Şimdi Ara

Yeni Clio 29.490TL ile Ekim’de satışa sunuluyor! (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
4
Favori
7.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Baz donanımda bile esp ve dokunmatik ekranın olacağı söyleniyor öyleyse eğer mükemmel olur
  • Donanımları 2. sayfa da bir arkadaş alıntılayarak vermiş;

    http://forum.donanimhaber.com/m_65895550/mpage_2/tm.htm#msglink_65923563
  • ESP çok söylendi ama ben orta donanımdan sonra ekran var duydum. Hep duyum duyum. Bir açıklasalar artık donanımları da ona göre millet karar verse. Bizim arkadaşı aveo hb dizel lt almak üzereyken beklemesi için ikna ettim. Ama dizel clio fiyatları ve 75 BG olması canımı sıktı açıkçası. 1.5 motor için bence en az 85 BG olmalı. 1.2 dizel energy motordan bahsedildi bi ara. Motorlar açıkçası beni hayal kırıklığına uğrattı. Daha doğrusu yeni motorlar bekliyordum ama aynı motorlarla çıktılar. Artık kaç sene oldu geliştirilmesi gerekti bence bu kasayla. Umarım fiyat ve donanımlar iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 18 Eylül 2012; 15:00:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acme45

    full + fulülündüsünde dahi arka camlar manuel mi olucak yine

    ful modelinde arka camlar otomatik
  • fiyatlar birbirine yakın ve insan ne alacağına karar veremiyor.en son orta paket dizel 90 beygirlikte karar kılmıştım.üst pakette cam tavan varsa 1500 tl fark çok rahat verilir.fiyatta şiştikçe şişiyor.ama yinede en fulu bile rakiplerine göre uygun.üstelik yeni kasa.208 in dizel fiyatlarının yanında gerçekten uygun.
  • peugeot 208 1.2 (82 hp) Active 35,400 tl
    CLio 4 - 0.9 Turbo (90 hp) Touch 34,490 tl

    karşılaştırdığımızda tercih clio olur
  • 208 satarsa ancak 1,2 acsess modelini 29900 dan satar.diğer modellerinin pek şansı yok bence.özellikle dizellerinin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adimavi

    Donanımları 2. sayfa da bir arkadaş alıntılayarak vermiş;

    http://forum.donanimhaber.com/m_65895550/mpage_2/tm.htm#msglink_65923563

    Sanırım tek eksik cam tavan gerçi araç b sınıfı ama olsa süper olurdu ayrıca araçta sunroof olacak mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: golf_R


    quote:

    Orijinalden alıntı: adimavi

    Donanımları 2. sayfa da bir arkadaş alıntılayarak vermiş;

    http://forum.donanimhaber.com/m_65895550/mpage_2/tm.htm#msglink_65923563

    Sanırım tek eksik cam tavan gerçi araç b sınıfı ama olsa süper olurdu ayrıca araçta sunroof olacak mi?

    Pardon bi sorum daha olacak ger görüş kamerası olacak mi araçta ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: NEWEST

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Benzinli dizel farkı tam 8.000 TL. İnanılmaz bir durum gerçekten.

    Gercekten fiyat cok yuksek benzin ile dizel arasinda

    Polo 1.2 70 PS Trendline 29.900
    Polo 1.4 85 PS Comfortline 33.400
    Polo 1.4 85 PS Tiptr. DSG Comfortline 38.800
    Polo 1.4 85 PS Pulse 36.500
    Polo 1.2 TDI 75 PS Trendline 38.200
    Polo 1.6 TDI 90 PS Comfortline 41.300

    Hocam iyi hoş adamsın tanımasamda seviyorum yazılarını ama cidden artık vw dışındakileri tu kaka yapmayı bırak lütfen. Herşey pazara göre gidiyor yukarıdaki örnekte olduğu gibi. Özellikle vw en az yakan dizel otomatik dedinya orada ben bile insaf dedim. Anlaşılan sen daha Edc + dCi ile tanışmamışsın, umarım yakın zamanda bir test sürüşü yaparsın bu kombinasyonla. Sevgiler..

