Şimdi Ara

::!!-- Yeni Citroen DS5 Sevenler Kulübü --!!:: (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
620
Cevap
18
Favori
88.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam yeni fotoğrafları bekliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: upsideysi



    DS5 e en çok yakışan rengi almışsınız. Güle güle kullanın.
  • 5 ay önce 2012 C5 aldık. İnşaallah bir gün de DS5 alırız...
  • Şöyle bir test suruşu sonrasi degerlendirme var:




    Aracin suspansiyonlarindan, sanzimanindan ve gec tepki vermesinden atik olmamasindan sikayetci. Bu yorumlar beni baya bi uzdu diyebilirim:(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar. Forumu 1 yılı aşkındır takip ederim. İlk defa buraya yazmak nasip oluyor.
    Eylül ayı gibi elimdeki 2012 Captiva'yı satıp yakıt olarak beni rahatlacak disel otomatik bir araç alıcam kısmetse. İlk tercihim DS5 gibi görünüyor. Sahip olan arkadaşlardan ortalama yakıt değerlerini öğrenmek istiyorum. Tr şartlarında bozuk yollarda araçtan beklenmedik sesler geliyor mu? ( Biraz ses takıntım var)
  • Konuyu hortlatalım aracı test edenler ve kullanıcılar yorumlarını yazarlarsa aracı alacak kişilere yardımcı olurlar..
  • 5 aydır bu aracı kullanıyorum kendimce bazı yönlerini değerlendireyim.ses takıntınız varsa gidilen yol hafif bozuk bile olsa rahatsız olursunuz çünkü süspansiyon oldukça sert .birincisi aracın içindeki eşyalar sarsıntıdan ötürü ses yapıyor ikincisi tavan tarafından biraz ses geliyor üst konsolun her iki yanında gözlük vs.koymak için göz var ve tavanda 3 bölüm halinde sunroof var bu bölümlerden hafif ses geliyor.yol pürüzsüzse bu bahsettiğim sesler kesinlikle yok.sesle ilgili birşey daha söyleyeyim birinde arkaya 3 kişi binmişti biri kapıya fazla yaslanmıştı kapıdaki tutma yeri özellikle virajlarda dönerken hafif gıcırtı yapıyor baskıdan dolayı.sonra kendi kapımdakini tutup sıkar gibi yaptım aynı ses oluyor ama kapıdaki bu bölümlere temas olmazsa bu ses yok.uzun yolda araç çok akıcı rampa çıkarken zorlanma yok.112 beygir olduğuna bakmayın torku yüksek olduğu için kuvvetli bir araç.yanlız şehir içi çok performanslı ya da çok seri sürmekten hoşlananlara göre değil.zaten bu şekilde kullanmaya kalkarsanız 1. ve 2. viteslerde geçişleri çok hissettiriyor bu da araçtakilere rahatsızlık veriyor.geçişleri hissetmek istemiyorsanız ani hızlanmayacaksınız.yakıt tüketimine gelirsek şehir içi 6.5-7 arası.ben atakta kullanmıyorum daha az yaksın diye aşırı dikkatte etmiyorum.şehir dışında da 5 civarı oluyor.
    önceki kullandığım araçlara göre zorlandığım şeyler birincisi kelebek camın yanından inen sütun görüşü kısıtlıyor ikincisi camları ve kapı kilidini her açmak istediğimde elimi kapıya atıyordum bunda kapıda hiçbir düğme yok hepsi ortada.üçüncüsü el freniyle ilgili.el freni kol olarak yok düğme olarak orta konsolda yer alıyor ve ortadaki torpido gözünü açmak için bastığınız düğmesine aşırı yakın birinde yanımdaki torpidonun oradan açılacağını sanarak bastı birinde de orta konsıoldaki bir sürü düğme nedir incelerken yine yanımdaki bilmeden bastı yani yanınıza benimki gibi meraklı tipleri oturtmayın ya da uyarın :). ikisinde de uzun yoldaydık hafif bir kayma olayı yaşadık.bu el freniyle ilgili birşey daha var.araçtan ineceğim zaman ilk frene basıp durmak sonra el frenini çekmek sonra da kontağı kapatıp aracı terketmeyi yapıyorken bu araçta duruyorsunuz stopa basıp motoru durduruyorsunuz el frenini kendi çekiyor ama motoru durdurdum diye ayağınızı frenden kaldırdığınızda araç el frenini çekene kadar yarım saniyeden fazla belki bir saniye kadar bir boşluk oluyor o yüzden durduğunuz yere göre öne ya da geriye kayma oluyor.sürücü için fazla farketmiyor ama araçtan hemen inmek için kapısını açan ayağını dışarı atan yolcu zor durumda kalabiliyor.
    buraya kadar hafif olumsuz gibi bahsettim birazda övelim.ses sistemi çok iyi klimanın soğutması çok hızlı ve yeterli.iç mekan ferah ve geniş.koltuklar çok rahat.masaj özelliği sadece sürücü koltuğu için var sağ ön koltukta yok.ısıtma öndeki her iki koltukta var.navigasyon ekranı çok geniş ve anlaşılır zaten bir hedef adresi girdiğinizde şu kadar metre sonra dönülecek gibi şeyleri navigasyon ekranına bakmadan veya sesli yönlendirmesine bile gerek kalmadan direksiyonun önündeki head-up ekrandan da gösteriyor.telefonunuzun bluetoothunu açarsanız araç telefonla bağlantı kuruyor böylece telefonunuzu elinize almadan görüşmenizi yapıyorsunuz.aramayı kabul etme reddetme vs.direksiyonu bırakmadan üstündeki düğmelerden yapılabiliyor.yanlız bluetooth bağlantısı varsa görüşmeyi araç içindeki herkes duyuyor yani ben telefonumu manuel kulağıma tutarak konuşayım yok.onun için bluetooth bağlantısını keseceksiniz.bağlantıyı kesmeden cebinizi kullanma olayı varsa da benim için çok önemli olmadığı için servise sormadım.ama onunla ilgili ekranda bir ayar görmediğim için dediğim gibi olduğunu düşünüyorum.farlar yolu çok iyi aydınlatıyor dönüşlerde açı değiştirerek görüşü artırıyor.araca binerken-çalıştırırken-inip kilitlerken bu aşamaların hiçbirinde anahtara dokunmanız gerekmiyor cebinizde olması yeterli.bagaj yeterince büyük.
    araca bugüne kadar binip beğenmeyen hiç olmadı genelde uçak-uzay gemisi-kokpit gibi yorumlar alınıyor.trafikte giderkende hergün aracınıza bakan kişileri göreceksiniz.sıradışı çekici bir araç olduğu kesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beko10 -- 14 Temmuz 2013; 1:38:18 >




