Şimdi Ara

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20.791
Cevap
386
Favori
1.586.405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CengoCenk kullanıcısına yanıt
    Test yaptığım araçta film olup olmadığına hiç dikkat etmedim ama teklif ettiklerine göre ön camda standart gelmiyor olabilir. Ya da dediğiniz gibi güneş ışınlarından korumak için bir uygulama yapıyorlardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sener652

    Yakıt tüketimi konusu kişiden kşşiye çok değişebiliyor. Kullanım şekli ve güzergah ile alakalı.

    Şuan için İzmir’e gidiş gelişimde ortalamam 7.4lt/100km idi. 3 kişi ve nispeten bagaj var tam dolu değil. Yol durumuna göre 105-135 arası hızlarda hareket ettim. 2 yada 3 kez 150-165 bandına çıktım.

    Benzinli araçla dizel aracın en büyük farkı hız yükseldikçe ortaya çıkıyor zaten. 1.Güzergah ortalamasını yola çıkmadan sıfırladım ve Osmangazi köprüsüne kadar hafif sabah yoğunluğundan dolayı sakin kullandım 6.2lt civarındaydı. Sonrasında otoyol hızı 125’e sabitledim ve ortalama 7lt’ye çıktı.

    Bu değerler beklediğim göze aldığım değerler. Hem performansından hem de sesinden dolayı dizele biraz karşıyım. Ayrıca bu araçta nasıl bilmiyorum da bir çok markada dizel titreşimi daha fazla. Bu da yüksek km’lerde aracın sağından solundan ses gelmesine sebep olan etkenlerden biri.

    Eğer performans isteğiniz yoksa dizeli düşündüyseniz dizel alın derim. Ama test aracında da yaşadım motor sesi fazlasıyla geliyor. Uzun yolda ciddi anlamda rahatsız edeceğini düşünüyorum.
    Hocam müsadenizle bir kaç sorum olacak.
    Yanıtlarsanız sevinirim.

    1- Kaç tane sıfırlanabilir yol bilgisayarı var acaba (ortalama yakıt tüketimi ile gidilen mesafeyi gösteren menü anlamında diyorum)
    2- Sanırım sizin araç 19 inch jant ve otoyol sürüş destek sistemliydi. Bu özelliği denediniz mi? Ne kadar iyi çalışıyor. Beğendiniz mi.
    3- 19 inc ise lastikleriniz konfor onusunda nasıl hissettirdi size. Test araçları sanırım 18 hep. Test etmişsinizdir. Arada baya fark var mı.
    4- Bir yerde otoyol sürüş destek sistemi yani Adaptif Cruise Control'ün sadece 19 inch jant la alınabildiğini okumuştum. Böyle mi acaba. (eğer böyleyse çok saçma. Ben istiyordum. Napıcam yani Adaptif Cruise Control alıcam diye 19 inch jant alıp arabayi bayiden çıkartmadan başka bir araçla lastik jant değişimi mi yapıcam. Bu mudur müşteri memnuniyeti...




  • NEXUS_07 kullanıcısına yanıt
    Ben 4 numaralı soruya bildiğim kadarıyla yanıt vereyim;

    Gelen ilk iki partide araçlar otoyoldestek sistemi ve 19 inç birlikte geldi. Şimdi yeni parti araçlar yoldadır veya yola çıkacaktır. Bence bayi ile iletişime geçerseniz daha detaylı bilgi verebilirler. Ki bence de bu ikisinin zorunlu olmaması gerekiyor.
  • İzmir den Afyona gittim 2 hafta önce yaklaşık 700 km yaptım 5.7 ortalama ile üç yetişkin birde oğlum vardı bagaj çok fazlaydı ve klima açıktı. Araç 800 km deydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sener652

    Yakıt tüketimi konusu kişiden kşşiye çok değişebiliyor. Kullanım şekli ve güzergah ile alakalı.