    Orada anlatmak istedigim

    Konfor bakimindan sanziman motor uyumu ve yakit olarak

    En iyisi tdi dsg sen bunu anlamamissin

    Konunun icinde malasef vw kelimesi yok

    Vw pahali ise reno ucuz olsun mecburmu aradaki farki vw ile bir tutmaya

    Megane,fluance dci edc kullandim merak etme
    Tdi dsg gibi degil bunu bilmeyen yoktur sanirim

    Poloda 8200 tl fark oldugunu zaten biliyoruz

    dCi + Edc kombinasyonundan daha az yakan yakit suan otomatiklerde yok bunu vw bayileri bile bilir. İstersen maslak dogus autoyu ara baris beye sor bakalim. Vw nin fabrika verilerine inanip kiyas yapmissin kusura bakma ama bariz bir vw fanligi var sende. Golf 7 forumunda tipi neredeyse 4 yil onceki kasa ile ayni olan hatta bazilarina gore arka ve on gorunum arasinda uyum dengesizligi olan golfu bile tasarimda harika hale getirmistin. Ama sonucta devir maalesef fanboyluk devri. Artik objektif yorumlar cok uzakta kaldi. Sende vw icin ne kadar kabulleneesende oylesin maalesef. Gidip basaksehirdeki sanayi ustalarina sor bakalim sana tdi dsg icin ne diyorlar. İstersen ozelen sana birkacinin ismini verebilirim. Konfor konusunda neye gore kiyas yaptin bilmiyorum ama tdi+dsg yada tsi+ dsg sahibi olupta kavrama ne zaman sorun cikaracak diye arabaya korkarak binip, viteslerde yumusak davranmak icin gayret edecegime diger markalarin vites kombinasyonlarina bir goz atarim. Vw son zamanlarda Apple gibi yerinde saymaya basladi maalesef. Sadece yeni tsi 1.4 motor konusunda takdir edebilirim tabi o da henuz denenmis bir motor degil sadece fabrika verilerine dayanarak konusabiliyoruz suan icin. İc tasarim konusuna ise golf 7 icin konusuyorsak hemfikiriz ama polo ve jetta icin fiyasko tabirini kullanmak sanirim pek agir kacmaz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEWEST


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: NEWEST

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Benzinli dizel farkı tam 8.000 TL. İnanılmaz bir durum gerçekten.

    Gercekten fiyat cok yuksek benzin ile dizel arasinda

    Polo 1.2 70 PS Trendline 29.900
    Polo 1.4 85 PS Comfortline 33.400
    Polo 1.4 85 PS Tiptr. DSG Comfortline 38.800
    Polo 1.4 85 PS Pulse 36.500
    Polo 1.2 TDI 75 PS Trendline 38.200
    Polo 1.6 TDI 90 PS Comfortline 41.300

    Hocam iyi hoş adamsın tanımasamda seviyorum yazılarını ama cidden artık vw dışındakileri tu kaka yapmayı bırak lütfen. Herşey pazara göre gidiyor yukarıdaki örnekte olduğu gibi. Özellikle vw en az yakan dizel otomatik dedinya orada ben bile insaf dedim. Anlaşılan sen daha Edc + dCi ile tanışmamışsın, umarım yakın zamanda bir test sürüşü yaparsın bu kombinasyonla. Sevgiler..

    Orada anlatmak istedigim

    Konfor bakimindan sanziman motor uyumu ve yakit olarak

    En iyisi tdi dsg sen bunu anlamamissin

    Konunun icinde malasef vw kelimesi yok

    Vw pahali ise reno ucuz olsun mecburmu aradaki farki vw ile bir tutmaya

    Megane,fluance dci edc kullandim merak etme
    Tdi dsg gibi degil bunu bilmeyen yoktur sanirim

    Poloda 8200 tl fark oldugunu zaten biliyoruz

    dCi + Edc kombinasyonundan daha az yakan yakit suan otomatiklerde yok bunu vw bayileri bile bilir. İstersen maslak dogus autoyu ara baris beye sor bakalim. Vw nin fabrika verilerine inanip kiyas yapmissin kusura bakma ama bariz bir vw fanligi var sende. Golf 7 forumunda tipi neredeyse 4 yil onceki kasa ile ayni olan hatta bazilarina gore arka ve on gorunum arasinda uyum dengesizligi olan golfu bile tasarimda harika hale getirmistin. Ama sonucta devir maalesef fanboyluk devri. Artik objektif yorumlar cok uzakta kaldi. Sende vw icin ne kadar kabulleneesende oylesin maalesef. Gidip basaksehirdeki sanayi ustalarina sor bakalim sana tdi dsg icin ne diyorlar. İstersen ozelen sana birkacinin ismini verebilirim. Konfor konusunda neye gore kiyas yaptin bilmiyorum ama tdi+dsg yada tsi+ dsg sahibi olupta kavrama ne zaman sorun cikaracak diye arabaya korkarak binip, viteslerde yumusak davranmak icin gayret edecegime diger markalarin vites kombinasyonlarina bir goz atarim. Vw son zamanlarda Apple gibi yerinde saymaya basladi maalesef. Sadece yeni tsi 1.4 motor konusunda takdir edebilirim tabi o da henuz denenmis bir motor degil sadece fabrika verilerine dayanarak konusabiliyoruz suan icin. İc tasarim konusuna ise golf 7 icin konusuyorsak hemfikiriz ama polo ve jetta icin fiyasko tabirini kullanmak sanirim pek agir kacmaz.