  • @beko10 hocam oncelikle maasallah allah kaza bela vermesin iyi gunlerde kullanin aracin arti eksi yonlerini iyice belirtmissiniz bu cok guzel alacak olanlar bilgilenmis olur
    Bir sorum daha olacak kac kmde periyodik bakim ucretleri ne kadar motorda herhangibir sikinti yasadinizmi yazilimsal v.s guncelleme geldimi sanziman icin smdiden tsk :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 sene veya 15000 km.de ilk bakım yapılıyor.benimki şu an 12000 civarı.yaklaşık 1 ay sonra bu foruma ne kadar tuttuğunu yazarım.bir önceki cevabımda 112 hp yazmışım ben almadan kısa bir süre önce yazılımla 115 hp e yükseltildiğini ve vites geçişlerini daha hissizleştirmek için yazılım yüklendiğini söyledi bayi.aldıktan 1 hafta sonra da navigasyonla ilgili bir yazılım için çağırdılar.geçen ay bir yazılım daha için çağırdılar ama o şanzımanla ilgili değildi.seri bir şekilde hızlanmak istiyorsanız gaza yüklenmenizle beraber geçişleri hissedeceksiniz bunu net olarak söyleyeyim.1 ve 2.vitesler daha belirgin sonrasında pek anlaşılmıyor.2 gün önce 308 cc kullandım kalkıştan itibaren gaza yüklendim hiç hissedilmiyor .ds5 te maalesef böyle. hissetmemek için nasıl hızlanmanız gerektiğine alışıyorsunuz bir süre sonra.zaten bu hissetme sanki araba sürmeyi yeni öğrenen birinin yanında gidiyormuş gibi de değil.almayı düşünenler için bu konu önemliyse imkanları varsa test sürüşü yapsalar ya da araca sahip olan biriyle binip görseler iyi olur.motorda hiç bir sıkıntı yaşamadım




  • Merhaba arkadaşlar. Kardeşim İsviçre'de geçen günlerde 2000 motor 163 hp'lik hibrit DS5 kullanmış. Arabayı beğenmiş. Ama biraz daha güçlü olsa iyi olurdu dedi (kendinde 170 hp'lik Leon var da). Belki alırım diyor kendisi...
  • Bunlar da fotoğraflar:
    ::!!-- Yeni Citroen DS5 Sevenler Kulübü --!!::::!!-- Yeni Citroen DS5 Sevenler Kulübü --!!::




