Şimdi Ara

Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
167
Cevap
1
Favori
24.981
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cocuk gıbısınız yahu bellı bır yasa gelmıs ınsanlar mahalle arasında tek kale macta cıkan kavgalar gıbı sarıyorsunuz bırbırınıze bılgı edınme amaclı bır konu paylaşılmıs olay nerelerden nerelere gelmıs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ellidört

    cocuk gıbısınız yahu bellı bır yasa gelmıs ınsanlar mahalle arasında tek kale macta cıkan kavgalar gıbı sarıyorsunuz bırbırınıze bılgı edınme amaclı bır konu paylaşılmıs olay nerelerden nerelere gelmıs

    Senin elini operim ustadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öklid

    quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Hâlâ makaslı deyip Caddy'e giydirmeye çalışanlar var, ne komik. Caddy'nin konforu o ayılıp bayıldığınız bazı rakiplerinden çok daha iyidir. Hayır, kullanmasak bilmeyeceğiz. Tutturmuşsunuz, makas da makas diye.

    Kim rakiplerine ayılıp bayılıyor?

    Caddy neyse rakipleride odur. Aralarında fark yok hepsi makaslı işte.

    Gerçekten 'ne komik'

    Hepsi makaslı değil sanırım hocam.

    Yeni Doblo'da makas yok diye biliyorum ben.

    Evet onu ayırmayı unutmuşum ama dobluyuda kimse beğenmiyor.




  • yazılanları okudum kimini haklı kimini haksız gördüm 12 eylülde ankara doguş otodan aracı aldım 14 ü cuma aracımı teslim ettiler henüz daha 220 km de arac dogusdan cıkar cıkmaz petrol ofisine girdim 255 tl (litre fiyatı 4,02) lik eurodizel ile doldurdum suan arac 220 km de depodan 1 diş mazot eksildi daha önce 1.6 tdi kullandım ama dikkat etmemiştim göstergesine şehir içinde kullandım aracı trafikde ama devrini caddy nin göstergesinde istedigi gibi kullandım 4. vitesde 40, 50 de 5 70 de arabayı 6 çekerek :) sadece bir kere 3. vitesde tam gaz yaptım tatlı bi rampada esp ısıgı yandı koltuga yaslandı 3100 devir civarında 150 km hıza ulastım gayetde seri bi şekilde babam için aldım aracı ticari değil aile arabası olarak kullanacak otobus şöförlüğü yapıo buyuk arabada oturmaya alışmış ufak binek araclarda rahat edemiyo bu arada suan menzili 800 km gözüküyo bu aracın şehir içi 900 km yapacagını hayattda düşünmüyorum ama bir ihtimal olursa süper olur diye bekliyorum...




  • volkswagen türkiye pazarına kendi elleriyle seri katil üretme makinesi yolladı hepimize allah kolaylık versin
  • daha önce ticari araç kullanmamış şöförlüğü zayıf insanların elinde gerçekten silah olur.

    bunu alan bmw 1 sanmasın baştan uyaralım. esp falan da yolda tutmaz .

    ağırlık merkezi yukarıda olan arabaya zaten sport yazılmaz ama dospagen işte yorumsuz
  • O alt yapıya 140 bg çok fazla. Hiç boşuna sanki her zaman basıyoruz falan demeyin çünkü basmayan adamın 1.6 varken 2.0 ile işi olmaz. Basmak içinde mutlaka alan olacaktır. Sonuçta araba bilgimizin düzeyi belli. Connect gibi yol tutuşu iyi olsa neysede bu güç bu arabaya çok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Herkes'e selamlar arkadaşlar

    Bugun vw altura gittim servis bölümünde bi kaç işim vardı 2.0 Caddy geldimi dedim evet dediler test aracı varmı dedim var ama testler başlamadı diye henüz test etmiyoruz dedi arkadaşım . Bende banadamı dedim oda ayıpsın geç dedi shovrumdaki test ile ilgilenen arkadaşın yanına gittik beni tanıttı ricam üzerime tabikide dedi araç getirtildi .