    Şuan için İzmir’e gidiş gelişimde ortalamam 7.4lt/100km idi. 3 kişi ve nispeten bagaj var tam dolu değil. Yol durumuna göre 105-135 arası hızlarda hareket ettim. 2 yada 3 kez 150-165 bandına çıktım.

    Benzinli araçla dizel aracın en büyük farkı hız yükseldikçe ortaya çıkıyor zaten. 1.Güzergah ortalamasını yola çıkmadan sıfırladım ve Osmangazi köprüsüne kadar hafif sabah yoğunluğundan dolayı sakin kullandım 6.2lt civarındaydı. Sonrasında otoyol hızı 125’e sabitledim ve ortalama 7lt’ye çıktı.

    Bu değerler beklediğim göze aldığım değerler. Hem performansından hem de sesinden dolayı dizele biraz karşıyım. Ayrıca bu araçta nasıl bilmiyorum da bir çok markada dizel titreşimi daha fazla. Bu da yüksek km’lerde aracın sağından solundan ses gelmesine sebep olan etkenlerden biri.

    Eğer performans isteğiniz yoksa dizeli düşündüyseniz dizel alın derim. Ama test aracında da yaşadım motor sesi fazlasıyla geliyor. Uzun yolda ciddi anlamda rahatsız edeceğini düşünüyorum.
    Uzun yolda viraj ve genel yol tutuşu daha iyi deneyimleye bilmiş sinizdir. Nasıl dı? Nasıl ifade edersiniz?

    Klima performansı ve çalışma konforu nasıldı. Ses konusunda nasıl çalışıyordu.
    Klima da auto modunda iken dışarıdan hava sirkülasyonunu kapatmaya izin veriyor mu? Yoksa Auto devreden çıkıyor mu.

    Gece sürüşü yaptınız mı. Farlarınız LED di sanırım. Mesafe ve aydınlatma seviye ve kapasiteleri nasıl. Memnun kaldınız mı?

    Otoyollarda özellikle köprülerde belli aralıklarda birleşim yerlerinden geçtiğiniz için bütün araçlarda bir miktar (yumuşak süspansyonlu araçlarda daha fazla) hissedilen rezonans meydana gelir. Otoyolun silindirlemesini iyi yapılmadığı yerlerde (bizim ülkemizde ki kötü inşaat kalitesi ve alel acele yapılan duble yollarda da sıkca görebilirsiniz) köprü harici düz yollarda da rastladığımız bu satıhlardan geçtiniz mi? Araç bu anlamda nasıl tepki verdi.

    Keskin bir virajda dönerken viraj zemininde bazen dalgalanma olması durumunda sert süspansyonlu araçlar zıplayarak dışa doğru kayar. Yumuşak süspansyonlu araçlar dalgalanarak viraj dışına doğru salınır. Bu tarz bir geçişe denk geldiniz mi? Araç nasıl tepki verdi?


    Aklıma gelenler bunlar.

    Şimdiden vereceğiniz cevaplar için teşekkür ederim.




  • 1- İki adet sıfırlanabilir yol bilgisayarı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CengoCenk

    Ben 4 numaralı soruya bildiğim kadarıyla yanıt vereyim;

    Gelen ilk iki partide araçlar otoyoldestek sistemi ve 19 inç birlikte geldi. Şimdi yeni parti araçlar yoldadır veya yola çıkacaktır. Bence bayi ile iletişime geçerseniz daha detaylı bilgi verebilirler. Ki bence de bu ikisinin zorunlu olmaması gerekiyor.
    Yani hocam. Çok saçma olur. Hani şunu anlarım. Ki o bile çok mantıklı değil de. M&S lastikler harici grip kontrolü sunmazsın. Kısmen mantıklı bir açıklaması var. Ki bırak onu da ben düşüneyim. Zaten sen parasını alıyorsun. Bırak ben bedelini ödedikten sonra istediğim şeyi alayım yani... Yoksa adaptif ile 19 inch in ne alakası var!!!
  • NEXUS_07 kullanıcısına yanıt
    Aslında bu birazda firmaların stoklu çalışmak istememesinden kaynaklı. Nissan veya Reno ya gidin, renk donanım vs her araçtan tam istediğinizi bulur size getirirler. Ancak citroen, ford, vw gibi firmalar stoktan değil gemiden çalıştıkları için gelen araçlar içinden istediğinizi seçebiliyorsunuz. Ya da diyorlar ki; "Sizin siparişi veririz, ancak o araba tr ye girdiğindeki fiyat üzerinden satılır". İşte sorun aslında firmalarda değil, ekonomik....
    Lansman döneminde daha fazla satılır düşüncesi ile bu kombinasyonda getirtmişler. Şimdi illa ki farklılaşacaktır. Ancak kişisel görüşüm yine de "Elimizde bunlar var hangisi size en uygun?" sorusuyla karşılacaksınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rampage