    Konuyu bu noktaya sen getirdin ozelden mesaj yazmaya gerek yok

    Sana bu mesaji basaksehir ikitelli organiza sanayi bolgesinden yaziyorum

    Ben zaten haftada 3 gun buradayim

    Golfu ben begendim neden begendim zaten sinifinin en iyi araci idi mevcut araci bozup riske girmektense adamlar icini duzeltmis hepsi bu

    1.4 tsi 140 beygirlik yeni tsi motor silindir kapatma ozelligi ile bir ilke sahip ama yinede vw yerinde sayiyor

    Reno cetas var bulundugum yerde bir ara gel dci edc arizalarini sana anlatsinlar

    Ben vw fani falan degilim sadece vw seviyorum kotu oldumuda ilk ben elestirrim merak etme

    Sanayide dsg sormaya gerek yok sanayide kimse dsg bilmiyor cunku zaren 2010 yilinda yayginlasti dsg araclar hala cogunun garantisi var sanayi nerden bilsiin dsg yapisini arizasini nasil tamir edilecegini bunun icin en az 2 yil lazim

    Kemdi pert olan aracimin kavra arizasi vardi zaten

    Simdi konu bu noktaya nasil geldi diye soran olur sen getirdin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar clio 4 otomatik vites olan modeli kaç lira modellere baktım ama otomatik vites hangisi anlayamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Howard88

    arkadaşlar clio 4 otomatik vites olan modeli kaç lira modellere baktım ama otomatik vites hangisi anlayamadım

    İlk etapta otomatik yok 2013 yilinda gelicek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Howard88

    arkadaşlar clio 4 otomatik vites olan modeli kaç lira modellere baktım ama otomatik vites hangisi anlayamadım

    İlk etapta otomatik yok 2013 yilinda gelicek

    hadi ya bu kötü oldu 2013 başında araba alıcaktık ama clio 4 otomatik gelse bi ihtimal alabilirdik tabi yakından gördükten sonra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: NEWEST


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: NEWEST

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Benzinli dizel farkı tam 8.000 TL. İnanılmaz bir durum gerçekten.

    Gercekten fiyat cok yuksek benzin ile dizel arasinda

    Polo 1.2 70 PS Trendline 29.900
    Polo 1.4 85 PS Comfortline 33.400
    Polo 1.4 85 PS Tiptr. DSG Comfortline 38.800
    Polo 1.4 85 PS Pulse 36.500
    Polo 1.2 TDI 75 PS Trendline 38.200
    Polo 1.6 TDI 90 PS Comfortline 41.300

    Hocam iyi hoş adamsın tanımasamda seviyorum yazılarını ama cidden artık vw dışındakileri tu kaka yapmayı bırak lütfen. Herşey pazara göre gidiyor yukarıdaki örnekte olduğu gibi. Özellikle vw en az yakan dizel otomatik dedinya orada ben bile insaf dedim. Anlaşılan sen daha Edc + dCi ile tanışmamışsın, umarım yakın zamanda bir test sürüşü yaparsın bu kombinasyonla. Sevgiler..

    Orada anlatmak istedigim

    Konfor bakimindan sanziman motor uyumu ve yakit olarak

    En iyisi tdi dsg sen bunu anlamamissin

    Konunun icinde malasef vw kelimesi yok

    Vw pahali ise reno ucuz olsun mecburmu aradaki farki vw ile bir tutmaya

    Megane,fluance dci edc kullandim merak etme
    Tdi dsg gibi degil bunu bilmeyen yoktur sanirim