    1.6 TDİ caddy kullanıcısıyım zaten araç bildigim bir araç ilk bakışta LAstik ebatları degişmiş sportline de 205-55-16 inç jantlara bridgestone nin turanza modeli eşlik etmiş. Motor kaputunu açtıgımda gine yoktu motor kapagı herşey örümcek agı gibi ortada idi bu hoşuma gitmedi bari 2.0 koysalardı dedim .

    Direksiyona oturdugumda genel manada herşey aynı idi tek vites topuzu 6 ileri idi onun haricinde aracımla birebir aynı idi. Neyse yola koyulduk 1-2 vites hızlanması olagan üstü diyebilirim 1.6 TDİ ye göre resmen kafasını kaldırıyodu 1.6 ya oranla . 100kmh sorunsuz ve sessiz çıkışı vardı izalasyon olarak daha iyi 1.6 dan zira içeriye giren seste hemen hemen aynılar diyebilirim klımayı açtıgımda ise 1.6 da ister istemez bi engel oluyordu ama 2.0 için bu söylenemez . Piskolojik olma olasılıgı yüksek lakin yol tutuşu sanki daha iyi geldi bana. Arkada makas olması büyük bir eksi konfor namına . Araç tamamen aynı olan comfortline caddye motor ve lastik farkı ile getirilmiş performans olarak hakkını veren bir araç.

    esp fonksiyonel direksiyon asr ebd 4aırbag vs. gibi özellıkler yine 2011 itibariyle oldugu gibi caddylerde standart

    Genel manada birçok otoriteye göre sınıfında lider olarak gösterilen bir araçtı zaten performans için alacaklara özelde versiyonunu çıkarıp çeşit artımı yapılmış araç aynı araç neticede. Yeni kasası ise 2015'den önce yok

    Benim görüşüm bu aracı alanların yapması gereken şeyler 225 tabanlı 17inç lastikler ve yazılımla 180ps civarını bulmak sonra doya doya binmek.

    Fiyat olarak bana özel çıkan fiyat 50bin tl beyaz için (aziz kancar adına alınırsa) (sebebi adıma 2nin üzerinde caddy olması)

    Saygılarımla
    Aziz Kancar


     Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü  Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü

     Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü  Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü

    BANADAMI DEDİM "AYIPSIN GEÇ DEDİ" BU KISIMDAN SONRA OKUMADIM....




  • Aynı paraya 2.0 dizel cruze varken caddy almak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssd23062306

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Herkes'e selamlar arkadaşlar

    Bugun vw altura gittim servis bölümünde bi kaç işim vardı 2.0 Caddy geldimi dedim evet dediler test aracı varmı dedim var ama testler başlamadı diye henüz test etmiyoruz dedi arkadaşım . Bende banadamı dedim oda ayıpsın geç dedi shovrumdaki test ile ilgilenen arkadaşın yanına gittik beni tanıttı ricam üzerime tabikide dedi araç getirtildi .

    1.6 TDİ caddy kullanıcısıyım zaten araç bildigim bir araç ilk bakışta LAstik ebatları degişmiş sportline de 205-55-16 inç jantlara bridgestone nin turanza modeli eşlik etmiş. Motor kaputunu açtıgımda gine yoktu motor kapagı herşey örümcek agı gibi ortada idi bu hoşuma gitmedi bari 2.0 koysalardı dedim .

    Direksiyona oturdugumda genel manada herşey aynı idi tek vites topuzu 6 ileri idi onun haricinde aracımla birebir aynı idi. Neyse yola koyulduk 1-2 vites hızlanması olagan üstü diyebilirim 1.6 TDİ ye göre resmen kafasını kaldırıyodu 1.6 ya oranla . 100kmh sorunsuz ve sessiz çıkışı vardı izalasyon olarak daha iyi 1.6 dan zira içeriye giren seste hemen hemen aynılar diyebilirim klımayı açtıgımda ise 1.6 da ister istemez bi engel oluyordu ama 2.0 için bu söylenemez . Piskolojik olma olasılıgı yüksek lakin yol tutuşu sanki daha iyi geldi bana. Arkada makas olması büyük bir eksi konfor namına . Araç tamamen aynı olan comfortline caddye motor ve lastik farkı ile getirilmiş performans olarak hakkını veren bir araç.

    esp fonksiyonel direksiyon asr ebd 4aırbag vs. gibi özellıkler yine 2011 itibariyle oldugu gibi caddylerde standart

    Genel manada birçok otoriteye göre sınıfında lider olarak gösterilen bir araçtı zaten performans için alacaklara özelde versiyonunu çıkarıp çeşit artımı yapılmış araç aynı araç neticede. Yeni kasası ise 2015'den önce yok

    Benim görüşüm bu aracı alanların yapması gereken şeyler 225 tabanlı 17inç lastikler ve yazılımla 180ps civarını bulmak sonra doya doya binmek.

