner Berlingo ve Kango da var. Şimdi binek aracı olanlar azaldı. Onların çoğu da araçlarını sattıklarında ticari araç almaya niyetleri var..

    Şimdi gelelim asıl mevzuya..
    Yukarıda yaptığım açıklamaya göre
    Burda oluşturulan havanın dışında gerçek hayatta insanların düşüncesi daha farklı
    Yok ticari imiş yok yük taşımak içinmiş makaslıymış apaçiymiş bunların hepsi hikaye, masal vs. beyler.. Alanlar alıyor ve araçlarından da benim gibi memnunlar. Bir kere görüş açısı tavan mesafesi iç hacim genişliği bagaj kapasitesi herkesin aradığı özellikler. Gerisi fasa fiso kimse iplemiyor..
    Ya madem binek araç diyorsunuz emniyet kemerinin dışında hiç bir güvenlik elemanı olmayan ve güven vermeyen binek diye geçen araçlara ne diyeceksiniz.
    Bugün g..t kadar Polonun dizeli 45bin tl. Caddy 2.0 54bin tl çokmu. Polo dizel i test ettiğimde elemana g..t kadar arabaya 45bin tl verip motor gürültüsü ve yol gürültüsünün içinde ızdırap çekip kafamı şişireceğime Caddy,Partner, berlingo olmadı Kango'un full'ünü alırım daha iyi dedim.
    Hiç değilse paramla rezil olmam

    Beyler ticari araçlar hakkında böyle atıp tutuyorsunuz ama binek oto yerine ticarilerin sayısı hızla arttıyor ona ne diyeceksiniz.
    Size bir tavsiyem olacak nacizane
    Gülme komşuna gelir başına sözü misali
    Darısı ticari araç egosu tavan yapmış arkadaşların başına diyelim..
    kalın sağlıcakla..


    peki neden binek alınca coşup ticarileri bu sefer binilmez sıfatına layık görüyorsunuz?




  • Forum da bi tane yazılımlı Doblo Premio vardı sanırım @dingoc abinindi.

    Doblo'ya rakip çıktı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: müMKÜNsüz

    Selamlar..
    2006 da Caddy'yi aldığımda çalıştığım işyerinin kapalı garajına (85 araç kapasiteli) girdiğimde %90 binek araçlarla dolu idi. Kurumda çalışanlardan sadece 1 kişi de daha Caddy vardı. Yine 2 tane kango ve 1 tane Partner vardı. Gerisi hep binek araçtı. Aradan 6 sene geçti şu anda tek tük binek otosu olan kaldı. 5 tane Caddy olduk 2 si yeni kasa. Diğer ticari araçladan da bolca var. Özellikle Doblo ve Connect fazla Partner Berlingo ve Kango da var. Şimdi binek aracı olanlar azaldı. Onların çoğu da araçlarını sattıklarında ticari araç almaya niyetleri var..

    Şimdi gelelim asıl mevzuya..
    Yukarıda yaptığım açıklamaya göre
    Burda oluşturulan havanın dışında gerçek hayatta insanların düşüncesi daha farklı
    Yok ticari imiş yok yük taşımak içinmiş makaslıymış apaçiymiş bunların hepsi hikaye, masal vs. beyler.. Alanlar alıyor ve araçlarından da benim gibi memnunlar. Bir kere görüş açısı tavan mesafesi iç hacim genişliği bagaj kapasitesi herkesin aradığı özellikler. Gerisi fasa fiso kimse iplemiyor..
    Ya madem binek araç diyorsunuz emniyet kemerinin dışında hiç bir güvenlik elemanı olmayan ve güven vermeyen binek diye geçen araçlara ne diyeceksiniz.
    Bugün g..t kadar Polonun dizeli 45bin tl. Caddy 2.0 54bin tl çokmu. Polo dizel i test ettiğimde elemana g..t kadar arabaya 45bin tl verip motor gürültüsü ve yol gürültüsünün içinde ızdırap çekip kafamı şişireceğime Caddy,Partner, berlingo olmadı Kango'un full'ünü alırım daha iyi dedim.
    Hiç değilse paramla rezil olmam

    Beyler ticari araçlar hakkında böyle atıp tutuyorsunuz ama binek oto yerine ticarilerin sayısı hızla arttıyor ona ne diyeceksiniz.
    Size bir tavsiyem olacak nacizane
    Gülme komşuna gelir başına sözü misali
    Darısı ticari araç egosu tavan yapmış arkadaşların başına diyelim..
    kalın sağlıcakla..