    Poloda 8200 tl fark oldugunu zaten biliyoruz

    dCi + Edc kombinasyonundan daha az yakan yakit suan otomatiklerde yok bunu vw bayileri bile bilir. İstersen maslak dogus autoyu ara baris beye sor bakalim. Vw nin fabrika verilerine inanip kiyas yapmissin kusura bakma ama bariz bir vw fanligi var sende. Golf 7 forumunda tipi neredeyse 4 yil onceki kasa ile ayni olan hatta bazilarina gore arka ve on gorunum arasinda uyum dengesizligi olan golfu bile tasarimda harika hale getirmistin. Ama sonucta devir maalesef fanboyluk devri. Artik objektif yorumlar cok uzakta kaldi. Sende vw icin ne kadar kabulleneesende oylesin maalesef. Gidip basaksehirdeki sanayi ustalarina sor bakalim sana tdi dsg icin ne diyorlar. İstersen ozelen sana birkacinin ismini verebilirim. Konfor konusunda neye gore kiyas yaptin bilmiyorum ama tdi+dsg yada tsi+ dsg sahibi olupta kavrama ne zaman sorun cikaracak diye arabaya korkarak binip, viteslerde yumusak davranmak icin gayret edecegime diger markalarin vites kombinasyonlarina bir goz atarim. Vw son zamanlarda Apple gibi yerinde saymaya basladi maalesef. Sadece yeni tsi 1.4 motor konusunda takdir edebilirim tabi o da henuz denenmis bir motor degil sadece fabrika verilerine dayanarak konusabiliyoruz suan icin. İc tasarim konusuna ise golf 7 icin konusuyorsak hemfikiriz ama polo ve jetta icin fiyasko tabirini kullanmak sanirim pek agir kacmaz.

    Konuyu bu noktaya sen getirdin ozelden mesaj yazmaya gerek yok

    Sana bu mesaji basaksehir ikitelli organiza sanayi bolgesinden yaziyorum

    Ben zaten haftada 3 gun buradayim

    Golfu ben begendim neden begendim zaten sinifinin en iyi araci idi mevcut araci bozup riske girmektense adamlar icini duzeltmis hepsi bu

    1.4 tsi 140 beygirlik yeni tsi motor silindir kapatma ozelligi ile bir ilke sahip ama yinede vw yerinde sayiyor

    Reno cetas var bulundugum yerde bir ara gel dci edc arizalarini sana anlatsinlar

    Ben vw fani falan degilim sadece vw seviyorum kotu oldumuda ilk ben elestirrim merak etme

    Sanayide dsg sormaya gerek yok sanayide kimse dsg bilmiyor cunku zaren 2010 yilinda yayginlasti dsg araclar hala cogunun garantisi var sanayi nerden bilsiin dsg yapisini arizasini nasil tamir edilecegini bunun icin en az 2 yil lazim

    Kemdi pert olan aracimin kavra arizasi vardi zaten

    Simdi konu bu noktaya nasil geldi diye soran olur sen getirdin



    sevgili cihan, senin yazilarinda bir sinir bir stres var herkesle polemik yaratiyorsun eskiden daha sakindin bu noktaya sen getirdin felan hos cumleler degil bunlar. basaksehirde 3 gun olsan ne yazar kac tane usta ile konustun bu onemlidir. ben sana usta isimleri verecegim diyorum sen topu taca atiyorsun. ben edc + dCi icin sorunsuz demedim mutlaka arizasi vardir ama dsg + tdi cok sikintili ozellikle 7 vitesten bahsediyorum. Bunu sagir sultan bile duymus durumda. Daha teknik detaya gireyim, 7 gang dsg kavrama mekanizmasi ani tork basinclarinda sikinti yasiyor, bazilarinda fazla isiniyor (kontak kapatma uyarisi) bazilarinda tumden iflas ediyor. Bu sorun o yuzden ozellikle aracini sert kullananlarda ortaya cikiyor. tsi 160 golf ve sirokko bu yuzden cok ariza veriyor. Fakat bu olay araci sert kullanan herkes icinde ayni. Dogusta bu konuda maliyetin altindan kalkamayacagi icin dsg farkini fiyatlarina yansitti (+10.000 TL). Bu hali hazirda yuksek riskli bir kombinasyon. Golf 7 tasarimi sana gore iyi olabilir dedigim gibi sen fanboysun, ama sokaktaki vatandas icin artik demode kalmis bir tasarim. Artik insanlar kolay kolay doygunluga ulasmiyor. Mevlanin dedigi gibi dun dunde kaldi cancagizim bugun yeni seyler soylemek lazim. İste vw hem audi a3 hemde golf te bunu anlayamadigini maalesef gosterdi, o yuzdenki a3 cenevre lansmaninda mercedes a dan fena bir tokat yedi. Backround da kalmanin dersini alamayan vw maalasef bu israrinda golf 7 ile devam etti. 70.000+ dan satilacak bir sunrooflu golf 7 highline tasarimda daha fazla seyler vaadetmeliydi. Artik baska bahara :) Devrim denilen silindir kapatma teknolojisini bmw yillar once yapmisti o da bir ayri mesele. Yeni Toyota Auris Hybird kasimda autoshow ile beraber geliyor, sehirici 3.6 lt yakacak bu aracla beraber vw golf yakittaki orta-ust segmentteki liderliginde kaybedecek. Bu aracin cvt ile gelecegini belirtmektede fayda var. Yani vw icin turkiye pazarindaki ismi sayesinde belki cok buyuk bir onem arzetmesede dunya pazarinda ciddi bir rekabet devri basliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • @nevest