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beko10

    1 sene veya 15000 km.de ilk bakım yapılıyor.benimki şu an 12000 civarı.yaklaşık 1 ay sonra bu foruma ne kadar tuttuğunu yazarım.bir önceki cevabımda 112 hp yazmışım ben almadan kısa bir süre önce yazılımla 115 hp e yükseltildiğini ve vites geçişlerini daha hissizleştirmek için yazılım yüklendiğini söyledi bayi.aldıktan 1 hafta sonra da navigasyonla ilgili bir yazılım için çağırdılar.geçen ay bir yazılım daha için çağırdılar ama o şanzımanla ilgili değildi.seri bir şekilde hızlanmak istiyorsanız gaza yüklenmenizle beraber geçişleri hissedeceksiniz bunu net olarak söyleyeyim.1 ve 2.vitesler daha belirgin sonrasında pek anlaşılmıyor.2 gün önce 308 cc kullandım kalkıştan itibaren gaza yüklendim hiç hissedilmiyor .ds5 te maalesef böyle. hissetmemek için nasıl hızlanmanız gerektiğine alışıyorsunuz bir süre sonra.zaten bu hissetme sanki araba sürmeyi yeni öğrenen birinin yanında gidiyormuş gibi de değil.almayı düşünenler için bu konu önemliyse imkanları varsa test sürüşü yapsalar ya da araca sahip olan biriyle binip görseler iyi olur.motorda hiç bir sıkıntı yaşamadım

    Hocam tekrardan tesekkur ediyorum iyi gunlerde kullanmaniz dilegimle..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beko10

    5 aydır bu aracı kullanıyorum kendimce bazı yönlerini değerlendireyim.ses takıntınız varsa gidilen yol hafif bozuk bile olsa rahatsız olursunuz çünkü süspansiyon oldukça sert .birincisi aracın içindeki eşyalar sarsıntıdan ötürü ses yapıyor ikincisi tavan tarafından biraz ses geliyor üst konsolun her iki yanında gözlük vs.koymak için göz var ve tavanda 3 bölüm halinde sunroof var bu bölümlerden hafif ses geliyor.yol pürüzsüzse bu bahsettiğim sesler kesinlikle yok.sesle ilgili birşey daha söyleyeyim birinde arkaya 3 kişi binmişti biri kapıya fazla yaslanmıştı kapıdaki tutma yeri özellikle virajlarda dönerken hafif gıcırtı yapıyor baskıdan dolayı.sonra kendi kapımdakini tutup sıkar gibi yaptım aynı ses oluyor ama kapıdaki bu bölümlere temas olmazsa bu ses yok.uzun yolda araç çok akıcı rampa çıkarken zorlanma yok.112 beygir olduğuna bakmayın torku yüksek olduğu için kuvvetli bir araç.yanlız şehir içi çok performanslı ya da çok seri sürmekten hoşlananlara göre değil.zaten bu şekilde kullanmaya kalkarsanız 1. ve 2. viteslerde geçişleri çok hissettiriyor bu da araçtakilere rahatsızlık veriyor.geçişleri hissetmek istemiyorsanız ani hızlanmayacaksınız.yakıt tüketimine gelirsek şehir içi 6.5-7 arası.ben atakta kullanmıyorum daha az yaksın diye aşırı dikkatte etmiyorum.şehir dışında da 5 civarı oluyor.
    önceki kullandığım araçlara göre zorlandığım şeyler birincisi kelebek camın yanından inen sütun görüşü kısıtlıyor ikincisi camları ve kapı kilidini her açmak istediğimde elimi kapıya atıyordum bunda kapıda hiçbir düğme yok hepsi ortada.üçüncüsü el freniyle ilgili.el freni kol olarak yok düğme olarak orta konsolda yer alıyor ve ortadaki torpido gözünü açmak için bastığınız düğmesine aşırı yakın birinde yanımdaki torpidonun oradan açılacağını sanarak bastı birinde de orta konsıoldaki bir sürü düğme nedir incelerken yine yanımdaki bilmeden bastı yani yanınıza benimki gibi meraklı tipleri oturtmayın ya da uyarın :). ikisinde de uzun yoldaydık hafif bir kayma olayı yaşadık.bu el freniyle ilgili birşey daha var.araçtan ineceğim zaman ilk frene basıp durmak sonra el frenini çekmek sonra da kontağı kapatıp aracı terketmeyi yapıyorken bu araçta duruyorsunuz stopa basıp motoru durduruyorsunuz el frenini kendi çekiyor ama motoru durdurdum diye ayağınızı frenden kaldırdığınızda araç el frenini çekene kadar yarım saniyeden fazla belki bir saniye kadar bir boşluk oluyor o yüzden durduğunuz yere göre öne ya da geriye kayma oluyor.sürücü için fazla farketmiyor ama araçtan hemen inmek için kapısını açan ayağını dışarı atan yolcu zor durumda kalabiliyor.
    buraya kadar hafif olumsuz gibi bahsettim birazda övelim.ses sistemi çok iyi klimanın soğutması çok hızlı ve yeterli.iç mekan ferah ve geniş.koltuklar çok rahat.masaj özelliği sadece sürücü koltuğu için var sağ ön koltukta yok.ısıtma öndeki her iki koltukta var.navigasyon ekranı çok geniş ve anlaşılır zaten bir hedef adresi girdiğinizde şu kadar metre sonra dönülecek gibi şeyleri navigasyon ekranına bakmadan veya sesli yönlendirmesine bile gerek kalmadan direksiyonun önündeki head-up ekrandan da gösteriyor.telefonunuzun bluetoothunu açarsanız araç telefonla bağlantı kuruyor böylece telefonunuzu elinize almadan görüşmenizi yapıyorsunuz.aramayı kabul etme reddetme vs.direksiyonu bırakmadan üstündeki düğmelerden yapılabiliyor.yanlız bluetooth bağlantısı varsa görüşmeyi araç içindeki herkes duyuyor yani ben telefonumu manuel kulağıma tutarak konuşayım yok.onun için bluetooth bağlantısını keseceksiniz.bağlantıyı kesmeden cebinizi kullanma olayı varsa da benim için çok önemli olmadığı için servise sormadım.ama onunla ilgili ekranda bir ayar görmediğim için dediğim gibi olduğunu düşünüyorum.farlar yolu çok iyi aydınlatıyor dönüşlerde açı değiştirerek görüşü artırıyor.araca binerken-çalıştırırken-inip kilitlerken bu aşamaların hiçbirinde anahtara dokunmanız gerekmiyor cebinizde olması yeterli.bagaj yeterince büyük.
    araca bugüne kadar binip beğenmeyen hiç olmadı genelde uçak-uzay gemisi-kokpit gibi yorumlar alınıyor.trafikte giderkende hergün aracınıza bakan kişileri göreceksiniz.sıradışı çekici bir araç olduğu kesin.