    Test yaptığım araçta film olup olmadığına hiç dikkat etmedim ama teklif ettiklerine göre ön camda standart gelmiyor olabilir. Ya da dediğiniz gibi güneş ışınlarından korumak için bir uygulama yapıyorlardır.
    Eğer o paket içerisinde kaput filmi yoksa, cam filmi yerine kaput filmi düşünebilirsiniz belki. Eski arabamda seken taşlar yüzünden kaputun üzerinde oluşan ince çiziklerden illallah gelmişti. Bende henüz yeni alır almaz kaput filmini yaptırmayı düşünüyorum.
  • 15 inde gelecek partide 18 jantlı ve otoyol sürüşlü araba yok maalesef bir başka partiye belki gelir ama pek niyetli görünmüyorlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dentist24 -- 7 Ekim 2019; 15:19:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rampage kullanıcısına yanıt
    Kısa bir örnek olması için bugün ;

    YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR

    En alttaki evimden çıkıp (halkalı) , tem yanyol üzerinden kağıthane-seyrantepe sapağına ordan E-5’e ve Çağlayan adliyesine oradan da hiç durmadan Şişhane’ye evlendirme dairesinin oraya gidişim.

    Ortadaki Şişhane otoparktan çıkıp sahilyolu üzerinden Bakırköy Capacity AVM’ye parkedişim.

    En üstteki de Capacity otoparktan çıkıp, İncirli’de ofisime geçişim. Yol yapım çalışması olduğundan çok fazla dur kalk yaptım, güzergah normalde de yoğun bugün onarım çalışması yüzünden daha bi yoğundu.

    Ufak bir hesaplama yaptığımda eski aracım olan 116d ile yakıt kıyaslaması yaparsam şuanki ortalamada ve şimdiki fiyatlarda km başına 10-12 kuruş fark var. Tecrübelerime dayanarak da 16-19 kuruş fark edeceğini düşünüyorum.

    116d ile 95.000km ortalamam 6.4lt/100km idi. Bunda da 8-8.5 olacağını düşünüyorum. Sessizliği, titreşiminin az olması, benzinli motor sesi ve performansını düşününce kendi adıma benzinlinin çok mantıklı olduğu kanaatindeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sener652 S kullanıcısına yanıt
    İlk iki güzergahtaki yakıt tüketimi benzinli motora göre gayet kabul edilebilir ama dur kalk yaptığınız güzergahtaki tüketim biraz ürkütücü. 2 kat fark olması şaşırttı beni ama iki motorunda eksi ve artı yönleri var maalesef bütün iyi yanları tek bir motorda alamıyoruz.
  • Ben de hep benzinli araç kullandım ancak bu kez dizele yöneleceğim. Aracı elden çıkarırken 3008, -C5 zaten yeni çıktı, 2.el benzinli araç yok seviyesinde. Bu noktada kendi alacağınız keyfe odaklanarak siz bence daha doğrusunu yapmışsınız. Dizelin yarattığı çevre kirliliği ve üreticilerin yavaş yavaş dizel motorları bitirecek olması globalde trendi belirliyor zaten.
    Maalesef bizdeki yakıt fiyatlarıyla bu hayal. Bırakın dizelin ölmesini lpg bile ölmez bizde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NEXUS_07 kullanıcısına yanıt
    1- 1. ve 2. güzergah olmak üzere 2 adet güzergah hesaplaması mevcut, 1 tanesinin otomatik sıfırlanmasını beklerdim (3-5 saatlik stop durumlarında) belki vardır, ben bulamadım.