    Altina imzami atarim

    Bizde de eskiden Uno vardi. LPG'den dolayi zaten kucuk olan bagaji iyice kuculuyordu, uzunyolda valiz koyacak yer bulamiyorduk, valizler yuzunden sikisarak oturmaya calisiyorduk. Simdi 2011 model sifir Partner'imiz var, Origin kasa. Ayni yollari genis bagajiyla rahat rahat gidiyoruz. Eskiden yokuslarda bayilirken simdi sahlanarak rampa cikiyoruz. Varsin kamyonet olsun, varsin senelik muayenesi olsun. Boyle fiyatlara boyle ozellikler veren binek arac varsa soyleyin, biz de alalim

    Ticarilerin arka koltuklari cok abartiliyor, one gore pek rahat degil ama cok rahatsiz da etmiyor. On koltuklar gayet rahat. Bugun ticarilerin konfor ve performansi bineklere yaklasmis durumdadir, kimse inkar etmesin.

    Bu arada bu segmentte F/P orani en iyi araclar once Tepee-Berlingo-Origin ve Caddy, sonra Kangoo, Connect, Combo, Doblo, Bipper, Fiorino ve Nemo'dur sahsen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: müMKÜNsüz

    Selamlar..
    2006 da Caddy'yi aldığımda çalıştığım işyerinin kapalı garajına (85 araç kapasiteli) girdiğimde %90 binek araçlarla dolu idi. Kurumda çalışanlardan sadece 1 kişi de daha Caddy vardı. Yine 2 tane kango ve 1 tane Partner vardı. Gerisi hep binek araçtı. Aradan 6 sene geçti şu anda tek tük binek otosu olan kaldı. 5 tane Caddy olduk 2 si yeni kasa. Diğer ticari araçladan da bolca var. Özellikle Doblo ve Connect fazla Partner Berlingo ve Kango da var. Şimdi binek aracı olanlar azaldı. Onların çoğu da araçlarını sattıklarında ticari araç almaya niyetleri var..

    Şimdi gelelim asıl mevzuya..
    Yukarıda yaptığım açıklamaya göre
    Burda oluşturulan havanın dışında gerçek hayatta insanların düşüncesi daha farklı
    Yok ticari imiş yok yük taşımak içinmiş makaslıymış apaçiymiş bunların hepsi hikaye, masal vs. beyler.. Alanlar alıyor ve araçlarından da benim gibi memnunlar. Bir kere görüş açısı tavan mesafesi iç hacim genişliği bagaj kapasitesi herkesin aradığı özellikler. Gerisi fasa fiso kimse iplemiyor..
    Ya madem binek araç diyorsunuz emniyet kemerinin dışında hiç bir güvenlik elemanı olmayan ve güven vermeyen binek diye geçen araçlara ne diyeceksiniz.
    Bugün g..t kadar Polonun dizeli 45bin tl. Caddy 2.0 54bin tl çokmu. Polo dizel i test ettiğimde elemana g..t kadar arabaya 45bin tl verip motor gürültüsü ve yol gürültüsünün içinde ızdırap çekip kafamı şişireceğime Caddy,Partner, berlingo olmadı Kango'un full'ünü alırım daha iyi dedim.
    Hiç değilse paramla rezil olmam

    Beyler ticari araçlar hakkında böyle atıp tutuyorsunuz ama binek oto yerine ticarilerin sayısı hızla arttıyor ona ne diyeceksiniz.
    Size bir tavsiyem olacak nacizane
    Gülme komşuna gelir başına sözü misali
    Darısı ticari araç egosu tavan yapmış arkadaşların başına diyelim..
    kalın sağlıcakla..


    N O K T A

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2011 model Focus ve 2012 model Partner Tepee sahibiyim.Uzun yola çıkılacağı zaman ben de dahil olmak üzere tüm aile bireyleri Partner'i tercih ediyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talkie77

    2011 model Focus ve 2012 model Partner Tepee sahibiyim.Uzun yola çıkılacağı zaman ben de dahil olmak üzere tüm aile bireyleri Partner'i tercih ediyor...

