Şimdi Ara

Yeni Civiclerde Arka Park ve Sis Lambalarını Çiftleme (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
1
Favori
13.311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bence de iki sis lambasının sürekli aktif olabilmesi saçma ülkemizde.
    en güzeli park lambaları açıldığında normal şekli en güzeli.
    frene basılması halinde de 4+1 lambanın yanması çok daha güzel duruyor.
    sis lambası yanması istendiğinde sadece soldaki yanması yerine simetri olması anlamında ikisinin yanması güzel duracaktır.
    aksi halde fren de de sislerin devreye girmesi halinde gereksib ve çirkin bir arka görüntü oluşmaktadır.
    birde arkadan gelen aracın şöförünü düşünmek lazım dimi???
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK


    quote:

    Orjinalden alıntı: Turetskiy_Muj

    Sisten ziyade park lambalari cok guzel gozukuyor. Ferrari`nin arkasi gibi. Sisi zaten normal durumlarda kullanmiyoruz. Bence bu sekilde park lambalari daha sexy gozukuyor.


    sisi normalde kullanmıyormuyuz=) bir çıkta gezin trafikte. ne kadar caddy connect varsa çiftlenmiş sisler ve hep yanıyor. tabi bu onları küçümsemek değil. bmwlerde de yapılıyor bu. adamlar niye tek koymuş hiç düşünen yok. anca felaket bir yağmur yağacak da arka sisleri yakacam. oda temde veya e5te giderken anca. şehir içine girer girmez kaparım arka sisi

    Hanzo onlar , sen uyma onlara




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emrehanci

    bence de iki sis lambasının sürekli aktif olabilmesi saçma ülkemizde.
    en güzeli park lambaları açıldığında normal şekli en güzeli.
    frene basılması halinde de 4+1 lambanın yanması çok daha güzel duruyor.
    sis lambası yanması istendiğinde sadece soldaki yanması yerine simetri olması anlamında ikisinin yanması güzel duracaktır.
    aksi halde fren de de sislerin devreye girmesi halinde gereksib ve çirkin bir arka görüntü oluşmaktadır.
    birde arkadan gelen aracın şöförünü düşünmek lazım dimi???




    Onlar seni düşünüyormu ki sen onları düşünesin




  • aslında haklısın abicim...










    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass


    quote:

    Orjinalden alıntı: emrehanci

    bence de iki sis lambasının sürekli aktif olabilmesi saçma ülkemizde.
    en güzeli park lambaları açıldığında normal şekli en güzeli.
    frene basılması halinde de 4+1 lambanın yanması çok daha güzel duruyor.
    sis lambası yanması istendiğinde sadece soldaki yanması yerine simetri olması anlamında ikisinin yanması güzel duracaktır.
    aksi halde fren de de sislerin devreye girmesi halinde gereksib ve çirkin bir arka görüntü oluşmaktadır.
    birde arkadan gelen aracın şöförünü düşünmek lazım dimi???




    Onlar seni düşünüyormu ki sen onları düşünesin




  • eski civic lerde stoplar 4lü ve araç çok güzel görünüyor
    yeni civic lere ampül koymayı unutmuşlar
  • yok daha neler.
  • Aslında bizim bagaj kapağında sadece park lambası olarak görev yapan eşşek kadar kırmızı stopları çiftli ampülle hem park hem sis yapıp tampondaki sisi de söküp yerini kapatma işi yapılabilir...



    quote:

    Orjinalden alıntı: newerdais

    eski civic lerde stoplar 4lü ve araç çok güzel görünüyor
    yeni civic lere ampül koymayı unutmuşlar
  • O kadar uğraşacağına sat arabayı yenisini al
  • Sen de uğraşma abi, accord al. Seninkini de bana ver....



    quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    O kadar uğraşacağına sat arabayı yenisini al
  • arabayı 2007 yılında alır-almaz ilk yaptığım işlemdi 4 park ve 4 stop ampulü. arka sis lambasından nefret ediyorum tabii gerekli gereksiz arka sisi yakanlara da


     Yeni Civiclerde Arka Park ve Sis Lambalarını Çiftleme
  • AT arabası olmuş bu şindi
  • üstündeki çanak anten de güzel olmuş.
    arabaya ahenk katmış....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanerm

    arabayı 2007 yılında alır-almaz ilk yaptığım işlemdi 4 park ve 4 stop ampulü. arka sis lambasından nefret ediyorum tabii gerekli gereksiz arka sisi yakanlara da


     Yeni Civiclerde Arka Park ve Sis Lambalarını Çiftleme






    bu durumda senin 4 park ve 4 fren mi oluyor, yani stop dediğin fren değilmi, benimde istediğim ve düşündüğüm buydu ama arkadan gelenler rahatsız olur küfreder diiyenler oldu, sende oluyormu bu tür rahatsızlık
    bu arada işlemi servistemi yaptırdın




  • dıştaki lambalar fren olaması lazım vtec2 ler gibi
    4dü park+fren olsa neolurki ne küfürü civalı lambamı var frenlerde
  • arka tarafta sislerin tek taraflı yanmasındaki amaç sisler açıkken arkadan gelen arabanın fren lambasını algılayabilmesi içindir fabrikanın tek olarka takması ampülden kaçtığı veya kablodan korktuğu için deildir bu bir standarttır çift taraflı sis lambasının yanmasının hiçbir anlamı yoktur yaptığınız uygulama doğru deildir bütün araçlarda sis lambası tektir.....dikkat edin sisli havada arkadan gelen vatandaş frene bastığınızı anlayıp oda zamanında frene bassın ayrıca arkadaki insanın gözlerini alması da ayrı bir sıkıntı bununda çok doğru olduğunu düşünmüyorum...
  • Pulpa haklı beyler. Harbi sisli havada çift sis yanarsa arkadan gelen önündekini fren yapıyor zannedip belki ani fren yapabilir. Ona da onun arkasından gelen gömçürebilir. Siz ise herşeyden habersiz; belki de can/lar'a sebep olmuş olarak ama bi'haber basar devam eder gidersiniz. En iyisi tek sis. Hatta bizim kasalarda demek ki özellikle tampona koyulmuş ki arkadan gelen fren lambası ile karıştırmasın. Hani belki "öndekinin tek fren lambası yanıyor" şeklinde düşünmesin diye...
  • tamam tamam sisten vazgeçtim, park bağlıyorum
  • sislerin tek olması oy birliği ve akıl birliği ile karara bağlanmış olsun o zaman.
    en güzeli o zaman sadece @caucass abimizinde dediği gibi 4 lü park şeklinde daha estetik olacaktır.


    saygılarımla...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.