Şimdi Ara

Yeni Connect neden tutmadı ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
0
Favori
4.002
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceazr27


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZETEC SE

    Courier lazım olan adamın işini gördü. Connecte lüks gözüyle bakıldı.

    Peki fiorino varken neden doblo satiyor ayni mantik ?

    Fiorino courier cikana kadar inanin delice satti fakat courier hem cok guzel kasayla geldi hemde fiorino dandik bi makyajlama yedigi icin suan suratina bakan yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mukeya


    quote:

    Orijinalden alıntı: aviregal

    amerikada bu aracın otomatiğini kullandm ..
    türkiyede otomatik olsa daha fazla satılacagını düşünüyorum...
    doblonun otomatiği gerçekten başarılı satış yapıyor...

    1500 cc dizel otomatiği var. (120 hp, 6 ileri şanzuman)

    bilmiyordum...siz söyleyince baktım varmış..teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Hafif ticari araçların mucidi Fiat. Ustası da Fiat. Doblo karşısında şansı yok. Yeni kasa Doblo hakikaten başarılı.

    Sen yapma bari. Doblo ortada yokken Combo, Caddy ve Renault'un Exper mi Expres mi ne vardı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Hafif ticari araçların mucidi Fiat. Ustası da Fiat. Doblo karşısında şansı yok. Yeni kasa Doblo hakikaten başarılı.

    Sen yapma bari. Doblo ortada yokken Combo, Caddy ve Renault'un Exper mi Expres mi ne vardı.

    Alıntıları Göster
    Hayır o araçlar B segmenti Opel corsa, Renault 5 ve VW polonun sanayide kesilip biçilmiş gibi yapılmış araçlardı. Doblo sıfırdan üretilmiş gerçek bir hafif ticari araçtı o zaman. Zaten hemen sonra rakiplerinden hamleler geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Otosan satmak istemiyor üretim kendilerinden alındı diye, yoksa her bakan fiyatı yüksek olmasa alınır diyor çevremde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hasan7 kullanıcısına yanıt
    Niye çekildi hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çünkü donanimina ve yakıt tüketimine göre oldukça pahalı bir araç. 2 yıl önce bir arkadaşım 75 e delux modelini almıştı ve araçta tek airbag var. Daha ne olsun. Herkes VW nu bu konuda taşliyor ama Ford ' un ticari araclardaki politikası da aşağı degil. Ayrıca yakıtı da epey fazla ve memnun değil. Rakipleri özellikle de Doblo varken Ford'un bu politika ile bu aracı satması imkansızdı zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Hayır o araçlar B segmenti Opel corsa, Renault 5 ve VW polonun sanayide kesilip biçilmiş gibi yapılmış araçlardı. Doblo sıfırdan üretilmiş gerçek bir hafif ticari araçtı o zaman. Zaten hemen sonra rakiplerinden hamleler geldi.

    Alıntıları Göster
    Farkeden bişey yok ki. Kesilip biçilmiş gibi görünse de hafif ticari sınıfındaydı. Ama piyasada böyle araçlar vardı. Doblo sınıfını yarattı denemez o yüzden. Doblo sadece sıfırdan kendine has şasesiyle üretilmiş kendi karakteri olan araç kategorisine girer.




  • 4007 kullanıcısına yanıt
    İspanya fabrikasında yapılıyor yeni Connectler, eskiden Gölcük de üretiliyordu. 3. model için -Kurye, Custom ve Connect- yatırım yapmak gerekiyordu sanırım Ford amcanın işine gelmedi. Otosan da niye bizden aldınız diye satmak istemiyor bu modeli kısaca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok pahalı o paralara satılmaz.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.