    Fiyat olarak bana özel çıkan fiyat 50bin tl beyaz için (aziz kancar adına alınırsa) (sebebi adıma 2nin üzerinde caddy olması)

    Saygılarımla
    Aziz Kancar


     Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü  Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü

     Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü  Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü

    BANADAMI DEDİM "AYIPSIN GEÇ DEDİ" BU KISIMDAN SONRA OKUMADIM....





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    sırf o makas'lardan dolayı alınmayacak bir araç caddy.

    zaten ülkemizde ticari olarak kullanan çok az hep aile aracı bunlar.

    o kadar para verilmez, çok istiyorlar.

    sportline yazmışlar sportline olmuş araç

    dayım 1.6 trendline aldı sonra gitti tamponları boyadı, jant taktı alsana comfort

    komik bu vw yahu...

    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jantlar bizimkinlerden güzelmiş hoşuma gitti. 1.6 bize yetiyor. gerek yok 2.0 a
  • Dizel ticari Caddy 52000 TL çok çok fazla.
    Ssangyong Korando Sports almak 40.000'e çok daha mantıklı. Hem SUV havasında, amortisör sistemi daha gelişmiş, 155PS ve çok daha heybetli ve karizmatik bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Dizel ticari Caddy 52000 TL çok çok fazla.
    Ssangyong Korando Sports almak 40.000'e çok daha mantıklı. Hem SUV havasında, amortisör sistemi daha gelişmiş, 155PS ve çok daha heybetli ve karizmatik bir araç.


    Korando sports çok güzel ve mantıklı bir araç,O konuda size katılıyorum.Bir aralar alma niyetim bile vardı.Lakin ikinci elleri çok zayıf durumda.Satılığa çıkan araçlar 1 sene civarı bekliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssd23062306

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Herkes'e selamlar arkadaşlar

    Bugun vw altura gittim servis bölümünde bi kaç işim vardı 2.0 Caddy geldimi dedim evet dediler test aracı varmı dedim var ama testler başlamadı diye henüz test etmiyoruz dedi arkadaşım . Bende banadamı dedim oda ayıpsın geç dedi shovrumdaki test ile ilgilenen arkadaşın yanına gittik beni tanıttı ricam üzerime tabikide dedi araç getirtildi .

    1.6 TDİ caddy kullanıcısıyım zaten araç bildigim bir araç ilk bakışta LAstik ebatları degişmiş sportline de 205-55-16 inç jantlara bridgestone nin turanza modeli eşlik etmiş. Motor kaputunu açtıgımda gine yoktu motor kapagı herşey örümcek agı gibi ortada idi bu hoşuma gitmedi bari 2.0 koysalardı dedim .

    Direksiyona oturdugumda genel manada herşey aynı idi tek vites topuzu 6 ileri idi onun haricinde aracımla birebir aynı idi. Neyse yola koyulduk 1-2 vites hızlanması olagan üstü diyebilirim 1.6 TDİ ye göre resmen kafasını kaldırıyodu 1.6 ya oranla . 100kmh sorunsuz ve sessiz çıkışı vardı izalasyon olarak daha iyi 1.6 dan zira içeriye giren seste hemen hemen aynılar diyebilirim klımayı açtıgımda ise 1.6 da ister istemez bi engel oluyordu ama 2.0 için bu söylenemez . Piskolojik olma olasılıgı yüksek lakin yol tutuşu sanki daha iyi geldi bana. Arkada makas olması büyük bir eksi konfor namına . Araç tamamen aynı olan comfortline caddye motor ve lastik farkı ile getirilmiş performans olarak hakkını veren bir araç.

    esp fonksiyonel direksiyon asr ebd 4aırbag vs. gibi özellıkler yine 2011 itibariyle oldugu gibi caddylerde standart

    Genel manada birçok otoriteye göre sınıfında lider olarak gösterilen bir araçtı zaten performans için alacaklara özelde versiyonunu çıkarıp çeşit artımı yapılmış araç aynı araç neticede. Yeni kasası ise 2015'den önce yok

    Benim görüşüm bu aracı alanların yapması gereken şeyler 225 tabanlı 17inç lastikler ve yazılımla 180ps civarını bulmak sonra doya doya binmek.

