Şimdi Ara

Yeni Clio Touch ve İcon pakette kalite düşürüyor. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
3.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hava yastiklari ve emniyet kemerinden kismasalar bari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstisnasız hepsi buna benzer kırpmalar yapıyor da, bu kadar ince detayına kadar ölücülük yapmak normal görülesi birşey değil. Pes.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • clio 4 neyse bu onun makyajlı hali eskisi neydi yenisi ne olacak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Muhtemelen vergi diliminin altında kalmak için bu yola başvuruyorlar.

    Benzer olay C5 Aircross'lar için de oldu. 8 eat ve grip kontrolü kaldırıp 6 eat li satmaya başladılar bir tarihten sonra.
    Covid-19 sebebiyle hammadde ithalatında problem olduğu için böyle bir yola gittiğini okumuştum bir yerde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne bekliyordunuz peki? Bomboş araçlar piyasaya girecek diye sanırım 1,5 sene önce yazmıştım. Bu pahalılıkta firmalar fiyatları nasıl indirecekler? Aynı arabayı alıp sanayide 150 TL'ye fren balatasını taktırırken sıkıntı yok üstüne bir de serviste çok pahalı arkadaş diye bilir kişi edası ile arkadaşlara hava atması da cabası lakin firma kaliteyi düşürünce olur mu böyle. Gayet olur, bir sonraki evrede sanayi servisler olacak, en çakmasından yedek parçaları da satmaya başlarlar. Yoksa bu enflasyon ve pahalılıkta batarsınız,hem de öyle böyle değil direk batarsınız.
  • Abartmayın arkadaşlar Cliodan bahsediyoruz. Hani 2 sene öncesine kadar araba yerine bile konulmayan aletten. Fiyatı artınca kalitesi de artmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burakk0131 -- 27 Temmuz 2020; 20:30:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Euro 8 TL gardaş ya zam gelecek yada kısacaklar , aynı gofretlerin çikolatanın fiyatının aynı kalıp gramının değişmesi gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yahu ucuz araba olarak bilinen bir modelden ne bekliyorsunuz. ülke olarak çok garip kafalar yaşıyoruz. paramızın değeri yok vergiler yüksek, alım miktarı nüfusumuza göre çok düşük. bu şekilde kısarak alınabilir fiyattan çıkarmaya çalışıyorlar ama nafile. bana kalsa her yer sert plastik olsun. iç dış tasarım da önemli değil. Gösterge vs. eski teknolojilerden ellerinde kalanları taksınlar, sadece motor ve güvenlik ekipmanları sağlam olsun 70-80 bine satılsın.
  • seferihsn kullanıcısına yanıt
    Renault araçlar bir nebze böyle zaten. Bu yüzden tercih sebebi bana göre dacia da aynı şekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaten çok kaliteliydi şimdi tam oldu
  • Demek Renault da gramaj düşürüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Malik the Mafia

    Şirket Spec moduna geçiliyor kısaca.

    Aslında bakılınca Renault'un yıllardır uyguladığı bir durum bu.


    Yeni kasa ilk çıkışında en dolu haliyle gelir model yılı bir üst kasaya yaklaştıkça araç en baz haline geri döner.

    En basit hali Megane 2'ler 2004-2005'te Türkiye'ye en dolu halleriyle gelip satıldılar.
    2010'da satılan Megane 2'lerde boşun boşu olarak geldi.

    En dolular arızadan dolayı yaka silkeletti.

    En boşları da yıllarca sorunsuz kullanıldı.

    Bugün forumlara baktığınızda Megane 2 kullanıcıları arasında en çok başı ağrıyan 2005-2008 model araç sahipleri olarak gözüküyor.
    Ama genelde araç ilk çıktığında kalite daha düşük olur sonra makyaj veya ufak tefek güncellemeler ile kalite daha da artar. Mesela ilk çıktığında sert olan malzeme sonra yumuşak olabilir. Donanım paketlerinin değişmesi, donanımdan kısmaları farklı bir konu burada direk kalitede geri gitme durumu var. Donanımı kısarlar , piyasa durumuna göre paketler değişir ama bu şekilde bir durumu pek hatırlamıyorum.




  • Clio iyice kıllaşmış desenize
  • tuhaf değişiklikler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hirikus -- 28 Temmuz 2020; 15:16:53 >
  • Ülkenin geldiği hale bakın yazık günah. Bu işin suçlusu Renault değil hükümettir.
  • İşte Adamı böyle Kredi paketinin dışına atarlar,ha dokunur mu koca Renaulta asla kimsenin gocunacağını sanmıyorum tam gaz devam artışa....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    Ama genelde araç ilk çıktığında kalite daha düşük olur sonra makyaj veya ufak tefek güncellemeler ile kalite daha da artar. Mesela ilk çıktığında sert olan malzeme sonra yumuşak olabilir. Donanım paketlerinin değişmesi, donanımdan kısmaları farklı bir konu burada direk kalitede geri gitme durumu var. Donanımı kısarlar , piyasa durumuna göre paketler değişir ama bu şekilde bir durumu pek hatırlamıyorum.

    Alıntıları Göster
    Dediğiniz doğru hocam fakat Renault ters mantıkta ilerledi daima.

    Misal diğer markalar yeni bir kasa çıkarıp üzerine kullanıcılardan gelen geri dönüşleri ekleyip bir sonraki üretimlerde bu hataları giderdiler veya gidermeye çalıştılar yani mk1 ile mk2 arasında kalite farkı vardı çünkü üzerine koya koya üretiliyordu.


    Renault'ta mantık hep şu oldu ; en dolusunu en iyisini en başta yapalım göz boyayalım ve satışlarımız yüksek olsun. Kullanıcılardan gelen geri dönüşleri dikkate almadan sorun çıkaran parçaları tamamen satıştan kaldıralım oluyor. Yani biz bunun en iyisini en başta yaptık dahada üzerine koyamıyoruz o yüzden bu donanımı veya kalite algısını paketlerden çıkardık isteseniz de alamazsınız diyor. Hastalığa karşı çok önemli bir kozumuz var yakalanmamak der gibi :)

    Birebir bildiğim için yine Megane'dan gideceğim, 2005'te gelen araçlar en donanımlı haliyle cam tavan, ekstra saklama alanları, deri döşemeler, hız sabitleme, kol dayama vb. gibi opsiyonlarla geldi. 2010'da gelen en donanımlı araçta kol dayama dahi yoktu. Cam tavan yoktu, hız sabitleyici yoktu çünkü kol dayama için orta konsol komple değişiyor hem trim sesi yapıyor hemde maliyeti arttırıyordu. Cam tavan deli gibi ses yapıyor çok sık arıza yapıyor ve içeri su alıyordu. Hız sabitleme için gaz pedalı farklı takılıyor bu hem maliyeti arttırıyor hemde hız sabitlemeli gaz pedalları daha çabuk bozuluyordu.

    Anlatabildiysem ne mutlu bana :)




  • Olmayan kaliteyi komple kaldırsan ne yazar ?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.