    Konu daha fazla uzamasin gerek yok senin bu bildiklerini bilmeyen yok bunu bilin yeter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şimdi renault istinyedeki bayisinden geliyorum 2 ay sonra araba satışa sunulacakmış ayrıca otomatik vites diye bir seçeneğide yok muş belki 2014 de diyor satış sorumlusu :)) arka camlar manuel ayrıca 30 000 tl den başlıyor fiyat 42 43 lere kadar cıkar diyor durum böyle olunca benim listemden bu araba cıkıyor benim otomatik vites olmassa olmazım gerce benim için otomatik olması cok da iyi deyil ama ben arabayı eşime alacağım
    oradan opele geçtim corsa bakmaya ondada araba kalmamış eylül sonunda gelir dedi onunda arkacamlar manuel şaşırdım walla 2013 de manuel cam bana komik geliyor nerdeyse yılalrdır manuel cam görmedim diye bilirim
    ordan doğuşa gectim ibiza lara baktım donanım hepsinden fazla sanruf dahi war opsıyonel olarak dijital kilimadan tutun yagnur sanseru park sanseru yol bılgısayarı fren paketi 4 hava yastığı 37.500 fiyatı arkacamlarda elektirikli :):):):)
    ordan da hemen yanında olan poloya baktım bom bos polo 40 000 lira araba 5 ay sonra ala biliyosun sıraya geçip saçmalık bunları bu hale getiren bence bizleriz araba da hiç bişey yok ayrıca dsg şanzıman sürekli sorun yaşatıyor sanzımanın içimce sanki taş warmış gibi bir ses var sürekli bu dsg şanzımanın bir özelliği imiş :)) servisi böylr söyledi ayrıca otomatik vitesi de manuel sanzımanın otomatik kontrol sistemlisi :))
    suan ibiza bana cok mantıklı geldi aslında neredeyse alıyordum ama 3 ay sonra 2013 olarak almak daha mantıklı geldi bekleme sabrı göstere bilirsem 3 ay sonra ibiza faworim suan bakalım hayırlısı ile




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    @nevest

    Konu daha fazla uzamasin gerek yok senin bu bildiklerini bilmeyen yok bunu bilin yeter




    Dikkat et fanboy olduğunuda kabullenmiş oluyorsun bu sözünle. Keşke birde ismimi doğru yazsaydın. Sağlık olsun..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NEWEST -- 18 Eylül 2012; 21:36:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEWEST

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    @nevest

    Konu daha fazla uzamasin gerek yok senin bu bildiklerini bilmeyen yok bunu bilin yeter




    Dikkat et fanboy olduğunuda kabullenmiş oluyorsun bu sözünle. Keşke birde ismimi doğru yazsaydın. Sağlık olsun..

    Benim ne oldugumu anlayabilecegini hic dusunmuyorum

    Onun icin konusma benim icin sizinle plan kismi tabi kapanmistir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: NEWEST

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    @nevest

    Konu daha fazla uzamasin gerek yok senin bu bildiklerini bilmeyen yok bunu bilin yeter




    Dikkat et fanboy olduğunuda kabullenmiş oluyorsun bu sözünle. Keşke birde ismimi doğru yazsaydın. Sağlık olsun..

    Benim ne oldugumu anlayabilecegini hic dusunmuyorum

    Onun icin konusma benim icin sizinle plan kismi tabi kapanmistir





    Siz bilirsiniz :) Aynı şekilde kim kimdir bilemeyiz burada. Sonuçta gerçekler üzerinden yazışmak önemli. Şahsen, her kim bir markayı gereksiz yere över yada yererse kendimce karşısında durmaya çalışıyorum. Sonuçta herkes parasını verdiği ürünün karşılığını almak ister. En büyüğünden en küçüğüne kadar. Bu yüzden tavsiyelerde eleştirilerde objektif olmalıdır. Benim için işin odak noktası budur..




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.