    Fiyat olarak bana özel çıkan fiyat 50bin tl beyaz için (aziz kancar adına alınırsa) (sebebi adıma 2nin üzerinde caddy olması)

    Saygılarımla
    Aziz Kancar


     Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü  Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü

     Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü  Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü

    BANADAMI DEDİM "AYIPSIN GEÇ DEDİ" BU KISIMDAN SONRA OKUMADIM....







  • quote:

    Orijinalden alıntı: müMKÜNsüz

    Selamlar..
    2006 da Caddy'yi aldığımda çalıştığım işyerinin kapalı garajına (85 araç kapasiteli) girdiğimde %90 binek araçlarla dolu idi. Kurumda çalışanlardan sadece 1 kişi de daha Caddy vardı. Yine 2 tane kango ve 1 tane Partner vardı. Gerisi hep binek araçtı. Aradan 6 sene geçti şu anda tek tük binek otosu olan kaldı. 5 tane Caddy olduk 2 si yeni kasa. Diğer ticari araçladan da bolca var. Özellikle Doblo ve Connect fazla Partner Berlingo ve Kango da var. Şimdi binek aracı olanlar azaldı. Onların çoğu da araçlarını sattıklarında ticari araç almaya niyetleri var..

    Şimdi gelelim asıl mevzuya..
    Yukarıda yaptığım açıklamaya göre
    Burda oluşturulan havanın dışında gerçek hayatta insanların düşüncesi daha farklı
    Yok ticari imiş yok yük taşımak içinmiş makaslıymış apaçiymiş bunların hepsi hikaye, masal vs. beyler.. Alanlar alıyor ve araçlarından da benim gibi memnunlar. Bir kere görüş açısı tavan mesafesi iç hacim genişliği bagaj kapasitesi herkesin aradığı özellikler. Gerisi fasa fiso kimse iplemiyor..
    Ya madem binek araç diyorsunuz emniyet kemerinin dışında hiç bir güvenlik elemanı olmayan ve güven vermeyen binek diye geçen araçlara ne diyeceksiniz.
    Bugün g..t kadar Polonun dizeli 45bin tl. Caddy 2.0 54bin tl çokmu. Polo dizel i test ettiğimde elemana g..t kadar arabaya 45bin tl verip motor gürültüsü ve yol gürültüsünün içinde ızdırap çekip kafamı şişireceğime Caddy,Partner, berlingo olmadı Kango'un full'ünü alırım daha iyi dedim.
    Hiç değilse paramla rezil olmam

    Beyler ticari araçlar hakkında böyle atıp tutuyorsunuz ama binek oto yerine ticarilerin sayısı hızla arttıyor ona ne diyeceksiniz.
    Size bir tavsiyem olacak nacizane
    Gülme komşuna gelir başına sözü misali
    Darısı ticari araç egosu tavan yapmış arkadaşların başına diyelim..
    kalın sağlıcakla..


    Ticari satışları artınca kaybedilen vergiyi geri almak bir yasaya bakar. Oda çok basit ticari araçların sadece şirketler üstüne alınabileceği ve gene şirket amaçlı kullanılabileceği şeklinde bir kısıtlama. Bireysel satışlarda vergi diğer binek araçlara eşitlenir. Ve olayın bütün cazibesi kaybolur. Şirket üstüne alanlarda ailesini çocuğunu gezdiremez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Allons-y -- 21 Eylül 2012; 17:50:22 >




  • merak edenlere söyleyim şehir içi 810 km yol yaptım depo çeyrek civarlarında idi yol bilgisayarı 170 km yi gösteriyodu ilk aldıgımda 255 liraya fullemiştim şimdi tam 210 tl yakıt aldım (4,02 den ) siz karar verin hangisi daha az yakıt tüketiyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Herkes'e selamlar arkadaşlar

    Bugun vw altura gittim servis bölümünde bi kaç işim vardı 2.0 Caddy geldimi dedim evet dediler test aracı varmı dedim var ama testler başlamadı diye henüz test etmiyoruz dedi arkadaşım . Bende banadamı dedim oda ayıpsın geç dedi shovrumdaki test ile ilgilenen arkadaşın yanına gittik beni tanıttı ricam üzerime tabikide dedi araç getirtildi .