    2- Aracım 18jantlı. 19 jantlı versiyonlar 205/55/R19 lastiklerle geliyor, taban genişliği düşük olduğu için bayide böyle bir araç olsa da tercih etmezdim. 205 taban genişliği çok dar, yol tutuşunu etkileyebilir, 120+ süratlerde yanal rüzgarlarda aracı şeritte tutma problemi olabilir diye 18inç'in mantıklı olduğunu düşünüyorum. 16inç jant ve 205 tabanlı A3 var evde, onda bile tırların yanından geçerken veya rüzgarlı havalarda sendeleme olabiliyor. Otoyol sürüş destek sistemi yok benim aracımda. Şeritte kalma yardımcısı var güzel çalışıyor.

    3- 18inç olduğu için burayı geçiyorum. 19inç test etmedim hiç :)

    4- Ben 18inç ile de 19inç ile de otoyol sürüş destek sistemi alınabilir diye biliyorum. Hatta sitedeki configurator'dan araç düzenlemesi yaptığınızda 18inç ve otoyol sürüş destek sistemi seçilebiliyor.

    Klimayı ilk aldığım gibi 22 derece ve Auto'da Soft moduna aldım bir daha da derece haricinde değiştirmedim. Alerjim nedeniyle camları açık kullanamıyorum yaz kış hep klima açıktır. Kullandığım bütün araçlarda auto'da ve yumuşak üfleyecek şekilde ayarlarım :) Örneğin geçen 1 haftalığına C200d kullandım 22 derece Auto'da çok sert üflemesi vardı, 25-26 derece Auto'ya getirdiğimde yine soğuk üflüyor ve istediğim yumuşaklığı yakalamıştım. Dış hava sıcaklığı ve iç ortam sıcaklığı da bu durumda etkili tabikide. Auto modunda bildiğiniz üzere iç ortamı belirlediğiniz hava sıcaklığına getirmek için çalışıyor. 22 derece de insan yaşamının ideal sıcaklığı olarak okumuştum bir yerlerde. Kışın sıcak, yazın soğuk üflüyor bu durumda. Araçtan araca değişiyordur belki ama önceki araçlarımda da hep 20-24 derece arası oynadım. Maksimum hıza almadığım için sesi veya sessizliği hakkında bilgim yok, denersem yazarım tekrar.

    Hava sirkülasyonu kapatmaya ve açmaya her durumda izin veriyor.

    Gece sürüşünde aydınlatma yeterliydi. Daha önceki F20 LCI aracımda da Led farlar mevcuttu, ledlerin dezavantajı yağmurlu havalarda aydınlatma performansı ciddi anlamda düşüyor. Bu araçta gece yağmura denk gelmediğim için bilmiyorum. Mesafesi gayet iyi ancak bunu zaten far üzerinde bulunan ayar yerlerinden manuel ayarlayabiliyorsunuz. Yani bi-xenon, led, halojen her farda var yükseklik ve sağa sola bakış açılarını ayarlama. Bu araçta da vardır kontrol etmedim.

    Viyadüklerle normal yolun birleşiminde kot farkı nedeniyle oluşan yol bozukluğunu soruyorsunuz sanırım. Oralarda gayet güzel ezerek geçiş sağladı. Aslında bu araçta söyleyeceğim en net şey, yolda giderken bir çok şey kabine gelmiyor. Ara sıra çukur tümsek vs seçtiği oluyor kimisini de hissettiriyor. Bu durum nadiren olduğu için hangi durumlarda olduğunu çözemedim. Süspansiyonlar gerçekten güzel iş çıkarıyor. Benim bu zamana kadar kullandığım araçlar hep spor tarzdaydı bu sınıfta hiç araç kullanmadım. Bir tek daha üst sınıfta olan Range Rover Sport kullanmıştım onu da hatırlamıyorum bile, 7-8 yıl oluyor :)