    Anlatamazsin abi bunu millet illa et ete gidecek uzun yoldaki tadi ciksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kapı içi suntaydı bunların bi ara
    140 beygir olsa ne olur 2.0 olsa ne olur
    yoksa artık sunta değil mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    kapı içi suntaydı bunların bi ara
    140 beygir olsa ne olur 2.0 olsa ne olur
    yoksa artık sunta değil mi ?

    Amacini soyle ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    kapı içi suntaydı bunların bi ara
    140 beygir olsa ne olur 2.0 olsa ne olur
    yoksa artık sunta değil mi ?

    Amacini soyle ?

    sen o
    2 saat geyik testi maduru kangoo yu savunup
    sonra kangoo yu eleştireni söyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    kapı içi suntaydı bunların bi ara
    140 beygir olsa ne olur 2.0 olsa ne olur
    yoksa artık sunta değil mi ?

    Amacini soyle ?

    sen o
    2 saat geyik testi maduru kangoo yu savunup
    sonra kangoo yu eleştireni söyle

    Sa Na Ne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    kapı içi suntaydı bunların bi ara
    140 beygir olsa ne olur 2.0 olsa ne olur
    yoksa artık sunta değil mi ?

    Amacini soyle ?

    sen o
    2 saat geyik testi maduru kangoo yu savunup
    sonra kangoo yu eleştireni söyle

    Sa Na Ne

    güzel
    benim amacım dan sa-na-ne
    hadi selametle





  • Yazılımlı ve 120 beygir civarı Doblo bile patinaja girerken ki lastikleri 205 taban yaptım, bu tarz araçlarda bu kadar beygir tehlikeli.

    Birde üstüne yazılım yapılırsa mutlaka geniş taban, spor yay ve frenleme konusunda takviye şart.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    Yazılımlı ve 120 beygir civarı Doblo bile patinaja girerken ki lastikleri 205 taban yaptım, bu tarz araçlarda bu kadar beygir tehlikeli.

    Birde üstüne yazılım yapılırsa mutlaka geniş taban, spor yay ve frenleme konusunda takviye şart.


    Frende pek bi sikinti yok ama diger dediklerinde haklisin abi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne caddy mis be.koca forumu birbirine dusurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aziz abi Sportline'da da hız limitörü var mı 200km/h'den yukarısına izin vermeyen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ticari araca apaçi diyenler olmuş ya pes . Kimsenin C segementi araca 60 bin para bağlayacak kadar aptal olduğunu sanmıyorum . Adam 40-50 bin para verip C sınıfı kadar dolu ve birazda yükleme alanı olan aracı alıyor , bu apaçilikmi sizce ? Trafikte magandalar var doğru , bi o kadarda uyuz uyuz araç kullanan araç var . Acele işim olduğunda sağdan soldan girip çıkıyorum . Önümdeki insanlar yolu açmıyor diye apaçimi oluyoruz ?

    Bayram tatiline çıkarken yola Berlingoyla çıktım . Hem uzun yol konforu nasıl , hemde performansı nasıl merak ettim , hemde iftara yetişecektim . Yol boş diye genelde 170 km hızla seyrettim . Önüme araç çıkınca yavaşladım , sollayıp geçip uzaklaşınca yine hızlanmaya başladım . İnsanları tehlikeye atmayıp yinede hız yapınca apaçimi oluyoruz ? Öğrenmek istiyorum .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: talkie77

    2011 model Focus ve 2012 model Partner Tepee sahibiyim.Uzun yola çıkılacağı zaman ben de dahil olmak üzere tüm aile bireyleri Partner'i tercih ediyor...

    Anlatamazsin abi bunu millet illa et ete gidecek uzun yoldaki tadi ciksin.

    Bunların üzerinde gideceksin ki, tadı çıksın.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Hâlâ makaslı deyip Caddy'e giydirmeye çalışanlar var, ne komik. Caddy'nin konforu o ayılıp bayıldığınız bazı rakiplerinden çok daha iyidir. Hayır, kullanmasak bilmeyeceğiz. Tutturmuşsunuz, makas da makas diye.

    Kim rakiplerine ayılıp bayılıyor?

    Caddy neyse rakipleride odur. Aralarında fark yok hepsi makaslı işte.

    Gerçekten 'ne komik'

    Hepsi makaslı değil sanırım hocam.

    Yeni Doblo'da makas yok diye biliyorum ben.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.