    1.6 TDİ caddy kullanıcısıyım zaten araç bildigim bir araç ilk bakışta LAstik ebatları degişmiş sportline de 205-55-16 inç jantlara bridgestone nin turanza modeli eşlik etmiş. Motor kaputunu açtıgımda gine yoktu motor kapagı herşey örümcek agı gibi ortada idi bu hoşuma gitmedi bari 2.0 koysalardı dedim .

    Direksiyona oturdugumda genel manada herşey aynı idi tek vites topuzu 6 ileri idi onun haricinde aracımla birebir aynı idi. Neyse yola koyulduk 1-2 vites hızlanması olagan üstü diyebilirim 1.6 TDİ ye göre resmen kafasını kaldırıyodu 1.6 ya oranla . 100kmh sorunsuz ve sessiz çıkışı vardı izalasyon olarak daha iyi 1.6 dan zira içeriye giren seste hemen hemen aynılar diyebilirim klımayı açtıgımda ise 1.6 da ister istemez bi engel oluyordu ama 2.0 için bu söylenemez . Piskolojik olma olasılıgı yüksek lakin yol tutuşu sanki daha iyi geldi bana. Arkada makas olması büyük bir eksi konfor namına . Araç tamamen aynı olan comfortline caddye motor ve lastik farkı ile getirilmiş performans olarak hakkını veren bir araç.

    esp fonksiyonel direksiyon asr ebd 4aırbag vs. gibi özellıkler yine 2011 itibariyle oldugu gibi caddylerde standart

    Genel manada birçok otoriteye göre sınıfında lider olarak gösterilen bir araçtı zaten performans için alacaklara özelde versiyonunu çıkarıp çeşit artımı yapılmış araç aynı araç neticede. Yeni kasası ise 2015'den önce yok

    Benim görüşüm bu aracı alanların yapması gereken şeyler 225 tabanlı 17inç lastikler ve yazılımla 180ps civarını bulmak sonra doya doya binmek.

    Fiyat olarak bana özel çıkan fiyat 50bin tl beyaz için (aziz kancar adına alınırsa) (sebebi adıma 2nin üzerinde caddy olması)

    Saygılarımla
    Aziz Kancar


     Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü  Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü

     Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü  Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü

    Selamlar. 6. vites km/rpm oranlarına bakabildin mi? mesela 120 km de rpm kaç yapıyordu? veya 100 km/h de rpm kaç dı?




  • selam beyler konuyu hortlatmış gibi oldum ama ben içi geniş, bagajı geniş ve güçlü bastın mı kaçan bir aile arabası istiyorum. Caddy dış görünüşle çok beğendiğim ama kullanmadığım, yolculuk dahi yapmadığım bir araç yani içini, yolda gidişini hiç bilmiyorum. yorumları okuyorum. malesef ona buna laf yetiştirmekten ziyade aracı betimleyen, artı ve eksi yönlerini açıklayan yorumlar bekliyorum. 2,0 motor sportline caddy manuel vites aracı anlatmanınızı rica ediyorum.

    ayrıca yukarıda açıkladığım sebeblerle caddy, yeni doblo, berlingo vs ticari araçlar mı yoksa aynı fiat segmentinde duster, yeti, 2. el qq, tiguan mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc

    Bunların üzerinde gideceksin ki, tadı çıksın.

     Yeni Caddy Sportline 2.0 Manuel 140ps Test Sürüşü

    Bozuk yollarda da bu sabit aks çekilir mi arkadaş ya. Yıl olmuş 2013, sabit akslı, makaslı arabalara binek diye biniliyor.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.