    F20 LCI ile aynı tarzda araç değil kıyas doğru olmaz, ama c5a otoyollardaki yol bozukluklarının çoğunu içeri hissettirmeden sürüş sağlıyor. Hatta bir çok durumda yolda bozukluk var bunu aşağıda hissediyorsunuz ama içeride yok. Aracın yüksekliği ve süspansiyonların daha önce kullandığım araçlara göre daha fazla çalışma alanına sahip olması da böyle hissetmemi sağlamış olabilir.

    İstanbul içinde 1 kere bir viraj bitişi sonrasında bozuk alandan geçerken hafif bir salınma yaşadım hiç beklemiyordum :)

    Sorular fazla olduğu için yazı uzun oldu kontrol etmeden gönderiyorum. Dil konusunda hatam olduysa, anlatım bozukluğu varsa kusura bakmayın :)




  • sener652 S kullanıcısına yanıt
    Faydalı bilgilendirme olmuş teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sener652 S kullanıcısına yanıt
    Çok faydalı bilgilendirmeler olmuş. Elinize emeğinize sağlık. Bu ay içerisinde kısmetse bende teslim alacağım Shine Dizel 19 inc Otoyol paketli aracımı. Arkasından bu detayda bir inceleme yazmak için özellikle zaman ayıracağım. Ki bu aracı düşünen arkadaşlar olabildiğince iyi kötü yönleri ile görebilsin.
  • Shine donanım araç bakıyorum ben de. 40. yıl 3.20ied aracımı satmak üzereyim ama Shine ile Feel Adventure arasındaki farka değecek kadar donanım farkı var mı sizce bana sanki yokmuş gibi geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • youngeagle86 kullanıcısına yanıt
    Haklisiniz aradaki donanım farkı o parayı hak etmiyor.. Ancak shine araçlar, üst vergi dilimine girdiği için aradaki fark o kadar artıyor. Kısaca sorun arabada veya Citroen de degil vergi kanununda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • youngeagle86 kullanıcısına yanıt
    Fiyatlari bilmiyorum ama bazilari guzel ozellikler, bazilari da onemsiz.

    Shine'in ekstralari:

    - Anahtarsiz giris ve calistirma
    - Eller serbest elektrikli bagaj kapagi
    - Deri kombine koltuklar
    - Elektrik ayarli surucu koltugu (hafizasiz, hafiza napa ile geliyor)
    - Isitmali on koltuklar
    - Aluminyum alasimli pedallar
    - Kablosuz sarj
    - LED on farlar
    - Siyah tavan
    - Aktif kor nokta uyari sistemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeki28 -- 8 Ekim 2019; 14:6:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeki28

    Fiyatlari bilmiyorum ama bazilari guzel ozellikler, bazilari da onemsiz.

    Shine'in ekstralari:

    - Anahtarsiz giris ve calistirma
    - Eller serbest elektrikli bagaj kapagi
    - Deri kombine koltuklar
    - Elektrik ayarli surucu koltugu (hafizasiz, hafiza napa ile geliyor)
    - Isitmali on koltuklar
    - Aluminyum alasimli pedallar
    - Kablosuz sarj
    - LED on farlar
    - Siyah tavan
    - Aktif kor nokta uyari sistemi
    Benim eski aracım kuga nın aşağı yukarı aynı donanım seviyesi için 3 ayrı paketi var.

    1- Konfor Paketi (Koltuk ısıtma elektrikli koltuk eller serbest bagaj vs) Bunda full deri koltukta dahil 24.000 TL
    2- Teknoloji paketi (Yol güvenlik sistemleri) 24.000 TL
    3- Bixenon paketi 9.100 TL

    Şimdi bu özellikler ile karşılaştırınca o fiyatlar o kadar da çok gelmedi. Bir de vw ile karşılaştırmak ta lazım.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.