    Çok güzel açıklamassınız. Çok teşekkür ederim. DS5 ve peugeot 508 kullanıp kararımızı vericez kısa zamanda inşallah.




  • beko10 B kullanıcısına yanıt
    inceleme gerçekten çok güzel ancak yakıt biraz fazla geldi bana e-hdı değil mi? şehir içi biraz fazla gibi geldi. birde düşük vitesler deki geçiş hissi ilk kullanımdan berimi aynı yoksa sonradan mı fark edilir düzeye çıktı.
  • ilk baştan beri aynı.bir önceki kullandığım araç honda civic hb di.ondaki ı-shift şanzımanda geçişleri hissettirdiği için ben ds5 ten hiç rahatsız olmuyorum diyebilirim.ama tam otomatik bir araçtan veya manuel vitesli bir araçtan ds5 e geçecekler rahatsızlık duyabilir diye böyle bir yorumda bulundum.yakıt konusunda dediğim gibi ortalama bir biçimde kullandığımı düşünüyorum daha dikkat edilse 6.0 lara düşebilir.başka ds5 kullanan arkadaşlar kendi tüketimlerini yazarsa daha doğru bir sonuca ulaşılabilir
  • beko10 B kullanıcısına yanıt
    aracın fabrika değerleri ş.d. 4.2, s.i. 4.8, ort 4.4 demiş. normal kullanımda 1 lt artsın ama senin değerler yüksek geldi. bende citroen düşünüyorum ama fabrika değerleri şişirmeyse birazdaha düşüneyim diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calyante

    aracın fabrika değerleri ş.d. 4.2, s.i. 4.8, ort 4.4 demiş. normal kullanımda 1 lt artsın ama senin değerler yüksek geldi. bende citroen düşünüyorum ama fabrika değerleri şişirmeyse birazdaha düşüneyim diyorum.

    Benim C5 de fabrika verileri bu civarda. Ama şehir içi 7'den aşağısını göremedim daha...
  • beko10 B kullanıcısına yanıt
    Bende 2. el DS5 aldım fakat navigasyonda sesli anlatım ingilizce sizde durum nedir? Birde bende ki harita sürümü "TURKEY NAVTEQ 2011/2012 1ed" sizin sürüm nedir hocam?

    Bir soruda sizin aracda vitesin yanında ki R - N- A - M simgelerinde ışıklandırma var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apollonx

    Bende 2. el DS5 aldım fakat navigasyonda sesli anlatım ingilizce sizde durum nedir? Birde bende ki harita sürümü "TURKEY NAVTEQ 2011/2012 1ed" sizin sürüm nedir hocam?

    Bir soruda sizin aracda vitesin yanında ki R - N- A - M simgelerinde ışıklandırma var mı?

    RNAM yazilarinin yaninda isik varsa 2013 modeldir hocam 2013 modellerde geldi..Bu arada araciniz hayirli ugurlu olsun iyi gunlerde kullanin ne kadara aldiniz beyaz mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RNAM yazılarının yanında benimkinde ışık yok malesef. Aracım sedefli beyaz + navi + bixenon. Sağolun teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.